no-img
نوین اطلس

دعای محبت فوری و شدید بین زن و شوهر از راه دور – سریع الاجابه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای محبت فوری و شدید بین زن و شوهر از راه دور – سریع الاجابه
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
اسفند ۱۹, ۱۳۹۶

دعای محبت فوری و شدید بین زن و شوهر از راه دور – سریع الاجابه


این مطلب با عنوان دعای محبت فوری و شدید بین زن و شوهر از راه دور – سریع الاجابه در مورد موضوعات دعای محبت فوری، دعای محبت زن و شوهر، دعای محبت از راه دور، دعای محبت سریع الاجابه، دعای محبت شدید، دعای محبت و عشق، دعای محبت با فلفل سیاه، دعای محبت با میخ نوشته شده است.

دعای محبت فوری

برای دعای محبت فوری که در دسته ی دعای محبت فوری و شدید بین زن و شوهر از راه دور – سریع الاجابه  شب جمعه دو رکعت نماز با حضور قلب کامل بخواند. در هر رکعت پس از حمد، آیه الکرسی را یکبار بخواند و سپس سوره اخلاص(قل هو الله احد) را یازده مرتبه بخواند. و به شیوه معمول نماز را ادامه دهد. بعد از سلام دادن نماز هفت مرتبه بگوید:(همچنین نگاه کنید به دعای محبت فوری از راه دور)

(یا مقلب القلوب والأبصار إقلب قلب فلان بمحبتى انک على کل شی قدیر). بجای کلمه فلان، اسم مطلوب را بگوید.

دعای محبت زن و شوهر

دعای دیگری که در مطلب دعای محبت فوری و شدید بین زن و شوهر از راه دور – سریع الاجابه، برای شما آورده شده است دعای محبت زن و شوهر می باشد که به صورت زیر است و باعث جلب محبت شوهر می گردد. دعای محبت زن و شوهر را ۷ مرتبه بخوانید.(همچنین نگاه کنید به دعای مهر و محبت بین دو نفر)

إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ

دعای محبت از راه دور

دعای محبت از راه دور نیز از دیگر موارد دعای محبت فوری و شدید بین زن و شوهر از راه دور – سریع الاجابه می باشد. این دعای قوی برای جلب محبت از راه دور را به آب روان بخوانید و نیت کنید تا مهر و محبت شما به دل فرد مقابل بیفتد.

اللهم إنک قلت وقولک الحق ادعونی أستجب لکم ، اللهم هذا الدعاء ومنک الإجابه وهذا الجهد وعلیک التِّکلان ولا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم.

دعای محبت سریع الاجابه

دعای محبت سریع الاجابه که در زیر آمده است را بخوانید تا خیلی سریع مهرتان به دل فرد بیفتد. این دعا نیز در دعای محبت فوری و شدید بین زن و شوهر از راه دور – سریع الاجابه جایگاه خاصی دارد.(همچنین نگاه کنید به دعای جلب محبت سریع)

اللهم إنا دعوناک ثقه بکرمک وطمعاً فی رحمتک وسعیاً وراء مرضاتک.

دعای محبت شدید

برای افرادی که به دنبال دعای محبت فوری و شدید بین زن و شوهر از راه دور – سریع الاجابه می باشند توصیه شده است دعای محبت شدید را بعد از نماز صبح ۷ مرتبه بخوانند تا به نیت خود برسند. (همچنین نگاه کنید به دعای قوی برای جلب محبت دیگران)

بسم الله الرحمن الرحیم : ” ولئن سألتهم من خلق السماوات والأرض لیقولن خلقهن العزیز العلیم “.

دعای محبت و عشق

اگر می خواهید علاقه بین زن و شوهری بیشتر شود دعای محبت و عشق را که در زیر آمده است ۱۱۰ مرتبه بخوانید. این دعا به علاقه مندی بیشتر دو نفر کمک می کند.

بسم الله الرحمن الرحیم

قَالُوا نُرِیدُ أَنْ نَأْکُلَ مِنْهَا وَتَطْمَئِنَّ قُلُوبُنَا وَنَعْلَمَ أَنْ قَدْ صَدَقْتَنَا وَنَکُونَ عَلَیْهَا مِنَ الشَّاهِدِینَ

باسم فلان بنت فلان علی حب و عشق فلان بن فلان الساعه الساعه الساعه

دعای محبت با فلفل سیاه

اگر خواهی کسی را محب خود گردانی بستان ۴۱ دانه فلفل سیاه را چهار نوبت بخوان بر هر دانه فلفل یک مرتبه سوره قریش را و در آتش اندازد که از محبت بیم است دیوانه گردد و آنکس بی خود گردد و فلفل از آتش بیرون آورد تا هلاک نشود

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

لإیلافِ قُرَیْشٍ ﴿١﴾ إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ ﴿٢﴾ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ ﴿٣﴾

الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ ﴿۴﴾

دعای محبت با میخ

هر که این آیات را بر پوست آهو بنویسد ، به زعفران و گلاب و معطر نماید به عطر پاک و بر بازوی راست بندد هر کسی او را بیند شیفته او شود. این دعا در بین دعای محبت فوری و شدید بین زن و شوهر از راه دور – سریع الاجابه مجرب است.

(یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ * هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ * ) (سوره مبارکه الصف ، آیات شریفه هشتم و نهم).

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

۱۰ دعای محبت روی خوراکی

دعای احضار محبت قوی

دعای جلب محبت معشوق

دعای محبت

دعای محبت بسیار قوی

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید:

دعای محبت فوری. دعای محبت زن وشوهر. دعای محبت از راه دور. دعای محبت سریع الاجابه. دعای محبت شدید. دعای محبت و عشق. دعای محبت با فلفل سیاه. دعای محبت با میخ



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.