no-img
نوین اطلس

نحوه جذب دختر مغرور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نحوه جذب دختر مغرور
zip
فروردین ۲۰, ۱۳۹۷

نحوه جذب دختر مغرور


این مطلب در مورد موضوعات راه های جذب دختر در دانشگاه، راه های جذب دختر مورد علاقه، روش جذب دوست دختر، خصوصیات دختر مغرور، روانشناسی جذب خانمها، جذب دختر با حرف زدن، راز جذب دختر، راه های جذب دوست دختر نوشته شده است.

راه های جذب دختر در دانشگاه

روی احساسیتان را نشان دهید

اگرچه بیشتر دخترها فکر میکنند که به مردهایی با خصوصیات جدی و مردانه علاقه دارند،اما بسیاری از آن ها عاشق مردهایی هستند که گاهی احساسات خود را نیز نشان میدهند.هنگامی که شما آن روی نرم و عاطفی خود را آشکار سازید،او به صورت ناخودآگاه کنار شما احساس راحتی خواهد کرد به این خاطر که شما در ذهن او به عنوان مردی تداعی خواهید شد که احساسات خود را پنهان نمیکند.اما مواظب باشد که حدی را نگه دارید و زیاده روی نکنید.

راه های جذب دختر مورد علاقه

البته که این مسئله مهم است که در قرار های اول شما باید به بهترین نحو خود را آراسته کنید،اما در دفعات بعد کمی نوع تیپ و لباس پوشیدن خود را راحت تر و معمولی تر کنید.این کار باعث میشود که او باز به طور ناخودآگاه حس کند شما قابل اعتماد هستید و با راحتی خود نشان میدهید که به چیزی تظاهر نمیکنید و لباس پوشیدن او را نیز زیر ذره بین نگرفته اید.بیشتر دخترها در برخورد با کسانی که خیلی به خود میرسند و یا تظاهر مینند،از آن ها کم کم سرد میشوند و احساس راحتی نمیکنند.

روش جذب دوست دختر

یکی از بهترین راههای که باعث میشود دختر خانمی با شما احساس راحتی کند و بی اراده به شما علاقه مند شود این است که شما به حرکات او توجه کنید و به صورت ماهرانه ای آن ها را انجام دهید.برای مثال اگر او به شما تکیه کرد شما نیز به همان شکل،نه کمتر و نه بیشتر،به تکیه کردن او با حرکاتتانپاسخ دهید تا علاقه ی خود را به حرکات او نشان دهید.

خصوصیات دختر مغرور

۱- ترک کردن و اهمیت ندادن به جمع :
یکی از نشانه های غرور در جمع حاضر نشدن است ، البته حاضر نشدن به این معنی که افرادی را که دور هم جمع شده اند ، پایین تر از خودمان می دانیم و علت عدم حضور ما “برتر دانستن شان خودمان” از جمع است. غیبت های طولانی در جمع های فامیلی و دوستانه و یا همسایه ها – با این فکر که این جمع در حد ما نیست – یکی از نشانه های غرور و خودبرتربینی است.

۲- اعتنا نکردن به حرف های دیگران و بی اهمیتی به مردم :
انسان مغرور به صورت ارادی یا غیر ارادی نسبت به حرف های دیگران بی اعتنا می شود و هر کس را با دلیلی رد می کند ، مثلا پدر و مادر وقتی چیزی می گویند آنها را عقب افتاده و پیر می داند ، یا وقتی استاد یا معلم به اون تذکری می دهد ، با بهانه “نفس از جای گرم بلند شدن” حرف او را نمی پذیرد ف به همین ترتیب ، هر کس به بهانه ای رد می شود و فرد تنها به خواسته خودش اعتنا می کند.

۳- انتقاد فراوان :
یکی از مهمترین نشانه های انسان مغرور انتقاد کردن است ، فرد مغرور از هر کس و هر چیز انتقاد می کند ، از دولت و حکومت گرفته تا همسایه و همسر و فرزند ! از همه چیز دنبال ایراد و مشکل آن می گردد و کمتر به نکات مثبت توجه می کند.

۴- تمسخر دیگران :
کسی که به بهانه های مختلف دیگران را مسخره می کند ، رگه هایی از غرور را در وجودش دارد ، مسخره کردن و خندیدن به دیگران و دست انداختن آنها از نشانه های غرور است.

