no-img
نوین اطلس

چگونه دل مرد متولد شهریور را به دست آوریم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه دل مرد متولد شهریور را به دست آوریم
امتیاز 4.67 ( 3 رای )
zip
فروردین ۱۶, ۱۳۹۷

چگونه دل مرد متولد شهریور را به دست آوریم


این مطلب در مورد موضوعات چگونه مرد شهریوری را عاشق خود کنیم، مردان شهریوری چه زنانی را دوست دارند، به دست آوردن دل پسرها، چگونه دل مرد متولد خرداد را بدست آوریم، چگونه مرد متولد آبان را جذب خود کنیم، بدست آوردن دل پسر مغرور، چگونه دل شوهرم را به دست بیاورم نوشته شده است.

چگونه مرد شهریوری را عاشق خود کنیم

چگونه می توانید یک مرد متولد شهریور را جلب کرده و خشنود سازید
متولدین این ماه دارای توانایی زیادی برای کارهای اجرایی هستند.می توانید تقریبا در هر موقعیتی که بوجود می آید روی کارآیی و لیاقت او حساب کنید.برای اینکه او را جذب کنید بایستی تقریبا یک شخصیت کامل داشته باشید
که شامل صفاتی از قبیل ملاحظه,عزم و تصمیم,وقار,جذابیت و قدرت تطبیق می باشد.البته منظور این نیست که در همه موارد بالا به حد کمال رفتار کنید,

ولی او حداقل مقداری از هر کدام از این صفات را در کسی که دوست دارد می پسندد و احتیاج دارد.او به نظر اشخاص بیگانه ممکن است سرد و خودخواه برسد,ولی در واقع این طور نیست.این طرز رفتار یک نوع حفاظت عاقلانه از انرژیهایش می باشد.او منطقا می داند که نمی تواند هر چه را که در این دنیا اشتباه و غلط است,اصلاح کند.بنابراین وقتش را با تاسف و صحبت کردن راجع به این مسایل تلف نمی کند,در عوض به کسانی که به او نزدیکند و دوستشان دارد عملا کمکهای سخاوتمندانه می کند.

او را از ظاهرش که به طرز گمراه کننده ای بی عاطفه به نظر می رسد قضاوت نکنید او را وادار کنید بر خلاف عقاید منطقی اش عمل کند.به احساس منصفانه
او در تمام مسایل با دید خوشایندی برخورد کنید,زیرا او شریف و عادل است.تصمیماتش عموما نتیجه قضاوت آرام و بالغانه اوست.بگذارید مکانهایی را که می رودو کسانی را که می بیند,خودش انتخاب کند.او دوست دارد نسبت به اشخاص مورد علاقه اش حالت پدرانه داشته باشد,بنابراین بگذارید احساس کند که شما همیشه به او تکیه می کنید.غرایزش قوی است و شما می توانید به راهنمایی صحیح آنها اعتماد کنید.به پدر و مادرش علاقه و احترام نشان دهید زیرا او آنها را بسیار دوست می دارد.بچه ها و حیوانات را می پرستد ولی علاقه ای که به نظم و ترتیب دارد ایجاب می کند که آنها در محلهای مناسب خودشان نگهداری شوند.

مردان شهریوری چه زنانی را دوست دارند

۱. شوخ‌طبعی
باید بتوانید با هم دیوانه‌بازی کنید. کار و زندگی فوق‌العاده استرس‌زا است! همسرتان تنها کسی است که در مقابل او باید سلاحتان را زمین بیندازید. چه خانه باشید و چه بیرون، درست وقت‌هایی که کسی نگاهتان نمی‌کند، حرف زدن با صداهای عجیب و غریب و وقت این است که خودتان باشید. اگر می‌خواهید همسرتان احساس کند که می‌تواند با شما تفریح کند، شما هم نباید از تفریح کردن با او بترسید. حتی اگر از اینکه مسخره به نظر برسید نباید بترسید. از اینکه خودتان را رها کنید، از چارچوب همیشگی‌تان بیرون بیایید و بلند بلند بخندید نترسید.

