no-img
نوین اطلس

راه های کسب درآمد از طریق اینترنت


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه های کسب درآمد از طریق اینترنت
zip
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷

راه های کسب درآمد از طریق اینترنت


این مقاله در مورد موضوعات کسب درآمد از طریق اینترنت در خانه، کسب درامد اینترنتی واقعی، کسب درآمد اینترنتی کلیکی، درآمد اینترنتی بدون سرمایه، آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان، کسب در آمد از طریق پاسخ دادن به نظر سنجی های آنلاین، کسب درآمد از طریق تلگرام نوشته شده است.

 

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونه به سرعت پولدار شویم

لیست کارآفرینان موفق

راز های پولدار شدن

 

کسب درآمد از طریق اینترنت در خانه

۱. کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی

در این تاریخ که این مطلب را می‌نویسم، تلگرام و اینستاگرام، پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در ایران هستند.

شما از روش‌های مختلفی می‌توانید از طریق این شبکه‌ها، راه اندازی کسب و کار اینترنتی داشته باشید و کسب درآمد در منزل با کامپیوتر یا موبایل خود را شروع کنید.

برای کسب درآمد از اینستاگرام، می‌توانید تعداد فالوورهای اینستاگرامتان را بالا ببرید، با آن‌ها در ارتباط باشید، آن‌ها را با پیجتان درگیر کنید، و در نهایت، با تبلیغات یا فروش کالا از پیجتان کسب درآمد داشته باشید.

در کارگاه ترفندهای کسب درآمد از اینستاگرام در یکی از اسلایدها توضیح می‌دهم که بهترین فیلدهای فعالیت در اینستاگرام عبارتند از:

ساعت و جواهرات، مد، فیتنس، مد، آرایشی، جواهرات، کاهش وزن، لوازم موبایل و مشابه این‌ها.

اگر می‌خواهید کسب درآمد در منزل با کامپیوتر یا موبایل داشته باشید، تنها کافیست یکی از فیلدهای بالا را انتخاب کنید، با روش‌های مختلف تعداد اعضای اینستاگرامتان را افزایش دهید، آن‌ها را به علاقه‌مند تبدیل کنید و در نهایت کسب درآمد داشته باشید.

آموزش از طریق اینستاگرام نیز بسیار متداول است و بازدهی خوبی دارد. هرچه زمینه آموزشی شما مدیا بیس باشد، احتمال موفقیتتان در اینستاگرام بیشتر خواهد بود.

برای کسب درآمد در منزل با کامپیوتر می‌توانید در حوزه آموزش آنلاین نیز فعالیت کنید. در قسمت‌های بعد در مورد فروش محصولات دیجیتال توضیح داده‌ام فقط این را در نظر داشته باشید، ایستاگرام و تلگرام کانال‌های بسیار ارزشمند و موثر برای معرفی خودتان است.

بنابراین برای فروش کالای فیزیکی یا دیجیتال، اینستاگرام نقش عمده‌ای ایفا می‌کند.

همانطور که عنوان شد، هرچه محصولات یا آموزش‌های شما مدیا بیس‌تر باشد، بسیار زودتر و بسیار بیشتر به درآمد خواهید رسید.

مثلا آموزش عکاسی، آموزش میک آپ عروس، آموزش‌های مدیا بیس هستند. یعنی دارای زیبایی بصری هستند و برای مخاطب بسیار جذاب است. یا فروش لوازم جانبی موبایل، رستوران، لوازم لوکس، دارای زیبایی بصری هستند و جذابیت بسیار بالایی برای مخاطبان اینستاگرام دارند.

با فعالیت در این زمینه‌ها علاوه بر اینکه تعداد فالوورهایتان به سرعت افزایش میابد، پست‌هایی که قرار می‌دهید برای مخاطب بسیار جذاب است و در نتیجه به راحتی به علاقه‌مند تبدیل خواهد شد و در نهایت کسب درآمد از اینترنت در منزل با کامپیوتر یا موبایل، براحتی قابل دستیابی خواهد بود.

