no-img
نوین اطلس

تله پاتی عشق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تله پاتی عشق
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
فروردین ۱۴, ۱۳۹۷

تله پاتی عشق


تله پاتی عشق امروزه یک موضوع بسیار جذاب بین عشاق برای جذب عشق خود می باشد. با تله پاتی عاشقانه به کمک عکس، می توانید با معشوق خود ارتباط برقرار کرده و حتی با او ازدواج کنید. در این مطلب به شما نشان می دهیم چگونه تله پاتی عشق را انجام داده و حتی به صورت یک طرفه آن را پیش ببرید. پس با نوین اطلس دات کام و موضوع جذاب تله پاتی عشق همراه باشید.

تله پاتی عاشقانه

در ابتدا قبل از اینکه به تله پاتی عشق بپردازیم بهتر است بدانیم تله پاتی چیست؟ عبارتست از پرتو افکنی فکری یا انتقال امواج مغزی شخص از فاصله دور با تصور تصویر شخص یا کالبد جسمانی.

چون تله پاتی با جسم اثیری در ارتباط است هیچ حد و مرزی و بعد مسافتی برای آن وجود ندارد. در تله پاتی شخص با جسم اثیری خود می تواند در حالت ترانس آلفا ( ریتم آلفا ) از بدن فیزیکی خارج شده و طی الارض کند. متولدین دی و بهمن و اسفند و فروردین قابلیت تله پاتی و شهود دارند. با جسم اثیری نمی توانی ارتباط برقرار کنی مگر اینکه احساسات را کاملا بشناسی.تله پاتی می تواند گاهی با ایجاد رویا اتفاق بیفتد. در حین رویا چون جسم استراحت می کند و مغز در ریتم آلفا ست کالبد اثیری از بدن جدا می شود و میتواند از یک نقطه به نقطه دیگر برود و با احساسات اثیری خودش با آن اشیاء ارتباط برقرار می کند. برای تله پاتی عشق و تله پاتی عاشقانه بایستی بدن ریتم آلفا داشته باشد.

هر دریافت و ادراکی که بدون به کار گیری اندام های حسی صورت می گیرد تله پاتی محسوب می شود. عده ای معتقدند تله پاتی ناشی از تیزی فوق العاده سیستم حسی است. به عبارتی ماورایی نیست. در تله پاتی فرد به اطلاعاتی دسترسی پیدا می کند که در دسترس دیگران نیست و این انتقال اطلاعات در شرایط معین و خاصی صورت می گیرد.

این تبادل اطلاعات با افراد و محیط اطراف با حدس زدن فرق می کند. بین افرادی که از نظر عاطفی خیلی به هم نزدیک هستند به راحتی تله پاتی عشق و تله پاتی عاشقانه صورت می گیرد. بین پدر و فرزند، زن و شوهر و عاشق و معشوق بسیار اتفاق می افتد که بین زن و شوهر تله پاتی عاشقانه است.(نگاه کنید به تله پاتی برای ازدواج)

تله پاتی جذب عشق

تله پاتی جذب عشق در واقع در ارتباط با تله پاتی عشق می باشد و با ایجاد یک فکر و یا اندیشه در دو یا چند فرد ( اکثر دو نفر ) که همزمان با هم و یا با فاصله خیلی کوتاه اتفاق میفتد! ارتباط تله پاتیک معمولا بدون اینکه فرد اراده کند اتفاق میافتد و شخص هم از قبل نمیداند این حادثه در شرف وقوع است.
این قدرتی است که در عصر طلایی بسیار عادی مورد استفاده قرار میگرفته و عبارتست از رسانیدن ارادی پیغام ها از یک مغز به مغز دیگر با استفاده از امواج مغزی.
در تله پاتی مقدماتی میبایست تله پات کننده و گیرنده پیام در ساعت و روز مشخصی از قبل به توافق برسند در غیر این صورت دچار بار کارمیک شده و موقتا این توانایی از آنها گرفته میشود.
آزمایشات زیادی برای قانونمند کردن و هدف مند کردن تله پاتی انجام شده اما به نتیجه قابل توجهی نرسیده است. معمولا این آزمایشات نیز بدین صورت است که افراد داوطلب را در اتاق های جدا می نشانند و از یک گروه درخواست میکنند که تصویری را نگاه و یا در ذهن خود مجسم کنند و از گروه دوم میخواهند که در همان لحظه چیزی که به ذهنشان متبادر میشود را بروی کاغذ یادداشت کنند. نتایج این آزمایشات بسیار ضعیف بود! حداکثر ۳ مورد درست از ۱۰ مورد آن هم در بهترین حالت ممکن! این آزمایشات در دوران جنگ سرد بسیار رواج داشت. زیرا ارتش دو گروه رقیب میخواست با این روش با زیردریایی که در هزاران کیلومتر دورتر بودند ارتباط برقرار کنند اما عملا این ایده موفقیت آمیز نبود. اما در بعضی افراد هم ممکن است شانس این روش بالا باشد! نمونه بارز آن در دوقولو ها همسان است که بعضا ارتباط تله پاتیکی بسیار قوی با هم پیدا میکنند و یا اینکه در مواردی که یک فرد با دیگری از لحاظ عاطفی بسیار نزدیک است. (نگاه کنید به چگونه دیگران را عاشق خود کنیم)

