no-img
نوین اطلس

تله پاتی عشقی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تله پاتی عشقی
امتیاز 3.50 ( 2 رای )
zip
فروردین ۱۵, ۱۳۹۷

تله پاتی عشقی


تله پاتی عشقی و تله پاتی عاشقانه عاشقانه یکی از جذاب ترین راه های جذب عشق برای عشاق می باشد. اما چگونه تله پاتی عشقی داشته باشیم؟در این مطلب در مورد روش های تله پاتی با عکس، تله پاتی یک طرفه با معشوق و تله پاتی از راه دور صحبت خواهیم کرد و راهکارهایی به همین منظور ارائه می دهیم.

تله پاتی عاشقانه

در ابتدا قبل از توضیح در مورد تله پاتی عاشقانه و تله پاتی عشقی بهتر است به تعریف تله پاتی و چند تمرین برای تقویت و امتحان آن بپردازیم.
کلمه تله پاتی اولین مرتبه توسط فردی به نام فردریک مایرز یکی از پایه گذاران انجمن تحقیقات روانی انگلستان تعریف شد. کلمه تله پاتی به معنی احساس از دور، از دو کلمه ی یونانی مشتق شده یکی تله به معنای دور و دیگری پاتوس به معنی احساس می باشد. این پدیده یا همان تله پاتیبه دو بخش تقسیم می شود:یکی انتقال افکار و احساس به فرددیگر و دیگری دریافت افکار و احساس دیگران که آن را “فرایابی” می نامیم.

تمرین تله پاتی برای آموزش تله پاتی عشقی

قبل از همه باید بگوییم که در تمرینات برای آموزش تله پاتی همکاری دو نفر ضروری است: شخصی که انتقال فکر دهد و شخصی که آن را دریافت می کند.شخص اول را “عامل” یا مخابره کننده و نفر دوم که دریافت افکار می کند “وسیط” یا مخابره گیرنده می گویند.

عامل فرمانی را که مایل است القا کند باید دقیقا در ذهنش طرح نماید و آن را از طریق فکر بشکل تجزیه به وسیط القا کند. عامل باید فکرش را آن چنان روی فرمان متمرکز کند که گویی خود مقصد انجام آن فرمان را دارد. پس برای تمرین، عامل هیچ گاه تمرین را بر روی کسی انجام ندهد که از قصد وی برای تمرین بی خبر باشد. برای مثال ناگهان در خیابان بر روی غریبه ای سعی به تله پاتی نکنید که هم انرژی درونی شما را به هم می ریزد و هم بی نتیجه خواهد بود. فرمان های تله پاتیکی که برای شروع پیش نهاد می شود عبارتند از: بایستید. دست راستتان را بلند کنید. فلان شی را بردارید و غیره. عامل فرمانش را باید در ذهن پخته کند و سریع به شخص منتقل کند و نباید در انتقال تعلل به خرج دهد. برای مثال وقتی متمرکز می شود و در ذهن القا می کند که بایست، وقتی فرمان را ارسال کرد می بایست دیگر ذهنش را از تمرکز خارج کند و پی ارسال آن نباشد و به واسط متمرکز نشود که ببیند چه کاری انجام می دهد. بنابراین متمرکز شده و ارسال می کند و بعد بی خیال.

تله پاتی جذب عشق

تله پاتی (انتقال فکر): برای انجام این تمرین ابتدا در مکانی آرام ونسبتا تاریک بدن خود را ریلکس کنید سپس با چند تنفس آرام و عمیق تمام ذهن و بدن خود را آرام کنید حالا سعی کنید به مدت چند دقیقه به هیچ چیزی فکر نکنید و تمام افکار مزاحم را دور بریزید (اگر تمرینات قبلی آموزش تله پاتی عشقی را درست انجام داده باشید اکنون براحتی می توانید فکر و ذهن خود را آرام کنید و یک خلا فکری خوبی داشته باشید). پس از انجام این مراحل آمادگی لازم برای انتقال فکر را دارید درابتدا سعی کنید با موضوعاتی ساده کار کنید تا به تدریج هم تسلط شما بر تله پاتی بیشتر شود و هم اعتماد به نفس شما برای انجام تمرینات سنگینتر و مشکلتر افزایش پیدا کند. حالا فرض میکنیم که می خواهیم که فکری را انتقال دهیم.

