no-img
نوین اطلس

خصوصیات دختر مغرور خاص


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

خصوصیات دختر مغرور خاص
امتیاز 4.25 ( 8 رای )
zip
بهمن ۳۰, ۱۳۹۶

خصوصیات دختر مغرور خاص


این مطلب در مورد موضوعات دختر نجیب برای ازدواج، خصوصیات دختر نجیب، دختر مغرور عاشق، دختر مغرور دانشگاه، راه های مغرور بودن، دختر باید مغرور باشه، عکس های دختر مغرور نوشته شده است.

دختر نجیب برای ازدواج

دختر با این ویژگی ها مجرد می ماند

۱. دخترهایی که برای خودشان «مرد» شده اند!

شمار این جور دخترها در دنیای امروز روبه افزایش است، و جالب اینجاست که آنها اصلا از دافعه های خودشان خبر ندارند و به «مردانگی» خودشان کاملا افتخار می کنند. آنها زنان دیگر را ضعیف، ناتوان، ظریف و وابسته می دانند و اصلا حاضر نیستند به عنوان جنس زن به آنها نگاه شود.

لباس های مردانه، کارهای مردانه، بازوهای قوی و برجسته و صدای کلفت و مردانه از چیزهای مورد علاقه آنهاست که با آن فخر می فروشند. اگر شما هم ظرافت های زنانه را باعث سرافکندگی خود می دانید، به مقاله «پسرهایی که مجرد» می مانند نگاهی بیندازید.

زنان مردنما همانقدر برای دیگران دافعه دارند که مردان زن نما حال شما را بد می کنند. زن، زن آفریده شده و مرد، مرد، و هر کدام از این دو جنس در قالب خصوصیات خودشان است که جذابیت دارد، قدرت دارد و می تواند کارهایش را راه بیندازد.

البته این جور دختران می توانند به خوبی جای پدر را برای بچه هایشان پر کنند اما متاسفانه مجرد می مانند، چون پدر بچه ها دنبال «همسر» خوبی برای خود می گردد!

۲. دخترهای خرافاتی

اگر اولین سوالی که در هنگام آشنایی با افراد می پرسید این است که متولد چه ماهی هستند، اگر پای دکه روزنامه فروشی می ایستید و فال این ماهتان را در تمام مجلات می خوانید، اگر در کتابخانه اتاقتان انواع گوناگون کتاب های تعبیر خواب، فال قهوه، طالع بینی هندی، چینی، رومی، فرانسوی و … است، اگر به خودتان انواع سنگ های ضد چشم زخم، ازدیاد حافظه، مهره مار، سنگ ماه تولد، سنگ سیاره ژوپیتر و از این جور چیزها آویزان کرده اید و اگر پاتوق شما خانه معروف ترین فال قهوه گیر شهر است که برای رسیدن به آرزوها و خواسته های مختلفتان نسخه های عجیب و غریب می پیچد، باید بگوییم که سرگرمی خوبی دارید اما خیالتان را راحت کنم: متاسفانه در طالع شما هیچ ازدواج موفقی دیده نمی شود!

می دانید چیست، متاسفانه مردها سر از اسرار ماوراءالطبیعه در نمی آورند و اصلا نمی توانند شما را درک کنند. آنها واقع بین هستند و اکثرا همه چیز را از دید عقل و تجربه میبینند، به خاطر همین ذاتا از این جور کارها دل خوشی ندارند. البته که مهم نیست آنها چه فکری در مورد شما می کنند، اما … خواهش می کنم به خاطر خودتان هم که شده کمی منطقی باشید!

۳. دخترهای خانم معلم

من یکی از آنها را می شناسم. او مثل یک وجدان آگاه «اکسترنال» است که به من وصلش کرده باشند: مدام مسائل و باید و نبایدهای بهداشتی، روانشناختی، علمی، اجتماعی، سلامت، تغذیه و خلاصه هر چیز دیگری که راجع به آن مطالعه ای داشته را به من گوشزد می کند.

