no-img
نوین اطلس

بدست آوردن دل دختر مغرور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

بدست آوردن دل دختر مغرور
امتیاز 3.00 ( 5 رای )
zip
فروردین ۱۵, ۱۳۹۷

بدست آوردن دل دختر مغرور


این مطلب در مورد موضوعات بدست آوردن دل دختر مورد علاقه، جملاتی برای بدست آوردن دل دختر، نحوه جذب دختر مغرور، جمله ای برای بدست اوردن دل دختر، چگونه دل یک دختر را ببریم، متن های به دست آوردن دل دختر، به دست آوردن دل دختر با اس ام اس، خصوصیات دختر مغرور نوشته شده است.

بدست آوردن دل دختر مورد علاقه

* (۱) یک رابطه را یک دفعه آغاز نکنید. اجازه دهید که یک رابطه عاشقانه با روند خودش شکل بگیرد و سعی نکنید به آن سرعت ببخشید چرا که سرعت ببخشیدن به یک رابطه در بیشتر موارد باعث از بین رفتن آن می شود.

* (۲) شجاع باشید. بیشتر دختر ها مردهایی شجاع و یا اعتماد بنفس را دوست دارند، البته نه خود پسند. فقط جلو بروید و شروع به صحبت کردن با دختر مورد علاقه تان کنید. او خود به شما نشان خواهد داد که به چه چیزی علاقه مند است.

* (۳) هرگز با یک دختر مانند یک کالا رفتار نکنید. هیچ کس دوست ندارد که احساس کند که دارد از او سوء استفاده می شود و در یک رابطه ی بدون عشق و محبت قرار دارد.

* (۴) ثابت کنید که واقعا او را دوست دارید. به دوست دخترتان نشان دهید که احساس شما نسبت به او یک هوس و یا شوق آنی نیست. از او در مورد خودش بپرسید و با او صحبت کنید. فقط برای به فکر بوسیدن او نباشید بلکه به حرف های او گوش دهید و به چشم هایش نگاه کنید

* (۵) رنگ و فرم چشم هایش را حفظ کنید (بخاطر بسپارید). این کار را با نگاه کردن به چشم های دوست دخترتان وقتی که دارید با او صحبت می کنید انجام دهید.

* (۶) برای او ارزش قائل شوید. از او در مورد اتفاقاتی که در روز برایش اقتاده سوال کنید. این روش بسیار ساده و خوبی برای نشان دادن علاقه شما نسبت به فعالیت های اوست و نشان می دهد که شما برای او ارزش قائل هستید. وقتی او شروع به صحبت می کند تمام توجه تان رو به او بدهید. به چشم هایش نگاه کنید و مهمتر از همه صحبت هایش را قطع نکنید.

* (۷) مطمئن شوید که دوست خوبی برای دوستان او هستید. اگر دوستان او شما را دوست داشته باشند این شانس بیشتری به شما برای بدست آوردن او می دهد. درنهایت در بیشتر مواقع دختران برای گرفتن پیشنهاد و مشورت با دوستانشان در مورد شما صحبت می کنند. بنابراین این بهترین شانس برای شماست اگر دوستان او روی شما نظر مثبت داشته باشند.

* (۸) کاری کنید که او احساس زیباترین بودن در جهان را بکند. می توانید مستقیما این را به او بگویید. دختران دوست دارند یا بهتره بگم عاشق این هستند که مورد تعریف قرار بگیرند و بدونند که زیبا و خوشگل هستند. ولی زیاده روی هم نکنید.

جملاتی برای بدست آوردن دل دختر

چقدر زیبایی
زن ها دوست دارند ظاهرشان را ستایش کنید و گاهی به آن ها بگویید که چه چهره زیبایی دارند. حتی اگر همسر شما واقعا به این زیبایی نباشد از این که گمان کند در نظر شما این طور به نظر می رسد، احساس غرور خواهد کرد. البته بی گدار به آب نزنید و بدون آنکه برای حرفتان دلیلی داشته باشید او را ستایش نکنید.

