no-img
نوین اطلس

دعا برای برگشتن شخص مورد نظر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای برگشتن شخص مورد نظر
zip
فروردین ۱۸, ۱۳۹۷

دعا برای برگشتن شخص مورد نظر


در این مطلب از نوین اطلس دات کام می خواهیم دعاهایی معرفی کنیم که به شما کمک می کنند عشق تان یا هر شخص مورد نظر دیگری را حتی از راه دور برگردانید. این شخص می تواند خواستگار شما باشد که در این صورتدعا برای برگشتن خواستگار معرفی شده است. اگر این شخص معشوق شما است می توانید از  دعای برگشتن عشق از دست رفته، دعا برای بازگشت غایب، دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق، دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق، طلسم قوی برای برگرداندن معشوق، دعا برای بازگشت معشوق از راه دور بهره ببرید و یا اگر هر شخص دیگری را که از شما دور است می خواهید نزد خود برگردانید می توانید از مطلب دعا برای برگشتن شخص مورد نظر از راه دور استفاده کنید.

دعا برای برگشتن شخص مورد نظر از راه دور

اگر شخص مورد نطرتان از شما دور افتاده است و دلتنگ او هستید و می خواهید به این دوری پایان دهید novinatlas.com دعای زیر را برای برگشتن او گردآورده کرده است. کافی است هر روز یک دور تسبیح این دعا را ذکر کنید و با هر بار ذکر دعا اسم شخص را به زبان بیاورید. خیلی زود دلتنگی تان تمام می شود و شخص مورد نظر برمی گردد.

قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا ﴿۱﴾ یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا ﴿۲﴾ وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا ﴿۳﴾ وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا ﴿۴﴾ وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا ﴿۵﴾وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا ﴿۶﴾ وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا ﴿۷﴾وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا ﴿۸﴾

دعا برای برگشتن خواستگار

برای برگشتن خواستگاری که شما را فراموش کرده و نمی خواهد با شما ازدواج کند نوین اطلس دعای زیر را توصیه می کند. برای استجابت دعا باید هر روز تا ۹۰ روز این دعا را هنگام قنوت در نماز به دستان خود بخوانید و روی صورتتان بکشید. بسیار مجرب است.

بسم الله الرحن الرحیم سُبْحانَکَ لا اله اِلّا اَنتِ یا رَبِّ کُلِّ شَیءٍ وِراثَهُ

دعای برگشتن عشق از دست رفته

دعای زیر به شما کمک می کند عشق از دست رفته تان را به زندگی خود برگردانید. این دعا را فقط در مورد افرادی استفاده کنید که قصد ازدواج با آن ها را دارید. ۹۰ جمعه هنگام غروب آفتاب این دعا را روی کاغذ بنویسید و در گوشه ای از خانه قرار دهید. ان شاءالله به حاجت خود می رسید.

وَلَئِن سَأَلْتَهُم مَّنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ لَیَقُولُنَّ اللَّهُ قُلْ أَفَرَأَیْتُم مَّا تَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّهِ إِنْ أَرَادَنِیَ اللَّهُ بِضُرٍّ هَلْ هُنَّ کَاشِفَاتُ ضُرِّهِ أَوْ أَرَادَنِی بِرَحْمَهٍ هَلْ هُنَّ مُمْسِکَاتُ رَحْمَتِهِ قُلْ حَسْبِیَ اللَّهُ عَلَیْهِ یَتَوَکَّلُ الْمُتَوَکِّلُونَ صدق الله العلی العظیم

دعا برای بازگشت غایب

بنا به تحقیق نوین اطلس دات کام دعای زیر برای بازگشت شخص غایب و افزایش محبت او نسبت به شما بسیار کاربرد دارد. توصیه می شود این دعا را با زعفران روی یک تکه کاغذ نوشته و زیر درختی خاک کنید.

«اللهمَ لَیِّنْ قَلْبَ فلان بن فلان کما لَیَّنْتَ الحَدیدَ لِداود.»

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

اگر بین شما و شخصی که دوستش دارید دعوا و کدورتی پیش آمده باشد و خواهان بازگشت او باشید دعای زیر می تواند کمک زیادی به شما بکند. اگر می خواهید این دعا تاثیر سریع داشته باشید هر شب جمعه نماز شب بخوانید و در هر  سجده این ذکر را تکرار کنید. به جای کلمه ی فلان اول اسم شخص و به جای فلان دوم اسم پدر او را بگویید.

«یا حبیبَ المُدَّبِرین حَبِّب مَحَبَّتی علی قلب فلان بن فلان.»

دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق

ممکن است عده ی زیادی از شما برای برگرداندن معشوقتان نا امید شده باشید. نوین اطلس دات کام به شما پیشنهاد می دهد با نیت خالص و دلی پاک هر روز هر مقدار که می توانید این دعا را با تسبیح تکرار کنید. بعد از ۴۰ روز چیزی نذر کرده و این نذر را ادا کنید. خواهید دید که معشوقتان خیلی سریع به سمت شما می آید و بر می گردد.

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا .

طلسم قوی برای برگرداندن عشق قبلی تان

اگر جدایی از عشق قبلی تان شما را پشیمان کرده است و می خواهید او را برگردانید دعای زیر را به ۴۰ سنگ ریزه بخوانید و سنگ ریزه ها را در رودخانه یا دریاچه ای بریزید. با این کار بی قراری های شما پایان می یابد و به معشوقتان می رسید.

وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ (اسم شخص مورد نظر و نام مادرش) وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ (اسم شما و اسم مادرتان) وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ .

دعا برای بازگشت معشوقی که از شما دور است

دوری از معشوق و جدا ماندن از او بسیار سخت است و باعث دلمردگی می شود. برای اینکه معشوقتان از این راه دور برگردد و این جدایی ها پایان یابد دعای زیر را هر روز قبل و بعد از نماز خود بخوانید و با نیت خالص از خدا بخواهید به این دوری پایان دهد و خواهان بازگشت معشوقتان شوید.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مطالب مرتبط:

دعای برگشتن عشق از دست رفته

دعا برای برگشتن خواستگار

دعا برای بهم رسیدن دو نفر

ترمیم رابطه دوستی

متن های عاشقانه



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.