تله پاتی عشاق

قانون با یک نگاه عاشق شدن یا همان تله پاتی عشاق در تله پاتی عشق برای بسیاری از جوانان رخ می‌دهد، عشاقی که به محض مواجه شدن با فردی مایلند تمام وقت خود را با وی بگذرانند و در واقع طرف مقابل را شریک لحظات تلخ و شیرین زندگی خود می‌بینند.
اولیایی در خصوص جفت روحی و یافتن یک جفت در زندگی گفت: خداوند در قرآن فرموده که ” از جنس خودتان همسرانی برای شما آفرید تا در کنار آن ها آرامش بیابید” و در جای دیگر فرموده: “از هر چیزى دو گونه آفریدیم امید که شما عبرت گیرید”.

تله پاتی با عکس

برای تله پاتی با عکس که خود در ارتباط با تله پاتی عشق است باید در وضعیت مدیتیشن قرار بگیرید. سعی کنید اصول مربوط به مدیتیشن که در درسهای قبل گفته شده را انجام بدید و ذهنتون رو از افکار اضافه خالی کنید. بعد به چهره ی فرد مورد نظرتون فکر کنید و تک تک اجزای اون رو دقیق مجسم کنید. در صورت لزوم حتما به عکس او نگاه کنید. انگار دقیقا” چهره ی اون فرد مقابل روی شماست. از گردن به بالا. انگار دقیقا” جلوی صورت شماست. بینی اش نزدیک به بینی تان و پیشانیش نزدیک به صورتتون. بعد در تله پاتی با عکس مجسم کنید اون چهره یه دور می زنه و دقیقا” روی صورت شما می شینه. دور می زنه یعنی در جهت شما قرار می گیره یعنی دیگه مقابل شما نیست بلکه انگار مثل یک نقاب یا ماسک روی صورت شما نشسته. انگار صورت شما به صورت اون فرد تبدیل شده. حالا بگذارید فکرها در سر شما به جریان در بیان. به مرور و بعد از رسیدن به یک مدیتیشن عمیق، در این حالت درک خواهید کرد که افکاری که به ذهن شما می آن، افکار اون فرد هستند.

چگونه تله پاتی کنیم؟

تله پاتی نیازی به آموزش تله پاتی نداره هممون تقریبا تله پاتی می کنیم.

یک نفر می تونه با چند نفر تله پاتی کنه.

تله پاتی گرفتن راحت تر از فرستادن است.

تله پاتی بین دو جنس مخالف یا همان تله پاتی عشق قوی تر است.

تله پاتی بین کسانی که به هم علاقه دارند و همدیگر را می شناسند به عبارتی تله پاتی عاشقانه بهتر و دقیق تر شکل می گیرد.

تله پاتی با کسی که هیچ گاه او را ندیده ای غیر ممکن نیست ولی احتمال خطای آن بالاست.

تله پاتی با احساسات تقویت می شود.