برای برقراری تله پاتی عشقی و تله پاتی جذب عشق در حالی که در کاملا ریلکس هستید چشمان خود را آرام ببندید و فردی را که میخواهید با او تله پاتی عشقی داشته باشید در نظر بگیرید تمام حالات روحی و فیزیکی شخص مورد نظر از قبیل شکل وحالت صورت – طرز صحبت کردن – چیزهای مورد علاقه آن شخص و … را دقیقا در ذهن خود تجسم کنید به شکلی که هم اکنون آن شخص در روبروی شما قرار گرفته و شما دارید با او صحبت کرده و به چهره او نگاه میکنید اکنون تصویر ذهنی خود را بزرگتر و شفافتر کنید و دقیقترین جزییات را به شکلی واضح وشفاف در تصویر ذهنی خود ترسیم کنید. تقریبا چیزی شبیه یک فیلم با همه جزییات آن. حالا از او بخواهید که کاری را انجام دهد همانطور که گفتم در ابتدا با چیزهای ساده شروع کنید مثلا از او بخواهید که به شما تلفن کند بعد از این که در این کار موفق شدید سعی کنید در تمرین بعدی با استفاده همین روش از او بخواهید همین عمل را در یک زمان مشخص انجام دهد و به همین شکل می توانید تمرینات را گسترده تر ومتنوع تر کنید وقتی میگویید : (( من هستم )) در واقع امواج فکری خود را به او میفرستید تا ادعای شما را بدین گونه که آن را میبینید ثبت کند. (نگاه کنید به چگونه دیگران را عاشق خود کنیم)

یاد بگیرید که فکر خود را متمرکز کنید فکر محکم و متمرکز می تواند اطمینان زیادی بوجود آورد .

تله پاتی عشاق

یکی از نکات مهم  که در تله پاتی عشاق بسیار حائز اهمیت است، وجود اصول و قوانین بنیادین در به‌کارگیری تله‌پاتی عشقی به عنوان یک فن و تکنولوژی باطنی است. لازم است بدانیم که وقوع پدیده‌های مربوط به جهان باطنی همچون وقایع این جهانی، دارای اصول و قوانین خاص خود هستند و پدیده‌های روحی و باطنی نیز اغلب بر اساس همین اصول و قوانین بنیادین و مشترک رخ می دهند. از این جهت قصد داریم در این شماره به معرفی برخی از اصول پایه تکنولوژی ارتباط ذهنی که تاکنون شناخته شده است، بپردازیم.

شناخت کامل هر پدیده‌ای، به اقتدار درآوردن و کنترل آن را نتیجه می‌دهد و هر گاه بر چیزی اقتدار پیدا کنیم، قدرت تسلط و تصرف بر آن چیز را می‌یابیم. در علم تله‌پاتی و همینطور به طور جزیی تر در تله پاتی عشقی و تله پاتی عشاق نیز برخی از مفاهیم و مطالب پایه‌ای وجود دارند که اطلاع از آنها در تجربه‌ی این پدیده تأثیرگذار است. نتایج تحقیقات در این زمینه نشان داده است که با شناخت اصول اولیه ارتباط تله‌پاتیک، شرایط برقراری ارتباط مؤثرتری مهیا می‌شود. همچنین آگاهی بر مؤلفه‌های آن، رهنمون تجربه‌ی آگاهانه تله‌پاتی می‌گردد و تله‌پاتی را از یک پدیده‌ی کنترل نشده به پدیده‌ای قابل کنترل تبدیل می‌کند.

برخی از اصول بنیادی تکنولوژی تله‌پاتی عشقی

فاصله: در هر تمرین یا برنامه تله‌پاتیکی بین فرستنده و گیرنده‌ی پیام، فاصله‌ای وجود دارد که می‌تواند از چند سانتی‌متر تا چند هزار کیلومتر متفاوت باشد. افراد به همان میزان از ظرفیت و قابلیتی که در فواصل نزدیک کسب می‌کنند می‌توانند در فواصل طولانی هم دریافت داشته باشند. بنابراین میزان فاصله در نحوه و نتیجه‌ی ارتباط تله‌پاتیکی کمترین تأثیری ندارد.

