no-img
نوین اطلس

راه های کسب درآمد در منزل


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه های کسب درآمد در منزل
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۷

راه های کسب درآمد در منزل


این مطلب در مورد موضوعات راههای کسب درآمد در ایران، راههای کارآفرینی در منزل، کسب درآمد در منزل با کامپیوتر، کسب درآمد در اینترنت، ایده های جدید برای کار در منزل، کسب درآمد در تلگرام، کسب درآمد بدون سرمایه، کارهای هنری درآمدزا در منزل نوشته شده است.

 

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونه از سایت خود کسب درآمد کنیم

چرا من ثروتمند نیستم

کسب درآمد در منزل بدون سرمایه

 

راههای کسب درآمد در ایران

سرویس‌های حرفه‌ای ارائه دهید
اگر در انجام دادن کاری متخصص هستید می‌توانید خدمات خود را به‌صورت حرفه‌ای به دیگران عرضه کنید. طراحی گرافیک، برنامه‌نویسی، وکالت و حسابداری از جمله مهارت‌های پرطرفداری هستند که اگر سایت حرفه‌ای در این زمینه داشته باشید می‌توانید درآمد خوبی از طریق آن کسب کنید.

کلاس‌های آنلاین برگزار کنید
برگزاری کلاس‌های آموزشی آنلاین یکی دیگر از منابع خوب کسب درآمد است. هر فردی در هر زمینه‌ای که تخصص داشته باشد می‌تواند دوره‌های آموزشی برگزار کند. می‌توانید خودتان یک وب‌سایت طراحی کنید و آموزش‌ها را در آنجا قرار دهید یا از سرویس‌های شناخته‌شده در این زمینه بخواهید که فیلم‌های آموزشی شما را نیز در سایتشان قرار دهند. معمولا این سایت‌ها بخشی از درآمد حاصل از فروش را از دست‌مزد شما کم می‌کنند؛ اما مزیت چنین کاری این است که دیگر نیازی نیست نگران امور مربوط به تبلیغات و بازاریابی باشید.

انگلیسی درس بدهید
تقاضا برای یادگیری زبان انگلیسی همیشه بالا است و در هر جای دنیا که باشید می‌توانید از طریق آموزش انگلیسی درآمد کسب کنید. می‌توانید این کار را به‌صورت دوره‌های آموزشی آنلاین انجام دهید یا حتی کلاس خصوصی برگزار کنید. البته انتظار درآمد بالا نداشته باشید چون آموزش زبان انگلیسی بسیار زیاد شده است و برای جلب مشتری احتمالا مجبور می‌شوید که قیمت‌ها را کمی پایین بیاورید.

راههای کارآفرینی در منزل

۱. مشاور سئو
اگر در زمینه‌ی بهینه‌سازی موتورهای جستجو و استفاده از ابزارهای آن مانند گوگل آنالیتیکس مهارت دارید می‌توانید به عنوان مشاور سئو فعالیت خود را آغاز کنید. زیرا بسیاری از صاحبان کسب و کار در زمینه‌ی تجزیه و تحلیل داده‌های سایت خود و بهینه‌سازی آن برای موتورهای جستجو دچار مشکل هستند. با توجه به این موضوع نیز که توجه به سئوی سایت به یک مزیت رقابتی در عصر جدید تبدیل شده است بنابراین آموزش سئو و مدیریت آن می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای آغاز یک کسب و کار آنلاین باشد.

۲. مربی گری کسب و کار
اگر دانش یا تجربه‌ی کافی در زمینه‌ی راه‌اندازی یک کسب و کار موفق را دارید می‌توانید از آن برای راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین استفاده کنید. توجه داشته باشید که بسیاری از افرادی که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. اطلاعات کافی در مورد چگونگی راه‌اندازی کسب و کار خود ندارند. بنابراین شما می‌توانید به کمک انتشار مقالات و یا تهیه‌ی پکیج‌های آموزشی دانش خود را در اختیار آن‌ها قرار دهید. توجه داشته باشید که برای این کار نیاز به سرمایه ندارید. به عنوان مثال شبکه‌ی اجتماعی لینکداین موثرترین ابزاری است که از طریق آن می‌توانید به اهداف خود دست یابید.

۳. راه‌اندازی یک فروشگاه تخصصی
این نکته را به یاد داشته باشید که در هر زمینه‌ای فعالیت کنید مطمئنا مخاطبانی خواهید داشت. فرقی ندارد که در زمینه‌ی طراحی یک نرم‌افزار تخصصی فعالیت داشته باشید یا در زمینه‌ی تولید عروسک‌های خانگی. به هر حال مخاطبان شما پس از جستجو به شما خواهند رسید. بنابراین با آگاهی از قواعد و قوانین تجارت الکترونیکی و راه‌اندازی یک سایت و یا یک پیج تخصصی در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌توانید کسب و کار آنلاین خود را راه‌اندازی کنید. مسئله‌ی مهمی که در زمینه ایجاد یک فروشگاه اینترنتی وجود دارد بخش پرداخت آن است. اما امروزه این موضوع با شکل‌گیری سامانه پرداخت امن زرین پال بسیار ساده شده است.