او مرتب یادآوری می کند که موقع ظرف شستن بهتر است دستکش بپوشم، موقع رد شدن از خیابان خیلی احتیاط کنم، بزرگترها را نباید به اسم کوچک صدا کنم، کلم بروکلی برای سلامتی مان خیلی خوب است، چت کردن کار بدی است، موقع کار با کامپیوتر باید صاف نشست، و هیچ وقت نباید از چراغ قرمز رد شد! و خدا نکند که من بخواهم دست از پا خطا کنم و این دستورات را نادیده بگیرم، مثلا خدای ناکرده بروم سینما و پفک و چیپس با سس تند بخورم!

البته او خیلی دختر خوب و شایسته ای است، اما هیچ وقت نمی توانم از بودن با او لذت ببرم. (بیچاره همسرش!) بد نیست بدانید که همه ما آدم ها علاوه بر والد،بالغ و کودک درون، یک «معلم» درون هم داریم که اینها را به ما گوشزد می کند اما فرقش این است که گاهی می توانیم خاموشش کنیم و کمی از شیطنت هایمان لذت ببریم. معلم بازی به شدت دیگران را از شما فراری می دهد.

خصوصیات دختر نجیب

۱) حیا :
در افکار عمومی مردم ، حیای دختران و زنان مترادف و هم معنای حجاب آنان آمده است و این در حالی است که حجاب جزئی از حیاء بوده و در واقع حیا و سلامت و مایه حیات زن است ولی حجاب مصونیت و مایه حفظ و حراست اوست . حیا نشانه روح بنیان خانواده ولی حجاب نشانه سلامت اصالت سنت خانواده است . البته این نکته هم قابل ذکر است که منظور از حجاب ، چادر فقط مخصوص بانوان نیست . بله حجاب آن پوششی است که اسلام از یک زن یا مرد در مقابل نامحرمان می خواهد که در هر منطقه و در هر آداب و رسوم ، به لحاظ سنتهایی که در لباس پوشیدن دارند متفاوت است . البته که حجاب برتر برای بانوان چادر است . حیا یک حجب پنهانی است که اندازه آن در رفتار و کردار فرد مشخص است . در حرکات رنگها و نوع لباس ، در نوع راه رفتن ، نوع برخورد و در واقع در منش و روش فرد نمایان است . و مثل عقل است همانطور که عقل انسان عاقل ، در رفتار و کردار او نمایان است ، حیا هم در انسان با حیا ، درکردار و رفتار وی مشهود و متجلی است .
مقایسه جزئیات
دختر با حیا ، برهنه ظاهر نمی شود . یعنی حجاب خود رعایت می کند و با مردان نامحرم زیاد نشست و برخاست ندارد . او وقتی با مرد اجنبی برخورد می کند مضطرب است و سعی می کند زودتر از مهلکه خود را برهاند . وی از ، دوستی و ازتباطات با مردان نامحرم پرهیز دارد و صدایش را بلند نمی کند حیا در دختر سبب می شود تنها سفر نکند و به تنهایی کمتر جایی رود ، حیا در او باعث می شود رازهای درونش ، نهان بماند ، اسرارش پنهان باشد تا کسی به نقاط ضعف او پی نبرد . او راه رفتنش سنگین است ، خنده هایش کم است و حرکاتش کمتر .
اما دختری که از نعمت حیا ، کمتر بهره برده است دارای خصوصیات زیر است : در کوچه و خیابان پرسه می زند و مغازه ها را می پاید و دور و اطراف برای او معمول و متداول است . حجابش کم رنگ است و زیاد حرف می زند صدای خنده اش بلند است و حرکاتش در محیطی که زندگی می کند جلب نظر می کند . رنگ لباسها و نوع پوشش او انگشت نما است ، راه رفتنش سنگین نیست و از مراوده و سخن گفتن با مردان ابایی ندارد و همه از رازهای درون او مطلعند .
نشانه دوم
۲) تکبر :
حضرت صادق آل محمد صلوات الله علیه می فرماید : دو صفت اگر در زن باشد خوب است و اگر در مرد باشد بد است . یکی تکبر و دیگری بخل . چرا تکبر در زن پسندیده است ؟ زن متکبر بخاطر غرور و تکبرش با کسی ارتباطی ندارد و دامنش از آلودگیها پاک است . چون روی خوشی به کسی نشان نداده حیایش هم از بین نرفته است . چون تکبر دارد کمتر دوست پیدا می کند . از طرفی در خلقت زن عاطفه سخن حرف اول را می زند و او دوست دارد با همه سخت بگوید و درد دل کند و چون کسی را ندارد اینها همه جمع می شود و هنگامی که مونس محرم پیدا می کند محبت و نشست و برخواست و خنده اش تماماً برای او خواهد شد . این خود از عوامل استحکام پیوند مبارک ازدواج است . ولی اگر متواضع باشد دقیقاً بر عکس با همه کس نشست و برخاست دارد . و محبتش را با همه تقسیم کرده و خرج کرده و در منزل هم در کنار همسر خود و انیس خود قرار می گیرد دیگر حالی ندارد که البته او هم مقصر نیست چون خیلی متواضع و خوشرو بوده و فقط بی حالی ارمغانی برای خانه و خانواده اش است .
نشانه سوم
۳) بخل :
بخل هم برای زنان پسندیده است چرا که دست و دل باز نیست و ولخرجی نمی کند . دستش کم توی جیبش میرود و این صفت برای زن خوب است و برای مرد بد . همسر بخیل ، عامل ثبات اقتصاد و زندگی است ولی همسر دست و دل باز هر روز در هوی و هوس و مهمانی و…

