no-img
نوین اطلس

چگونه متوجه علاقه دختری به خود شویم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه متوجه علاقه دختری به خود شویم
zip
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶

چگونه متوجه علاقه دختری به خود شویم


این مقاله در مورد موضوعات چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش آمده؟، چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش نمیاد، چگونه بفهمیم زنی دوستمان دارد، از کجا بفهمیم دختری از ما بدش میاد، نشانه های علاقه مندی دختر به پسر نوشته شده است.

چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش آمده؟

به حرف زدنش نگاه کنید
اگه صمیمی میشه,سخته که بگی دقیقا چه منظوری داره.بعضی از دخترها با پسرا فقط برای یه دوستی معمولی صمیمی میشن.اما ممکنه تاثیر مقابلش به اشتباه چیزی بزرگتر از دوستی بشه.پس قبل از هر پیش فرضی بشناسید که دختر مورد نظر از چه گروهیه.

*بعضی از دخترا دلیل خاصی برای صمیمی شدنشون ندارن.تو این مورد,ممکنه از شما خیلی خوشش بیاد اگه نشانه های بادی لنگووج به صورت ناخداگاه از حرفاش بیشتره.

*بیشتر دخترها نمیخوان که تابلو باشن.اگه اون به راحتی صمیمی میشه,توجه کنید که با شما بیشتر از بقیه اینکارو انجام بده.

*اگه دختری رو به خودتون علاقه مند کردین,هیچوقت این اشتباه” صمیمی شدن با دخترای دیگه جلوی او” رو انجام ندین.چون در این صورت ناراحت میشه و از شما دست میکشه.

به میانگین بغل ها دقت کنید
بغل کردن میتونه راه خوبی برای ابراز مهربونی باشه و دلیل خوبی برای نزدیک شدن و لمس کردن شما بدون اینکه لزوما صمیمی شدن به نظر بیاد و تابلو باشه.برای اینکه به خودتون بفهمونید آیا دوستم دارد یا نه تو این مورد میتونید باهاش کنار بیاید,یا تظاهر کنید که باید برید و عجله دارید.

به طرز نگاه ها توجه کنید
اگه از شما خوشش بیاد,به شما خیره میشه و وقتی شما نگاهش کنید سریع نگاهشو برمیگردونه.این یعنی اینکه اون خجالتیه یا اینکه راجع به خودش مطمین نیست.اما اگه به شما خیره شد و وقتی هم شما نگاهش کردین به این کار ادامه داد و شما تونستین علاقه رو تو چشماش ببینین,یعنی اینکه از شما خوشش میاد و اعتماد بنفس داره برای اولین حرکت(شروع رابطه)آمادس.

*اگه دیدین که دختری موقعی که شما حواستون نیست و از پشت سر بهتون خیره میشه,معنیش اینه که از شما خوشش میاد.و وقتی هم که شما نگاهش میکنین سریع نگاهشو میدزده و موقعیت سرشو تغییر میده.

به دوستاش دقت کنید
اگه دیدین که دوستاش به شما نگاه میکنن و نیشخند میزنن و یا نخودی میخندن,به این معنیه که اون به دوستاش درمورد شما گفته.این موردشامل هر سنی میشه حتی خانم های سن بالا.اونا معمولا لبخند میزنن,یا به جای نخودی خندیدن و نیشخند زدن با سر اشاره میکنن.حتی تو بعضی از موارد دوست ها انقدر جسورن که میان و میگن که دوستشون از شما خوشش میاد.

*گاهی اوقات وقتی داره با دوستاش حرف میزنه وقتی شما رد میشین یهو از حرف زدن می ایسته.به این معنیه که شما موضوع صحبت اون بودین. و می تونین حس کنین که دوستم دارد

*اگه اون به دوستاش در مورد علاقه ی به شما گفته باشه,ممکنه دوستاش بیان و با شما شروع به صحبت کنن و از شما هم سوالایی از این قبیل رو بپرسن:دوست داری با اوون(اسم اون دختر)بری بیرون یا من؟کی از همه بهتره؟کی از همه جذاب تره؟ترجیح میدی با من ازدواج کنی یا اون؟(اسم اون دختر)و اسم مردم مختلفی رو میارن و روش های مختلفی رو امتحان میکنن تا به اسم دوستشون و نشونه ای برسن.

*تو سن های پایین,دوست ها معمولا بی تجربه اند و خیلی بلند صحبت میکنن.شما این چیزا رو زید میشنوین:(اسم شما)(یا اسم اون دختر)از تو خوشش میاد!

*موقع هایی که دوستاش سربه سرش میذارن گوشاتونو تیز کنید.ممکنه بگه:سر به سر من نذار!یا آروم تر,یا ممکنه بشنوه!

چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش نمیاد

قطع مکالمه از طریق دوستان
اگر هر زمان که سعی می‌کنید با او حرف بزنید دوستانش دور و اطرافتان پیدا می‌شوند و او را به سمت دیگری می‌کشانند به این واقعیتی اشاره دارد که شاید نخواهد بپذیرید. واقعیتی که همه این کارها نشانه این است که از شما خوشش نمی‌آید و دوستانش به این کار گمارده شده‌اند که او را از دست شما نجات دهند. او از شما خوشش نمی‌آید، بگذارید به راه خودش برود و دست از سرش بردارید!

بازجویی دوستان
اگر وقتی می‌خواهید سعی ‌کنید به دختری نزدیک شوید، همه دوستانش حالت دفاعی به خود می‌‌گیرند که قبل از نزدیک شدن به او باید با تک‌تک آنها حرف بزنید، این احتمال وجود دارد که آنها می‌خواهند به او فرصت دهند که سریع فراری شود. بعد از اینکه از بازجویی‌ها بیرون آمدید، شاید فقط اثر و نشانه‌ای از اینکه او زمانی آنجا بوده است پیدا کنید.

دکمه رد تماس
وقتی به او زنگ می‌زنید، آیا تلفنش بعد از ۶-۴ زنگ روی منشی تلفنی می‌رود؟ ماجرا این است: دو زنگ برای تلفن شما طول می‌کشد که به تلفن او وصل شود و ۲-۱ ثانیه برای او تا واکنش دهد. بنابراین این احتمال وجود دارد که او دکمه رد تماس را می‌زند. می‌توانید برای او پیام بگذارید اما بهترین کار این است که با این واقعیت کنار بایید که او از شما خوشش نمی‌آید.

وقتی برنامه را کنسل کرده و دوباره برنامه‌ریزی می‌کند.
خانم ها سلسله‌مراتبی از آدم‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌ها دارند. اگر هر هفته کار مشخصی مثل تماشای سریالی خاص دارد و تصمیم می‌گیرد که برای دیدن شما از آن بگذرد یا از شما دعوت می‌کند که با هم آن را تماشا کنید، احتمالاً از شما خوشش می‌آید. اما اگر مدام برنامه‌اش با شما را کنسل کرد و برنامه دوباره گذاشت، احتمالش هست که دوست ندارد شما را ببیند. زمانش رسیده که با واقعیت روبه‌رو شوید.

“فراموش کردن”
منظور آن مواردی است که با شما برنامه می‌ریزد و وانمود می‌کند که فراموش کرده است. وقتی به مغز زن‌ها فکر کنید، یک مغز فیلی جلوی چشمتان بیاید. اینقدر ساده نباشید که تصور کنید که زنی ممکن است فراموش کند تماس بگیرد یا قرارش با شما از یادش رفته است. آنها هیچوقت فراموش نمی‌کنند، مطمئناً کار بهتری برای انجام دادن داشته‌اند و آن کار شما نبوده‌اید.

چگونه بفهمیم زنی دوستمان دارد

جلب توجه نمودن

یکی از تفاوت های بارز میان زنان و مردان, نحوه عملکرد آن ها می باشد. عملکرد مردان به طور مستقیم است, این در حالی است که زنان به طور غیر مستقیم عمل می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از مردان سر از کار زنان در نمی آورند. حالا سوال این است که از کجا بفهمیم دختری دوستمان دارد؟ اگر مردی مورد علاقه خانمی باشد, آن خانم سعی می کند به هر طریقی بیشتر جلب توجه کند. همگام شدن با مرد, به طور مکرر سر راه مرد قرار گرفتن از جمله نشانه های علاقه دختر به جنس مخالف می باشد.

فعال شدن زبان بدن
خداوند جسم انسان را طوری آفریده که در مواجه با چیزهای مورد علاقه اش, به طور غیر ارادی از خود واکنش نشان می دهد. به بیان دیگر زبان بدن زنان در مواجه با مرد مورد علاقه شان, فعال می شود و به همین دلیل ممکن است حرکات به خصوصی در آن هنگام انجام دهند. بازی کردن با موها, چشم برنداشتن از مرد مورد علاقه در هنگام گفتگو, لبخند زدن و تقلید از مرد مورد علاقه از جمله نشانه های علاقه مند شدن دختران به پسران می باشد.

