no-img
نوین اطلس

طلسم حلقه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

طلسم حلقه
امتیاز 3.00 ( 1 رای )
zip
اسفند ۲۱, ۱۳۹۶

طلسم حلقه


این مطلب در مورد موضوعات طلسم پریان، طلسم قدرتمند پریان، طلسم دیوانه کردن معشوق، طلسم با سنجاق قفلی، طلسم عشق شدید نوشته شده است.

طلسم پریان

حلقه ها، یک مجموعه دعا (طلسم) بسیار قدیمی و کهن است که تماما بر استفاده از موکل استوار بوده و آقای طاهری به دلیل اشتیاق فراوانی که داشته است بدانها دست یافته است و با قرار دادن نامهای جدید مانند مثبت یک و دو و غیره آنها را به خورد ما داده است.

برای رهایی از این طلسم ها و موکل ها و بازگشت به زندگی عادی، پاره کردن طلسم های همراه (پایان نامه ها و کارت عضویت) و بیرون ریختن همه کتاب های فرادرمانی، طلب و درخواست از حضرت حق برای پاک شدن و باز کردن این طلسم ها و بردن اسماء مبارک الهی از جمله “یا فتاح” برای باز شدن بندها و “یا طاهر و یا مطهر” برای پاک شدن از هر آنچه غیر خدا در وجود و زندگی ماست بسیار موثر است، ضمن اینکه از دوستانتون هم بخواهید برایتان دعا کنند تا انشالله بتوانید بدور از این بندها و گره های حلقه به زندگی ساده و زیبای خود برگردید.

طلسم قدرتمند پریان

اگر کسی عاشق شده ونمی تواند به وصالش برسد روز پنج شنبه بعد از نماز « صبح وعشاء»ابتداء صلوات بفرستد ،سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم» را تکرار کند .بعد از ان یک صلوات بفرستد.سپس چشمان خویش را بسته ودر خیال خود معشوق را تصورکند وظاهر نماید وبه سینه ی او بدمد ،بی شک معشوق او به او رجوع خواهد کرد.مجرب است.

طلسم دیوانه کردن معشوق

هذا کتابُ مُحَمَّدٍ رَسُولِ اللهِ رَبِّ العَالَمینَ اِلی مَن طَرَقَ الدّارَ مِنَ العُمارِ وَ الزُوّارِ اِلّا طارِقاٌ یَطرُقُ بِخَیرٍ اَما بَعدُ فَاِنَّ لَنا وَلَکُم فِی الحَقِّ سَعَهً فَاِن تَکُ عاشِقاً مُولِعاً اَو فاجِراً مُقتَحِماً فَهذا کِتابُ اللهِ یَنطِقُ عَلَینا وَ عَلَیکُم بالحَقِّ اِنُا کُنّا نَستَنسِخُ ما کُنتُم تَعملَونَ وَرُسُلُنا یکتُبُونَ ما تَمکُرُونَ اُترُکُوا صاحِبَ کَِتابی هذا و انطَلِقوا اِلی عَبَدَهِ الاَصنامِ وَ اِلی مَن یَزعَمُ اَنَّ مَعَ اللهِ اِلهاً اخَرَ لا اِلهَ اِلا هُوَ کُلُّ شَی ء هالَکٌ اِلا وَجهَهُ لََهُ الحُکمُ وَ اِلَیهِ تُرجَعُونَ حم لا یُنصَرونَ حمعسق تَفرَّقَت اَعداءُ اللهِ وَ بَلَغَت حُجَّهُ اللهِ وَ لا حَولَ وَلا قُوَّهَ اِلا بِااللهِ العلی العظیم فَسَیَکفیکَهُمُ اللهُ وَ هُوَ السَّمیعُ العَلیم

طلسم با سنجاق قفلی

برای دیدن خواب همسر آینده ، پنج برگ بو ی تازه و پنج سنجاق قفلی بردارید . یک برگ بو را با سنجاق به وسط بالش و چهار برگ دیگر را به چهار گوشه ی بالش سنجاق کنید و بالش را برگردانید . شب خواب او را می بینید .

طلسم عشق شدید

این آیه را بر خرما بخواند و بدمد و به آن کسی که مطلوب اوست بدهد تا بخورد از عشق بی قرار گردد . مجرب است. بخشی از آیه ۳۱ سوره رعد:

وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُیِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الأَرْضُ أَوْ کُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَى بَل لِّلّهِ الأَمْرُ جَمِیعًا برحمتک یا ارحم الرحمین

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید:

طلسم پریان، طلسم قدرتمند پریان، طلسم دیوانه کردن معشوق، طلسم با سنجاق قفلی، طلسم عشق شدید



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.