زمان: زمان نیز از مؤلفه‌هایی است که در ارتباط تله‌پاتیک تأثیرگذار است. مناسب‌ترین زمان برای ارتباطات فکری، ساعات آخر شب و صبح زود است. زمانی که ما بیدار و مشغول فعالیت هستیم، خودآگاه ما فعال است. برعکس هر زمان که ما در وضعیت سکوت و آرامش، چشمان‌مان را ببندیم، ناخودآگاه ما فعال می‌شود. در زمان آرامش، کانال‌هایی که برای فعالیت و کارآیی روحی لازم‌اند، رها و آزاد می‌شوند و انسان بهتر و بیشتر می‌تواند با ناخودآگاه خود رابطه برقرار کند.

فرستنده: فرستنده‌ی پیام تله‌پاتیک که به سوژه یا گیرنده، پیام می‌فرستد باید لحنی داشته باشد که گویی سوژه خود به این مطالب فکر کرده و آن را با زبان خویش بیان می‌دارد. برای مثال اگر هدف این باشد که گیرنده‌ی پیام دست راستش را بلند کند، این پیام یا فرمان به این صورت صادر می‌شود: «حالا من دست راستم را بلند می‌کنم». اگر از ضمیر دوم شخص استفاده شود در این حالت سوژه اطلاعات نادرستی را دریافت می‌کند که آن را کاملاً مربوط و مرتبط با خودش نمی‌داند و فکر می‌کند منظور فرد یا شخص دیگری است.

انگیزه و علاقه: در حالت کلی اگر ما عملی را انجام می‌دهیم به این دلیل است که به واسطه‌ی یک احساس یا انگیزه، برای انجام آن کار تشویق یا تحریک شده‌ایم. این انگیزه ممکن است یک ارزش روحی باشد. پیام تله‌پاتی عشقی نیز بایستی آنچنان تأثیر داشته باشد که سوژه با شور و شوق درصدد انجام آن برآید و برای آن انگیزه‌ی قوی و روشنی وجود داشته باشد.

تجسم و تصور: انسان، تصاویر و به ویژه سمبل‌ها را بهتر، راحت‌تر و سریع‌تر از کلمات درک و فهم می‌کند. برای انتقال بهتر پیام‌های تله‌پاتیک، به جای کلمات اغلب از تصویر استفاده می‌شود؛ مثلاً به جای کلمه‌ی سگ، سوژه در شرایطی تجسم می‌شود که سگی را در ذهنش مجسم می‌کند.

مشخصات فردی: در ارتباط تله‌پاتیک، جنسیت از اهمیت زیادی برخوردار است. بهترین نتایج در شرایطی فراهم می‌شود که فرستنده‌ی پیام، مرد و هدف یا گیرنده یک زن باشد. در شرایط عکس نتیجه از آنچه گفته شد کمتر است. اما برخلاف تأثیر جنسیت، پژوهش‌های انجام شده نشان می‌دهد سن در قدرت و قابلیت تله‌پاتی تأثیر ندارد.

باور و اعتقاد: بهترین تله‌پات‌ها کسانی هستند که به این استعداد و هنر آدمی اعتقاد بیشتری دارند. هر قدر فردی در این زمینه از ایمان و اعتقاد قوی‌تری بهره‌مند باشد به پیشرفت‌های بهتری نایل می‌شود.

