no-img
نوین اطلس

راه های تسخیر قلب پسران – معجزه تسخیر قلب


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه های تسخیر قلب پسران – معجزه تسخیر قلب
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶

راه های تسخیر قلب پسران – معجزه تسخیر قلب


این مطلب در مورد موضوعات جملات تسخیر کننده قلب، تسخیر قلب دختر، راههای نفوذ در دل دختر، چگونه دل شوهرم را به دست بیاورم، قلب عاطفی زن کجاست، نماز تسخیر قلب، تسخیر+قلب+مرد+دعا+و+ادعیه، قلب یک زن گرانبهاترین اعجاز خداست نوشته شده است.

جملات تسخیر کننده قلب

نمی‌تونم بهت فکر نکنم.
این تحسین مخصوصاً در مکالمات از راه دور بسیار موثر است. این جمله در واقع به او می‌فهماند که چقدر دلتنگش هستید. نیازی نیست که بارها و بارها جمله «دلم برات تنگ شده» را تکرار کنید تا این را بفهمد. همین یک خط همه چیز را تمام می‌کند.

می‌توانید آن را کمی طولانی‌تر کرده و بگویید، «با من چیکار کردی؟ نمیتونم بهت فکر نکنم.»

چقدر خوش‌شانسم که تو توی زندگیمی.
نمی‌دانید شنیدن این از کسی که عاشقش هستید چه حسی دارد. این یک راه بسیار زیبا برای این است که به او نشان دهید تا چه اندازه برایتان ارزش دارد.

تو دیوونم میکنی.
این تحسین اگر با لحن درست گفته شود، دقیقاً این مفهوم را می‌رساند که او شما را دیوانه خودش کرده است. با بودن او حس می‌کنید عاشق و زنده‌اید. و اگر اینطور است، حتماً این را به او بگویید.

تو واقعاً ایدآلی!
برای مناسبت های خاص می‌توانید با یک علامت تعجب بزرگ به او بگویید «خدای من، تو واقعاً ایدآلی، هیچ چیز کم نداری!»

البته این جملات را باید در زمان مناسب بگویید و اگر زود و در آغاز آشنایی به کار ببرید صحیح نیست ( نگاه کنید به راه های جذب پسران مغرور)