چون درست در زمانی که به همسرتان می گویید، چقدر زیبا هستی… او دلیل شما را خواهد پرسید و خواهد گفت از چه نظر؟ پس سعی کنید برای این ادعایتان جزئیاتی را هم مطرح کنید و به این فکر کنید، چه چیز در او زیباتر است و بعد سراغ تعریف کردن بروید.

تو خیلی خاصی
این که همسر شما بشنود که او فردی بی همتاست و هیچ زن دیگری نمی توانسته شما را به این اندازه خوشبخت کند، یک حس فوق العاده به او می دهد.

زن ها دوست دارند، بدانند که با تمامی گزینه های دیگری که شاید همسرشان به آنها برای ازدواج در نظر داشته فرق می کنند و آنها ویژگی هایی دارند که از نظر شوهرشان در هیچ کدام از زن های دور بر هم وجود ندارد. شما باید این خاص بودن را به او گوشزد کنید و بگویید که کدام یک از ویژگی های همسرتان بیش از دیگر ویژگی ها،

شما را تحت تاثیر قرار داده. این موضوع نه تنها حس خوب مورد توجه قرار گرفتن و قدردانی شما را به او می دهد بلکه باعث می شود که او تمرکز بیشتری روی ویژگی های مثبتش داشته باشد و برای پررنگ کردن شان تلاش کند. زن ها دوست دارند از شوهرشان بشنوند که پر از صفات مثبت هستند و این که همسرشان به دلیل همین صفات به آن ها افتخار می کند.

نحوه جذب دختر مغرور

مردان برجسته، بیشتر زن ها را به خود جذب می کنند:

زن ها به مردانی جذب می شوند که با جذبه، تاثیر گذار و قوی هستند. اگر از هر دختری در مورد مرد آرزوهایش بپرسید به عنوان مثال به یک ستاره ی معروف و خوش قیافه اشاره می کند. سپس وقتی ازدواح کرد ببینید آیا شباهتی بین مردی که با آن ازدواج کرده و ستاره ی رویاهایش است یا خیر؟ یکی از موضوعات جالب در روانشناسی جذب در زن ها این است که وقتی آنها به طور منطقی در مورد جذابیت فکر می کنند پارامتر های مختلفی را برای انتخاب خود تعریف می کنند؛ اما این پارامتر ها وقتی به طور ناخودآگاه به شخصی جذب می شوند متفاوت است.

• موقعیت اجتماعی یا آینده اندیشی بیشتر دختر ها را به خود جذب می کند:

بر اساس روانشناسی جذب، بیشتر زن ها به حمایت نیاز دارند؛ در نتیجه یکی از مهمترین چیزهایی که باعث می شود احساس امنیت کنند بودن با مردی است که موقعیت اجتماعی خوبی دارد و یا آینده اندیش است. دلیل آن این است که مرد آینده اندیش به احتمال زیاد روزی موقعیت اجتماعی خوبی خواهد داشت. تحقیقات پژوهشگران نشان داده است مردی که ماشین گرانی زیر پایش دارد خیلی جذاب تر از مردی است که یک ماشین معمولی را می راند.

• اعتماد به نفس بیشتر زن ها را به خود جذب می کند:

اعتماد به نفس تنها نشانه ای است که ۹۹% از زن ها متوجه ی آن می شوند و باعث می شود مردان بسیار جذاب تر به نظر برسند. اگر می خواهید دختری به شما جذب شود خود را با اعتماد به نفس کرده و آن را نشان دهید.

جمله ای برای بدست اوردن دل دختر

دوست دارم .

عاشقت هستم.

خیلی خوش شانسم که تو رو پیدا کردم.

توبهترین دوست من هستی.

تو تنها زن این دنیا هستی که میخوام با او باشم.

