no-img
نوین اطلس

زن موفق کیست


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زن موفق کیست
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۲۴, ۱۳۹۶

زن موفق کیست


این مطلب در مورد موضوعات زن موفق در زندگی، زن موفق در زندگی زناشویی، خصوصیات یک دختر موفق، راز موفقیت یک زن، اسرار زنان موفق، راز زندگی موفق زناشویی، زندگی موفق چیست، داشتن زندگی خوب نوشته شده است.

زن موفق در زندگی

۱. مهارت‌های اساسی
مهارت‌های اساسی و ویژه‌ای وجود دارند که هرکس باید ورای آموزش استاندارد، به آنها دسترسی پیدا کند. ما باید مطمئن شویم که زنان جوان به این مهارت‌ها دسترسی دارند، مهارت‌هایی که به آنها کمک می‌کند به‌سمت دستیابی به موفقیت در اوایل دوران حرفه‌ای خود حرکت کنند. این مهارت‌ها عبارت‌اند از: سخن‌وری، نوشتن، مذاکره و ارتباطات شبکه‌ای مؤثر. خیلی‌ها ممکن است بعضی از این مهارت‌ها را به‌صورت ذاتی داشته باشند. در غیر این صورت، برای تمرین این مهارت‌ها باید از دوره‌های آموزشی مختلف بهره برد. به‌علاوه، بعضی کارفرمایان به‌واسطه‌ی توسعه‌ی فرصت‌های شغلی، امکان دسترسی به بعضی دوره‌های آموزشی در این حوزه‌ها را برای زنان فراهم می‌کنند، اما این فرصت‌ها اغلب در اواسط دوره‌ی شغلی زنان ارائه می‌شود. این در حالی است که اگر از ابتدا فراهم شوند، تأثیرگذارتر خواهند بود. با‌این‌حال حتی اگر این فرصت‌ها از طریق کارفرما هم فراهم نشد، خود زنان باید به‌دنبال این باشند که به‌طریقی این مهارت‌ها را فرابگیرند.

۲. کسب تجربه در فضای بین‌الملل
سفرکردن، انسان را با سایر فرهنگ‌ها و طرز تفکرها آشنا می‌کند. این امر برای پیشرفت در هر حرفه‌ای، حتی حرفه‌ها و صنایع محلی، ضروری است. اهمیت این موضوع از این جهت است که جهان روزبه‌روز به‌سمت جهانی‌ترشدن و وابستگی متقابل و روزافزون ملت‌ها به یکدیگر پیش می‌رود. اقداماتی که در دو مکانِ کاملا دور از هم اتفاق می‌افتند، امروزه به‌طور اجتناب‌ناپذیری، مستقیم یا غیرمستقیم، بر همه اثر می‌گذارند. تجارب بین‌المللی، تفکر انسان را به‌چالش می‌کشد و این موضوع قطعا بسیار مهم است. مهارت‌هایی که افراد از زندگی و کارکردن در محیط‌های ناآشنا فرامی‌گیرند و همچنین تجربه‌هایی که از مشاهده‌ی نحوه‌ی برخورد فرهنگ‌های دیگر با مسائل کسب می‌کنند، به‌خودی‌خود ارزشمندند. این مهارت‌ها و تجربه‌ها افراد را مجبور می‌کنند خارج از چهارچوب‌های متداول فکر کنند و آنها را برای پیداکردن و به‌کارگرفتن راه‌حل‌هایی که بیرون از منطقه‌ی امن‌شان است، به‌چالش می‌کشند.

۳. آموزش
آموزش نقش مهمی در توسعه‌ی هر حرفه ایفا می‌کند. بااین‌حال باید مشخص شود کدام اقدامات، در مراحل مختلف توسعه‌ی حرفه‌ای نقش مهم‌تری دارند. هر فرد، در مراحل مختلف زندگی حرفه‌ای خود، به انواع مختلف آموزش نیاز دارد. نیاز به آموزش، در مراحل مختلف، از سال‌های دانشجویی گرفته تا اواسط دوره‌ی شغلی و بالاترین مدارج حرفه‌ای متفاوت است.

سال‌های دانشجویی
در طول سال‌های تحصیل، بودن در جلسات، دنباله‌روی و صحبت با دانشجوهای سال‌بالایی و فارغ‌التحصیلان رشته‌ها‌ی تحصیلی مختلف، به زنان جوان انگیزه می‌دهد که به‌دنبال بهترین‌ها باشند. این کار به آنها کمک می‌کند ببینند موفقیت در هر حوزه‌ای به چه شکل است و رسیدن به دستاوردها چه حسی دارد. دیدن ثمره‌ی سخت‌کوشی و گوش‌دادن به داستان‌های شغلی، می‌تواند برای زنان جوان الهام‌بخش باشد. آنها هرچه با افراد بیشتری درمورد زمینه‌های بیشتری صحبت کنند، چشم‌انداز وسیع‌تری از فرصت‌های در دسترس، جلوِ چشم‌های‌شان پدیدار می‌شود. به‌این‌ترتیب، قوه‌ی تخیل‌شان درمورد مقصدهای احتمالیِ این مسیرها تقویت می‌شود. نشستن پای صحبت فارغ‌التحصیلانی که از تجربه‌های‌شان می‌گویند، می‌تواند راه دستیابی به موفقیت را هموارتر کند.

