no-img
نوین اطلس

چگونه یه پسر را عاشق خود کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه یه پسر را عاشق خود کنیم
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶

چگونه یه پسر را عاشق خود کنیم


این مطلب در مورد موضوعات چگونه یک دختر را عاشق خود کنیم، چگونه می توان مردی را عاشق خود کرد، چگونه نامزد خود را عاشق کنیم، جذب افراد با ذهن، راههای تسخیر قلب پسران، کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم نوشته شده است.

چگونه یک دختر را عاشق خود کنیم

زنان به چه مردانی جذب می شوند: حقایقی روانشناختی
اکنون می دانید که بر اساس روانشناسی جذب، همه ی دختر ها به یک شکل فکر نمی کنند اما هر دختری حداقل یکی از موارد زیر را در لیست آرزوهایش دارد.

• مردان برجسته، بیشتر زن ها را به خود جذب می کنند:
زن ها به مردانی جذب می شوند که با جذبه، تاثیر گذار و قوی هستند. اگر از هر دختری در مورد مرد آرزوهایش بپرسید به عنوان مثال به یک ستاره ی معروف و خوش قیافه اشاره می کند. سپس وقتی ازدواح کرد ببینید آیا شباهتی بین مردی که با آن ازدواج کرده و ستاره ی رویاهایش است یا خیر؟ یکی از موضوعات جالب در روانشناسی جذب در زن ها این است که وقتی آنها به طور منطقی در مورد جذابیت فکر می کنند پارامتر های مختلفی را برای انتخاب خود تعریف می کنند؛ اما این پارامتر ها وقتی به طور ناخودآگاه به شخصی جذب می شوند متفاوت است.

• موقعیت اجتماعی یا آینده اندیشی بیشتر دختر ها را به خود جذب می کند:

بر اساس روانشناسی جذب، بیشتر زن ها به حمایت نیاز دارند؛ در نتیجه یکی از مهمترین چیزهایی که باعث می شود احساس امنیت کنند بودن با مردی است که موقعیت اجتماعی خوبی دارد و یا آینده اندیش است. دلیل آن این است که مرد آینده اندیش به احتمال زیاد روزی موقعیت اجتماعی خوبی خواهد داشت. تحقیقات پژوهشگران نشان داده است مردی که ماشین گرانی زیر پایش دارد خیلی جذاب تر از مردی است که یک ماشین معمولی را می راند.

• اعتماد به نفس بیشتر زن ها را به خود جذب می کند:

اعتماد به نفس تنها نشانه ای است که ۹۹% از زن ها متوجه ی آن می شوند و باعث می شود مردان بسیار جذاب تر به نظر برسند. اگر می خواهید دختری به شما جذب شود خود را با اعتماد به نفس کرده و آن را نشان دهید.

• آیا دختر ها پسر های خوب را دوست دارند؟

اول اجازه دهید مفهوم کلمه ی خوب را برای تان توضیح دهم تا بهتر متوجه ی منظورم شوید. یک پسر خوب، پسری است که اجازه دهد دختر، همه کاره باشد؛ کسی که هر کاری برای خوشحال کردن دیگران بکند حتی اگر به قیمت خوشحالی خودش باشد. همچنین پسر خوب، پسری است که همیشه با آن دختری که دوست دارد تماس بگیرد و دمبالش است. دخترها به احساس امنیت نیاز دارند؛ احساسی که در کنار یک مرد برجسته پیدا می کنند نه یک پسر خوب؛ مردی که مثل یه رهبر همه چیز را هدایت کند. اگر شخصی ترسو باشید و بازیچه ی دست دختر ها قرار بگیرید هیچ دختری عاشق تان نخواهد شد.

• شهرت و جذابیت:

به طور قطع، شهرت یکی از عوامل تاثیر گذار در جذابیت است. یک تحقیق روانشناسی نشان داده است که دختر ها از مردی خوش شان می آید که دختری دیگر به وی لبخند بزند!!، حال مردی را تصور کنید که بیش از یک طرفدار دارد.

• آیا دختر ها به زیبایی چهره اهمیت می دهند؟
بر اساس روانشناسی جذب در زن ها، دختر ها به اندازه ی مردان به خوش قیافه بودن اهمیت نمی دهند؛ اما به طور حتم به مردان سالم که خوش اندام باشند توجه خاصی می کنند. خبر خوش این است که هر موقع بخواهید می توانید تمرین های بدنسازی را شروع کنید، از همین امروز به باشگاه بروید و اندامتان را متناسب کنید؛ این کار کاملا امکان پذیر است.

