no-img
نوین اطلس

هنر پولدار شدن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

هنر پولدار شدن
zip
فروردین ۳۰, ۱۳۹۷

هنر پولدار شدن


این مطلب در مورد موضوعات پولدار شدن در منزل، بهترین شغل برای پولدار شدن، راه های پولدار شدن در خانه، راههای پولدار شدن با سرمایه کم، راه های پولدار شدن از طریق اینترنت، بهترین کشور برای پولدار شدن، میلیاردر شدن در یک سال، راه های پولدار شدن بدون سرمایه نوشته شده است.

 

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونه یک شبه پولدار شویم 

 

پولدار شدن در منزل

۱ – خرید ضروریات را به خرید چیزهایی که دوست دارید ترجیح دهید هرچند یکی از دلایل تلاش برای میلیونر شدن این است که بتوانید به چیزهایی که می خواهید برسید مثلا زندگی در خانه ای بسیار بزرگ تر از نیازتان یا خریدن یک ماشین بسیار لوکس اما بدانید با این شیوه زندگی از اهداف تان عقب خواهید ماند.

۲- کمتر از درآمدتان خرج کنید
این ,قانون ذخیره پول و افزودن ثروت است.توصیه های قدیمی هم می تواند خوب باشند و این هم یک توصیه بدرد بخور قدیمی است که “اندازه دخل تان خرج کنید “.

۳-مطمئن شوید که توانایی پرداخت هزینه ی چیزهایی که می خرید را دارید و هرچقدر سریعتر بتوانید آن را بپر دازید ,بهتر است.
این طور بهتر می توانید دنبال کاری که دوست دارید بروید و در نتیجه به اهداف تان نزدیک تر خواهید شد.

۴- صبر را تمرین کنید
بالا بردن کیفیت زندگی و سطح خواسته ها ,همراه با افزوده شدن پول و دارایی برای میلیونر شدن ,وسوسه انگیز است اما اگر تحمل نداشته باشید و زود از کوره در بروید به اهداف تان نمی رسید.

بهترین شغل برای پولدار شدن

خدمات مالی: خدمات مالی که در برگیرنده خدمات متنوعی همچون حسابداری، رزرو، آماده سازی فرم مالیات است در دنیای امروز تقاضای زیادی دارد و این تقاضا روز به روز در حال رشد است. در حقیقت، بر اساس ۳۵.۷ درصد پاسخ دهندگان به گزارش World Wealth، خدمات مالی یکی از بخش های پر کاربرد برای ایجاد درآمد است.
مراقبت از کهنسالان: با وجود رشد روزافزون جمعیت در سرتاسر جهان، راه اندازی کسب وکاری که بتواند به افراد کهنسال کمک کند تقاضای بسیار زیادی خواهد داشت. این موضوع بدین معنی است که این حوزه می تواند درآمد خوبی برای افراد داشته باشد. اگرچه مراقبت از کهنسالان برای صنعت پرستاری خوب است اما همه افرادی که در این حوزه کار می کنند باید آموزش های پزشکی را داشته باشند. کهنسالان به مراقبت های مختلفی نیاز دارند.
مشاوره در کسب وکارها: با وجود تعداد افراد زیادی که به دنبال راه اندازی کسب وکار شخصی خود هستند و به مشورت فردی با تجربه نیاز دارند، راه اندازی چنین خدماتی می تواند بسیار مفید باشد. اگر شما برای این حوزه تجربه و تخصص کافی دارید می توانید کسب وکار خود را آغاز کنید و به افرادی که نیازمند تجربه ها و دانش تان هستند مشاوره بدهید.

راه های پولدار شدن در خانه

۱- پولدار شدن سریع با کشف استعداد درونی‌
هرکسی توانایی انجام کاری را بهتر از دیگران دارد. در پختن کیک خوب هستم و دوستم در برنامه‌نویسی کامپیوتر. پس چرا از پختن کیک شروع به ایجاد درآمد نکنم؟

قنادی به‌هیچ‌وجه یک ایده ناامیدکننده نیست. لحظه‌ای که شما از این ترفندها شروع به راه‌اندازی در کسب‌وکار می‏کنید، پول جریان پیدا می‌کند. که برای شما ثروت و خوشحالی در زندگی‌تان را به ارمغان می‌آورد.

۲- پولدار شدن سریع با ایستادگی
پس از یافتن توانایی‌تان، در قدم بعدی بر خود تمرکز کنید وکارهای موردنیاز برای موفقیت را انجام دهید. کافی نیست که استعدادتان را کشف کنید و فقط تا ۱ الی ۲ روز انجام دهید.

باید مداوم تلاش کنید. نباید سرعت خود را کند کنید، تا هنگامی‌که برای رسیدن به اهداف خود شروع به قدم برداشتن می‌کنید. تلاش مستمر شما به موفقیت در راه بسیار خوب کمک خواهد کرد.

۳- پولدار شدن سریع با کنار گذاشتن سرزنش
سرزنش خودتان را برای اتفاقات بد کنار بگذارید. دیگران را هم سرزنش نکنید برای اینکه آن‌ها فقط کمک‌کننده هستند و خود مسئول سرنوشت خود هستید.

