no-img
نوین اطلس

چگونه رابطه ی دوستی را به ازدواج برسانیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه رابطه ی دوستی را به ازدواج برسانیم
zip
فروردین ۱۹, ۱۳۹۷

چگونه رابطه ی دوستی را به ازدواج برسانیم


این مطلب در مورد موضوعات چگونه آشناییمان را به ازدواج ختم کنیم، دوستی به قصد ازدواج؟، چگونه مردان را راضی به ازدواج کنیم؟، ترغیب مرد به ازدواج، چگونه مردی را برای ازدواج جذب کنیم، رابطه به قصد ازدواج، چگونه پسری را به ازدواج بکشانیم، رابطه طولانی به قصد ازدواج نوشته شده است.

چگونه آشناییمان را به ازدواج ختم کنیم

به هیچ عنوان وارد روابط جنسی نشوید، شکل گیری روابط جنسی باعث از بین رفتن جذابیت و جهت گیری رابطه به سمت روابطی که فقط برای دست یافتن به نیاز های جنسی است میشود.

دوستی به قصد ازدواج؟

اگر رابطه خود را با طرف مقابل بر پایه ازدواج پی ریزی کردید باید این موضوع را در نظر داشته باشید که زمان این آشنایی نباید بیشتر از ۳ تا ۶ ماه باشد چون طولانی شدن این روابط با عث سرد شدن در مرد ها میشود به این دلیل که دیگر چیزی برای اکتشاف مردان وجود ندارد تا هیجان رسیدن به شما را افزایش دهد.

چگونه مردان را راضی به ازدواج کنیم؟

باید اعتماد بنفس بالایی داشته باشیم
مهارت های ارتباطی خود را افزایش بدهیم
نیاز های ناخود آگاه طرف مقابل را بشناسیم
احساس عشق را در طرف مقابل بوجود بیاوریم
با زبان بدن و فن بیان کلمات آشنایی کامل داشته باشیم

ترغیب مرد به ازدواج

برای اینکه آشنایی را به ازدواج برسانیم نباید مستقیم از طرف مقابل خود درخواست ازدواج کردن کنیم.
سطح نیازها و عواطف طرف مقابل را بشناسید و ایشان را به خود جذب کنید، نباید از خود ضعف نشان بدهید طرف مقابل شما نباید احساس کند میتواند تا مدت طولانی شمارا کنار خود داشته باشد، وقتی برای یک مرد جذاب خواهید بود که مانند یک راز باشید دست نیافتنی به هر خواسته ای پاسخ مثبت ندهید تمام خود را به نمایش نگذارید.

چگونه مردی را برای ازدواج جذب کنیم

نیاز نیست شما از طرف مقابل خود مستقیم درخواست کنید که به خواستگاری شما بیاید، اگر شما مرد مورد علاقه خود را عاشق کرده باشید و خود را با معیار های ایشان مطابقت داده باشید میتواند بصورت غیر مستقیم به این هدف برسید، مهمترین اصل در روابط برطرف کردن نیاز های ناخود آگاه، داشتن مهارت های ارتباطی و با اعتماد بنفس بودن هست.

رابطه به قصد ازدواج

باید ارزش‌های آن طرف را به خودش و ارزش‌های خودتان را به او یادآوری کنید.
درست مثل یک مذاکره.
به طرف مقابل‌تان ویژگی‌های خوب رابطه را یادآوری کنید.
البته باید رابطه خیلی شفاف باشد که بشود در مورد این مسائل صحبت کرد.
بعد به این فرد بگویید که ببین سه سال دیگر بس است، بیا کمی جدی‌تر فکر کنیم.
اما اگر پاسخ طرف مقابل این بود که شما و این رابطه خیلی خوب است اما من فعلا قصد ازدواج کردن
ندارم، این فرد را کنار بگذارید تا موقعیت‌های بعدی را از دست ندهید.
خیلی وقت‌ها باید کسی را که دوست دارید برای رسیدن به اهدافی بزرگ‌تر کنار بگذارید.