هیچ زن دیگه ای مثل تو نیست.

نمیدونم بدون تو چه کار کنم.

نمیتونم زندگی ام رو بدون تو تصور کنم.

تو تحقق رویاها و اجابت دعاهای من هستی.

۶ جمله اکتشافی برای دادن حس قدر دانی به همسرتان :

تو خیلی برای من خوبی.

تو موجب میشی من احساس خوشبختی کنم.

برای یک یک کارهایی که برای من میکنی از تو قدر دانی میکنم.

خیلی خوشحالم میکنی هروقت که ……. ( مورد خاصی را نام ببرید)

تو زندگی منو متحول کردی.

چگونه دل یک دختر را ببریم

خانوما بیشتر از طریق شنیدن مجذوب یک مرد میشن.قشنگ و مودبانه و در عین حال مردونه صحبت کن.قبل از اینکه مستقیما بری جلو و شروع به صحبت کنی . باید به صورت برنامه ریزی شده با ذهنش کار کنی. باید غیر مستقیم توجهش را به خودت جلب کنی. طوری که اصلا متوجه نشه تو تو فکرشی. باید اول اون را به خودت علاقه مند کنی و بعد بری جلو و شروع به صحبت کنی.اما اگه دل کسیو میخوای به دست بیاری که باهاش رابطه داری باید:۱- زیبا غذا بخوری۲- زیاد نخوری۳- جملات عاشقانه و با مزه به زبونت بیاری۴- مستقیما و بی مقدمه بهش ابراز علاقه کنی۵- گاهی اوقات بوسه بدون نیت ارضای نیاز جنسی.۶- غیر از اون هیچ زنی را نبینی۷- از هیچ زنی حتی در حد یک کلمه تعریف نکنی.۸- مواقع ناراحتی زنها فقط باید گوش بدی و باهاش ابراز همدرددی کنی.۹- وقتی خانمها در مورد مشکلی با شما صحبت میکننئ. اصلا دنبال راه حل نیستمد. فقط دارن خودشونو لوس میکنن. کافیه بهشون بگی آخی نازی. چقدر مشکل بزرگی را داری تحمل میکنی.و ….

متن های به دست آوردن دل دختر

۱.«عزیزم امروز روز خوبی داشتی؟».

۲.«واقعا تو چقدر خوشگل و لوندی».

۳.«درباره این موضوع چه احساسی داری؟».

۴.«می دونستی تو از سایر دوستانت خیلی خوشگلتری؟».

۵.«تو واقعا خیلی باهوش و زرنگی».

۶.«می خواهم همه عمرم با تو باشم».

۷.«تو بهترین دوست منی».

۸.«تو در آینده یک مادر ایده آل می شوی».

۹.«تو زندگی منو کامل می کنی».

به دست آوردن دل دختر با اس ام اس

بسوزد خانه لیلی و مجنون که

رسم عاشقی در عالم انداخت

اگر لیلی به مجنون داده می شد

دل هیچ عاشقی رسوا نمی شد

 

خورشید را باور دارم

حتی اگر امروز درخشش را نبینم

عشق را باور دارم

حتی اگر ذره ای به چشم اید

او را باور دارم

حتی اگر همینک صدایش را نشنوم

خصوصیات دختر مغرور

معمولا خصوصیات افراد مغرور مشابه است. برای شناخت این خصوصیات مقاله ی زیر را مطالعه کنید:

خصوصیات پسران مغرور

زن متولد آذر چه مردی را دوست دارد و با او ازدواج می کند

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید:

بدست آوردن دل دختر مورد علاقه. جملاتی برای بدست آوردن دل دختر. نحوه جذب دختر مغرور. جمله ای برای بدست اوردن دل دختر. چگونه دل یک دختر را ببریم. متن های به دست آوردن دل دختر. به دست آوردن دل دختر با اس ام اس. خصوصیات دختر مغرور



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.