کسب درامد اینترنتی واقعی

وبلاگ‌نویسی

نوشتن بلاگ، به آن صورت که در ذهن اکثر شما نقش بسته، نوشتن شعرهای عاشقانه و داستان نیست. منظور وبلاگیست که بصورت حرفه‌ای به موضوع خاصی می‌پردازد و سعی دارد با محتوای خود، ارزشی خاص به مخاطب خود ارائه دهد. این وبلاگ می‌تواند درباره هرچیزی باشد که فکرش را می‌کنید. شاید شما یک خانم آرایشگر هستید، می‌توانید دانسته‌های خودتان درباره مو، اصلاح صورت، لوازم آرایشی و هرچیزی که فکر می‌کنید برای خانم‌ها سوال است را در بلاگ‌تان ارسال کنید. محتوایی که برای وبلاگ‌تان تولید می‌کنید می‌بایست مفید بوده و حداقل کمک کند یکی از مشکلات و دغدغه‌های خواننده رفع شود.

وبلاگ خوب، دارای یک برنامه برای انتشار محتواست. مهم نیست این برنامه روزانه باشد یا ماهانه، مهم این است تداوم داشته باشد و محتوای عالی برای مخاطب هدف در آن منتشر شود.

پس از اینکه وبلاگ خوانندگان ثابتی پیدا کرد و ترافیک آن افزایش یافت، از طریق ارائه مشاوره اختصاصی، فروش محصول خودتان یا معرفی محصول دیگران از آن درآمد کسب کنید.

کسب درآمد اینترنتی کلیکی

کسب درآمد از جذب تبلیغات بنری

در مقایسه با تبلیغات پاپ‌‌آپ، جذب تبلیغات بنری آزاردهندگی کمتری دارد ولی این نوع تبلیغات نیز در ماه‌ها و سال‌های اخیر به شدت جذابیت خود را از دست داده است و فقط برای سایت‌های بزرگی که ترافیک زیاد دارند درآمد ایجاد می‌کند.

توجه: این روش‌ یکی از روش‌هایی است که برای کسب درآمد از آن نیاز به انرژی بسیار دارد. بهتر است انرژی که برای اینکار صرف می‌شود را برای کارهای دیگر اختصاص دهید و درآمد بیشتری کسب کنید.

درآمد اینترنتی بدون سرمایه

یکی از بهترین راه های کسب درآمد از اینترنت، فروش کالا فیزیکی است. شما میتوانید به راحتی با وردپرس یک سایت زیبای فروشگاهی با امکان درگاه مستقیم بانکی داشته باشید و به فروش انواع کالاها مشغول شوید. به طور کلی میتوانیم فروش اینترنتی کالا را به دو دسته تقسیم کنیم: ۱-کالاهای ساخت خودمان. ۲-کالاهای ساخت دیگران.

شما هم میتوانید کالاهایی که خودتان قادر به تولیدشان هستید را بفروش برسانید و هم بصورت خرده فروشی (مانند تمام سایتهای فروشگاهی مثل دیجیکالا، آمازون و..) انواع کالاهای مختلف تولید شده دیگران را بفروش برسانید.

ممکن است بگویید که توانایی مالی بالایی ندارید و یا امکان انبار و ارسال محصولات را ندارید. اما نگران نباشید. ما راه حل های خوبی داریم. نیازی نیست که هزینه ی زیادی کنید و محصولات گران قیمت را انبار کنید. میتوانید در شروع کارتان حتی پس از آنکه سفارش کالا را دریافت کردید اقدام به خرید و ارسال کالا کنید. نگران انبار داری و ارسال هم نباشید. خوشبختانه شرکت هایی برای این منظور در کشور به وجود امده که تمام این مراحل را انجام میدهند. سایت pardakht.ir مسئولیت انبارداری و ارسال کالای شما را به عهده میگیرد. شما فقط کافی است که سفارش را از مشتری دریافت کنید و بقیه کارها را به این شرکت ها بسپارید.

کم کم با گسترده شدن کسب و کارتان، سرمایه ی شما زیاد میشود و میتوانید انبار، لجستیک و سیستم اختصاصی خودتان را راه اندازی کنید.