روانشناسی جذب خانمها

برای جذب زنان:بپرسید مجرد است یا خیر
شما زمانی خواهید خواست که به این موضوع پی ببرید، پس چرا از همان ابتـدا سـؤال نمی کنید؟ بیاد داشته باشید که این در هر شرایطی، یک حرکت شجـاعـانـه اسـت. اگـر فرد خوش تیپی بـاشـیـد، احـتـمال ایـنکه او مثبت تر و واضح تر عمل نماید بیشتر خواهد شد و اگر نه، دیلیلی خواهد بود برای دوستانه تر بودن. در هر صورت در این برخورد لازم است همیشه رک و با صراحت باشید.

او نیز رک و با صـراحـت خواهـد بود. اگـر گـفـت کـه مجرد نیست، و یا اگر بشما علاقمند نباشد، بسرعت متوجه خواهید شد. پـرسـیـدن از یک غریبه که آیا دردسترس هست یا خیر، بلافاصله منظور و هدف شما را آشکار نموده و هرگونه سوء تعبیر را از بین خواهد برد.
بگویید “قبل از اینکه اسمتونو که میدونم به قشنگیه خودتونه بپرسم ، می خواستم بدوم مجرد هستید؟” “اینقدر خوش شانس هستم که مجرد باشید؟
برای جذب زنان:بی پرده باشید
این طرز برخوردی است بـرای افـرادی کـه مـایـلند بـیشتر از اینها رک و با صراحت باشنـد. قدم برداشتن به طرف یک زن و نشان دادن صراحت و بی پردگی می تواند به عـنوان یـک جذاب کننده قوی عمل کند. او ممکن است اعتماد بنفس شما را نشانه ای بر ارزشتـان برای صحبت کردن قلمداد کند. بگویید “داشتم دنبال بهانه ای بـرای بـاز کردن صحبت می گشتم، ولی چیزی پیدا نکردم. اسمم آرشه، اسم شما چیه؟” اشکالی نداره اگه به شما ملحق بشم؟

جذب دختر با حرف زدن

زمان مناسبی را برای حرف زدن انتخاب کنید: چه با همسرتان و چه با نامزدتان قصد صحبت دارید، انتخاب درست زمان مناسب برای حرف زدن با یک زن بسیار حایز اهمیت است. این زمان باید الزاما مواقعی باشد که هر دوی شما از کار و دیگر مسئولیتهای روزانه فارغ شده باشید. اگر قصد شما کسب شناخت بیشتر از نامزدتان است بهتر است برای صرف یک چای و یا یک خوراکی مختصر برنامه ریزی کنید تا ضمن گفتگو بیشتر با هم آشنا شوید. با انتخاب درست این زمان و فراغت از سایر دل مشغولی ها می توانید مطمئن باشید که تمام توجه ایشان به حرفهای شماست.

راز جذب دختر

تن صدا و سرعت شما در هنگام صحبت کردن یک فاکتور مهم برای جذب کردن دختر مورد نظر شماست.دخترها و خانم ها با مردانی که با صدایی عمیق و آرام صحبت میکنند احساس راحتی بیشتری دارند و این حرکت به آن ها این حس را میدهد که شما فردی قابل اطمینان و با ثباتی هستید.اگر شما جز آن دسته افراد هستید که با لحن سریع و تندی صحبت میکنید لازم است که بر روی این مهارت کار کنید تا توجه دختر مورد نظر خود را کسب کنید.

راه های جذب دوست دختر

مهارت هایی مثل موج سواری،گیتار زدن و یا صحبت کردن به زبانی خارجی را یاد بگیرید.داشتن نبوغ،بسیار جذاب است و هرچه بیشتر از این مهارت ها بهره برده باشید در نظر دختر خانم ها پر انرژی تر و جذاب تر به نظر می آیید.اما هرکاری که میخواهید راجع به آن صحبت کنید به شدت از لاف زدن درباره ی آن بپرهیزید.تنها در بین مکالمات خود به راحتی آن را بیان کنید،مطمئن باشید او قطعا متوجه خواهد شد.به نظر شما کدام دختری وجود دارد که از نواختن گیتار توسط شما و خواندن یک شعر عاشقانه برای او کنار شومینه غرق در لذت نشود؟

زنان متولد مرداد

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

اسرار جذب زنان

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید

راه های جذب دختر در دانشگاه. راه های جذب دختر مورد علاقه. روش جذب دوست دختر. خصوصیات دختر مغرور. روانشناسی جذب خانمها. جذب دختر با حرف زدن. راز جذب دختر. راه های جذب دوست دختر



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.