چگونه تله پاتی کنیم؟

برای اینکه تله پاتی کنید این تمرین از آموزش تله پاتی عشقی به صورت دو نفره انجام می شود:

از یکی از دوستان خود بخواهید که روبروی شما بنشیند و یا بر روی زمین بخوابد سپس شما بالای سر او قرار بگیرید و دستهای خود را به فاصله اندکی از سر او( ۲ تا ۳ سانتیمتری) قرار دهید.از او بخواهید چشمان خود را بسته و در حالتی آرام و ریلکس قرار بگیرد حالا با استفاده از نیروی ذهن خود شروع به دادن انرژی به دوست خود کنید در حین این کار بطور آهسته و عمیق تنفس کنید (تنفس عمیق باعث رسیدن اکسیژن اضافی به بدن شده وانرژی شما را افزایش می دهد)

برای انجام انرژی درمانی در تله پاتی عشقی شما باید به صورت ذهنی تصور کنید که انرژی از دستان شما به سر و سپس از انجا به همه بدن فرد مورد نظرتان منتقل می شود (شکل و نوع انرژی مهم نیست . به هر شکل که راحت هستید می توانید انرژی را تصور کنید مثلا شبیه نور.گرما. آتش.مغناطیس و…)حالا به کمک نیروی فکر خود و قوه تصویر سازی ذهنی(قوه تخیل)انرژی را در تمام بدن او به حرکت در آورید .انرژی را از سر به گردن و سپس به دستها و سینه .شکم و پاهای او ببریدو تصور کنید این انرژی در تک تک سلولها نفوذ کرده وبه آنها سلامتی ونیرو میدهد.هر چه تصویر ذهنی شما قویتر و شفافتر باشد انرژی ارسالی شمااز قدرت و نیروی بیشتری برخوردار می شود.سعی کنید حتما در موقع تمرین از تصاویر ذهنی خوب و مثبت استفاده کنید

و تصاویر ذهنی منفی مانند بیماری و درد و… را بکار نبرید.

اِین تمرین را به مدت ۲۰-۳۰ دقیقه بطور مستمر انجام دهید و بعد از تمرین از دوست خود بخواهید حالت و احساس خود را برای شما بازگو کند (حالتهای مختلفی ممکن است برای اشخاص شکل بگیرد مانند سستی و رخوت. آرامش و یا حتی نا آرامی که بستگی به افراد وخود شخص انرژی دهنده و نوع انرژی دادن ((مثبت ومنفی)) دارد.)

بعضی افراد در دریافت انرژی نسبت به بقیه حساستر و بعضی دیگر بدین شکل نیستند. پس اگر در تمرینات خود شخصی را که به او انرژی دادید حالت خاصی را درک و احساس نکرد نگرانی به خود راه ندهید و تمرینات را بطور مستمر انجام دهید تا انرزی شما نیز قویتر و بیشتر شود

سعی کنید درهفته چندین بار این تمرین را با افراد مختلف انجام دهید

اگر بخواهید شخصی را که دارای بیماری خاصی است درمان کنید همین عمل را انجام میدهید .

یک تمرین ساده برای آموزش تله پاتی

این حرکت را می توانید هم به صورت نشسته وهم ایستاده انجام بدهید

برای شروع آموزش تله پاتی برروی یک صندلی بنشینِد سپس دستان خود راهم عرض شانه ها به سمت جلو بکشید ,دستها باید بصورت موازی یکدیگر و در امتداد سطح زمین باشدو نوک انگشتان دست باید به سوی زمین اشاره کنند ( بدین صورت که بازوها و ارنج موازی سطح زمین ولی مچ دست شکسته و انگشتان به سمت پایین نشانه رفته باشند) توجه داشته باشید که کمرو ستون فقرات باید صاف ولی در عین حال عضلات بدن شل و راحت باشند مخصوصا دستها باید در وضعیت ارام و راحتی باشند و هیچگونه فشاری نباید به انها وارد شود کف دست و انگشتان در وضعیتی رها شده به سمت پایین باشد حالا همزمان با تنفسی آرام و عمیق دستان خود را به سمت بدن عقب بکشیدوپس از یک مکث کوتاه و حبس نفس خیلی آرام دستها را به سمت جلو و وضعیت قبلی ببرید و نفس خود را آرام بیرون دهید(حرکت دستها باید با عمل تنفس