۲. اعتماد به نفس
زنی که اعتماد به نفس داشته باشد ارزش خود را می‌داند. به خود افتخار می‌کند و این از حرکات و ظاهرش پیداست. او به دنبال تایید گرفتن از مردها نیست. خودش می‌داند که فوق‌العاده است. او می‌داند که مردی که بتواند با او باشد فوق‌العاده خوش‌شانس است چون او این توانایی را دارد که بیشتر از هر زن دیگری او را خوشحال کند.

واقعیت این است که مردها دوست دارند فکر کنند که جایزه را برده‌اند. دوست دارند احساس کنند که خوش‌شانس‌ترین مرد هستند. درست همانطور که دوست دارند شما به آنها افتخار کنید، او هم می‌خواهد به شما افتخار کند. اگر شما خودتان به خودتان اعتماد نداشته باشید و از خوب بودن خودتان مطمئن نباشید، چرا او باید چنین حسی داشته باشد؟

چه بخاطر ظاهرتان باشد، چه هوشتان، چه موفقیت‌هایتان، چه احترامی که دیگران به شما می‌گذارند، کارتان یا هر خصوصیت خوب دیگر شما، همسرتان دوست دارد به شما پز بدهد. می‌خواهد بداند که می‌تواند با اطمینان شما را به خانه پیش مادرش بیاورد و یا به دوستانش معرفی کند و یا حتی در جلسات کاری خارج از محل کار شما را با خود پیش رئیسش ببرد چون شما باعث می‌شوید که او خوب به نظر برسد.

۳. استقلال
سرتان شلوغ است، از پس کارهای خودتان برمی‌آیید و خودمختارید. علایق خاص خودتان را دارید، فردی جذاب هستید. برای بحث‌های باکیفیت و جدی حرف‌های زیادی برای گفتن دارید. برای خودتان زندگی دارید و عاشقش هستید. این خصیصه شما او را به چالش می‌کشد اما شما برایش یک چالش نیستید، شما بهترین نوع خودتان هستید و به او انگیزه می‌دهید که او هم بهترین خودش باشد. چه کارتان باشد که عاشقش هستید و چه سرگرمی‌های جالب و خلاقانه‌ای برای خودتان داشته باشید، مهم این است که به او نیازی نداشته باشید. برای اینکه خلائی در زندگی‌تان پر شود یا خوشحال شوید به او نیاز ندارید.

خودتان بدون او به اندازه کافی کامل و راضی هستید. بااینکه ممکن است حسابی سرتان شلوغ باشد و درگیر زندگی خودتان باشید، اما نباید برای گذاشتن قرار ملاقات با او هم زیاد سخت بگیرید. در هر حال باید علاقه‌تان به بودن با نامزدتان را نشان دهید. برای دیدن او باید مشتاق به نظر برسید. مردها دوست دارند حس کنند که زن‌ها آنها را می‌خواهند، آن هم زنی خاص مثل شما! پس وقتی او را دیدید، حضور کامل داشته باشید.

به دست آوردن دل پسرها

اکثر مردان جذب زنی میشود که با او سه چیز بدست آورند : در درجه اول لذت ،دوم آرامش و مقوله سومی به نام بیشرفت

میتوانم شرط ببندم که هر مردی را میتوان با این سه نکته مجذوب خود کرد ( یادتون باشه من از فرمول دادن در تمام مقالات و سخنرانی هام برهیز دارم اما این سه نکته فرمول نیستند بلکه یک سیستم شناختی -رفتاری هستند که دونستنشون بسیار به درک فضای ذهنی مردان کمک میکند )

یک خانم چه مذهبی باشد چه کمتر مذهبی باشد ( منظورم از مذهبی بودن برآیندی از رعایتهای شرعی مثل حجاب و محرم نامحرم تا رفتارهای مذهبی نظیر نماز و روزه است و مقوله رعایتهای اخلاقی را بحثی برون دینی میدانم که هر انسانی چه مذهبی چه غیر مذهبی ملزم به رعایتش است مثل راستگویی و چشم باکی و…) لازم است مرد بفهمد که او زنی جذاب است ، منزوی نیست ! شوخی را میفهمد ، بلد است بخندد، رومانس و مفاهیم عشقی را متوجه میشود و حرف برای گفتن دارد ، اهل هنر و فیلم و موسیقی و ادبیات هست ، بلد است به موقع طنازی و دلبری کند و البته در هر برخوردش بدون عشوه گری های سطحی نشان میدهد که