چگونه می توان مردی را عاشق خود کرد

بسیاری از زنان فکر میکنند که برای اینکه مردی عاشقشان شود باید مانند یک سوپرمدل باشند…
چه چیزی یک مرد را به یک زن جذب می کند؟بسیاری از زنان فکر میکنند که برای اینکه مردی عاشقشان شود باید مانند یک سوپرمدل باشند . اما زمانیکه از مردی می پرسیم چه چیزی او را به سمت زنی جذب می کند ، اصلا آن چیزی نیست که زنان انتظارش را دارند. مردان اصلا انتظار ندارند که زنان شان مانند زنان و مانکن های مجلات باشند.
زنان برای جذاب شدن نیازی به هزینه های آنچنانی و تلاش های مداوم ندارند. با کمی تلاش می توانید از نظر ظاهری همان زنی باشید که مردتان در جستجوی آن است.
موهای بلند- یکی از مهمترین معیارهای مردان برای زیبایی و جذابیت زنان ، داشتن موهایی بلند است. البته نیازی نیست که موی خود را تا کمر بلند کنید ، اگر موهای بلند و مرتبی داشته باشید جذاب تر است. اگر موهای بلند دوست ندارید و نگهداری از آن برای تان سخت است ، می توانید موهای تان را به گونه ای کوتاه کنید که بلند تر به نظر برسد.
کفش های پاشنه بلند- مردان عاشق کفش پاشنه بلند هستند. زنان باید بدانند که پاهای شان در کفش های پاشنه بلند جذاب تر به نظر می رسد اما می دانم این کفش ها راحت نیستند. نیاز نیست یک کفش ۱۰-۱۵ سانتی متری بپوشید تا مردتان را تحت تاثیر قرار دهید. کفشی شما را جذاب و خواستنی می کند که خودتان هم با پوشیدن آن احساس راحتی کنید.
لباسی مانند یک خانم!- برای کامل کردن گزینه بالا یعنی پوشیدن کفش پاشنه بلند ، شما باید یک دامن یا پیراهن انتخاب کنید. مردان دوست دارند زن ها مانند یک خانم لباس بپوشند ؛ آنها کت و شلوار ، بلوز و شلوار را زیاد جذاب نمی دانند.
لبخند- شگفت آور است یک لبخند ساده تاثیر فوق العاده ای روی مردان دارد. بسیاری از زنان اشتباه می کنند و دوست دارند همواره جدی به نظر برسند. سعی کنید همیشه یک لبخند کوچک به لبان خود داشته باشید ، ما انسانها همواره به سمت کسانی جذب می شویم که خوش اخلاق و گشاده رو هستند.
زیبایی ظاهری یکی از دلایل جذابیت زنان است، البته همه آنها از این موهبت برخوردار نیستند، امّا خوشبختانه جذابیت شرط لازم زیبایی نیست، آنها همیشه جلوی آیینه می ایستند و بر برتریها و کمبودهای ظاهری خود کنکاش می کنند و این سوال را در ذهن خود همواره مرور می کنند، “آیا آنقدر جذاب هستم که مردی به طرف من جذب شود؟” بنابراین دستیابی به زیبایی ظاهری، اولین هدف خانمها محسوب می شود.
یکی از مهم ترین پیش نیازهای زیبایی ظاهری در خانمها، سلامتی جسمانیست، چرا که اگر وی مشکل جسمی نداشته باشد و به سلامتی خود اهمیت دهد، همواره رنگ صورت و انرژیک بودن او، وی را جذاب تر نشان می دهد. رعایت یک رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش های منظم، سلامتی و شادابی وی را تضمین می کند. علاوه بر این مانع از اضافه وزن و چاقی در اندام آنها می شود.
یکی دیگر از عوامل جذابیت، رفتار و ظاهری با ظرافت زنانه است که مردان را بسوی خود جذب میکند، نوع لباس، مدل مو، و… همواره باید زنانه باشد نه مردانه.
چرا که از قدیم الایام یکی از بارزترین تفاوتها بین زنان و مردان، بلند بودن موی آنهاست. موی بلند با پیرایش و رنگها و مدلهای متنوع در یک زن، می تواند هر مردی را بسوی وی جذب کند.
نوع پوشش در خانمها بسیار مهم است، متأسفانه امروزه بیشتر آنها تصور می کنند حتماً باید تنها طبق مدلهای عجیب و غریب و تبلیغاتی در مجلات و تلویزیون لباس بپوشند، در حالی که این طور نیست، یک زن با پوشیدن لباسهایی زنانه و ظریف که مدرن هم باشد، بسیار نزد مردها جذاب تر جلوه می کنند. درست است که جذابیت اندام یک زن، مرد را بسوی خود می کشد، ولی با پوشیدن لباسهای نیمه عریان و .. در جمع، ممکن است مورد سوء برداشت و گرایش های گذرا از طرف عدّه ای روبرو شود. در واقع پوشش، نشانه شخصیت یک خانم است.
زیبایی درونی
برتری رفتار و زیبایی درونی برای یک زن به همان میزان زییایی ظاهری وی مهم است، البته مبحث معیارهای درونی، خود، مقوله ای است بس عمیق، که در اینجا تنها به چند مورد از مهم ترین آنها اشاره می کنیم:
مهربانی و دلسوزی در زنان است که باعث شکوه و احترام آنها می شود. حقیقت این است که بیشتر مردان جذب مهربانی، فروتنی، و تفکرات عالی یک زن می شوند و همواره این گونه خانم ها از ارزش و جایگاه ویژه ای در ذهن همگی برخوردارند. در یک خانم محترم، پاکدامنی و نجابت در رفتار و کلامش موج می زند.
برای بیشتر زنان باور کردنی نیست که از نظر روانشناسی آن چیزی که هر مردی جدای از جذابیت ظاهری، بسوی او گرایش پیدا می کند، نیازهای عاطفیست، هر مردی دوست دارد در سایه ی مهر و محبت او، آرامش و نیازهای عاطفی خود را ارضا کند. آنان عاشق صفاتی چون، انعطاف پذیری، گذشت و فروتنی در زنان هستند و حقیقت این است که بیشتر مردها نمی توانند از جذابیت درونی یک خانم مهربان و عاطفی همراه با صفات فوق الذکر، براحتی بگذرند.
یکی دیگر از صفات شایسته ی درونی یک زن، خوشبینی است، یک زن جذاب با وجود تمام صفات فوق، حتی جذابیت ظاهری، اگر نسبت به مسائل بدبین و با نگاهی منفی بنگرد، تمام ارزشهای خود را نزد دیگران به تدریج از دست خواهد داد. یک زن خوشبین، با اطمینان به مرد خود، تکیه گاهی محکم برای وی محسوب می شود.
در ادامه ی مباحث فوق، تلاش برای تکامل رشد و رفتارهای معنوی، یکی دیگر از لازمه های برتری یک زن نسبت به دیگریست. او می تواند با تلاش در گسترش روابط اجتماعی، یافت توانایی های بالقوه خود و مطالعه کتب مذهب و روانشناسی به تداوم و توسعه ارزشهای خود بیافزاید.

