no-img
نوین اطلس

چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم – عاشق کردن پسران مغرور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم – عاشق کردن پسران مغرور
امتیاز 4.48 ( 21 رای )
zip
فروردین ۱۶, ۱۳۹۷

چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم – عاشق کردن پسران مغرور


این مطلب در مورد موضوعات چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم، چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم، چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم، چگونه فردی را عاشق خود کنیم، چطور عاشقش کنم، جذب پسر مغرور، چگونه دوست پسرمان را به خود وابسته کنیم نوشته شده است.

چگونه یک پسر مغرور را در یک نگاه عاشق خود کنیم

اگر به دنبال این هستیم که بدانیم چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم یا چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم باید با لبخند اثر بخش وقتی می خواهید با کسی سلام و احول پرسی کنید آشنا باشید. ولی از همان ابتدا لبخند نزنید ، چون ارزش لبخندتان را از بین می برید. سعی کنید ،لحظه ای به صورت او خیره شوید، سپس مکث کنید.

وضعیت روحی او را به طور کامل بررسی نمایید. آن گاه با لبخندی عمیق، گرم و سرشار از توجه و علاقه به او نگاه کنید ، لبخندی که چشمان تان را هم فرا گیرد .
این لبخند مانند موجی گرم و گیرا ، مخاطب شما را دربر می گیرد.

به یاد داشته باشید برای پاسخ به پرسش چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم، لبخند بهترین جواب است.

با این تأخیر کوتاه مخاطب شما احساس می کند که این لبخند، صادقانه و فقط متعلق به اوست. روش هایی که در این بخش آمده، به شما کمک می کند تا به این هدف دست یابید. شما می توانید با استفاده از این روش ها، درنظر هر کسی، فردی خاص باشید.

و در هر جمعی نظرها را به خود جلب کنید، حتی اگر درآن جمع فردی بیگانه و ناآشنا باشید.

افراد موفق می دانند یکی از قوی ترین سلاح ها لبخندشان است، به همین دلیل کاری می کنند ، با این شیوه بیشترین تأثیر را بر بیننده بگذارند.

لبخندهای کوتاه و مصنوعی ، امروزه کاربرد چندانی ندارد و در هزارتوی دنیای امروزدیگر هیچ تأثیری را بر جای نمی گذارد. به رهبران بزرگ دنیا ، کسانی که سخنرانی های اساسی ، ایراد می کنن، یا صاحبان شرکت های معتبر و مشهور نگاه کنید.

هیچ یک از آنها را در حال لبخند زدن نمی بینید . افراد با نفوذ و نامی نیز در همه طبقات اجتماعی، این چنین اند، ولی وقتی خطوط لبخند بر چهره های شان نقش می بندد، آن قدر قدرتمند عمل می کند و دنیا را به لبخند زدن وا می دارد .

برای پاسخ به پرسش چگونه پسری را در یک نگاه دیوانه خود کنیم باید ابتدا وضعیت روحی او را به طور کامل بررسی نماییم. آن گاه با لبخندی عمیق، گرم و سرشار از توجه و علاقه به او نگاه کنیم، لبخندی که چشمان تان را هم فرا گیرد.

این لبخند مانند موجی گرم و گیرا ، مخاطب شما را دربر می گیرد. به همین دلیل است که لبخند بهترین پاسخ برای این موضوع است که چگونه یک پسر مغرور را با یک نگاه عاشق خود کنیم.

با این تأخیر کوتاه مخاطب شما احساس می کند که این لبخند ، صادقانه و فقط متعلق به اوست .زبان نگاهچشمان شما مانند مواد منفجره، می توانند احساسات مردم را به تکاپو و هیجان وا دارند . افراد موفق می دانند که نگاه های عمیق و طولانی می توانند بسیارمفید باشند ، بخصوص میان دو جنس مخالف.

در کارهای اداری ، حتی زمانی که طرف مقابل از احساسات عاشقانه شما آگاه نیست، زبان و نگاهی نیرومند می تواند تأثیری عمیق و نافذ بر زن و مرد بگذارید . این نوع نگاه توأم با ادراک و احترام، احساسات درونی شما را القاء خواهد کرد.