تسخیر قلب دختر

۱- صداقت – ولی نه بیش از حد نیاز!
زن ها نمی خواهند که همسرشان در مورد مسائل مهم به آنها دروغ بگوید. آنها می خواهند بخش مهمی از زندگی همسرشان، حتی مهمترین بخش آن باشند. یک زن می خواهد بداند در زندگی همسرش چه می گذرد و می خواهد که مرد زندگی اش به او اعتماد داشته باشد. برای یک زن آنها یک روح در دو بدن هستند، زندگی او و مرد زندگی اش یکی است. او می خواهد مرد زندگی اش طوری عمل کند که مجبور نباشد به خاطر کارهایی که کرده به او دروغ بگوید، اگر غیر از این باشد نشان دهنده این است که خطایی صورت گرفته است که باید پنهان شود.
اما او همیشه و تحت هر شرایطی لازم نیست حقیقت را بشنود. گاهی لازم است در مورد چیزهای سطحی و بی اهمیتی مثل اینکه رنگ جدید مویش چقدر به او آمده، و اینکه اضافه وزنش زیاد به چشم نمی آید یا اینکه موهای کوتاهش قشنگترش کرده اند به او دروغ بگویید. همه ما گاهی زشت می شویم، ولی دلمان نمی خاهد کسی این مسئله را به رویمان بیاورد.
۲- درک – او دوست ندارد مجبور باشد همه چیز را خودش برایتان توضیح دهد.
او می خواهد که او را به طور کامل بشناسید. چرا؟ زیرا تنها آن موقع است که او را به خاطر خودش دوست خواهید داشت. همه ما گاهی نیاز به تایید این موضوع داریم که ارزش دوست داشته شدن را داریم. خود واقعی ما، نه آن کسی که دیگران فکر می کنند هستیم. حتی اگر به این تایید نیازی نداشته باشید نیز، از آن خوشحال خواهید شد.
این که کسی را داشته باشید که شما را درک کند به این معنا است که کسی را دارید که شما را همان طور که هستید می شناسد و در نتیجه سوء تفاهم و عدم درک متقابل به وجود نمی آیند. زمانی که طرفین همدیگر را می شناسند و درک می کنند به بخشی از وجود یکدیگر تبدیل می شوند.
۳- توجه – او می خواهد بداند که برای شما اهمیت دارد.
این که کسی برای شما اهمیت قائل شود بدین معنا است که شما در زندگی تنها نیستید. بیشتر مردم مجبور هستند خودشان به خودشان توجه کنند و حقیقت این است که این اصلا کار ساده ای نیست. ما همیشه توانایی و آمادگی ذهنی لازم برای توجه به خودمان را نداریم. گاهی چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ روانی توانایی اینکه همیشه از خودمان مراقبت کنیم را نداریم و این دقیقا همان زمانی است که بیشترین نیاز را به توجه داریم.
او انتظار دارد زمانی که به شما نیاز دارد در کنارش باشید و در به دوش کشیدن بار مشکلاتش شریک شوید. شاید به نظر شما خودخواهانه بیاید، ولی او می خواهد شما زندگی اش را کمی آسانتر کنید. ولی خوب این را هم در نظر داشته باشید که او نیز در مقابل، زمانی که هیچ کس دیگری کنارتان نخواهد بود شما را تنها نخواهد گذاشت و در کنارتان باقی خواهد ماند. این معامله ای عادلانه است، نیست؟
۴- قدرت – هم فیزیکی و هم ذهنی
هیچ زنی از یک مرد ضعیف خوشش نمی آید، این مخالف با طبیعت آنها است.این بدان معنی نیست که او می خواهد شما مثل هرکول باشید، بلکه می خواهد با تصور ذهنی او از یک مرد مطابقت داشته باشید. او می خواهد این قدرت و احساس امنیت ناشی از آن را در حضور شما حس کند. او هم چنین می خواهد شما باهوش باشید و از قدرت ذهنی بالایی برخوردار باشید.
این ذهنیت از آبا و اجداد غارنشینمان به ما انتقال پیدا کرده است و زنان همیشه به مردان قویتر جذب می شوند. او می خواهد قوی باشید، زیرا این باعث لذت و احساس امنیت در او شده و شما را برای او جذاب می سازد.
۵- مهربانی- این ویژگی قابلیت شما در عاشق بودن را نشان می دهد.
یک زن نمی خواهد که مرد زندگی اش تنها او را دوست داشته باشد، بلکه می خواهد زندگی و موجودات زنده را نیز دوست داشته باشد. او مردی می خواهد که مهربان باشد، مردی که دیگران به او اطمینان دارند و مورد تعریف و تمجید قرار می دهند. او یک مرد خوب می خواهد.
او مهربانی و ترحم را نشانه ضعف شما نمی داند و واقعیت نیز همین است. مردان زیادی هستند که مردانگی را با سنگدلی و خشم و بدخلقی هم معنا می دانند. این خیلی غم انگیز است و قلب مهربان او را به درد می آورد. شما برای اثبات قدرت و مردانگی خود نیازی به سنگدلی و بداخلاقی ندارید، گاهی فقط با کمک کردن به یک نفر می توانید مردانگی خود را به او ثابت کنید.

راههای نفوذ در دل دختر

راه های نفوذ در دل دیگران و اصول دوستیابی را بشناسید تا با دانستن آنها در هر محیط و گروهی که قرار می گیرید بتوانید رابطه ای موفق و موثر برقرار کنید. قدرت نفوذ در دل و قلب دیگران حس خوبی ایجاد می کند که آرامش بخش است.نفوذ در دل دیگران

برای نفوذ در قلب دیگران و رهبری موفق این نکات را دنبال کنید:

۱ – انتقاد، شکایت و محکوم نکنید.

۲ – صادق باشید.

۳ – در دیگران انگیزه ایجاد کنید.

۴ – از صمیم قلب و ذاتاً به دیگران علاقه مند باشید.

۵ – همیشه حتی در هنگام مشکلات و سختی ها خنده رو باشید.

۶ – به یاد داشته باشید که نام هر فردی زیباترین و مهمترین کلمه است.

۷ – شنونده خوبی باشید . دیگران را تشویق کنید در مورد خود صحبت کنند.

۸ – بر اساس علایق دیگران صحبت کنید.

۹ – طوری رفتار کنید که دیگران احساس کنند مهم هستند و هر کاری که از دستتان بر می آید صادقانه برایشان انجام دهید.

۱۰ – بهترین راه موفقیت در بحث، اجتناب از آن است.