هماهنگ شود بدین صورت که در ابتدا وقتیکه دستها را به سمت داخل بدن می اوریم عمل دم را به ارامی شروع می کنیم و با رسیدن دستها به سینه عمل دم تمام و کامل میشود وسپس مکثی کوتاه ودوباره همین حالت برای بردن دستها به جلو و عمل بازدم تکرار می شود). در طول تمرین عضلات دست باید در وضعیتی راحت و رها شده باشند وهنگام حرکت به سمت جلو و یا عقب نباید فشارو زوری به دستها وارد کرد و باید حالتی شبیه به شنا کردن و یا پروازدست در هوا را داشته باشند بعد از کمی تمرین دستها به راحتی و بدون هیچ فشاری حرکت می کنند

این تمرین برای هماهنگی بین ذهن و تنفس و دست بکار میرود

حالا یکبار آموزش تله پاتی را دوره می کنیم:

برای شروع تله پاتی عشقی ابتدا نکات زیر را رعایت کنید

۱.سکوت و کمی تاریکی برای این گونه تمرینها لازم است

۲.تله پاتی را زمانی انجام دهید که شخص گیرنده خواب است

۳.بین دو نفری که تله پاتی انجام میشود شخصی که تعمق ودرون گرایی بیشتری داردنقش گیرنده وشخصی که فعالتر است نقش فرستنده را بر عهده گیرد

۴.فرستنده باید برای ارسال پیام چنان فکرش را روی فرمان متمرکز کند که گویی قصد دارد خود آن را در آن لحضه انجام دهدیعنی واقعا خیال کند که دارد آن را بطور واقعی انجام می دهد

۵.گیرنده بایدهر فکری را از خود دور کند وخود را در بی فکری کامل قرار دهد و منتظر یک تحرک درونی بماند

۶.قبل از شروع وبعد از تمرینات کمی آب بنوشد تا مواد وافکار زاید از او دور شوند

تله پاتی با عکس

در مورد تله پاتی با عکس که برای تله پاتی عشقی هم کاربرد دارد. باید توضیح دهیم که ارتباط دو ذهن یا به بیان بهتر دو مغز به این علت ممکن شده که سلول‌های مغز هر موجود با یکدیگر در ارتباط هستند. ارتباط ذهن با ذهن از طریق یک فرآیند که تبادل سیناپتیک نام دارد، برقرار می‌شود. طی این فرآیند، سیگنال‌های شیمیایی بین سلول‌ها رد و بدل می‌شود که نتیجه‌ی آن ایجاد سیگنال‌های الکتریکی در سلولی است که با آن ارتباط برقرار می‌شد.

تبادل اطلاعات به روش سیناپتیک را باید بنیان تمام فعالیت‌های مغز انسان به شمار آورد که از جمله‌ی آن می‌توان به کنترل حافظه‌، احساسات و ادراک اشاره کرد. با توجه به اینکه مغز شامل شبکه‌ای از سلول‌های به هم پیوسته است، از این‌رو فعالیت‌های مغز انسان، سیگنال‌های همگام شده‌ای از امواج الکتریکی را از خود منتشر می‌کند که از آن به‌عنوان امواج مغزی یاد می‌شود.

امواج مغزی ساطع شده برحسب فرآیند شناختی که در مغز انسان صورت می‌پذیرد به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. این امواج را می‌توان براساس فرکانس هر یک به شاخه‌های مختلفی تقسیم کرده و از آن برای شناخت ویژگی‌های پردازش‌ در مغز، یاری گرفت.

برای مثال شماری از امواج مغزی انسان در زمان خواب تولید می‌شوند و هر یک از مراحل خواب نیز امواج مخصوصی را برای خود دارند. در واقع میزان آگاهی انسان روی امواج مغزی وی در زمان خواب تاثیرگذار است.

در حال حاضر دانشمندان برای ثبت امواج مغزی از روشی با عنوان الکتروانسفالوگرافی استفاده می‌کنند. در این روش با استفاده از یک کلاه شبیه به آنچه که شناگران در زمان شنا کردن روی سر خود قرار می‌دهند، توسط فردی که باید امواج مغزی وی ثبت شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. روی این کلاه، الکترودهایی قرار گرفته که فعالیت‌های الکتریکی انجام شده در مغز انسان توسط آن‌ها ثبت می‌شود.