نشانه چهارم
اصالت خانوادگی بر پنچ محور استوار است .
۱- عزت :
حضرت رسول اکرم (ص) فرمودند : نزد خانواده اش عزیز زندگی می کرد و بعد از این نزد همسرش مطیع و ذلیل خواهد بود . فرزندان در خانواده از دو حالت خارج نیستند : یکی آنکه بسیار محبوب و عزیزند یا آنکه خوار و ذلیل هستند . آنانکه عزیزند و از احترام خاصی برخوردارند و دقیقاً آن احترام و عزت در خارج از خانواده هم برای آنان وجود دارد . وبالعکس آنها ذلیل و خوارند همان وضعیت در خارج از خانواده هم برای آنان وجود دارد . آن فرزند عزیز، هنگام ازدواج همان را به خانه همسر برده و با او شریک می شود . ولی دیگری که ذلت را در خانواده برای خود نگه داشته می خواهد کمبود را در خانه همسر جبران کند . آن هنگام اگر شوهر پذیرفت که زیر دست شود و ذلیل او شود که هیچ والا دائماً خشونت و بداخلاقی و زد و خورد حاصل این پیوند شوم خواهد بود .
۲- حرمت :
منظور ، حرمت اجتماعی است . یعنی با تحقیق در محل زندگی مشاهده می شود که او و خانواده اش ، انسانهای با نجابت و موجهی هستند یا نه ، مثلاً از اختلاف و دعوا با همسایگان خود داری می کنند . حرمتهای اجتماعی را محفوظ می دارند و حقوق دیگران را تضییح نمی کنند .
۳- انسانیت :
با تحقیق و مراودت اولیه کاملاً مشهود است مرد دارای محاسن اخلاقی است یا نه . مثل آدب و برخورد . دستگیر دیگران بودن ، ادب در مصاحبت که بطور خلاصه از آن به انسانیت تغییر می کنیم . یعنی رفتاری عاقلانه در شان یک انسان
۴- دینداری و دین باوری برجسته ترین خصوصیت یک انسان است ، دین مجموعه از دستوارت الهی است . در همه ابعاد : اقتصادی ، عبادی ، سیاسی ، اجتماعی ، اخلاقی ، فرهنگی و اعتقادی که در دور کرد اصول و فروع دین متجلی می شود شخصی که پذیرفته است باید در چهارچوب دین حرکت کند و دین سالاری در وجود او متبلور است ، قطعاً خصوصیات دیگری که برای یک همسر خوب لازم است را داراست . چرا که دین یک بعدی تبوده و تمام ابعاد را در نظر می گیرد . البته دینداری با تحجر کاملاً متفاوت است و فرد دیندار ، دین را آنگونه که هست عمل می کند ولی فرد متجر آنگونه که یاد گرفته عمل میکند .
خلاصه آنکه رسول اسلام (ص) می فرماید : از گلهای روی مزبله بپرهیز . یعنی دختران زیبا روی که در اصالت خانوادگی مثل گلی هستند که ریشه اش در فاضلاب و کثافات است ، ظاهری زیبا و خوش بو و زیر آن بوی تعفن و رذالت دارند بپرهیزید .
نشانه پنجم
۵- مهربانی
عبدالله گفت نزد پیامبر (ص) بودیم ایشان فرمودند : « بهترین زنان شما زنانی هستند بچه آورند و مهربان و پاکدامن و باعفت هستند .» (۱)
یکی دیگر از الطاف خداوند به زنان عطوفت و مهربانی است . که از مردان به مراتب بیشتر و نمایان تر دارند . و با آن پایه های زندگی و خوشبختی را آستوار تر می کنند ، در قرآن کریم می فرماید : « و قرار دادای بین شما زن و شوهر ، مودت و مهربانی و رحمت . »
نشانه های این مهربانی ، در حرکات و سکنات رنگ لباس ها ، برخورد ها و … کاملاٌ مشهود است . این نکته قابل ذکر است که مهربانی و عطوفت با صفت تکبر و بخل که از صفات پسندیده زنان است منافاتی ندارد و بلکه در کنار هم زیبایی خاصی پیدا می کند .