در ادامه به چند ایده فروش کالا اشاره میکنیم:

فروش کالای ساخت خودتان

فروش صنایع دستی و هنری: شما میتوانید انواع محصولات مختلف را خودتان درست کنید و به طور آنلاین به فروش برسانید. به عنوان مثال: گلهای تزئینی، زیور آلات، سفالهای تزئینی و…
فروش گل و گیاه: اگر علاقمند به گل و گیاه هستید، میتوانید در منزل، تراس، پشت بام و یا هرجای دیگری گلها و گیاهان زینتی پرورش دهید و بصورت آنلاین آنها را بفروش برسانید.
دسر، مواد خوراکی و…: خوراکی های خوشمزه همیشه مشتریان پر و پا قرص خودشان را دارند. اگر از جمله افراد با سلیقه ای هستید که خوراکی های خوش طعم درست میکنید، پیشنهاد ما به شما فروش آنلاین این خوراکی هاست.
فروش کلکسیون: اگر کلکسیون دار هستید و اشیای جالب جمع آوری میکنید، میتوانید با ساخت سایتی بسیار زیبا، آنها را به مشتری ارائه دهید و کسب درآمد کنید.
تابلو نقاشی: هنرمند هستید؟ بسیار عالی! شما میتوانید تابلوهای نقاشی و یا هر نوع از تولیدات هنری خود را در قالب سایتی شکیل با ظاهری بسیار مدرن، به فروش برسانید.
دیگر تولیدات شما: آیا شما محصولی را تولید میکنید که برای آن مشتری وجود دارد؟ پس میتوانید آنرا بصورت الکترونیکی بفروش برسانید.
فروش کالای دیگران: نیازی نیست که خودتان تولید کننده محصولی باشید. شما میتوانید هر محصولی را که هم به آن علاقه دارید و هم بازار مناسبی دارد، بصورت آنلاین بفروش برساند. در ادامه به چند پیشنهاد اشاره میکنیم.
کالای دیجیتال: انواع کالاها و انواع نیازها! فلش، پاور بانک، لوازم تلفن همراه و یا هر وسیله ی دیجیتالی-الکترونیکی را در فروشگاه آنلاین خود قرار دهید.
لوازم آشپزخانه: با وجود تنوع زیاد در لوازم آشپزخانه و آشپزی، بازار بسیار مناسبی برای فروش کالاهای خلاقانه وجود دارد. انواع وسایل شیرینی پزی، ظروف، قهوه ساز و….
فروش کتاب، مجلات و لوازم تحریر: کالاهایی با قیمت نه چندان زیاد در عین حال با مشتریان همیشگی. کتاب، مجلات، بازی های فکری و….
لباس، کیف و کفش: با تغییر مد، سبک لباسها عوض میشوند و این باعث میشود که تقاضا برای خرید اینترنتی البسه ی جدید و زیبا، روز به روز بیشتر شود.
فروش تابلو فرش: کالایی لوکس که مشتریان خاص خود را دارد. حتما این محصول را برای فروش اینترنتی مد نظر داشته باشید.
فروش گل و گیاه: گل ها باعث زیبایی زندگی و محیط اطراف ما میشوند. شما میتوانید با گل فروشی ها و تولید کنندگان گیاهان آپارتمانی قرارداد ببندید و محصولاتشان را برروی سایت خودتان بفروش برسانید.

آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان

برای کسب درآمد از طریق اینترنت می توانید مقالات لینک شده در ابتدای صفحه را مطالعه کنید.