به دام و دانه نگیرند مرغ دانا را

چگونه دل مرد متولد خرداد را بدست آوریم

۱- به حرفهایش گوش بسبارید ! منظورم از گوش کردن اولین معنایی نیست که به ذهن متبادر میشود و آن ازطاعت کردن است ، بلکه منظورم اینست که بگذارید یک مرد از رویاهایش برایتان حرف بزند حتی اگر به نظرتان دست نیافتنی بیاید زیرا آدمیان را از بین رویاهایشان میتوان شفاف تر دید. بگذارید از آرزوی قبولی اش در امتحان فوق لیسانس تا گرفتن بذیرش دانشگاه میشیگان یا داشتن شرکتی بزرگ در زمینه صادرات واردات یا رسیدن به مدیریت ایران خودرو یا گرفتن اجتهاد در مدرسه شفائیه یا درامد ماهی ۲۰ میلیون یا داشتن بدنی six-packed برایتان حرف بزند. حتی از گوش کردن فراتر بروید و اگر واقعا میخواهید دختری استثنایی برای او باشید در رویاهایش شریک شود و زوایای زیباتر این دستاوردها را برایش بازگویی کنید زیرا به قول کارل یونگ دانشمند مشهور سوییسی ، زنان به زبان روح عالم مجهزند و میتوانند به راحتی در سطح روح نهفته یک مرد با او صحبت کنند چیزی که دوستان دیگر آن مرد فاقدش هستند. تنها به زنان اجازه داده شده که password های روح هستی را درک کنند.

وقتی مردی را به موقع تایید میکنید و چشمانتان از تصور رویاهای او برق میزند ناگهان معجزه رخ میدهد و آن عبارت است از اینکه انسانی به انسان دیگر امید میدهد. مهم نیست آن مرد مطلوب شما برای ازدواج نباشد و رویاهایش با رویاهای شما متفاوت باشد ، مهم اینست که شما رسالت انسان بودن خود را ایفا کرده اید. بدیهیست اگر رویاهای شما شباهت داشته باشد معجزه دیگر وقوع عشق بین این دو نفراست

اینها همان رمز های دوم و سوم مردان است یعنی مرد احساس کند آرامش و بیشرفت با شما دارد و نمیتوانم بگویم چقدر هوشمندانه است رفتار زنی که با استفاده از این دو password مرد را تعالی میبخشد

چگونه مرد متولد آبان را جذب خود کنیم

چگونه می توانید یک مرد متولد آبان را جلب کرده و خشنود سازید ماه آبان به وسیله سیاره پلوتو هدایت می شود و مرد متولد آبان معمولا طبیعت صلح جویی دارد مگر اینکه به وسیله مخالف خوانیهای مداوم برانگیخته شود.

او صبور و بردبار است و مایل است مقدار زیادی سواستفاده را از طرف کسی که دوستش دارد تحمل کند.دامی که بر سر راه شماست این است که از این موضوع سواستفاده کنید زیرا اگر او به نقطه اشباع برسد خشم تلخ آبان ماهی اش به سوی قربانی بیچاره اش برمی گردد.

خشم تند او قدرت پایداری زیادی دارد و او منتظر روزی می شود که تلافی اشتباهات شما را سرتان در بیاورد!همواره نسبت به او باتمکین و احترام مداوم رفتار کنید تا دوستی و محبت جاویدان او را به دست بیاورید.
او بسیار با هوش است و در مورد کسی که دوستش دارد با ملاحظه ترین فرد می باشد.با او با عشق و مهربانی رفتار کنید و او هر چه را که شما آرزو کنید انجام خواهد داد.