از کجا بفهمیم دختری از ما بدش میاد

پیشنهاد دوستی در حال انتظار
اگر بطور مداوم در فیس‌بوک به او درخواست دوستی داده‌اید و او به شما جوابی نداده است، مشکل از فیس‌بوک نیست! او همیشه آنلاین است. درواقع، مطمئناً زمانی که شما این پیشنهاد دوستی را برای او فرستاده‌اید آنلاین بوده و پیش خود گفته است، “امکان ندارد این آدم را در دوستان خودم بپذیرم!”

آقای ایدآلی که شما نیستید
اگر تصویری که از مرد ایدآلش برای شما ترسیم می‌کند کاملاً متضاد و مخالف شماست، این یک پرچم قرمز است. مثلاً اگر شما مردی کوتاه قد با موهای بور هستید و او می‌گوید که مرد رویاهایش مردی قدبلند، مومشکی و عضلانی است، باید حساب کار خودتان را بکنید.

شوخ‌طبعی شما
اینکه زنی به جوک‌های شما بخندد هیچ ارتباطی به این ندارد که شما آدم بامزه‌ای هستید یا نه. اگر از شما خوشش بیاید، می‌خندد و این یعنی از مصاحبت با شما لذت می‌برد. اگر همیشه یک نگاه خاصی روی صورتش است، نگاهی که انگار مشغول تمرکز کردن روی درس هایش است، آنوقت باید بیشتر به رابطه‌تان فکر کنید.

مرد “فوق‌العاده” دیگر!
اگر مدام درمورد مردی صحبت می‌کند، طوریکه انگار یک سوپرمن است، بامزه‌تر از شماست، باهوش‌تر از شماست، نگاه زیباتری دارد، می‌تواند پرواز کند و هر چیز دیگری، ممکن است از شما بدش نیاید اما احتمالاً شما را فقط به چشم یک دوست عادی می‌بیند. می‌خواهد به شما بفماند کند که شما مثل برادر او هستید.

نشانه های علاقه مندی دختر به پسر

همیشه برای پسر مورد علاقه اش وقت دارد:
یک پسر هرگز از دختری که عاشق شده جملات زیر را نمی شنود :
” الان کار دارم”
“باید ببینم وقت دارم ”
” نمی دونم می تونم بیام یا نه ”
این قانون اصلی عشق است . اگر دختری عاشق پسری شده باشد همیشه خودش را دسترس او قرار خواهد داد . او احتمالا شماره تلفن کاری یا آدرس ایمیل به شما خواهد داد یا اینکه از شما شماره تلفن تان را خواهد گرفت . او در کمترین زمان ممکن پاسخ تلفن ، پیامک یا ایمیل های شما را می دهد . او دعوت های شما را برای با هم بودن می پذیرد و اگر روزی که شما تعیین کرده اید مشکلی داشته باشد و نتواند سر قرار حاضر شود این گونه جواب شما را خواهد داد :
” امروز نمی تونم اگه اشکال نداره فردا بریم ، باشه ؟ ”

او دوست دارد همه چیز را درباره پسر بداند :
هنگامی که دختری به پسر علاقه مند می شود به صورت ناخودآگاه دوست دارند همه چیز را در مورد او بفهمند . او در مورد مسائل گوناگون مانند سوابق شما ، فیلم مورد علاقه و … از شما سوال می کند . انگیزه دختران از این سوالات این است که با پسر مورد علاقه اش هماهنگی و اشتراک بیشتری برقرار کند . به طور مثال اگر پسر مورد علاقه اش از شناکردن در دریا بدش می آید او نیز ناگهان از شنا کردن در دریا متنفر خواهد شد .

به زنان دیگر حسودی می کند :
اگر دختری عاشق پسری شده باشد و آن پسر را در حال صحبت کردن به طور صمیمی با زنان دیگر ببیند . حرص می خورد و جلز و ولز می کند ، چون او از پسر مورد علاقه اش انتظار دارد برایش بیشتر از یک دوست معمولی باشد .

توجه داشته باشید که برخی از دختران کلا با دیگران حالت دوستانه دارند و ممکن است بعضی از این رفتارها را نسبت به همه ی پسرها داشته باشند ، اما اگر تعداد زیادی از نشانه ها را در دختری دیدید می توانید به دلتان صابون بزنید که او به شما علاقه مند است و برای ازدواج به شما فکر می کند .

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

چگونه بفهمیم زنی دوستمان دارد

چگونه متوجه عشق دیگران شویم

روانشناسی ذهن زنان

راه جذب دختر مورد علاقه

زنان متولد اسفند

روانشناسی زنان عاشق

چگونه یک دختر را عاشق خود کنیم

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش آمده؟ چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش نمیاد؟ چگونه بفهمیم زنی دوستمان دارد؟ از کجا بفهمیم دختری از ما بدش میاد؟ نشانه های علاقه مندی دختر به پسر چیست



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.