no-img
نوین اطلس

چگونه یک رابطه را دوباره بسازیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه یک رابطه را دوباره بسازیم
zip
فروردین ۱۵, ۱۳۹۷

چگونه یک رابطه را دوباره بسازیم


این مطلب در مورد موضوعات چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم، چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم، آیا پسری که رفته برمیگرده، برگرداندن مرد به رابطه، چگونه عشقم را برگردانم، تکالیف برای برگرداندن عشقمان، بهترین راه برای برگرداندن عشقم نوشته شده است.

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم

قبل از هر کاری باید هدف خود را از جستوجو کردن کلماتی مانند: برگرداندن مرد به رابطه چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم برگرداندن زن به رابطه چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم چگونه عشقم را برگردانم بازگشت به رابطه راه های برگرداندن دوست پسر تکالیف برای برگرداندن عشقمان بهترین راه برای برگرداندن عشقم تحلیل کنید.

آیا حاضر هستید برای رسیدن به هدف چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم هر کاری انجام بدهید؟ آیا نتیجه تلاش برای چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم ارزش این را دارد که چهره ای که در طول رابطه از خود ساخته اید تخریب شود؟ و عشقتان شما را یک فرد ضعیف تصور کند، و تمام احساسات مثبت ایشان تبدیل به احساس منفی و نفرت از ضعف شما بشود؟

چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم

چگونه رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم
در هر رابطه ای، هرقدر مهم و خوب و پایدار،گاهی مشکلاتی پیش می آید که هر دو طرف یا یکی از آن ها آن قدر دلگیر و دل شکسته می شود که نمی تواند مانند قبل در رابطه بماند ،چراکه فکر می کند احساساتش نادیده گرفته شده،طرف مقابل او را درک نکرده یا به گونه ای به او توهین کرده است. معمولا هرکس برای خود توجیهی دارد و از زاویه دید خود به مشکل نگاه می کند ونیز کمتر کسی سهم خود را در بروز مشکل می پذیرد؛ به همین دلیل نه تنها مشکل حل نمی شود،بلکه حس ناراحتی و دلشکستگی نیز بیشتر خواهد شد. اما در این مواقع چه باید کرد؟اگر نتوان به سادگی از رابطه خارج شد، چگونه باید بار غم و غصه ناشی از مشکلات موجود را کمی سبک تر کرد تا بتوان در فرصتی مناسب، تصمیم درستی گرفت.رابطه

دراین خصوص با دکتر دانیلیان، روان شناس و مشاور،گفت وگو کرده ایم.

شکستن دیوارهای اعتماد
وقتی رابطه ای به هر دلیل با مشکل مواجه شود،اولین چیزی که ضربه می بیند، اعتماد و اطمینانی است که پایه های محکم یک رابطه را تشکیل می دهد و وقتی این دیوارها آسیب ببینند یا فرو بریزند، نخستین چیزی که برای بازسازی آن لازم است، زمان است. وقتی مشکلی در رابطه به وجود می آید، مثلا خیانت یکی از طرفین اتفاق می افتد، نمی توان از شخص آسیب دیده انتظار داشت خیلی زود مشکل را پشت سر بگذارد؛ چراکه زمان برای جبران و ترمیم این رابطه نیاز است.

همچنین بدانیم در مدتی که طرفین به یکدیگر زمان می دهند، هرکس باید به طور فردی مشکل را بررسی کرده یا کسی را داشته باشد که بتواند به او کمک کند. در این مدت نیز روابط باید عادی شود تا از شدت خشم و هیجان دو طرف، به ویژه شخص آسیب دیده، کم شود. درکنار آن لازم است به مشاور یا متخصص مراجعه شود؛البته اگرهر دو با هم به مشاور مراجعه کنند، قطعا نتیجه بهتری می گیرند والبته یادمان باشد که گذشت زمان هم عامل بسیار مهمی است.

آیا پسری که رفته برمیگرده

اگر می‌خواهید عشق سابقتان را دوباره به رابطه برگردانید چند نکته مهم برایتان داریم که سعی می‌کنیم با سرعت هرچه تمام‌تر برایتان بازگو کنیم که زیاد وقتتان را نگیرد.

شاید بد نباشد که اول یک چیزی درمورد خودم بگویم. من عادت داشتم که همیشه اشتباهات بزرگی در روابطم مرتکب شوم… وقتی می‌خواستم یک نفر را به رابطه برگردانم کارهای افتضاحی می‌کردم. با گذشت زمان خیلی چیزها یاد گرفتم، موفقیت‌های زیادی پیدا کردم و الان سعی می‌کنم به بقیه دخترها و پسرها هم کمک کنم چطور عشقشان را به رابطه برگرداند.