چگونه پسری را به ازدواج بکشانیم

۱- خودتان باشید
آدم ها به محض اینکه می فهمند رابطه به مسری که پایانش ازدواج است پیش می رود، دیگر آن طور که هستند رفتار نمی کنند. آن ها وقتی این موضوعی را می فهمند، می خواهند جامعه پسند و خانواده پسند رفتار کنند و همین رفتارهای ساختی به رابطه شان آسیب می زند. مراقب باشید برای مجاب کردن فردی که دوست دارید با او ازدواج کنید، به چنین دامی نیفتید. اگر قصد ازدواج دارید، هرگز سعی نکنید خودتان را بهتر از آنچه هستید نشان دهید. وقتی ناخودآگاه یک رفتار ساختگی را ابراز می کنید، مچ خودتان را بگیرید و از خود بپرسید «آخرش چه؟ تا کجا می توانم به بازی وانمود کردن ادامه دهم؟» گذشته از این اگر می خواهید با او ازدواج کنید، باید ۲۰ تا ۳۰ درصد بدتر از آن چیزی که امروز می بینید، تصورش کنید؛ آیا اگر او ۳۰ درصد بدتر از اینکه هست شود، باز هم می توانید کنارش زندگی کنید؟

۲- شبیخون نزنید
هیچ چیز مثل صبحت کردن از ازدواج در همان برخورد اول نمی تواند یک مرد را بترساند. پس با عجله کردن در بیان این خواسته، او را پس نزنید. به جای اینکه به فکر پیدا کردن راهی برای محاصره کردن او بگردید، این تصور را برایش ایجاد کنید که «هرچه در او می گردم چیزهای بهتری پیدا می کنم و حالا که بیشتر می شناسمش، فکر می کنم او می تواند زنی باشد که تمام عمرم را در کنارش بگذرانم!»

رابطه طولانی به قصد ازدواج

اگر قرار اولیه بر ازدواج بود باز هم تضمینی برای تداوم رابطه نیست. رابطه دوستی یا عاشقانه با یک رابطه رسمی کاملا متفاوت است. در یک رابطه دوستی آن چیزی که حرف اول را می زند، جلب محبت طرف مقابل است. جلب محبت وقتی حاصل می شود که شما محبوب طرف مقابل باشید و او شما را تایید کند. پس طبیعی است که ما برای تایید شدن و مورد قبول قرار گرفتن، خودمان را بهتر از آنچه که هستیم نشان می دهیم. افراد تا زمانی که رابطه شان شکلی رسمی به خود نگیرد، شاید بسیاری از خصوصیات ذاتی شان را افشا نکنند. از این گذشته، حتی اگر طرف مقابل تلاشی برای بهتر جلوه دادن خود انجام ندهد، ممکن است اساسا به دلیل ماهیت رابطه، شما نتوانید همه ابعاد او را بشناسید.

ممکن است بسیاری از این افراد که با آنها رابطه دوستی یا عاشقانه برقرار می کنید، دوستان خوبی برای شما باشند اما زمانی که در نقش همسری قرار می گیرند، متفاوت رفتار کنند. شاید اگر دختر بداند در این گونه روابط آینده جدی تری وجود دارد، می تواند با آرامش و امنیت خاطر بیشتری، بهترین و قوی ترین خصوصیات درونی و زنانه اش را برای آن پسر آشکار کند و برعکس، پسر اگر در وضعیت یک زندگی واقعی قرار گیرد، جنبه های دیگری از مسئولیت پذیری، شهامت، حمایتگری، تعهد و تسلط بر خود را نمایان کند. فقط در قالب یک رابطه رسمی و جدی یا بهتر بگوییم نامزدی رسمی است که طرفین به شناخت بهتری دست می یابند.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید

چگونه آشناییمان را به ازدواج ختم کنیم. دوستی به قصد ازدواج؟. چگونه مردان را راضی به ازدواج کنیم؟. ترغیب مرد به ازدواج. چگونه مردی را برای ازدواج جذب کنیم. رابطه به قصد ازدواج. چگونه پسری را به ازدواج بکشانیم. رابطه طولانی به قصد ازدواج

مطالب مرتبط:

از کجا بفهمیم رابطه به ازدواج ختم میشود



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.