مرد متولد آبان موجود گرم و تند و تیزی است.عاطفی و احساساتی است ولی به این موضوع توجه داشته باشید که اغلب اجازه می دهد احساساتش به هوسرانی تغییر شکل بدهد.اگر این موضوع شما را می رنجاند,به آمادگی او در این مورد تدریجا و با مهارت غلبه کنید.خودداری را به طرز ماهرانه ای به او بیاموزید.خوشبختانه این حالت هوسرانی محدود می شود به کسی که او را دوست دارد,زیرا احساس فطری و ذاتی درستکاری,او را در جاده مستقیم و باریک عشق نگاه می دارد.او دوست ندارد یک رابطه عاشقانه را بهم بزند و هنگامی که عشق او را بدست آوردید,تقریبا به طور قطع می توانید او را نگهدارید.

د رمورد شغلش او را تشویق کنید و به کارهایش مشتاقانه توجه نشان بدهید.

او دوست دارد نصایح شما را بشنود,صرفنظر از اینکه آنها را تعقیب کند یا نه و البته همیشه باید بصورت نصیحت باشد نه فرمان دادن.او می خواهد خودش راهنما وفعال باشد.از اینکه شمارا زیر سلطه قرار بدهد لذت می برد,لیکن اگر شما مسایل کوچک زیادی را که مطرح می شود به او واگذارید و در عوض خودتان روی مسایل مهم تمرکز کنید,به آسانی کلاه سرش می رود!

بدست آوردن دل پسر مغرور

به او نگاه کنید…

زیـک روبیـن روانـشـنـاس دانشگاه هاروارد مطالعه ای را صورت داد تا دریابد آیا قادر است عشق را بطور علمی توسط ضبط مدت زمانی که دو عاشق بیکدیگر چشم دوختـه انـد، مورد اندازه گیری قرار دهد. وی دریافت که دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر می بـاشند ۷۵ درصد از زمانی را که گفتگو می کنند، به همدیگر نگاه می کنند.

و هـنـگـامی که فرد ناخوانده ای به میان صحبتشان وارد میگردد آهسته تر روی از یکدیگر برمی گـردانـنـد. در گـفـتـگوهـای معمولی افراد ۳۰ تا ۶۰ درصد از وقت را به نگاه کردن به یـکدیـگر اخـتـصـاص می دهند. اهمیت مقیاس روبین واضح می باشد : احتمال آنکه بگوییم دو فرد تا چه میزان عاشـق و دلبـاخته یـکدیـگر هستند را می تـوان بـا انـدازه گیـری مـدت زمـانـی کـه آن دو عاشقانه به یکدیگر زل می زنند تخمین زد.

برخـی روانـکاوان از آن در حین مشاوره برای آنکه دریابند تا چه اندازه زوجین به یکدیگر علاقه و عشق دارند سود می برند. هـمچنین این موضوع اطلاعات سودمند زیادی را بـرای آنـکه بـخواهید شخصی دلباخته شما گردد در اختیارتان قرار میدهد. اینگونه که: هرگاه به شخصی که دوسـتـش می دارید در حین گفتگو ۷۵ درصد از زمان به وی نگاه کنید. با این کار مغز آن فرد را فریب میـدهید. مـغز آن شخص آخرین باری که فردی تا این اندازه به او نـگـاه کـرده را بـخاطر آورده و تـحلـیـلش از این نگاه طولانی، وجود عشق و علاقه خواهد بود.

در نتیجه این طـور مـی انـدیـشد که عاشق شما است و مغزش شروع به ترشح فنیل اتیلامین (PEA) می کند. ایـن مـاده از خانواده آمفی تامین ها میباشند که توسط سیستم عصبی ترشح میگردد.هنگامی که ما عاشق میشویم PEA همان عاملی است که سبب تعریق کف دستان، احساس دل آشوبی، و افزایش ضربان قلب میشود.

هر چه شخصی که شما خواهانش میباشد PEA بیشتری بدرون جریان خونش جاری گردد احتمال آنکه او دلـبـاخـتـه شـمـا گـردد افـزایـش میـیابد. زمانی که شما نمی توانید صادقانه فردی فرد بی رغبـتـی را وابسته خود کنید، بکارگیری این تکنیک تولید PEA را کاملا میسر خواهد نمود. امتحان کنید.مطمئن هستم از نتیجه کار خود شگفت زده خواهید شد. زمـانـی کـه بـا شخصی هستید به وی حس عاشق بودن را القا کنید و اینکه او سـرانـجـام بـاورش شـود که عاشق شما است، زیاد بطول نخواهد انجامید.