برای اینکه بفهمیم بهمترین اقدام برای این موضوع که چگونه یک پسر مغرور را با یک نگاه دیوانه و عاشق خود کنیم باید بدانیم حتی بعد از پایان سخنان مان نیز به نگاه های مان ادامه دهیم.

لازم است سویی دیگر را بنگرید، این کار را به آهستگی و بدون جلب توجه انجام دهید.

یکی دیگر از توصیه هایی که برای پاسخ به پرسش چگونه پسری را با یک نگاه عاشق خود کنیم در نظر گرفته می شود این است که ازروش نگاه های پرنفوذ استفاده کنیم.

ولی زمانی که می خواهید درباره مسائل شخصی صحبت کنید، از نگاه های کوتاه تری استفاده کنید. تا مخاطب تان احساس نکند مورد تهدید قرار گرفته یا منظور شما را به درستی درک نکرده است.

ولی در برخوردهای روزمره، ارتباط چشمی خود را به تدریج افزایش دهید و وقتی با فردی همکلام شدید، ازاین شیوه بیشتر استفاده کنید .

چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم

نکاتی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم برای پاسخ به پرسش چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم یا چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم بسیار کاربرد دارد.

ساده ولی زیبا وشیک باشید

سعی کنید چهرتون رو همیشه شاداب داشته باشید و هیچ وقت آشفته نباشید. لباس هایی که بهتون میاد و طرفتون هم خوشش میاد بپوشید.

زیبایی رو به طوری ذاتی نشون بدید و از آرایش هایی که موجب زیبایی افراطی میشه استفاده نکنید چون ممکنه وقتی طرفتون شما رو در حالت عادی ببینه از شما دل سرد بشه.

در مورد مسائلی مانند : عشق حرف بزنید

در مکالمات از خودتون ( شما و طرفتون ) حرف بزنید، البته به اندازه. بعضی وقت ها در مورد عشق ، دوست داشتن ، حس قشنگ عاشق شدن و از این موارد به صورت سوال جوابی حرف بزنید و نظرش رو بدونید.

پرسش های منفی تضمینی بپرسید

گاهی اوقات پرسیدن سوالاتی به صورت منفی که خودتون جوابش رو می دونید باعث میشه طرفتون عشقش رو نسبت به شما نشون بده.البته حتما باید خودتون قبل جوابش بدونید در جواب چه خواهد گفت. این تکنیک می تونه برای خیلی ها موثر باشه.

مثلا ازش بپرسید : تو از من بدت میاد، مگه نه؟ ( البته اگه مطمئنید میگه نه خیلیم دوست دارم ، بپرسیدا) طرفتون چند ثانیه به فکر فرو میره و بعدش جواب مورد علاقتون رو بهتون میده و البته این سوال اون رو به این فکر فرو می بره که چرا همچین حرفی رو زد و از اون به بعد سعی میکنه عشقش رو نسبت به شما بیشتر نشون بده./ بیش از حد از این روش استفاده نکنید.(همچنین نگاه کنید به ۱۰ نکته مهم در جذب یک مرد از راه دور)

چگونه پسری را دیوانه و عاشق کنیم

توصیه هایی که به شما در موضوع چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم یا چگونه پسری مغرور را دیوانه خود کنیم فقط خلاصه به موارد فوق نمی شود بلکه تکنیک های بیشتری از جمله موارد زیر نیز وجود دارد که به شما در این مسیر کمک می کند:

۱. سلیقه‌ی لباس پوشیدن‌تان

مردها عاشق خانم‌هایی هستند که تمیز و مرتب هستند، پس از این موضوع نهایت استفاده را بکنید. اغلب دخترها سردرگم می‌شوند که برای قرارشان چه لباسی بپوشند که مردشان نتواند در برابر ستایش و تحسین آنها مقاومت کند، . هر وقت با او هستید چیزی بپوشید که زیبا و چشم‌نواز باشد و با پوشیدن آن فوق‌العاده شوید. دختری که در لباس پوشیدن خوش‌سلیقه باشد می‌داند چگونه زیبا و در عین حال عادی به نظر برسد. این باور رایج که کسی که عاشق‌ات باشد تو را قضاوت نمی‌کند همیشه درست نیست. اگر مرد شما نامرتب لباس بپوشد، احساس ناامیدی نمی‌کنید؟(همچنین نگاه کنید به نحوه برخورد با مرد مورد علاقه)

۲. عطری وسوسه‌کننده

وقتی با یک آغوش از او خداحافظی می‌کنید، اجازه بدهید عطرتان به نفع شما کار کند. مردها عاشق این هستند که نامزدشان بوی فوق‌العاده‌ای داشته‌باشد. عطر را به مچ دست‌ها، اطراف گردن، پشت گوش، و روی استخوان ترقوه بزنید تا مطمئن شوید عطرتان ماندگار است.