چگونه نامزد خود را عاشق کنیم

چیز های دیگری در دنیا جز نامزدتان وجود دارد

به غیر از نامزدتان به چیزهای مهم دیگری هم اهمیت بدهید. این که تمام مدت بخواهید با او باشید و خودتان را بیش از حد به او وابسته کنید ,برایش آزار دهنده است. به چیز های جالب دیگر هم بپردازید و تمام توجه تان را به نامزدتان معطوف نکنید. کارهایی انجام دهید که باعث می شود احساس خوبی در مورد خودتان داشته باشید مانند یک سرگرمی هنری، ورزش و بودن با دوستان دخترتان. پسران از دخترانی که مثل “چسب میچسبند ” خوششان نمی آید و از دستش فرار می کنند.

به نامزدتان فضا و آزادی بدهید

بسیاری از مردان وقتی زمان زیادی با زنی هستند احساس می کنند که در یک “قفس” قرار گرفته اند. در عوض، به او اجازه دهید احساس آزادی کند و آزاد باشد، لازم نیست هر بار که جایی می رود یا کاری انجام می هد از او بازجویی کنید. اعتماد اساس یک رابطه خوب است . بهترین راه برای حفظ نامزدتان این است که به او اعتماد داشته باشید. به او اجازه دهید فضا و وقت آزاد برای خود داشته باشد. مطمئنا با این کار شما او هم زمانی که با هم هستید خیلی بیشتر از شما قدردانی میکند. بهترین راه برای نگه داشتن یک پسر این است که درب را برایش باز بگذارید که هر وقت خواست شما را ترک کند.