چگونه دل شوهرم را به دست بیاورم

۱- با شوهری که از سر کار می آید چه رفتاری دارید؟ الف- چه باید کرد؟

۱- سلام و احوالپرسی معمول منتها با خوشرویی و گفتن «خسته نباشید».۲- گرفتن کیف، کت و بسته های خریداری شده ۳- دادن خبرهای خوش ۴- آرام کردن فرزندان و هر یک را به کاری مشغول کردن.۵- سریع آماده کردن میز غذا یا چیدن سفره.۶- پرس و جو از اوضاع کاری روز و فرصت دادن به مرد تا حرف هایش را بزند.

و خلاصه به هر طریق می توانید احساس خوب خود را از ورود شوهر به منزل ابراز کنید.

حرف دیل کارنگی یادتان باشد که می گوید :«تبسم خرجی ندارد ولی سود بسیاری دارد.» گاهی بعضی از مردها حسادت خود را پنهان می کنند و قدرت ابراز آن را ندارند، آن وقت دچار دردی درونی می شوند که پیامدهای آن خوشایند نیست.

خانم ها باید متوجه این خصیصه مردها باشند.از سوی دیگر، شوهر با حسادت خود به طور غیرمستقیم به همسرش نشان می دهد که چقدر دوستش دارد.

ب- و اما چه نباید کرد؟ ۱- بی اعتنایی و سرد رفتار کردن.۲- در خواست انجام کاری پیش از غذا خوردن.۳- گله و شکایت از بچه ها و یا شکوه و شکایت از کارهای روزانه.۴- درخواست پول یا بیان سایر توقعاتی که احتمالاً برای مرد مشکل آفرین است.

شاید بگویید این موارد پیش پا افتاده است، اما لطفاً صادقانه پاسخ دهید، آیا با وجود آگاهی از این موارد جزئی، به آنها عمل می کنید یا فقط گاهی یکی – دو تایی را اجرا می کنید؟

۲- اگر شوهرتان دیر به منزل بیاید با او چه رفتاری دارید؟
یکی از عمده ترین اختلاف های زوجین، دیر آمدن مرد به خانه است.طبیعی است هیچ مردی حق ندارد بدون دلیل موجه دیر به خانه برود.اما خانم ها هم نباید در صورت دیر آمدن مرد به منزل، جنجال به پا کنند.

خانم ابتدا باید علت واقعی را پیدا کند تا از روی حدسیات و افکار منفی خود واکنشی نشان ندهد که رابطه را پر از خشونت و مشاجره کند.

زن باید علت دیر آمدن را سؤال کند وگرنه مرد فکر می کند این موضوع برای زن بی اهمیت است، اما در عین حال زن باید سؤال خود را با لحنی آرام مطرح کند، آن هم پس از این که شوهر شام خورد و کمی استراحت کرد.

زن باید او را متوجه کند که به خاطر نگران بودن چنین پرسشی کرده است.با این برخورد ، شوهر مجبور می شود با حوصله و به نرمی دلیل دیر آمدنش را توضیح دهد.

اما اگر زن لحن تند و غیر دوستانه ای داشته باشد مرد احساس می کند مورد بازخواست قرار گرفته، از طرفی هم خسته و گرسنه است بنابراین ممکن است حتی با لحن زننده ای مثلاً بگوید «به تو مربوط نیست»، یا سکوت کند.

مردی می گفت «شغلم طوری است که اکثراً نمی توانم سر ساعت به منزل برسم، هر چند همسرم از این وضعیت با خبر است اما تا می رسم غُرولند می کند.

من هم دیگر به این رفتارش عادت کرده ام و دیگر تلاشی برای سر وقت رسیدن نمی کنم.از این که فکر می کنم او به من ظنین است عصبانیتم دو برابر می شود.»

البته بهتر است مرد در این صورت تلفنی به خانم خبر دهد، اما به او حق بدهید که شاید گاهی تلفن دم دست او نباشد.برخی از مردها هم می گویند اگر هر بار به خانه تلفن کنیم همسرمان عادت می کند، آن وقت اگر یک بار نتوانیم زنگ بزنیم بیشتر نگران می شود.