واقعاً اینقدر وقت نداریم که من همه تاریخچه زندگیم را برایتان تعریف کنم. به‌خاطر همین سریع سر اصل مطلب می‌روم.

الان باید روی یک آمار دقیق و عمده تمرکز کنیم.

کسانی‌که در غم و اندوه به هم خوردن رابطه‌ای هستند، گرایش خیلی زیادی دارند که دقیقاً برعکس آنچه که باید بکنند را انجام دهند. به همین خاطر همه تلاشم این است که قبل از اینکه صدمه جبران‌ناپذیری به رابطه‌تان بزنید راهنماییتان کنم.

در هر فاجعه‌ای، اولین قدم متوقف کردن خونریزی و بعد حل مشکل است.

رابطه شما هم از این امر مستثنی نیست. ممکن است رابطه‌تان یک مشکل اساسی داشته باشد که باید برطرف شود اما بعداً هم می‌توانیم به آن بپردازیم. الان باید خونریزی را بند بیاوریم.

برنامه این است. می‌خواهم یک توصیه رک و پوست‌کنده بکنم.

اولین کاری که باید بکنید این است که دیگر طوری رفتار نکنید که انگار عشقتان از نظر بیولوژیکی دیگر هیچ تمایلی به شما ندارد.

این یعنی ضعیف، منفعل و بیش ‌از حد حرف‌گوش‌کن هستید. به دلایل بیولوژیکی و تکاملی که الان نمی توانیم توضیحشان دهیم، زن‌‌ها دنبال مردهای قوی‌ای هستند که بتوانند از آنها محافظت کنند. و مردها به‌هیچ‌وجه به ز‌ن‌هایی که به آنها اجازه می‌دهند هرکاری که می‌خواهند بکنند، احترام نمی‌گذارند (این یعنی از روی عادت مورد خیانت قرار می‌گیرید).

می‌دانم که خیلی سخت است بعد از به هم خوردن رابطه ظاهرتان را طوری نشان دهید که قوی هستید اما این کار واقعاً حیاتی است.

برگرداندن مرد به رابطه

برای برگرداندن مرد به رابطه یا برگرداندن زن به رابطه و آشتی بعد از جدایی ابتدا باید مواردی را بدانید که در راه برگرداندن مرد یا بر گرداندن زن به رابطه اهمیت زیادی دارد.

۱.آیا طرف مقابل ما ارزش بازگرداندن را دارد؟

۲.برای اینکه رابطه خود را برگردانم چه بهایی باید پرداخت کنم؟

۳.آیا میتوانم معایب خود را از بین ببرم؟

۴.آیا بعد از ترمیم رابطه توانایی فراموشی اتفاقات ناخوشایند را دارم؟

۵.آیا واقعا عاشق او هستم یا احساس من فقط یک عادت است؟

اینکه بخواهید عشق خود را به رابطه بازگردانید خواسته قلبی شما است، اما آیا برای بازگرداندن مرد یا بازگرداندن زن به رابطه صرفا تصمیم گرفتن برای بازگرداندن کافی است؟

چگونه عشقم را برگردانم

می دانم که اگر شما در حال خواندن این مطلب هستید احتمالا درد شدیدی را در قلب خود احساس می کنید. خودتان می دانید چقدر سخت است که از خواب بلند شوید و وقتی یاد جدایی خود بیفتید حس پوچی و گمگشتگی پیدا کنید. از شنیدن آهنگ شاد بیزار باشید و حوصله ی هیچ تفریحی را نداشته باشید. احتمالا حتی حوصله ی اطرافیان خود را نیز ندارید. هر کجا که می روید و با هر چیزی که روبه رو می شوید یاد او می افتید و بدتر از همه دوستان و اعضای خانوده ای هستند که همچنان طرف وی باقی مانده اند.

برای ادامه ی مطلب به لینک زیر مراجعه کنید:

راه های برگرداندن عشق از دست رفته

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

ترمیم رابطه با هدف ازدواج

بسیاری افراد هستند که قبل از ازدواج وارد رابطه های عاشقانه می شوند. گرچه ورود و شروع چنین روابطی توصیه نمی شود ولی اگر هدف شما از این ترمیم رابطه، ازدواج و تشکیل خانواده با هدف تحکیم بنیاد اسلامی است پس ارزش تلاش کردن دارد. اما اگر هدف شما ازدواج نیست و به دنبال ازدواج نیز نیستید به شما توصیه می کنم هم اکنون از مطالعه ی ادامه ی این مقاله خود داری کنید. به یاد داشته باشید ازدواج قوی ترین و موثر ترین عوامل در پایداری و قطعیت روابط عاشقانه و عاطفی شما است. پس شدیدا توصیه می شود اگر ازدواج نکرده اید، رسیدن به این هدف را در لیست اهداف خود قرار دهید و به دنبال تکالیف برگرداندن عشق تان نباشید. البته مطمئن هستم خوانندگان سایت نوین بینش پس از آشنایی با ان ال پی و مطالعه ی مطالب نوین بینش متوجه ی اهمیت این موضوع شده اند و هدفی به جز ازدواج و پایداری در روابط ندارند.

