no-img
نوین اطلس

قانون جذب در روابط عاشقانه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

قانون جذب در روابط عاشقانه
zip
اسفند ۲۳, ۱۳۹۶

قانون جذب در روابط عاشقانه


رالف والدو امرسون، دانشمند بزرگی بود که گفت “شما باید با عشق دوست باشید”. هنگامی که بحث قانون جذب  و عشق برای جذب فرد مورد علاقه، برای برگرداندن معشوق و یا برای جذب عشق و ازدواج به میان می آید، این جمله یکی از آموزه های کلیدی قلب ماست.

همانطور آگاه هستید، عشق و رسیدن به عشق، جذب شخص و به عبارتی رسیدن به مرد یا زن مورد علاقه یکی از بزرگترین مشکلات بشریت است. عشق نیرویی محرک و منبع قدرت ما می باشد و پشت هر کار ناخودآگاهی که انجام می دهیم عشق وجود دارد.

عشق در همه ی جنبه های زندگی ما بدون آنکه خود تصمیم گیرنده باشیم وجود دارد و به همین خاطر است که نباید اهمیت عشق را در خوشبختی خود نادیده بگیریم. هر احساس شادمانی ما از عشق سرچشمه می گیرد.

شما باید عشق را در روابط عاطفی، خانواده و دوستانتان حفظ کرده زیرا دلیل بسیاری از احساسات منفی در زندگی عدم وجود عشق و عاطفه است.

اما متاسفانه عشق در کنار ترس ها و نگرانی ها محکوم شده و این مسئله  باعث می شود از روابطی که در آن عشق وجود دارد اجتناب کنیم و یا از تلاش برای رسیدن به عشقمان دست بکشیم.

اشتباهات رایج در روابط و جلوگیری از شکست عشقی

آیا خودتان را بین راه عشق و خوشبختی ابدی خود قرار داده اید؟

وقتی قانون جذب عشق را یاد بگیریم آن را تبدیل به بخش بزرگی از زندگی خود کرده ایم و می توانیم به سادگی راه های مختلفی را که فرصت های پیدا کردن عشق را نشان می دهند شناسایی کنیم.

قانون جذب می تواند در زندگی ما تاثیر مثبت داشته و این تاثیر مثبت جایگزین تمام احساسات منفی در زندگی ما می شود. از بین رفتن احساسات منفی گامی مهم برای موفق شدن در راه استفاده از قانون جذب برای برگرداندن معشوق است.

یکی از اشتباهات رایج افراد این است که به دلیل ظاهرشان، ناتوانی در پیدا کردن شریک زندگی و یا تجربیات تلخ گذشته در روابط عاشقانه شان از عشق فاصله گرفته و راه را برای ابراز عشق دیگران به خود می بندند.

فکر می کنید با گیر کردن در یک چرخه ی بی پایان از انرژی منفی و محروم کردن خودتان از آنچه که می تواند برای شما اتفاق بیفتد چه چیزی عایدتان خواهد شد؟ تمرکز بر روابط بد و تلخ گذشته تان تنها باعث می شود ناراحتی و سختی شما افزایش یافته و خودتان را از عشقی که مستحق آن هستید محروم می کنید.

چگونه از قانون جاذبه برای عشق استفاده کنید

اگر قانون جذب معشوق را در زندگی عاشقانه خود اعمال کنید زندگی عشقی تان بی نظیر خواهد شد:

  1. استفاده از تکنیک ابراز عشق

اولین کار برای استفاده از قانون جذب عشق این است که ذهن و فکر خود را سرشار از عشق کنید. با این کار فکر شما پر از احساسات مثبت شده و توانایی تان برای عشق ورزیدن و در نتیجه دوست داشته شدن و هم چنین جذب شخص مورد نظرتان و با برگرداندن معشوقتان افزایش پیدا خواهد.

  1. سپاسگزار باشید

یکی دیگر از مواردی که می تواند عشق و شکوه را به دنیای شما برگرداند قدردانی و سپاسگزاری است. برای همه ی عشق هایی که قبلا در زندگی تان تجربه کرده اید سپاسگزار باشید. مهم نیست تجربه ی عشقی شما بزرگ یا کوچک بوده باشد این کار راه را برای فراوان شدن عشق در زندگی شما و جذب فرد مورد علاقه تان یا برگرداندن فرد مورد علاقه تان  باز خواهد کرد.

عشق شما می تواند از هر نوعی باشد؛ عشق به جهان، عشق به خودتان، عشق به شریک زندگی تان و هر عشق دیگری! برای آن سپاسگزار باشید و نتیجه ی این قدردانی تنها عشق بیشتر در زندگی شما خواهد بود.

برای افرادی که به دنبال یک رابطه ی عاطفی طولانی مدت هستند و زمان زیادی را در درک قانون جذب و حفظ رابطه و حل مشکلاتشان سپری می کنند نیز قدردانی از عشق می تواند کمک بزرگی به آن ها بکند.

به جای تمرکز بر مواردی که باعث ناراحتی شما از دیگران می شود به اهمیت وجود آن ها در زندگی خود فکرکرده و قدردان آن باشید. این راه ساده آتش عشق را در هر رابطه ای شعله ور نگه می دارد.

یکی از راهکارهای استفاده از قانون جذب برای ازدوج این است که ذهن خود را از هر گونه احساسات منفی پاک کرده  و تنها بر قدر دانی از وجود آن ها در رابطه با شما تمرکز کنید، در نتیجه عشقی که دریافت خواهید کرد دو برابر می شود.

 

  1. همین الان عشقتان را نشان دهید

شما آزاد هستید و می توانید زندگی تان را کنترل کرده و مدیریت کنید. پس عشقتان می تواند بهتر و کامل تر از این باشد.

به جای حسرت خوردن در مورد عشق و زندگی عاشقانه ی دیگران برای ایجاد عشق واقعی در زندگی خود اقدام کنید.

اگر ذهن و قلب خود را به جهان اطرافتان باز کنید تمام عشق جهان می تواند گنج گرانبهای شما باشد.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین اطلس در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین اطلس

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

ناگفته هایی از قانون جذب عشق از دست رفته

رسیدن به عشق با قانون جذب

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان

برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب و دعا

چرا قانون جذب باعث می شود به عشق خود نرسیم

قانون جذب عشق چیست

قانون جذب برای برگرداندن معشوق

قانون جذب برای ازدواج



موضوعات :
قانون جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.