استفاده از اینترفیس‌های ارتباطی بین ماشین‌ها و مغز انسان که از امواج الکتریکی استفاده می‌کنند، پایه‌های فناوری پروتز نئورونی را بنا نهاده‌اند. پروتزهای نئورونی سیستم‌هایی هستند که در کنار سیستم عصبی انسان به‌عنوان یک ماژول خارجی یا تعبیه شده در داخل بدن انسان به انجام وظیفه می‌پردازند. اینترفیس‌ها یا پروتزهای نئورونی به‌عنوان جایگزین سیستم عصبی تخریب شده در اثر بیماری یا اختلالات جسمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با استفاده از این قابلیت‌ها افراد قادرند تا کنترل بخش‌های از بدن خود را که در اثر اختلال سیستم عصبی پیش از این قادر به کنترل آن نبودند، کنترل کنند.

تله پاتی یک طرفه

تله پاتی یک طرفه و نحوه ارسال آن
تله پاتی و نحوه ارسال آن تله پاتی به معنی چیزی است که از دور احساس می شود، ارتباط بر قرار کردن با سایر انسانها یا سایر مخلوقات بدون استفاده از حواس پنجگانه یا ارتباط از طریق افکار می باشد.

تاریخچه علمی تله پاتی:
سابقه علمی تله پاتی به حدود دویست سال پیش می رسد و دانشمندان زیادی روی این موضوع کار کرده اند. از جمله:
ساندرس که روی وجود قدرت تله پاتی بین مورچه ها کار کرد و گروهی از دانشمندان روسی روی خرگوشها کار کردند. باگستر که روی گیاهان کار کرد و ثابت نمود گیاهان نیز ارتباط تله پاتیک دارند و احوالات اینها روی گیاهان اثر می گذارد. پوفف ها در روسیه روی تله پاتی کار کردند. باسیلوف که پنج متر، پنج متر آزمایش کرد تا هفت هزار متر آزمایش کرد و اثبات نود. پرفسور راین که چهل سال روی تله پاتی و دیگر مقولات کار کرد و کلمه ESP ابداع اوست.

تله پاتی با معشوق

با توجه به مطالعات متعدد انجام شده در زمینه ته پاتی با معشوق مشخص شده است که بسیاری از زنان به علت احساسات و هیجانات گیرنده ارتباط افکار با یکدیگر هستند. خوب، این هم درست است که زنان بیشتر از مردان به شهود باور دارند.

البته هر نوع تله پاتی، از جمله تله پاتی با معشوق و یا تله پاتی عشقی و تله پاتی برای ازدواج با عوامل بیولوژیکی نیز مرتبط است، علم ثابت کرده زمانی که تله پاتی اتفاق می افتد میزان حجم خون فرد ارسال کننده سیگنال تغییر می کند همچنین امواج مغز گیرنده برای مطابقت با فرستنده نیز تغییر می کند.

یک واقعیت جالب درباره تله پاتی در طی ماموریت آپولو ۱۴ در سال ۱۹۷۱ اتفاق افتاده است، طی یک آزمایش به اثبات رسیده است که «فاصله» یک مانع برای ارتباط افکار با یکدیگر نیست. هر چند که این آزمایش توسط سازمان ملی هوانوردی و فضا (ناسا) معتبر نیست. حتی اطلاعات مربوط به این آزمایش تا زمانی که ماموریت آن به پایان رسید نیز اعلام نشد.

این آزمایش توسط فضانورد میچل ادگار با چهار دریافت کننده بر روی زمین در فاصله ۲۴۰۰۰۰ کیلومتری انجام شد. میچل با گیرنده اش در زمین با تمرکز در توالی بیست عدد تصادفی در بین ۲۰۰ توالی هر دو به درستی حدس زده بودند که عدد ۵۱ مورد نظر بوده است. در خلاصه، ارتباط افکار با یکدیگر یا همان تله پاتی نیز درست مانند سایر پدیده های ذهنی و روانی برای آزمایش کردن بسیار مشکل است، این پدیده به طور عمده بر اساس حالات هیجانی از هر دو فرستنده و گیرنده می باشد.

