no-img
نوین اطلس

راه های پولدار شدن بدون سرمایه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه های پولدار شدن بدون سرمایه
zip
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷

راه های پولدار شدن بدون سرمایه


این مطلب در مورد موضوعات چگونه در خانه پولدار شویم، می خواهم پولدار شوم چگونه، چگونه در نوجوانی پولدار شویم، چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم، پولدار شدن در ایران، چگونه از طریق تلگرام پولدار شویم نوشته شده است.

 

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

راه های پول درآوردن از اینترنت

پولدار شدن در کمترین زمان

پولدار شدن از طریق اینترنت

 

چگونه در خانه پولدار شویم

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.
یکی از ارزان ترین و مؤثرترین روش ها برای بازاریابی برای کسب و کارتان، از طریق رسانه های اجتماعی است. اگر کسب و کاری دارید که می خواهید آن را تبدیل به شرکت مولتی میلیون دلاری کنید، باید شروع به استفاده از ابزارهای آنلاین کنید. یک صفحه رایگان فیسبوک برای کسب و کارتان بسازید و شروع به تبلیغ صفحه خود کنید. از توئیتر و شبکه های دیگر هم استفاده کنید و پیام خود را به همه برسانید. هرچه دسترسی خود را وسیعتر کنید، مشتریان بیشتری را جذب می کنید. وبلاگی باز کنید و مقالاتی پر از کلیدواژه بسازید تا ارتباط شما با مشتریان بیشتر شود و ترافیک سایت خود را بسازید. هرچه معروفتر شوید، درآمد شما افزایش می یابد و آینده بهتری در انتظارتان است و علاوه بر آن، زیاد هزینه نکرده اید.

می خواهم پولدار شوم چگونه

قانون اصلی جذب پول
برای پول تنها یک قانون وجود دارد: شما هرگز نمی‌توانید پول را بر احساس خوب مقدم بدانید. اگر این کار را بکنید از قانون جذب تخطی کرده‌اید. شما اول باید احساس خوب داشته باشید بعد پول به سمت شما سرازیر می‌شود.

چگونه در نوجوانی پولدار شویم

همیشه خواهان بهترین ها نباشید:
خریدن اجناس با کیفیت ضعیف نه تنها اقتصادی نیست بلکه کاملا به ضرر است پس این بخش به این معنا نیست که اجناس ارزان بخرید اتفاقا برعکس اگر اجناس با کیفیت اما کمتر بخرید اقتصادی تر است. اما گاهی کیفیت حرف اول را نمی زند مثلا اگربرای خرید یک ماشین برنامه دارید و پول شما برای خرید یک ماشین مدل بالا و شیک کافی نیست بهتر است فکر قرض کردن و گرفتن وام را نکنید و ماشینی متناسب و به اندازه ی پولتان بخرید.

در مصرف انرژی ها صرفه جویی کنید:
شعاری است که همیشه از طریق تلویزیون و رادیو می شنویم اما همیشه فکر می کنیم که به نفع کس دیگری به جز خود ما است اما اگر دقت کنید پرداخت کننده ی همین قبوض خود ما هستیم و اگر کمبودی در انرژی ها به وجود آید قیمت بالای آنها را هم ما باید بپردازیم.

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم

محصولات و خدماتی با بازگشت و تکرار ارائه دهید.
وقتی نوبت به فروش در کسب و کار شما می رسد، باید به افرادی فکر کنید که به محصولات یا خدمات شما نیاز دارند و می توانند از آنها دوباره و دوباره استفاده کنند. این کاری است که میلیونرها انجام می دهند. اگر محصولات شما بزرگ نیستند، بهترین راه این است که محصولات خود را در بلندمدت دائماً ارائه دهید. چیز منحصر بفردی پیشنهاد کنید که باعث شود مردم بر مبنای منظمی به سمت شما بیایند، مثلاً اشتراک یا آبونمان در نظر بگیرید. بدین ترتیب، مشتریان جدیدی اضافه می شوند و جای مشتریان دیروز را می گیرند.