همچنین اگر نمیخواهید وارد جزئیات بحث فروش شوید میتوانید با یکی از سیستم های همکاری در فروش اینترنتی همکاری کنید.

کسب درآمد در منزل با کامپیوتر

مدیر شبکه‌های اجتماعی
امروزه دیگر اهمیت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست. بنابراین بسیاری از کسب و کارها تمایل دارند که مدیر شبکه‌های اجتماعی آن‌ها به صورت کاملا تخصصی بر رسانه‌های آن‌ها نظارت داشته باشد. بنابراین مهارت مدیریت شبکه‌های اجتماعی به صورت تخصصی و ارائه تقویم محتوایی دقیق برای انتشار پست‌های شبکه‌های اجتماعی در کنار تعامل اثربخش با مشتری در این شبکه‌ها یکی از مهمترین بخش‌های کسب و کارهای امروزی است. اگر در این زمینه مهارت کافی دارید می‌توانید با فعالیت تخصصی در لینکداین با شرکت‌های بزرگی که به دنبال مدیر شبکه‌های اجتماعی هستند ارتباط برقرار کنید.

. طراحی وب
امروزه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی اهمیت طراحی تخصصی سایت روز به روز بیشتر می‌شود. بنابراین اگر به عنوان یک طراح وب بتوانید تخصص خود را در زمینه‌ی طراحی سایت برای برندها افزایش دهید. می‌توانید با طراحی سایت شرکت‌های بزرگ به عنوان یک آزادکار کسب و کار آنلاین خود را آغاز کنید. خوشبختانه امروزه پیدایش ابزارهای ارتباطی مانند اسکایپ و … امکان برقراری ارتباط و بستن قرار داد را تسهیل کرده‌اند.

بازاریابی وابسته
امروزه دیگر تمام برندها و کسب و کارها از اهمیت بازاریابی دهان به دهان آگاه هستند. بنابراین اگر یک سایت و یا وبلاگ شخصی پرمخاطب داشته باشید می‌توانید با انتشار مطالبی در مورد محصولات یک برند در پیشبرد بازاریابی دهان به دهان آن‌ها نقش موثری داشته باشید. اگر تخصص و دانش اندکی نیز در زمینه بازاریابی داشته باشید به راحتی موفق خواهید شد یکی از پردرآمدترین کسب و کارهای ممکن را به صورت آنلاین برای خودتان راه‌اندازی کنید.

پشتیبانی فنی ریموت
بسیاری از کسب و کارهای کوچک معمولا پشتیبان فنی تمام وقتی را برای شرکت خود استخدام نمی‌کنند. اگر شما به عنوان یکی از افراد فعال در زمینه‌ی IT تخصص کافی داشته باشید. می‌توانید با پشتیبانی فنی چند کسب و کار اینترنتی کوچک به صورت همزمان بدون نیاز به سرمایه برای خود کسب و کار ایجاد کنید.

کسب درآمد در اینترنت

کتاب الکترونیکی منتشر کنید
این روزها کتاب‌های الکترونیکی بیش از هر زمانی طرفدار پیدا کرده‌اند و وب‌سایت‌های زیادی این محصولات را به فروش می‌رسانند. تخصص خود را در نظر بگیرید و موضوع مورد نظر خود را پیدا کنید. سپس با استفاده از پلت‌فرم‌های موجود، کتاب خود را منتشر کنید. شبکه‌های اجتماعی محل خوبی برای تبلیغات کتاب الکترونیکی هستند. همچنین می‌توانید نسخه‌ی صوتی کتاب خود را نیز تهیه و آن را در اپلیکیشن‌های کتاب صوتی به عموم عرضه کنید.

ایده های جدید برای کار در منزل

یک وبلاگ راه‌اندازی کنید
وب‌لاگ‌ها یکی دیگر از منابع خوب کسب درآمد هستند. اگر با مهارت‌های بازاریابی آنلاین آشنایی داشته باشید خیلی راحت و بدون انجام هیچ کار سخت و پیچیده‌ای می‌توانید از وبلاگ خود درآمد کسب کنید. هرقدر موضوعات بیشتری را تحت پوشش قرار دهید ترافیک ورودی به سایت و درنتیجه درآمد حاصل از آن بیشتر خواهد بود. بنابراین نیاز و علایق مردم را شناسایی کنید و با توجه به آن به تولید محتوا بپردازید.