می‌توانید در مناسبت‌های مختلف از عطرهای مختلف استفاده کنید. عطرهای متنوعی بخرید و ببینید کدام‌یک برای‌تان بهترین نتیجه را دارد. خوش‌بختانه مجبور نیستید برای خریدن‌شان از خانه بیرون بروید. با وجود چند فروشگاه الکترونیکی عطر، می‌توانید به‌صورت برخط عطرهای فوق‌العاده‌ای بخرید.

۳. هوش هیجانی بالا(ای‌کیو)

به عنوان یک دختر، اغلب از شما انتظار می‌رود هیجان‌های عمیقی داشته‌باشید. اما معنی‌اش به هیچ وجه این نیست که هر وقت داستان غم‌انگیزی شنیدید چشم‌های‌تان را پر از اشک کنید. یک خانم با هوش هیجانی بالا(که به آن ای‌کیو هم گفته می‌شود) می‌تواند هر زمان که مردش به انگیزه نیاز دارد او را تشویق کند و برای‌اش الهام‌بخش باشد. این خانم به جای این‌که داستان‌های غم‌انگیز غیرضروری خلق کند، در زمان مناسب جملات مناسبی می‌گوید.

۴. زیاد لبخند بزنید(البته نه غیرضروری)

قبلا در مورد اینکه چگونه پسری را با یک نگاه دیوانه خود کنیم گفتیم لبخند بسیار تاثیرگذار است و مردها دیوانه‌ی لبخند یک دختر هستند. از آنجایی ه این موضوع اهمیت بسیاری دارد مجدد به آن اشاره کردیم تا بدانید حتما لبخندتان باید واقعی و شیرین باشد. در غیر این‌صورت به زور لبخند نزنید، شاید مردتان فکر کند غیرعادی هستید. هم‌چنین، وقتی با او هستید، تمام توجه‌تان را به او بدهید و به جوک‌های‌اش بخندید. نشان بدهید از بودن با او خوشحال هستید. او بقیه‌ی کارها را انجام می‌دهد.(همچنین نگاه کنید به روش های دلبری از پسر)

چطور عاشقش کنم

معاشرت کردن و سپس غیر قابل دسترس شدن و همچنین انجام کارهای دلپسند نیز می تواند در پاسخ به پرسش چگونه یک پسر مغرور را دیوانه خود کنیم به ما کمک کند اما باید بدانید نکات بسیاری در مورد این مورد است که باید حتما در نظر داشت. پس با ما همراه باشید تا بهتر به پاسخ پرسش چگونه پسری را دیوانه خود کنیم دست پیدا کنید:

زیاد معاشرت کنید… سپس غیر قابل دسترس گردید

هـر چه بیشتر با شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت. این را دیوید لیدمن متخصص رفتار انسانها بیان می کند. در واقع حق با اوسـت. چندین مطالعه دیگر نشان داده کـه در مـعـرض قـرار گـرفـتن مکرر با هر محرک خاص ما را نسبت به آن محرک علاقه مند تر می گرداند. (تنها زمانی این نظریه صدق نمی کنـد کـه واکنش اولیه ما به آن محرک منفی باشد). بنابراین در ابتدای آشنایی از آنکه کناره گیـر، گریزان و غیر قابل دسترس باشید، پرهیز کنید. در عوض به دنبـال بهانه های فراوان برای آنکه وقت خود را با وی بگذرانید باشید.

اکنون حواستان را کاملا جمع کنید چون این مرحله زیرکانه بوده و احتیاج به مهارت دارد. درست زمانی که مطمئن شدید که او را مجذوب خود کرده و محبوب گشته اید به تدریج معاشرت خود را کاهش داده و کمتر در دسترس قرار گیرید و این کـار را تـا زمانی کـه وی دیگر شما را دیگر ملاقات نکرده و نبینـد ادامه دهید. شـما هم اکنون “قانون کمـیابی” را بطور مؤثر بکار گماردید. همه ما واقف هستیم که: مردم خـواهـان چیزهایی هستـند که نمیتوانند داشته باشند.