۱۱ – به « نظر » دیگران احترام بگذارید. هرگز نگویید « اشتباه می کنید »

۱۲ – اگر اشتباه کردید، سریع و صادقانه آن را بپذیرید.

۱۳ – دوستانه صحبت کنید.

چگونه دل شوهرم را به دست بیاورم

همواره همان فردی باشید که هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید.
این شاید مهمترین خصلتی باشد که مردان در زنان جستجو می‌کنند. ۹۹ درصد از مردان در نظر‌سنجی‌های گوناگون این گونه اظهار داشته‌‌اند که زنانی که شخصیت‌شان پس از ازدواج دستخوش تغییر می‌شود در ردیف نخست فهرست علل جدایی‌ها پس از ازدواج آنها قرار می‌گیرند. پافشاری در رفتاری که در آن زنان به منظور اهمیت بخشیدن به مرد خود، مرتباً با او سازش کرده و از ابراز عقاید و نظرات خود خودداری می‌کنند و یا به لطیفه‌های بی‌مزه او می‌خندند، هیچ‌گاه نتیجه‌بخش نخواهد بود. بنابراین خویشتن حقیقی خود باشید و همواره مراقب باشید شاید مرد شما در حال امتحان کردن شماست.(همچنین نگاه کنید به توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند)
به او نشان دهید که استقلال دارید.
مردان از زنانی که به عقب تکیه می‌دهند و منتظر می‌مانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آنها را به دست گیرد، بیزار هستند. نشان دهید با آن که شما از ایده‌های او استقبال می‌کنید، بدون او نیز توانایی به انجام رسانیدن کارها را دارید. هر گاه برنامه خرید خانه‌ای را در سر دارید آن را به پس از ازدواج خود موکول نسازید. زیرا این عمل موجب می‌شود مرد این گونه برداشت کند که شما شخصیت مستقلی ندارید.
 به او نشان دهید که فردی مهربان و دوست‌ داشتنی هستید.
شاید شگفت‌‌انگیز به نظر آید: یک مرد به دختری نیاز دارد که او را دوست داشته و خود نیز دوست داشتنی باشد. به همان میزان که استقلال فردی به زنان قدرت می‌بخشد به همان میزان نیز عدم توانایی آنها در سازگاری، مردان را دلسرد می‌کند. مردان این گونه زنان را بی‌احساس، بی‌عاطفه و ناتوان در عشق‌ورزی تلقی می‌کنند. بنابراین همان طور که زنان نیاز دارند استقلال فردی خود را به مردان نشان دهند باید مشخص کنند که دارای میل وافری برای قسمت کردن عشق خود با مرد زندگی‌شان هستند.
نشان دهید که او را دوست دارید.
علاقه‌مندی به خویشتن حقیقی او نه برای آنچه او می‌تواند برای شما فراهم آورد. بسیاری از مردان در پاسخ به این پرسش که چه چیزی پیش از ازدواج برای آنها حائز اهمیت است، پاسخ داده‌اند که: اطمینان یافتن از آن که دختر مورد علاقه آنها را دوست داشته باشد برای آنچه که هستند و نه وسیله‌ای برای دستیابی به هدف. هیچ مردی دوست ندارد احساس کند که دختر مورد علاقه‌اش به این علت او را برگزیده‌ که: او یک تأمین‌‌کننده معیشت مناسب، یک شهروند نمونه و یا حتی یک پدر خوب بالقوه است. تمام این مسائل برای مردان اهمیت دارد اما یک مرد زمانی که متوجه می‌شود یک دختر به این علت او را برگزیده که او بهترین دوست او بوده است بسیار خرسند می‌شود. دختری که همواره در کنار همسر خود باقی بماند صرف نظر از موقعیت و اوضاع مرد خود اما چگونه می‌تواند به این امر نائل آید؟ به زندگی او علاقه نشان دهید همچنین به علاقه‌مندی‌ها و ارزش‌هایی که او در زندگی قائل است. درباره شغلش صحبت کنید اما بیشتر به جنبه‌های معنوی و بالندگی شخصیتی آن توجه کنید و نه به درآمد و منافع مالی آن. از خصوصیات نیک شخصیتی و اخلاقی او سخن گویید.

