no-img
نوین اطلس

چگونه دل دختر مغرور را به دست آوریم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه دل دختر مغرور را به دست آوریم
امتیاز 3.50 ( 2 رای )
zip
فروردین ۲۰, ۱۳۹۷

چگونه دل دختر مغرور را به دست آوریم


این مطلب در مورد موضوعات بدست آوردن دل دختر مغرور، چگونه دل یک دختر را ببریم، راه بدست آوردن دل دختر، چطور دل عشقمو بدست بیارم، چگونه دل دوست پسرمان را بدست آوریم، چگونه دل پسری را به دست بیاوریم؟، چگونه دل نامزدم را بدست آورم، جملاتی برای بدست آوردن دل دختر نوشته شده است.

بدست آوردن دل دختر مغرور

مردانگی داشته باشید:

برخی از مردها فقط در لباس مردان راه می‌روند درحالی‌که بسیاری از خصلت‌های خانم‌ها را با خود به همراه دارند. زن‌ها بیشتر به دنبال مردانی هستند که خصلت‌های یک مرد را داشته باشد نه زن. به همین خاطر به شما مردان توصیه می‌کنیم که تا می‌توانید، جلوی خانم‌ها رفتار مردانه ای داشته باشید.مثلاً با صدای نازک حرف نزنید، خود را شجاع نشان دهید و در هنگام سرما، هرگز نلرزید.

چگونه دل یک دختر را ببریم

ریلکس رفتار کنید:

در برابر مشکلات بی خیال نباشید اما لازم نیست که پر از استرس هم باشید زیرا در مقابل مشکلات این شما هستید که باید آرامش را به همسرتان انتقال بدهید.

معمولاً خانم‌ها همین‌طوری هم به اندازه ی کافی احساساتی و ترسو هستند و اگر شما هم این‌گونه باشید، خانم‌ها به طور کلی روحیه ی خودشان را می‌بازند.

راه بدست آوردن دل دختر

شیک پوش باشید:

خانم‌ها به دنبال مردهایی خواهند بود که به ظاهر خود برسند البته ناگفته نماند که برخی از خانم‌ها از اینکه آقایان به ظاهر خود می‌رسند، احساس نارضایتی خواهند کرد زیرا می‌ترسند شلوار آقا دوتا شود. در اینجا منظورمان از شیک پوش بودن یعنی اینکه همیشه مرتب باشید و با ظاهری آراسته و تمیز جلوی خانم‌ها ظاهر شوید.

چطور دل عشقمو بدست بیارم

همان‌طور که او می‌خواهد رفتار کنید:

اگر می گوییم همان‌طور که او می‌خواهد شما هم باید همان‌گونه رفتار کنید به معنی آن نیست که تبدیل به یک بله چشم قربان گو شوید بلکه یعنی به دنبال علایق و سلیقه‌های او بروید و بفهمید که او چه چیزهایی را دوست دارد مثلاً علاقه به ورزش. سپس آن علاقه ی زن را در خودتان بیابید و سعی کنید آن بعد از علاقه ی خانم را که در خودتان یافته‌اید، بیشتر نشان دهید.

چگونه دل دوست پسرمان را بدست آوریم

بخندید اما همیشه نه..!

سعی کنید زمان خندیدنتان را بدانید زیرا اگر زیاد بخندید، یک مرد سبک و جلف به نظر خواهید رسید و اگر کم بخندید از دیدگاه خانم‌ها شما یک انسان بد اخلاق و عبوسی خواهید بود.

چگونه دل پسری را به دست بیاوریم؟

خودتان را باور داشته باشید:

همان ضرب المثل قدیمی که می‌گوید حرف مرد که دوتا شد ….. مردها باید خودشان و حرف‌هایی که می‌زنند را باور داشته باشند و سر حرفشان محکم بایستند.

چگونه دل نامزدم را بدست آورم

۱. پرهیز از بدبینی
مرد باید از همسرش مراقبت کند ولی نه به حدی که به بدبینی منتهی گردد. امام علی (ع) می فرمایند: «مواظب باش در غیر موضع غیرت، غیرت به خرج ندهی! زیرا این عمل، افراد صحیح را به سوی فساد و افراد پاکدامن را به جانب گناه متمایل می سازد.»

۲. آراستگی
چنین نیست که نظافت و آراستگی فقط وظیفه زنان باشد بلکه مردان نیز به این امر سفارش شده اند. رسول خدا (ص) می فرمایند: «لباس های خود را تمیز کنید و موهای خود را کم کنید. مسواک بزنید و آراسته و پاکیزه باشید که بنی اسرائیل چنین نکردند تا زنانشان زناکار شدند.»

۳. احترام به زن
انسان به طور فطری به احترام و تکریم نیازمند است و این مسئله، اختصاصی به زن یا مرد ندارد. دین اسلام اهمیت این مسئله را فراوان متذکر شده است. مثلا امام سجاد (ع) می فرمایند: «حق همسرت آن است که بدانی خداوند او را وسیله آسایش، آرامش، مونس و نگهدارنده تو از انحرافات قرار داده است و باید او را گرامی داری!» و یا امام صادق (ع) می فرمایند: «هر کس زن گرفت، باید او را گرامی و محترم بشمارد.»

جملاتی برای بدست آوردن دل دختر

تو واقعا خیلی باهوش و زرنگی
می خواهم همه عمرم با تو باشم
تو بهترین دوست منی
تو در آینده یک مادر ایده آل می شوی
تو زندگی منو کامل می کنی

مطالب مرتبط:

خصوصیات متولدین مرداد

زن متولد مرداد چه مردی را دوست دارد

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید

بدست آوردن دل دختر مغرور. چگونه دل یک دختر را ببریم. راه بدست آوردن دل دختر. چطور دل عشقمو بدست بیارم. چگونه دل دوست پسرمان را بدست آوریم. چگونه دل پسری را به دست بیاوریم؟. چگونه دل نامزدم را بدست آورم. جملاتی برای بدست آوردن دل دختر



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.