no-img
نوین اطلس

دعای مهر و محبت بین دو نفر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای مهر و محبت بین دو نفر
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
اسفند ۲۱, ۱۳۹۶

دعای مهر و محبت بین دو نفر


این مطلب در مورد موضوعات دعا برای رفع کدورت بین دو نفر، دعای مهر و محبت شدید، دعای مهر و محبت از راه دور، دعای محبت سریع الاجابه، دعا برای آشتی فوری، دعا برای آشتی با معشوق، دعای محبت بین اعضای خانواده، دعای مهر و محبت بین زن و شوهر نوشته شده است. (همچنین نگاه کنید به ۱۰ دعای محبت روی خوراکی)

دعا برای رفع کدورت بین دو نفر

اگر فردی بخواهد که محبوب قلوب دیگران گردد و همگان دوستش بدارند ، آیه هفتم از سوره مبارکه ممتحنه را بخواند و به کف دست خود بدمد و سپس دست را بر سر و صورت بکشد ، محبوب همگان خواهد شد و همگان دوستش خواهند داشت.

«عَسَی اللهُ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَ بَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَهً وَ اللهُ قَدیرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحیمٌ»

دعای مهر و محبت شدید

وتَمَّتْ کَلِمَهُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ .

دعای مهر و محبت از راه دور

برای اینکه محبتش در دل همگان افتد و تمامی افراد دوستش بدارند سعی کند که همیشه با وضو و طهارت باشد. آیه شریفه ذیل را با گلاب و زعفران بر روی کاغذ بدون خط بنویسد و در شرایط پاکی و طهارت کامل با خود به همراه داشته باشد.(همچنین نگاه کنید به دعای محبت بین زن و شوهر از راه دور)

(( یُحِبّونَهُم کَحُبِّ الله اَلذینَ امَنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه ))

دعای محبت سریع الاجابه

برای افزایش مهر و محبت آیات شریفه ذیل از سوره یس را بر هفت تکه یا دانه نمک بخواند (بصورت تک به تک) و بر آنها بدمد و سپس بگوید به اسم فلان فرزند فلان علی محبه فلان فرزند فلان (اسم شخص مورد نظر و مادرش و سپس اسم خودش و مادرش را بگوید) و سپس آن نمکها را یک یک در آتش بیاندازد . فرد مطلوبش بی قرار میشود و محبتش بسیار زیاد خواهد شد.(همچنین نگاه کنید به دعای محبت-ایجاد، افزایش و بازگشت محبت)

قَالَ مَنْ یُحْیِی الْعِظَامَ وَهِیَ رَمِیمٌ

قُلْ یُحْیِیهَا الَّذِی أَنْشَأَهَا أَوَّلَ مَرَّهٍ وَهُوَ بِکُلِّ خَلْقٍ عَلِیمٌ

الَّذِی جَعَلَ لَکُمْ مِنَ الشَّجَرِ الْأَخْضَرِ نَارًا فَإِذَا أَنْتُمْ مِنْهُ تُوقِدُونَ

دعا برای آشتی فوری

مجرب است به جهت نفاق و کدورت و دلخوری میان زن و شوهر هر دو نیت کنند به جهت برقراری صلح و عاطفه میان آنها و و با رعایت کردن کامل اداب و شرایط آیه ٧٢ سوره یاسین

را به تعداد ٧۱ مرتبه رو به قبله بر هر خوردنی یا خوراکی و یا هر غذای شیرین بخواند و میل نمایند ان شاءالله محبت میانشان برقرار گردد.

دعا برای آشتی با معشوق

برای آشتی و محبت میان زن و شوهر دستورالعمل ذیل را انجام دهد و سه روز آنرا تکرار کند. چهارده مرتبه آیات شریفه پنجاه و چهار تا پنجاه و ششم از سوره مبارکه اعراف را با خلوص قلبی بر ظرفی از اب پاک بخواند و سپس قدری از آن آب را بنوشد و بقیه را در چهار گوشه اتاق یا منزل بپاشد. میان آنها محبت بسیار زیاد برقرار خواهد شد و جلب محبت معشوق میسر می گردد. مجرب است.(نگاه کنید به دعای محبت با فلفل سیاه)

آیات ذیل از سوره مبارکه اعراف را بخواند :

إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ (۵۴) ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ (۵۵) وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)

دعای محبت بین اعضای خانواده

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ ﴿١﴾ وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا ﴿٢﴾ فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا ﴿٣﴾

دعای مهر و محبت بین زن و شوهر

ذکر زیر هرروز ۴۰ بار گفته شود حداقل تا هفت روز

اللّهمَ اَلِّفْ بَینی وَبَینَهُ بَینَ آدَمَ وَحَوّا کَمااَلَّفْتَ

یعنی پروردگارا بین من وفلانی الفتی پدیدارکن.مثل آدم و حوا

و اگر آقا هستید به جای( بَینَهُ ) بگویید بَینَها

تاهفتاد روز روزی ۷۲ بار ( یا باسِط )( همچنین نگاه کنید به دعای جلب محبت شوهر)

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید:

دعا برای رفع کدورت بین دو نفر. دعای مهر و محبت شدید. دعای مهر و محبت از راه دور. دعای محبت سریع الاجابه. دعا برای آشتی فوری. دعا برای آشتی با معشوق. دعای محبت بین اعضای خانواده. دعای مهر و محبت بین زن و شوهر



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.