قلب عاطفی زن کجاست

اگرهمسرتان به راحتی عصبانی می‌شود چاره کار برای کنترل او، مقابله به مثل نیست بلکه باید سعی کنید عصبانیت او را درک کنید تا زنجیر طولانی درگیری‌ها پاره شود؛با بالا بردن صدای‌تان بلافاصله موجب برانگیخته شدن بیشتر او شده و در نتیجه نه‌تنها نخواهید توانست او را کنترل کنید بلکه ممکن است شرایط کاملا از دست‌تان خارج شود و باعث تصمیم‌گیری‌های غیر‌منطقی و غیر‌عاقلانه از سوی شما یا همسرتان شود و اوضاع را وخیم‌تر کند. در مقابل، سکوت شما زمینه تداوم یا تکرار بد اخلاقی‌های شوهرتان را از بین می‌برد. شما باید با صداقت خود، اعتماد و صمیمیت طرف مقابل را جلب کنید. اگر یک نفر بتواند جوابگوی مشکل شود و مسئولیت رفتارهای مخرب یا نادرست خود را بپذیرد، موجب می شود که طرف مقابل نیز همین رفتار را داشته باشد. مواظب باشید هنگام عصبانیت و بد اخلاقی او، حرف ناپسندی بر زبان نرانید.

پذیرش همسرتان نخستین گام در راه زنده کردن اوست و گامی است کارساز. این آزادی باعث می‌شود که به‌صورت یک زن کامل در آید. او توانایی بالقوه یک زن کامل شدن را داراست، ولی تا وقتی که شما به او اجازه نداده‌اید که او خودش باشد، قادر به رسیدن به آن مرحله نیست. او را بپذیرید، همان‌گونه که امروز هست. نقاط ضعف و قدرت او را بپذیرید… شما شریک زندگی او هستید هم در روزهای خوش و شاد وهم در ناخوشی‌ها و غم‌ها، در داشتن‌ها و نداشتن‌ها، در دوران سخت بیماری و در زمان سلامت و توانایی … این پیمان شرکت را از همین امروز در قلب خود امضاء کنید.

نماز تسخیر قلب

ذکر شریف یا ودود را به تعداد هزار مرتبه بر غذای افراد بخواند (طعامی که از آن تناول کنند) میان آنها محبت بسیار ایجاد میشود و این عمل مجرب است. در امر حلال استفاده کند.

تسخیر+قلب+مرد+دعا+و+ادعیه

در ابتدا وضو گرفته و دو رکعت نماز به نیت جذب و تسخیر قلوب میخوانیم. بعد از سلام نماز یکصد مرتبه ذکر زیر را تکرار مینمائیم:
لا اله الا الله محمد شفیع الله
پس از قرائت صد مرتبه ذکر فوق، دعای ذیل را میخوانیم:
اللهم بحق حرمه لا اله الا الله محمد شفیع الله ان تجذب لى قلوب عبادک اجمعین حتى ینقادوا ویخضعوا لى بالمحبه والموده والعطف برحمتک یا ارحم الراحمین وصلى الله على سیدنا محمد وعلى اله وسلم.

توجه:
تا پایان دعای فوق باید توجه باطنی داشته باشیم.
نباید در اثنای عمل ذکر با کسی مکالمه نمود.

قلب یک زن گرانبهاترین اعجاز خداست

قلب یک زن گرانبهاترین اعجاز خداست
قلب یک زن گرانبهاترین اعجاز خداست برای داشتنش باید وضوی باران گرفت و بر محراب رویش سجاّده از گلبرگ یاس گسترد و به نام عشق شبنم وار بر عطر او سجده کرد و هزاران هزار گل سرخ را تسبیح لحظه هایش نمود و او تو را اجابت می کند در عشقی بالاتر از خورشید و زیباتر از مهتاب که تو را رنگ خدا می بخشد و تنها یک زن می داند دوست داشتن چقدر زیباتر از آنست که دوستت بدارند که او … سردار عشق است ! و بهشت … کمترین سرزمین او !

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

چگونه یه پسر را عاشق خود کنیم

دعا برای تسخیر قلب دیگران

دلبری از پسرها

راه جذب دختر مورد علاقه

جذب پسران به خود ( تضمینی)

راه های جذب پسر مورد علاقه

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

جملات تسخیر کننده قلب برای تسخیر قلب دختر. راههای نفوذ در دل دختر چیست. چگونه دل شوهرم را به دست بیاورم؟  قلب عاطفی زن کجاست؟ آیا نماز تسخیر قلب تاثیر گذار است؟ تسخیر+قلب+مرد+دعا+و+ادعیه. قلب یک زن گرانبهاترین اعجاز خداست



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.