پولدار شدن در ایران

۱-ذخیره کردن را آغاز کنید:
این بدان معنا نیست که پولهای اضافی خود را جمع و ذخیره کنید بلکه قانون اصلی این نخریدن لوازم اضافه و جلوگیری از ولخرجی است. یعنی زمانی که به بیرون از خانه میروید و در محل عبور خود به فروشگاه کفش و یا عطر فروشی میرسید آن را ندید گرفته و از کنارش بی توجه عبورکنید. نکته ی ساده و البته مهم دیگر ذخیره کردن پولهای خورد است برای خود قلکی تهیه کرده و مختص پولهای با ارزش پایین تر قرار دهید بعد از مدتی خواهید دی که چقدر کمک کننده است و یا اگر پول درشت دارید تا حد امکان آن را خورد نکنید تا بستر خرج کردن آن فراهم نشود.

۲-برای خود بودجه تعیین کنید:
اول یا آخر هرماه هر زمانی که شما پول مشخصی را دریافت میکنید همان موقع برایش برنامه ریزی کنید و برای خود حتی نقطه ی تشویق هم بگذارید که اگر بهتر از حد انتظار در دخل و خرج تان عمل کردید می توانید به تیک های موفقیت خود اضافه کنید.

چگونه از طریق تلگرام پولدار شویم

تبلیغات کانالی
شاید همه شما با این دست از تبلیغات رو به رو شده باشید یا حتی خودتان خواسته اید که به کانال های مختلف تلگرام تبلیغ بدهید. این کانال ها برای قیمت تبلیغات ساز و کار مشخصی ندارند به همین خاطر قیمت ها در بازار اختلاف زیادی دارد ولی ۳ شاخص کلی وجود دارد که بر مبنای آن ها تبلیغ می گیرند.
البته برخی هم برمبنای تعداد روز تبلیغ می گیرند که تعدادشان بسیار نادر است، بعضی ها هم در کنار تعرفه هایشان امتیازات ویژه ای هم به تبلیغ دهنده می دهند از جمله این که تا نیم تا یک ساعت بعد از درج تبلیغشان روی آن پستی نمی گذارند و تخفیفات ویژه برای آن هایی که برای بیش از یک ساعت یا بیش از ۱۰ هزار بازدید تبلیغ می دهند.
کم ترین میزان تبلیغ ۲ هزار تومان برای یک هزار بازدید است و بیش ترین میزان، ۱۰ هزار تومان برای هر یک هزار بازدید است. البته یک روش تبلیغات ساعتی هم هست که کم ترین میزانش ساعتی ۶ هزار تومان است و ادمین ها در بیش ترین میزان برای تبلیغات ساعتی ۱۰۰ هزار تومان دریافت می کنند.

افزایش تعداد کاربران کانال
در این روش در ازای مبلغ معینی به شما تعهد می دهند که تعداد کاربران کانالتان را به صورت تضمینی بالا می برند اما درخصوص این که بمانند یا بروند هیچ گونه تضمینی وجود نداد و همه چیز به آن بستگی دارد که خود شما تا چه حد محتوای جذاب به آن ها ارائه دهید. کانال داران در کمینه دریافت شان به ازای هر یک کاربر ۵۰ هزار تومان مطالبه می کنند و اگر تیغ شان خیلی ببرد، به ازای هر یک هزار بازدید ۳۰۰ هزار تومان پول می گیرند.
به این نکته دقت کنید که رقم های پایین کاربرانتان را به شیوه تبادل با سایر کانال های پربازدید و معمولا با پست های فریب دهنده و دروغ به کانال شما می آورند که معمولا چندان هم ماندگار نیستند و سریع با کانالتان خداحافظی می کنند ولی رقم های بالاتر با ارسال پیام انبوه این کار را می کنند و از فریب هم در اکثر موارد خودداری می کنند که همین باعث جذب مخاطبان ماندگارتری می شود.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.