دختر مغرور عاشق

۱.هنگام دیدن کسی که عاشق او هستید تبش قلب شما زیاد شده و هیجان زده خواهید شد اما هنگامی که کسی را می بینید که آنرا دوست دارید احساس سرور و خوشحالی می کنید.

۲. هنگامی که عاشق هستید زمستان در نظر شما بهار است ولیکن هنگامی که کسی را دوست دارید زمستان فقط فصلی زیبا (زمستانی زیبا) است.

۳.وقتی به کسی که عاشقش هستید نگاه می کنید خجالت می کشید ولیکن هنگامی که به کسی که دوستش دارید می نگرید لبخند خواهید زد.

۴.وقتی در کنار معشوقه خود هستید نمی توانید هر آنچه که در ذهن دارید بیان کنید اما در مورد کسی که دوستش دارید شما توانایی آن را دارید.

۵. در مواجه شدن با کسی که عاشقش هستید خجالت می کشید و یا حتی دست و بای خود را گم می کنید اما در مورد فردی که دوستش دارید راحتتر بوده و توانایی ابراز وجود خواهید داشت.

دختر مغرور دانشگاه

مغرور بودن در دانشگاه به این معنی نیست که به قول معروف کلاس بگذارید و خودتان را بگیرید. باید سر و سنگین رفتار کنید و در عین حال خوش برخورد باشید. این رفتار باعث جذابیت بیشتر شما می شود.

راه های مغرور بودن

مغرور بودن در معنای مثبت آن یعنی باید سعی کنید  اعتماد به نفس داشته باشید و رفتار درستی در هر شرایطی از خود نشان دهید.

به موقع لبخند بزنید، به موقع جدی باشید، معلومات خود را بالا ببرید و اجازه ندهید همه ی جذابیت هایتان آشکار شود.

دختر باید مغرور باشه

هر چیزی به اندازه اش خوب است. سعی کنید از غرور و مهربانی هایتان به اندازه و به جا استفاده کنید.

عکس های دختر مغرور

 

 

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

دختر خاص چه ویژگی هایی دارد

به دست آوردن دل دختر مورد علاقه

راه های مغرور بودن

دختر مورد علاقه پسران

پسران عاشق چگونه دخترانی میشوند؟

خصوصیات زنانه مورد علاقه مردان

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

خصوصیات دختر نجیب برای ازدواج و به طور کلی خصوصیات دختر نجیب چیست.  دختر مغرور عاشق و دختر مغرور دانشگاه چه ویژگی هایی دارد؟ راه های مغرور بودن چیست؟ آیا دختر باید مغرور باشه؟ عکس های دختر مغرور



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.