اما از اینها گذشته، کمی هم باید مسئله را از دید خانم ها بررسی کنیم.بیشتر زنان مایلند ساعت دقیق آمدن همسرشان را بدانند.اما منظور آنها بازخواست یا کنجکاوی نیست بلکه می خواهند غذا را طوری آماده کنند که به محض ورود همسرشان، غذا را بکشند.

حالا شما خود را به جای همسری بگذارید که نمی داند کِی پلو را دم کند تا نسوزد، کِی خورش را بار بگذارد که به موقع حاضر شود، به بچه ها غذا بدهد یا نه و خلاصه دهها مورد دیگر که به سلیقه شخصی زنان مربوط می شود.اگر شوهر دیر کند تمام نقشه های همسرش را به هم می ریزد.

در حالی که وقت شناسی حداقل احترامی است که مردان می توانند به زحمت های روزانه همسرشان بگذارند.

از یاد نبریم نهایت آرزوی هر زن، فراهم کردن شرایط آسایش و راحتی برای شوهرش است.باید قبول کرد که وقتی او یکی دو ساعت را در نگرانی و اضطراب به سر برده باشد، نمی تواند خوش آمدگوی خوبی به هنگام ورود شوهرش باشد.

در اینجا باید به زنان خوب و دوستدار شوهر توصیه ای کنیم.شما که دوست ندارید به تنهایی غذا بخورید و حتماً باید شوهرتان در کنارتان باشد لازم است به نکته ای ظریف توجه کنید.

اگر مایلید او هرچه زودتر وضع مالی اش را بهبود بخشد و خواسته هایتان را برآورده سازد، باید خود را برای این گونه دیر آمدن ها آماده کنید.زیرا همیشه چنین فرصت کاری خوبی برای همسرتان مهیا نیست.

در چنین مواقعی باید برای خود سرگرمی سالمی پیدا کنید تا هم شوهرتان آسوده خاطر به کارهایش برسد و هم شما هنری بیاموزید، یا تخصصی پیدا کنید.زنان موقعیت شناس، شغل شوهر را دست کم نمی گیرند،

زیرا موفقیت مرد، بازده اقتصادی خوبی خواهد داشت و رفاه خانواده بیشتر می شود.در ثانی رضایت خاطری که از این بابت به مرد دست می دهد تأثیر مطلوبی بر روابط زناشویی می گذارد.مردی که از کارش راضی است به نسبت مردان دیگر در خانه خوش اخلاق تر است و در برابر ناملایمات صبوری بیشتری نشان می دهد.

البته زنان در صورتی باید چنین فرصتی به شوهر خود بدهند که مدت آن قابل قبول باشد وگرنه شوهر باید در برنامه کاری خود تجدید نظر کند، زیرا زندگی فقط کار و مادیات نیست.

زنان موقعیت شناس، شغل شوهر را دست کم نمی گیرند، زیرا موفقیت مرد، بازده اقتصادی خوبی خواهد داشت و رفاه خانواده بیشتر می شود.

در ثانی رضایت خاطری که از این بابت به مرد دست می دهد تأثیر مطلوبی بر روابط زناشویی می گذارد.مردی که از کارش راضی است به نسبت مردان دیگر در خانه خوش اخلاق تر است و در برابر ناملایمات صبوری بیشتری نشان می دهد.

می خواهم بیشتر بدانم:

طالع بینی ازدواج ماه ها با هم برای پیوند زناشویی

چگونه شوهرم را جذب خانه کنم

جذب مردان و ایجاد وابستگی

عاشق کردن مرد شهریور

خصوصیات متولدین شهریور

مرد متولد مرداد با چه ماهی ازدواج کند

چگونه می توان مردی را عاشق خود کرد؟

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید:

چگونه مرد شهریوری را عاشق خود کنیم. مردان شهریوری چه زنانی را دوست دارند. به دست آوردن دل پسرها. چگونه دل مرد متولد خرداد را بدست آوریم. چگونه مرد متولد آبان را جذب خود کنیم. بدست آوردن دل پسر مغرور. چگونه دل شوهرم را به دست بیاورم



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.