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

۱ – دور زدن ممنوع
ایستادن بعد از شکستن بسیار سخت است ولی این دقیقا کاری است که باید انجام دهید و با تمام درد و رنجی که دارید به زندگی ادامه دهید. هیچ راه میانبری وجود ندارد که قسمتی از مانع را در خود نداشته باشد، پس دنبال راه فرار از شکستتان نباشید. اگر بخواهیم مسایلی که از درون ما را تکه‌تکه می‌کنند دور بزنیم در مسیری دایره‌وار گرفتار خواهیم شد که راه به جایی نمی‌برد. با تمام درد و غمی که داریم باید از وسط راه پر مانع و تیغ بگذریم. یک واقعیت ساده وجود دارد؛ برای گذر کردن باید ناراحتی و سختی کشید. در این صورت بعد از گذشتن از این مسیر به فردی قوی‌تر تبدیل خواهیم شد و سختی‌هایی که کشیده‌ایم ما را آبدیده خواهند کرد.

۲ – جدا شوید و از آزادی‌تان لذت ببرید
همه می‌خواهند از غم قلبی جدا شوند، اما چگونه؟ تلاش برای پر کردن خلاء درون خود بدون وارد شدن عجولانه به یک رابطه دیگر یا بیهوده تلاش کردن یک طرفه برای برگرداندن عشق از دست رفته، ‌تنها راه است. وابستگی باعث درد و رنج می‌شود و بهترین راه برای رسیدن به آرامش و شادی، رهایی از وابستگی‌هاست. یکی از افکاری که با آن می‌توانید خود را از غم و اندوه نجات دهید این است که با خود تکرار کنید: من برای شاد بودن به هیچ‌کس و هیچ‌چیز نیاز ندارم. بعد از یک شکست عشقی خیلی سخت است اعتماد‌کردن به اینکه می‌توان بدون آن شخص زندگی کرد و راه را ادامه داد و شاد بود ولی زندگی بارها به ما ثابت کرده که ما می‌توانیم! باید خلاقانه و با قدرتی که داریم خلاءهایمان را پر کنیم.

۳ – نقاط قوت خود را بنویسید
یکی از تکنیک‌‌های خارج‌شدن از احساس شکست، لیست‌کردن نقاط قوت است. اینکه با سختی‌ها کنار آمده‌اید و هنوز ایستادگی می‌کنید، اینکه با وجود افسردگی شدید و افکار منفی تا حد خودکشی که گاهی ذهنتان را پر می‌کند هنوز زنده هستید از نقاط قوت شماست. اینکه حتی باوجود درد و رنج لب به سیگار نزده‌اید، به دیگران ضربه نزده‌اید، به سمت دروغ و دغل نرفته‌اید از قدرت شماست. پس این موارد را بنویسید و به خودتان گوشزد کنید.

۴ – خرس سفید
اگر تلاش می‌کنید به خاطراتتان فکر نکنید و می‌خواهید دور خود حصار بکشید تا مانع ورود آنها شوید و با خودتان مدام تکرار می‌کنید: نباید به او فکر کنم، نباید درباره او خیالبافی کنم، نباید لحظه‌های با هم بودنمان را به یاد بیاورم مطمئن باشید اوضاع را بد و بدتر خواهید کرد. در یک مطالعه مشهور و روان‌شناسی که در سال ۱۹۸۰ صورت گرفت از افراد خواسته شد در مورد همه‌چیز فکر کنند ولی حق ندارند درباره خرس سفید فکر کنند. حدس می‌زنید همه آنها درباره چه چیزی فکر کردند؟ خرس سفید! پس نجنگید و نه خود را به سمت خاطرات هل بدهید و نه به زور بخواهید یک شبه یا یک ماهه همه‌چیز را فراموش کنید.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

۱۲ تکنیک برای گرم کردن رابطه سرد شده

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید:

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم. چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم. آیا پسری که رفته برمیگرده. برگرداندن مرد به رابطه. چگونه عشقم را برگردانم. تکالیف برای برگرداندن عشقمان. بهترین راه برای برگرداندن عشقم



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.