غر نزنید

از غر زدن و شکایت کردن دست بکشید. برای نامزدتان هیچ چیز نفرت انگیز تر از یک دختر که همیشه به دنبال ایراد گرفتن است ,نیست!

درست مثل تمامی زنان، مردان هم می خواهند با کسی باشند که از آنها پشتیبانی و قدردانی کند و آنها را همان طور که هستند بپذیرد. زنان مدام سعی می کنند نامزدشان را “تغییر” دهند. باید گفت این یک تلاش بیهوده است و تنها چیزی که نصیبتان می شود نفرت نامزدتان از شماست!

صادق باشید و مستقیم صحبت کنید

هیچ چیز بهتر از صداقت نیست. حرف دلتان را بزنید. بسیاری از زنان انتظار دارند نامزدشان ذهنشان را بخواند و یا آن چیزی که دلشان می خواهد را خودش ” کشف ” کند. ما نمی توانیم ذهن شما را بخوانیم. صادق بودن بهترین کمک برای یک رابطه است.

جذب افراد با ذهن

زمانی که ویژگی های خوب خود را نشان داده و معمولا در معرض دید باشید، در پس ذهن طرف مقابلتان ثبت می شوید و شانس شما برای جذب او بیشتر خواهد شد.

آنچه که اتفاق می افتد به این صورت است: هر چیزی که طرف مقابلتان را به یاد شما بیاندازد مستقیما بر باور های او تاثیر خواهد گذاشت. با وجود اینکه باورها یسیار سخت و محکم هستند اما اگر فشار کافی بر آن ها وارد شود می توانند بسیار شکننده باشند. اگر شما بتوانید این فشار را اعمال کنید، باور های طرف مقابلتان تغییر کرده و به سمت علاقه مندی به شما پیش می روند.

برای مطالعه ی این مقاله می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

جذب افراد با ذهن

راههای تسخیر قلب پسران

قبل از قلب، ذهنش را تسخیر کن

در شروع یک آشنایی بهتر است خوب به رفتار و واکنش‌های همسرت دقت کنی تا روحیات او را بیشتر بشناسی. از کسانی که او را می‌شناسند در مورد سرگرمی‌ها و سلایقش صحبت کن و نقاط اشتراک خودت و او را کشف کن. به‌دنبال این باش که همسرت از چه چیزی خوشش می‌آید و از چه کارها و رفتارهایی بیزار است. سعی کن شنونده خیلی خوبی برای او باشی چون آدم‌ها بیشتر جذب کسانی می‌شوند که مطمئن باشند حرف‌های‌شان شنیده و درک می‌شود. وقتی به حرف‌های همسرت توجه کنی به‌تدریج شعله یک عشق را در او ایجاد خواهی کرد که برای همیشه ماندنی است. به او نشان بده که برایش اهمیت داری و مهم‌ترین شخص زندگی‌ات در او خلاصه می‌شود. وقتی با او به رستورانی می‌روی و او مشغول صحبت کردن می‌شود، هرگز صحبت‌هایش را قطع نکن حتی اگر تلفن همراهت زنگ خورد، مکالمه همسرت را قطع نکن و با این کار مطمئن باش که او را بیشتر به سمت خودت جذب کرده ای.

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

این کتاب برای کسانی نوشته شده است که می خواهند یک رابطه را آغاز کنند و سپس شخص مورد نظر خود را عاشق و وابسته ی خود کرده تا این رابطه به یک ازدواج موفق ختم شود. در این کتاب نه تنها روش های عاشق کردن آموزش داده می شود بلکه یاد می گیرید چگونه شخص مورد نظر خود را مطابق با باورهایتان تغییر دهید بدون اینکه خود او متوجه ی این موضوع شود.

برای دریافت این کتاب با ترجمه ی شاهین زند می توانید به شماره ی زیر از طریق تلگرام پیام بدهید.

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

عاشق کردن پسران مغرور

روانشناسی مردان در عشق

مردان چگونه زنانی را دوست دارند

مرد متولد مرداد با چه ماهی ازدواج کند

خصوصیات زنانه مورد علاقه مردان

چگونه یک مرد را قانع کنیم

راه های جذب پسر مورد علاقه

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

چگونه یک دختر را عاشق خود کنیم؟ چگونه می توان مردی را عاشق خود کرد؟ چگونه نامزد خود را عاشق کنیم؟  جذب افراد با ذهن چگونه ممکن است؟ راههای تسخیر قلب پسران چیست؟ کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.