no-img
نوین اطلس

چگونه پسری را راضی به ازدواج کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه پسری را راضی به ازدواج کنیم
zip
فروردین ۲۰, ۱۳۹۷

چگونه پسری را راضی به ازدواج کنیم


این مطلب در مورد موضوعات چگونه مردان را راضی به ازدواج کنیم؟، چگونه مردی را برای ازدواج جذب کنیم، چگونه رابطه دوستی را به ازدواج ختم کنیم، چگونه یک مرد را وادار به خواستگاری کنیم، ترغیب مرد به ازدواج، چگونه آشنایی را به ازدواج برسانیم، دعا برای راضی شدن پسر برای ازدواج، چطور مردی را مشتاق ازدواج کنیم نوشته شده است.

چگونه مردان را راضی به ازدواج کنیم؟

باور قالب در ذهن ما این است که باید مدام در نزدیکی عشقم باشم تا او به من توجه کند، باید برای او کار های خاصی انجام بدم که متوجه علاقه من نسبت به خودش بشود، برای اینکه پسر مغرور را عاشق خودم کنم باید همیشه در دسترس و نزدیک او باشم، باید برای عشقم کادو بگیرم! باید به او بگویم که چقدر دوستش دارم یا حداقل از طریق رفتار هایم اورا مطلع کنم.

چگونه مردی را برای ازدواج جذب کنیم

متاسفا اکثر افراد این اشتباه را می کنند، هیچ چیز جالبی در شخصی که همیشه در صحنه حضور دارد نیست یک مثال جالب! بازیگری که در همه سریال ها بازی میکند و طی چند سال همیشه در سریال ها حضور دارد دوست داشتنی تر هست یا بازیگری که با فاصله زمانی مختلف اورا مشاهده میکنیم کدام خوانده را دوست دارید خواننده ای که هفته ای یک اهنگ منتشر میکند یا خواننده ای که سالی یک آلبوم زیبا از او میشنویم. افراد پر کار درواقع به نوعی تمام هنر خود را خرج میکنند و همه کارهایشان شبیه هم میشود و جذابیتی نخواهد داشت، این شرایط در زندگی و روابط شخصی ما هم کاملا صدق میکند.

چگونه رابطه دوستی را به ازدواج ختم کنیم

برای اینکه طرف مقابلتان عاشق شما بشود و شما بتوانید دوست پسرتان را جذب کنید باید اینکار را بصورت کاملا غیر مستقیم انجام بدهید، همانطور که اشاره کردم راه حل اینکار همیشه در دسترس بودن و توجه بیش از حد به پسر مورد علاقه نیست.

چگونه یک مرد را وادار به خواستگاری کنیم

شما باید در جمع دوستان مشترک محیط کار تحصیل شبکه های اجتماعی یا هر میحطی که بینتان مشترک هست روی اطرافیان تاثیر بگذارید و دیگران را جذب کنید در واقع باید روی جذب دیگر اشخاص کار کنید تا پسر مورد علاقه خود! وقتی دیگران به سمت شما جذب شوند مدام از شما خواهند گفت به نکات جذاب شما اشاره خواهند کرد این اتفاق سبب میشود که طرف مقابل شمارا فردی جذاب تصور کنید و قطعا تحریک میشود که شما را بدست بیاورد،

ترغیب مرد به ازدواج

برای جذب پسر مورد علاقه خود نباید به ایشان بیش از حد توجه کنید نباید بصورت مستقیم ابراز علاقه کنید در صورت جذب اطرافیان شما موفق میشوید با طرف مقابل خود وارد یک رابطه بشوید.

چگونه آشنایی را به ازدواج برسانیم

مرد ها جذب زنانی میشوند که استقلال شخصیتی داشته باشن، دارای اعتماد بنفس باشند ظاهری آراسته برای خود انتخاب کنند، انسان میوه های دور از دسترس را دوست دارد اگر مدام در دسترس باشید دیگر چیز جدیدی راجب شما وجود نخواهد داشت. در صحبت کردن با اعتماد بنفس باشید در هنگام صحبت توجه اطرافیان را کامل به خود جذب کنید با اطرافیان ارتباط چشمی برقرار کنید.

چطور مردی را مشتاق ازدواج کنیم

سعی کنید با نفوذ به ناخود آگاه مرد مورد علاقه خود ایشان را مجاب کنید تا شما را با دوستان صمیمی و خانواده خود آشنا کند اینکار باعث میشود در ناخود آگاه ایشان این تصور ایجاد شود که در میان دوستان و آشنایان کنار اسم ایشان اسم شما هم برده میشود، وقتی دوستان صمیمی و افراد خانواده با شما آشنا باشن راجب شما صحبت میکنند به نکات مثبت شما اشاره میکنند، و بصورت غیر مستقیم شما باعث افزایش صمیمیت خود با شخص مورد علاقه خواهید شد و یک قدم دیگر به ازدواج نزدیک میشوید.

در ادامه به چند دعا برای علاقه مندان به دعاهای دینی اشاره می کنم:

دعا برای راضی شدن پسر برای ازدواج

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

اِلهی بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ اَنتَ المَحمُودُ وَ بِحَقِّ عَلیٍّ وَ اَنتَ العالی وَ بِحَقِّ فاطِمَهَ وَ اَنتَ فاطِرُ السَّمواتِ و الأرضِ وَ بِحَقِّ الحَسَنِ وَ اَنتَ المُحسِنُ وَ بِحَقِّ الحُسَینِ وَ اَنتَ قَدیمُ الأِحسانِ اِلهی بِاخُصِّ صِفاتِک وَ بِعِزِّ جَلالِک وَ بِأعظَمِ اَسمائِک وَ بِعِصمَهِ اَنبیائِک وَ بِنورِ اَولیائِک وَ بِدَمِ شُهَدائِک وَ بِمُناجاتِ فُقَرائِک وَ بِدُعاءِ صُلَحائِک اَسئَلُکَ زِیادَهً فِی العِلمِ وَ صِحَّهً فِی الجِسمِ وَ بَرَکَهً فِی الرِزقِ وَ طولآ فِی العُمرِ وَ تَوبَهً قَبلَ المَوتِ وَ راحَهً عِندَ المَوتِ وَ مَغفِرَهً بَعدَ المَوتِ

مطالب مرتبط:

سایت ازدواج

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

ابراز علاقه به پسر از دیدگاه روانشناسی

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید

چگونه مردان را راضی به ازدواج کنیم؟. چگونه مردی را برای ازدواج جذب کنیم. چگونه رابطه دوستی را به ازدواج ختم کنیم. چگونه یک مرد را وادار به خواستگاری کنیم. ترغیب مرد به ازدواج. چگونه آشنایی را به ازدواج برسانیم. دعا برای راضی شدن پسر برای ازدواج. چطور مردی را مشتاق ازدواج کنیم



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.