کسب در آمد از طریق پاسخ دادن به نظر سنجی های آنلاین

زمانی که شما به دنبال راه های ساده و قانونی کسب درآمد از اینترنت در منزل هستید و یا در پی کمی در آمد بیشتر برای مخارج خود هستید شرکت هایی که حاضرند برای دانستن نظر شما در مورد کالا و یا خدماتشان مبلغی به شما بپردازند گزینه های خوبی برای پول درآوردن از اینترنت هستند.
این شرکت ها و موسسات با توجه به این راهکار که دانستن نیاز و نظر مشتری در مورد کالا و خدماتی که آنها ارائه میکنند یک اصل اساسی برای هر بنگاه اقتصادی موفق است ، از هر طریق سعی در بدست آورندن این اطلاعات از شما هستند
حتی اگر لازم باشد مبالغی را برای تشویق شما و برای وقتی که میگذارید تا به سوالات آنها پاسخ دهید هزینه کنند.
برخی شرکت ها کوپن های تخفیف می دهند و یا برخی دیگر شما را در قرعه کشی های هفتگی و یا فصلی شرکت می دهند. بعضی دیگر از این هم فراتر رفته و مبلغی را نقدی پرداخت میکنند که برای بسیاری افراد این گزینه بیشتر مورد توجه است زیرا باعث پولساز ی برای شخصخواهد بود. بنابراین کسب درآمد از این راه هم تفریح و هم دریافتی کمی پول بیشتر است و چه کسی از پول خوشش نمی آید؟!
در واقع این روش کسب درآمد از اینترنت، بدون نیاز به سایت و یا حتی دانستن چیزی در مورد راه اندازی یک وبلاگ می تواند به عنوان منبع قابل توجه در آمد هم به حساب آید. چرا که شرکت های زیادی هستند که نیازمند نظر شما هستند و در این میان پول بسیار زیادی پرداخت می شود و شما می توانید سهم خود را از آن براحتی با صرف چند دقیقه از وقت خود بدست آورید.
نکته جالب در مورد این روش کسب درآمد در خانه این است که شما میتوانید آنرا در وقت های اضافه خود و در زمانهایی که بی استفاده مانده اند انجام دهید و از این اوقات بی استفاده، از طریق اینترنت پول در آورید! . حتی شاید ارزش آنرا داشته باشد که زمانی معین را به این کار اختصاص دهید و علاوه بر پول ساز کردن زمان های مرده خود به درآمد ماهانه خود اضافه کنید.
برای شروع میتوانید به سادگی در سایت موتور قدرتمند جستجوی گوگل سرچ کنید و سایت های مناسب را پیدا کنید و هر سایتی که برای شما مناسب است و هر نظر سنجی که برای شما جالب است را انتخاب کرده و خیلی سریع و آسان شروع به کسب درآمد کنید.
هنوز هم فکر میکنید که چرا نظر شما تا این حد برای کسی مهم است که حاضر به پرداخت پول برای دانستن آن است؟
شرکت های بیشماری در تمام جهان تمام تلاش خود را بکار میگیرند تا از نیاز و خواست مشتری ها آگاه شوند و برای این هدف حاضرند مبالغ هنگفتی را برای تحقیقات بازار خرج کنند. این یکی از موفقترین استراتژی های بازاریابی است.
اما هنوز هم یک مشکل برای آنها باقیست…. چگونه به شما، یعنی مشتری بالقوه خودشان! دسترسی پیدا کنند؟ این کار آنقدر ها هم که به نظر میرسد ساده نیست. به همین دلیل آنها شرکت هایی را انتخاب میکنند تا ظر سنجی های مختلفشان را به دست شما برسانند تا متوجه شوند مردم در مورد کالا و خدمات آنها چه فکر میکنند و در آینده بیشتر به سمت چه نوع محصولاتی تمایل دارند. در نتیجه این شرکت ها هم می توانند برنامه راهبردی خود را به همان سمت و سو تنظیم کنند. همچنین این شرکتهای بزرگ می خواهند بدانند چه چیزی شما را برای خرید مشتاق تر میکند! در واقع چطور می توانند شما را تشویق به خرید های بیشتری کنند.
روش های زیادی برای دسترسی به مردم در سطح جامعه برای نظر سنجی وجود دارد که این شرکت ها تقریبا تمامی این روش ها را بکار میگیرند و یکی از این روش ها ” پرداخت در ازای پر کردن فرم نظر سنجی ” است.
این نوع نظر سنجی به نفع شما هم هست چرا که علاوه بر کسب درآمد بیشتر میتوانید از آخرین محصولات بازار آگاه شده و در جریان آخرین تحولات شرکت ها و فروشگاه های بزرگ قرار گیرید. حتی قبل از آنکه آن محصولات وارد بازار شوند و یا تغییرات مورد نظر در شرکت ها اعمال شوند. شما حتی جزئی از تصمیم گیری این شرکت ها می شوید و میتوانید خواست خود را به اطلاع آنها برسانید.

کسب درآمد از طریق تلگرام

هم اکنون حداقل ۲۸ میلیون!! ایرانی در حال استفاده از تلگرام هستند و هیچ اپلیکیشن اجتماعی نیز تاکنون نتوانسته در ایران به اندازه تلگرام موفقیت باشد.

خبر خوش این که تلگرام از بهترین و قویترین پیام رسان هایی است که با آن می توانید به مقدار زیاد و نامحدود کسب درآمد کرد…

خبر بد این که ۹۰ درصد استفاده کنندگان تلگرامی، هنوز هیچ درآمدی از تلگرام کسب نکرده اند!!!

تصور کنید که از شانس بالای شما، پیام رسانی که قدرت کسب درآمد بسیار زیادی دارد، در ایران تا این اندازه فراگیر شده است و شما هنوز هیچ درآمدی از آن نداشته اید!!!

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.