همیشه در دسترس بودن شـما سبب کاهـش ارزش و شـان شما می گردد. برای مثال هـرگـاه پـایتان را از در خانه بیرون بگذارید و با توده عظیمی از الماس بروی زمین روبرو گردید، کم کم برایتان عادی شده و دیگر آنها را بچشم سنگهای گرانبها و ارزشمند نخواهید نگریست. این قانون کمیابی است که سبب میشـود بـیشتر طالب آنها گردید. با آنان باشید و سپس کمیاب گردید و مشاهده خواهید کرد محبوب تر می شوید.

ما مرتبا در مورد مسایلی چون شور و اشتیاق، جـاذبـه جـنـسـی و عـشـق صحبت به میان میاوریم اما به “شباهت ها” اشاره ای نمیکنیم . بـایـد آگـاه باشیم افراد با خصوصیات متضاد در بلـنـد مـدت جـذب یـکدیـگر نـمی شوند. ما همواره در جستجوی شباهتها میان خود و شریک زندگیمان می بـاشیم. اغـلب ما بـا گـشـتـن و مـعـاشرت با دوستانی که مورد علاقه امان نمی باشند ترس داریـم پس چـرا با مـعشـوق خود چنین کنیم؟ علاقمند بودن و دوست داشتن کسی بسیار مهم تر از آن است که ما عاشق آن فرد باشیم. تنـها شباهت های اخلاقی و شخصیتی ما نیست که حائز اهمیت میباشد. هرگاه شما با فردی کـه از لـحاظ ظاهـر شبـیـه شـما باشد آشنا گردید، احتمال آنکه وی شیفته و دلباخته شما گردد ۴ برابر بیشتر میباشد.

کار دلپسندی برایش انجام ندهید…. بـگذاریـد او برایتان کارهای دلپسندی انجام دهد

همانطور که اشاره کردیم انجام کارهای دلپسندن نیز از دیگر پاسخ های پرسش چگونه پسری را با یک نگاه عاشق و دیوانه خود کنیم هستیم. هرگاه شما کار پـسـنـدیـده ای بـرای شـخـصی انجام دهید، از دو جهت احساس خوبی خواهید داشت: احـساس خـوشـنودی از خـودتان و صمیمیت با فردی که شما اندکی با عملتان لوسش کرده اید. ما معمولا بمنظور توجیه زحمات و یا هزینه هایی که صرف فرد مورد نظر کرده ایم در شایستگی و استحقاق وی مبالغه وخیالپردازی میکنیم. سـرانجام آنکه:ما آن فرد را بیشتر دوست خواهیم داشت.هرگاه شخصی برای ما کار پسندیده ای انجام میدهد، خوشنود میگردیم. اما در کنار آن احساسات ناخوشایند دیگری نیز تظاهر خواهند کرد.

گاه غرق در هیجانات میشویم. در تـنگنا قرار می گیریم که مانند همان فرد بامعرفت که آن لطف را در حق شما کرده عمل نماییم یعنی آنکه لطفش را جبران کنیم. و حتی زمانیکه آن عمـل نـیک از سوی شخصی صورت می گـیـرد کـه شـما علاقه وافری به وی داشته اما نسبت به احساسش نسبت به خودتان مردد هستید، مسئله بسیار بغرنج تر میگردد. متوجه منظورم می شـوید؟ هنگامی که ما شیفته و شیدای شخصی می شویم، ناگزیریم برای او کارهای لطف آمیزی انجام دهیم.اما بهتر آنست اجازه دهید او شما را لوس کند.

جذب پسری مغرور را دیوانه خود کنیم

در مورد اینکه چگونه یک پسر مغرور را با یک نگاه دیوانه خود کنیم باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشیم:

پسرا معمولا تیز هستن و حتی اگه دختر رفتار غیر مستقیم از خودش بروز بده زود متوجه تمایل او نسبت به خودشون می‌شن مگه اینکه رابطه قبلا بوده باشه و مثلا بدبینی ایجاد شده باشه یا اینکه رابطه عادی قبلا بوده باشه و پسر فکر کنه که این رفتار ادامه همون رابطه عادی سابقه.