تله پاتی از راه دور

در آزمایشی در باره تله پاتی عشقی و تله پاتی از راه دور که با زوج های جوان انجام شد به زنان آنها برای اندازه گیری پاسخ پوستی به استرس یک وسیله گالوانیک وصل شده بود. شوهران در اتاق دیگری قرار گرفته و پاهای تعدادی از آنها در داخل لگنهائی از یخ قرار داده شده بود. هرچند که زنان آنها از وضعیت سخت همسرانشان در اتاق کناری بی اطلاع بودند اما دستگاهها در زنانی که شوهرانشان در استرس بودند تغییرات بیشتری را در مقایسه با کسانی که شوهرانشان استرسی نداشتند ثبت کرده بودند. در یک سطح نا خود آگاه ،آنها در حال گرفتن واکنشهای همسرانشان بودند. تعدادی از بهترین درصد موفقیت در دریافتهای تله پاتی زمانی نتیجه می داد که مشاهده کنندگان بر روی یک احساسی که بوسیله فرستنده تولید شده بود متوقف می گردیدند. پیامی با مفهوم احساسی قوی، دامنه بیشتری دارد.
برای مثال اغلب وقتی وارد یک اتاقی می شوید که قبلا در آن جروبحث و مشاجره بوده است احساس «عصبانیت» می کنید. همینطور خواسته های قوی احساسی، عشق و یا یک وضعیت خاص باعث افزایش دامنه انتقال می شود. بنابراین بسیار عاقلانه است که برای تست ESP از تصاویری استفاده کنیم که برانگیزنده قوی احساسات باشد تا اینکه از کارتهائی با سمبلهای ساده استفاده شود.
تمرینات قبلی تله پاتی صوتی و تله پاتی از راه دور را پوشش داده بودند، این تمرین انتقال تله پاتیک از نظر حرکتی، بویائی و چشائی را تحت پوشش قرار می دهد. از یک آشنا بخواهید که در روبروی شما در یک وضعیت راحتی بنشیند. فرستنده بر روی احساسات هیجانی تمرکز میکند و به عنوان یک حامل امواج آنها را تحت کنترل خود دارد. با هیجانات مثبت و منفی آزمایش را انجام دهید و به تفاوتها توجه کنید. حال یک مزه مشخص را تجسم کنید و آن را انتقال دهید، مثلا شیرینی یک شیرینی شکلاتی و یا ترشی یک لیمو و یا تلخی یک قهوه سیاه و یا شوری چیپس سیب زمینی را. سپس یک بوی مشخصی را مثل بوی یک ظرف ادویه، بوی یک گل مخصوص، تنباکو و یا گیاه را و سپس یک حس ویژه را منتقل کنید، مثل قرار گرفتن بر روی یک کوه یخ، در دست داشتن یک مار و یا یک توپ با سوزنهای تیز، نشسته بودن بر روی یک فیل یا بازی با یک سگ با موهای بلند و ژولیده و بالاخره احساس حرکتی را منتقل کنید، افتادن از یک ساختمان بلند ،زنده مدفون شدن در تابوت، پارو زدن در یک قایق و یا رساندن پاها به نوک سرتان در حالت خوابیده.
در مرحله بعدی دوستتان را به اتاق دیگری فرستاده و یا طوری بچرخید که پشتتان به سمت دوستتان قرار گیرد. حالا اجازه دهید که دوستتان ۴ لیوان آب همراه با نمک، شکر، عصاره لیمو و قهوه فوری را که جداگانه تهیه شده را تست نماید. در حالیکه دوست شما این مزه ها را به سمت شما میفرستد حالتهای احساسی و هیجانی او را در نظر بگیرید. همین کار را برای حس لامسه، نیشگون گرفتن، نیش یک سر سوزن، شانه کردن مو، نوازش پوست نیز انجام دهید. به دوستتان بگوئید که از گیاهان، تنباکو و یا شیشه های ادویه بوهائی را انتخاب و به سمت شما بفرستد. بعنوان یک دریافت کننده زمانیکه خودتان را با دوستانتان هماهنگ کنید تمام حسهای خود را نیز بطور هماهنگ باز نگاه دارید.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

تله پاتی عشق

تله پاتی با معشوق

قانون جذب برای برگرداندن معشوق



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.