no-img
نوین اطلس

ترمیم رابطه آسیب دیده


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ترمیم رابطه آسیب دیده
zip
اسفند ۱۰, ۱۳۹۶

ترمیم رابطه آسیب دیده


چگونه عشقمان را به رابطه برگردانید

قبل از هرچیز برای ترمیم رابطه عاشقانه باید بدانید که عشق چگونه ایجاد می شود. همانطور که قبلا توضیح داده ام برای اینکه بتوانید روابط عاشقانه و شکست خورده ی خود را بازسازی کنید ابتدا باید از اشتباهات و خطاهای بعد از جدایی و شکست دست بکشید و سپس با تکنیک های nlp  عشق آن ها را جبران کنید.

در این مقاله قصد دارم توضیح دهم عشق چگونه به وجود می آید و چگونه می توانید یک رابطه را دوباره از نو بسازید.

عشق چگونه به وجود می آید

هر احساسی در زندگی تجربه می کنید از بخش ناخودآگاه ذهن شما نشات گرفته می شود. هر احساسی از جمله غم، نشاط، هیجان و عشق از اختیار شما خارج بوده و کاملا در ضمیر ناخودآگاه شما ایجاد می شود.

اکنون ممکن است با خود بگویید این احساسات چگونه می تواند در ضمیر ناخودآگاه ایجاد شوند؟

پاسخ ساده است؛ همه ی تجربیات شما از کودکی تا به امروز در ضمیر ناخودآگاهتان ثبت شده است. در نتیجه ضمیر ناخودآگاه بر اساس این تجربیات در شرایط مختلف از خود یک واکنش خاص نشان داده و شما این واکنش ها را به صورت احساسات مختلف از خود بروز می دهید.

مثلا اگر روزی در کودکی در اتاق تاریکی قرار گرفته و از صدایی ترسیده باشید از آن روز هر بار که در مکان تاریکی قرار می گیرید احساس ترس به شما غلبه خواهد کرد. درواقع تجربه ی تلخ شما به شکل احساس ترس خودش را در هر مکان تاریک دیگری نشان خواهد داد.

اما این مسدله چه ارتباطی با احیا رابطه ی عاشقانه ی شما دارد؟

بهتر است بپرسید چطور یک رابطه خراب می شود به ترمیم و بازسازی احتیاج پیدا می کند؟

احساس عشق نیز مانند هر احساس دیگری در بخش ناخودآگاه ذهن ما شکل می گیرد و اگر به هر دلیلی معیارهای ما تغییر کند این احساس نابود خواهد شد. زمانی که احساس عشق از بین می رود رابطه ی شما با شکست مواجه شده و نیاز به احیا دارد.

چرا عشق نابود می شود

احساس عشق زمانی به نابودی کشیده می شود که فرد مورد علاقه تان دیگر با معیارهای ضمیر ناخودآگاه شما سازگاری نداشته باشد. این مسئله می تواند یا به دلیل تغییر در معیارهای شما و یا به دلیل تغییر در ویژگی های شخصیتی طرف مقابل اتفاق بیفتد.

فرض کنید شاد بودن طرف مقابل یکی از معیارهای شماست. اگر با فردی شاد آشنا شده و رابطه برقرار کنید و این فرد پس از مدتی به هر دلیلی افسرده شود احساس عشق شما نسبت به او از بین می رود زیرا او دیگر نمی تواند یکی از نیازهای مهم ضمیر ناخودآگاه شما را ارضا کند.

اکنون تصور کنید تحصیلات جزوی از معیارهای شما نبوده است و با فردی وارد رابطه شده اید که تحصیلات عالی ندارد. شما در یک رشته ی تحصیلی خوب در داشنگاه قبول می شوید و تحصیلات خود را به سطح عالی می رسانید. در این صورت معیار شما تغییر کرده و احساس می کنید دوست دارید با فردی بودید که مانند شما تحصیلات عالی داشته باشد و در این مورد نیز عشق شما نسبت به او به نابودی کشیده می شود.

البته این را بدانید که ترمیم رابطه ی شکست خورده کمتر به رابطه ی زناشویی کشیده می شود. زیرا در زندگی زناشویی فرد دیگر به زندگی مشترکش متعهد شده و تعهد مانع از آن می شود که طبق میل ضمیر ناخودآگاهش عمل کند.

چگونه یک رابطه را دوباره بسازیم

عدم پایبندی در رابطه باعث می شود دنباله رو خواسته های ضمیر ناخودآگاه خود بوده و در این صورت هیچ چیز نمی تواند در شرایط پیش آمده ( تغییر در معیارها) طرف مقابل را به سمت شما برگرداند و رابطه تان را نجات دهد

همانطور که متوجه شدید برای ترمیم رابطه ابتدا باید اشتباهات و خطاهای خود را کنار بگذارید. اکنون که دست از خطاهایتان برداشته اید باید این پیام را به طرف مقابلتان انتقال دهید که حتی با وجود تغییر در معیارهایش بازهم می توانید نیازهای ناخودآگاه او را برطرف کنید. اما مشکل اینجاست که بعد از این خطاها طرف مقابلتان نمی خواهد با شما صحبت کند!(همچنین نگاه کنید به بهترین راه برای برگرداندن عشقم )

نگران نباشید! تیم نوین بینش به شما کمک می کند با استفاده از تکنیک های ان ال پی عشق بدون آنکه با طرف مقابلتان در ارتباط باشید رابطه ی تان را ترمیم کنید.

کافی است با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تماس ترجیحا از طریق تلگرام

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

ترمیم رابطه

ترمیم رابطه بعد از خیانت

برگشت به رابطه تمام شده

راه های برگرداندن یک رابطه

راههای جلب اعتماد

سوره ضحی برای بازگشت معشوق

چگونه یک رابطه شکست خورده راترمیم کنیم

شروع دوباره رابطه تمام شده بر اساس روانشناسی عشق



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.