بنابراین در صورت وجود رابطه قبلی اگه در ذهن پسر نقطه منفی مثل بدبینی هست، دختر باید قبل هرگونه اقدامی اول اونو برطرف کنه اگرم فقط یه رابطه عادی بوده در این صورت دختر باید تمایلش رو در رفتارها و برخوردها و صحبتها صریح‌تر نشون بده تا طرفش متوجه بشه.

ولی یه حرف هست: این اشتباهه که دختر فکر کنه اگه پسر بفهمه که اون دوستش داره حتما برای ازدواج به طرفش خواهد امد در صورتی که این طور نیست و ممکنه پسر بره تو خط سوء استفاده یا اینکه طاقچه بالا بذاره.

پس دختر بهتره به جای اظهار علاقه به پسر تمایلش رو به صورت غیر مستقیم بهش نشون بده به مقداری که اون بفهمه دختر ازش بدش نمیاد و اگه بخواد بیاد خواستگاری دختر اجازه می‌ده وگرنه اگه دختر بیشتر از پسر اظهار علاقه کنه ممکنه حتی در صورتی که پسر علاقه هم داشته باشه با این کار یواش یواش سرد بشه.

خلاصه اینکه اگه علاقه از طرف پسر نیست یا اینکه کمه، اظهار علاقه از طرف دختر ممکنه کار رو بدتر کنه و اونو بیشتر ازش دور کنه بنابراین بهتره که قدم به قدم جلو بره و اظهار تمایل رو در صورتی بیشتر کنه که پسر به اظهار تمایل قبلی جواب مثبت داده باشه ولی اگه هرکاری می‌کنه اون از یه حدی جلوتر نمیاد بدونه که این راه فایده‌ای نداره و حتی ممکنه اثر منفی هم داشته باشه.(همچنین نگاه کنید به چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم )

چگونه پسری را به خود وابسته کنیم

در انتها چند توصیه نهایی نیز برای اینکه چگونه پسری را وابسته کنیم یا پسری مغرور را دلبسته خود کنیم اضافه می کنیم که وقتی پای پرسش چگونه پسری را دیوانه خود کنیم یا چگونه پسری مغرور را با یک نگاه دیوانه کنیم اهمیت پیدا می کند. بابت تکرار بعضی جملات عذر خواهی می کنم، این موضوع به دلایلی در نوشت یک مطلب در وبسایت اهمیت دارد. خب اجازه بدید بریم سراغ تکنیک های وابسته کردم:

بفهیمد که مردتان چطور آدمیست ، خود را با او همراه کنید، فکر می کند خیلی بامزه است؟ به حرفهایش بخندید. یک مرتبه جنی می شود؟ با او کنار بیائید. چیزی برای او درست کنید، تی شرت با رنگ مورد علاقه اش برایش بخرید. به او کارت پستال بدهید مثل یک دوست واقعی. نه اینکه هر روز به او یک دنیا هدیه بدهید اینطوری هم او را بد عادت می کنید. فقط به او بفهمانید که او را به خاطر آنچه که هست دوست دارید.

اگر کسی رادوست دارید، او را آزاد بگذارید، حاضر بودن در همه لحظات ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد. به زندگی خود برسید، همانطور که خودتان دوست دارید آزاد باشید طرف مقابل شما هم دوست دارد آزاد باشد. همانطور زندگی کنید که قبل از عاشق شدن زندگی می کردید، شاید روش زندگی قبلی شما او را به شما علاقمند کرده باشد. به خاطرداشته باشید عشق به معنی سپری کردن اوقات با یکدیگر نیست.

بیشتر بخوانید:

سایت روانشناسی نوین بینش: از بزرگترین منابع روانشناسی عشق به زبان فارسی

چگونه دل پسری را به دست بیاوریم و برای او دلبری کنیم

۲۴ روش ساده برای دیوانه کردن پسران – تکنیک های دلبری

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم – تکنیک های تسخیر قلب

چگونه برای یک پسر در چت طوری دلبری کنیم تا عاشقمان شود

جذب پسر از راه غیر مستقیم – راه های جذب غیر مستقیم پسران

در شروع رابطه چگونه رفتار کنیم

چگونه پسری مغرور باشیم

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

 



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.