انجام مسئولیت‌هایتان را به دیگران ندهید که یک فرار محض است و با این کار شما می‌خواهید از واقعیت فرار کنید. خودتان تصمیم بگیرید و مسئولیت پیشامد آن را هم به عهده بگیرید.

راههای پولدار شدن با سرمایه کم

شرکت سرمایه گذاری: فرصت های زیادی در حوزه تجارت و سرمایه گذاری وجود دارد. به کمک یک شرکت سرمایه گذاری می توانید بر روی موارد مختلفی همچون نفت، گاز، بیت کوین و سایر موارد سرمایه گذاری کنید. یکی دیگر از ایده های پر منفعت، تجارت در فارکس است. این بخش پر خطر است اما اگر به اندازه کافی محتاط و پر تجربه باشید می توانید خیلی زود میلیونر شوید.
خدمات آموزشی و تحصیلی: چیزی که در مورد راه اندازی خدمات آموزشی و تحصیلی جذاب است این است که این صنعت بسیار گسترده است و می توان از دانش و تجربه شخصی استفاده کرد.
بیمه: صنعت بیمه در حال رشد است و سالانه فناوری های جدیدی در این حوزه مطرح می شود. شما نیز می توانید از این فرصت در حال رشد به نفع خود استفاده کنند. سرمایه گذاران در حال حاضر ۲.۶۵ میلیارد دلار در این حوزه سرمایه گذاری کرده اند و مشتریان نیز به دنبال رابطه شفاف و امنی با بیمه کنندگان خود هستند.

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

۱- راه اندازی یک وبسایت یا وبلاگ به منظور معرفی خدمات یا محصولات خود به دیگران: برای اینکه این روش به بازدهی لازم برسد، احتیاج به سرمایه مادی یا صرف وقت نسبتاً زیاد یا هردو آنها خواهد بود.
۲- استفاده از سایت های کلیکی: تعداد این سایت ها در دنیا و صد البته در کشورمان ایران به طور قارچ گونه ای رو به افزایش است و مورد استقبال کاربران بسیاری قرار گرفته است ولی پذیرش و یا عدم پذیرش این روش نزد کاربران حرفه ای اینترنت متفاوت است و غالبا این روش را نمیپسندند .
شما با کلیک بر روی لینک هایی و مشاهده محتوای آنها به مدت مشخص صاحب درآمد ناچیزی می شوید.
۳- استفاده از سایت های مربوط به فریلنسری و برون سپاری پروژه ها: اگر شما طراح، برنامه نویس، تایپیست، مترجم و … هستید می توانید از سایت های مختلف پروژه هایی را متناسب با حرفه خود بیابید و قیمت پیشنهادی خود را ارائه دهید. در صورت برنده شدن پروژه و اتمام موفقیت آمیز آن توسط شما، قیمت پروژه پس از کسر کمیسیون وب سایت به شما پرداخت خواهد شد. برای یافتن این وبسایت ها یک سرچ کوچک در گوگل کافی است !

بهترین کشور برای پولدار شدن

مالتا: یک جزیره کوچک در دریای مدیترانه که از سرمایه‌ی اجتماعی بالایی برخوردار است.

هنگ کنگ: یکی از چهار کشور برتر دنیا برای تجارت به حساب می‌آید.

ژاپن: ژاپن از جمله کشورهایی است که محیط طبیعی زیادی دارد و سومین کشور امن و چهارمین کشور سلامت دنیا به حساب می‌آید.

اسپانیا: اسپانیا جزو ۱۵ کشور برتر دنیا قرار می‌گیرد که محیط طبیعی و امنیت بالایی دارد.

اسلوونی: این کشور هم محیط‌های طبیعی منحصر به فردی دارد.

میلیاردر شدن در یک سال

به دنبال ترندها و فناوری های جدید باشید
چیزی که شما را اذیت می کند تغییر دهید
به دنبال محصولات و خدماتی باشید که سایر شرکت ها آن را فراهم نمی کنند.
یک صنعت فروش ابداع کنید.
محصولات مورد نیاز افراد را با قیمت کمتری نسبت به سایر رقبا به فروش برسانید.
با مشتریان احتمالی صحبت کنید و به نیازهایشان گوش دهید
محصول یا خدماتی که در یک ناحیه وجود ندارد را به فروش برسانید.

راه های پولدار شدن بدون سرمایه

کسب وکار مرتبط با تمیز کردن: راه اندازی چنین کسب وکاری به هزینه زیادی نیاز ندارد، هزینه هایی که ماهانه برای این شرکت خرج می شود بسیار اندک است. همیشه افرادی هستند که به تمیز کردن منزل یا محل کار خود نیاز دارند.
مشاوره سلامت: این شغل همیشه درآمدزا بوده است اما با وجود سوالات بسیاری که در مورد قوانین مرتبط با سلامت وجود دارد، افراد به سراغ مشاوره سلامت خواهند رفت تا مشکلات و سوالاتشان را برطرف نماید.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.