تله پاتی یک طرفه

برای داشتن تله پاتی یک طرفه خوب باید چند نکته را رعایت کرد

۱-همزمان بودن گرفتن و فرستادن دو طرف

۲-محدود کردن موضوعاتی که مایل به انتقال آن هستید

۳-خالی کردن ذهن از اغتشاش

۵-حضور در محیطی آرام و ساکت

۶-در موقع فرستادن دایم موضوع و پیام مورد نظر را تکرار می کنیم و تصویر و خاطره ای که از فرد مقابل داریم و مکانی که در آنجا هست را در خاطر می آوریم یا بر روی تصویرش متمرکز می شویم و با تمام وجود روی انتقال آن پیام به آن شخص تمرکز می کنیم

۷-در موقع گرفتن ذهن را خالی کرده فقط می شنویم.

منتظر دریافت پیام می مانیم ولی خودموان به خودمان جواب احتمالی نمی دهیم

مثلا اگر قرار است از بین پنج تا اسم یکی را بگوییم نباید به آن ها فکر کنیم بلکه فقط گوش می دهیم تا ندا خودش باید.

تله پاتی با معشوق

تله پاتی با معشوق در حوزه ی تله پاتی عشق اصلا مسئله ی عجیبی نیست. در اوایل قرن نوزدهم پدیده های فیزیکی تازه ای کشف شدند که توسط فیزیک نیوتنی قابل توجیه نبودند. کشف پدیده های الکترومغناطیسی و تحقیقات مربوط به آن مفهومی را تحت عنوان حوزه یا میدان مطرح نمود. حوزه چنین تعریف شد: شرایطی در فضا که استعداد تولید نیرو را در خود داراست. علم مکانیک نیوتنی توضیح ساده ای در مورد تاثیرات ذرات مثبت و منفی مثلا پروتنها و الکترونها ارائه می داد. یعنی معتقد بود که دو ذره همانند دو جرم یکدیگر را جذب می کنند. اما مایکل فارادی و جیمز ماکسول به کار بردن مفهومی بنام حوزه را مناسب تر یافتند و اعلام نمودند که هر بار الکتریکی در اطراف خود نوعی تاثیر ایجاد می کند و تحت چنین شرایطی بارالکتریکی مخالف در صورت حضور نیرویی را دریافت می کند. بنابراین مفهوم تازه ای خلق شد. بدین معنی که کیهان مرکب از حوزه های انرژی است که نیروهای تاثیرگذار بر یکدیگر را بوجود می آورند. دفعتا چارچوبی علمی پدید آمد که در قالب آن قادر گشتیم برخی از تواناییهای خود را توضیح دهیم. قابلیتهایی چون تاثیر گذاری بر یکدیگر از فاصله دور از طریق ابزاری بجز سخن گفتن یا دیدن. اینکه گوشی تلفن را برداریم و پیش از سخن گفتن با تماس گیرنده دریابیم که او کیست تجربه ایست که اکثر ما داشته ایم. معمولا مادران بدون اطلاع از موقعیت فرزندشان از اینکه او دچار مشکل شده است مطلع می گردند. این نمونه ها توسط تئوری حوزه به توضیح در می آیند. یکصد سال پس از آنکه فیزیکدانان به این حقایق پی بردند یعنی طی پانزده بیست سال اخیر بیشتر ما جهت توجیه درگیریهای شخصی مان با دیگران از این مفاهیم تازه استفاده می کنیم و خود را به عنوان موجوداتی مرکب از حوزه های انرژی می پذیریم. بدون دیدن کسی یا شنیدن صدای او حضور فردی را در اتاق حس می کنیم(تاثیر متقابل حوزه ها)، از ارتعاشات خوب و بد دیگران سخن به میان می آوریم و از فرستادن انرژی به سوی دیگران یا خواندن افکار آنان گفتگو می کنیم. به محض ملاقات غریبه ای بدون شناخت قبلی از احساس خود نسبت به او آگاه می شویم و در می یابیم که در آینده با او رفاقت خواهیم کرد یا برخورد.دلیل این آگاهی را می توان با توضیح تعادل یا عدم تعادل در تاثیرات حوزه انرژی توضیح داد.(همچنین نگاه کنید به قانون جذب عشق از راه دور)

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مطالب مرتبط:

تله پاتی با عکس

تله پاتی عشقی

تله پاتی با معشوق

چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.