کسب درآمد در تلگرام

فروش محصول در تلگرام:
شما می توانید یک فروشگاه مجازی در تلگرام برای خودتان درست کنید. می توانید مستقیما محصولات و کالاهای خودتان را تبلیغ و عرضه کنید. یا می توانید واسطه باشید.

محصولات شما می‌تواند به ۳ صورت باشد:

خدمات :
یعنی شما در ازای دریافت مبلغ مورد نظرتون، به مشتریتان خدماتی را ارائه می‌کنید. د حال حاضر آزانس های مسافرتی و هواپیمایی و صدها نو خدمات دیگر در تلگرام به فروش خدمت مشغول اند. آن ها هم از طریق کانال هم از طریق ابرگروه ها در این فضای مجازی به ساخت پول و سود مشغول اند. معمولا گفتارگاه های خصوصی برای دریافت و تحویل اسناد خدمات مورد استفاده قرار می گیرد.

محصول مجازی:
منظور از محصول مجازی یک فایل است که می‌توان آن را بعد از دریافت وجه، به مشتری ارسال کرد. مثل کتاب یا فیلم یا هر محصول دیگری. باز هم شما می تاونید در گفتارگاه خصوصی به تبادل اطلاعات دریافت پول و نیز ارسال محصول مجازی بپردازید.

کالا :
در این روش پس از دریافت وجه، محصول برای مشتری پست می‌شود.

برای این که پایگاه مشتریان قوی ایجاد کنید و مشتریان دوباره به سراغ شما بیایند باید سعی کنید برای محصولی که ارائه می‌کنید ارزش قائل شوید. سعی کنید نخستین ارائه‌کننده آن محصول باشید. سعی کنید معتبر‌ترین باشید و سعی کنید پشتیبانی خوبی ارائه دهید.

در فضای مجازی هر فروش باید یک روش مناسب برای دریافت وجه از مشتری داشته باشد. این روش می‌تواند انتقال کارت به کارت یا استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی باشد. (روش‌های دیگری نیز وجود دارند که رایج نیستند.)

مسلما برای اعتمادسازی بهترین روش آن است که با مشتری face to face صحبت کنید اما این روش در فضای مجازی ممکن نیست! به همین دلیل برای اینکه اعتماد مشتری را جلب کنید کافیست ثابت کنید که در آن زمینه بهترین و حرفه‌ای‌ترین هستید.

محصول مرغوب ارائه کنید! توجه داشته باشید که هر فروش شما می‌تواند تبلیغ شما باشد و مسلما اگر مشتری از محصول و قیمت شما راضی باشد باز هم از شما خرید خواهد کرد.

کسب درآمد بدون سرمایه

پروژه‌های دیگران را انجام دهید
همان‌طور که می‌دانید این روزها سایت‌های برون‌سپاری پروژه‌ بسیار رونق گرفته‌اند و افراد زیادی مشغول کسب درآمد از آن‌ها هستند. اگر به این سایت‌ها مراجعه کرده باشید متوجه می‌شوید که با هر مهارتی می‌توانید درآمد کسب کنید. پروژه‌های این سایت‌ها به اندازه‌ای زیاد هستند که مطمئنا هیچ موقع بیکار نخواهید ماند. همچنین می‌توانید مهارت‌های پرطرفدار را شناسایی کنید و به یادگیری آن‌ها مشغول شوید.

کارهای هنری درآمدزا در منزل

صنایع دستی ایران یکی از ارزش‌های ملی است که علیرغم قدمت زیاد، هنوز نتوانسته جایگاه واقعی خود را در جهان پیدا کند. مشاغل مرتبط با این صنعت بدلیل ارزش افزوده‌ای که می‌تواند ایجاد کند، پتانسیل بالایی برای برند شدن و درآمدزایی دارد. سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اصلی‌ترین نهاد مرتبط با این صنعت است. از مشاغل این دسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نساجی سنتی: ترمه بافی
زیرانداز و بافته‌های داری: زیلو بافی
پوشاک سنتی: بافتنی و قلاب بافی
چاپ سنتی: قلمکاری
سفال و سرامیک و کاشی سنتی: نقاشی روی سفال
صنایع دستی چرم: ساخت محصولات چرمی و نقاشی روی چرم
هنرهای دستی وابسته به معماری: آیینه کاری و پتینه‌کاری
صنایع دستی چوبی و حصیری: حصیر بافی
صنایع دستی سنگی: نقاشی روی سنگ
طراحی و خطاطی: نقاشی گل و مرغ
آبگینه: نقاشی روی شیشه (ویترای)
رودوزی‌های سنتی: گلدوزی، منجوق دوزی

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.