شغل‌های ابتدایی
دوره‌ی اولیه‌ی زندگی حرفه‌ای هر فرد درواقع زمان کشف، یادگیری بیشتر و شناخت موقعیت‌های شغلی، اولویت‌ها و علایق است. زنان جوان در طول این دوره باید در میان افرادی قرار بگیرند که در حرفه‌ی موردنظر فعالیت می‌کنند تا از توصیه‌ها و ایده‌های آنها استفاده کنند و ایده‌های خودشان را در مسیر شغلی‌شان اجرا کنند. هرکسی می‌تواند زنان جوان را در مسیر موفقیت شغلی حمایت کند: از سخن‌وران الهام‌بخش گرفته تا افرادی حرفه‌ای‌ که آنها را تحسین می‌کنند، و همکاران و مدیران.

عوامل موفقیت زنان

نیمه‌ی ‌راه
داشتن شبکه‌های ارتباطی گسترده برای ملاقات با افراد در حوزه‌های کاری و حرفه‌ای و آشناشدن با افراد هم‌فکر و هم‌مهارت، برای پیشرفت در این مرحله بسیار مفید است. داشتن زنجیره‌ی ارتباطات قوی، هم در توسعه‌ی فردی و هم در توسعه‌ی حرفه‌ای نقش دارد، چراکه افرادی که شخص را به‌خوبی می‌شناسند، می‌توانند به‌طور مستقیم و مشخصا درباره‌ی انواع موقعیت‌ها، گزینه‌ها و جهت‌های مشخصِ دستیابی به اهداف، به او کمک کنند. بنابراین، ارتباطات، ابزاری بسیار مؤثر برای ایجاد مسیرهای روشن در توسعه‌ی حرفه‌ای است.

موفقیت شغلی
سال‌هایی که زنان در اوج زمینه‌ی حرفه‌ای خود هستند، زمان تحکیم، تثبیت و تحقق‌بخشیدن است. این زمانی است که زنان می‌توانند فرصت‌های خود را گسترش دهند یا در زمینه‌های موردعلاقه‌شان عمق بیشتری ایجاد کنند، مثلا رسیدن به مقام مدیریت در حرفه‌‌ی کسب‌وکار، یا مقام‌های ارشد و مؤثر در سیاست‌گذاری‌‌ها در حرفه‌ی سیاست. در این دوره، آموزش یکدیگر و کمک به هم و حمایت از هم از طریق روابط و شبکه‌های همکاری، بسیار مؤثر و رضایت‌بخش خواهد بود. داشتن گروهی از دوستان نزدیک و همکاران قابل‌اعتماد که برای موفقیت یکدیگر صریح، سخاوتمندانه و بنیادین عمل می‌کنند، می‌تواند اهدافی را قابل‌دستیابی کند که رسیدن به آنها درحال‌حاضر غیرممکن به‌نظر می‌رسد.

زن موفق در زندگی زناشویی

همسرتان نیز نیازهایی دارد که درست به اندازه نیاز خود شما اهمیت دارند
توجه به این نکته بسیار مهم است. به یاد داشته باشید مردان نیز مانند زنان نیازهای احساسی دارند که به اندازه نیازهای زنان مهم هستند.معمولا تصور نادرستی وجود دارد که چون زنان در مقایسه با مردان، موجودات لطیف تر و حساس تری هستند نیازهای احساسی بیشتر و مهمتری دارند و مردان چون موجودات خشنی هستند هیچگونه نیاز عاطفی نداشته و یا اگر داشته باشند برآوردن آنها چندان اهمیتی ندارد.

زنان هنگامی که می بینند همسرشان به نیازهای آنها بی توجه بوده و نتوانسته کاری که خواسته اند را انجام دهد به او بی توجه و بی محبت می شوند. اینجاست که مردان از همسرشان فاصله می گیرند. چون احساس می کنند آنگونه که باید با احترام با آنها برخورد نشده و به یاد داشته باشید حفظارزش و احترام از مهمترین و اساسی ترین نیازهای عاطفی مردان است.
زنان باید بدانند اگر همسرشان را یکی از دوستانشان تصور کنند، با این شیوه رفتاری هرگز نمی توانند همسر (دوستشان) را برای مدت طولانی در کنار خود داشته باشند.زنان در محیط کار، با دوستان، اقوام و حتی فرزندانشان روابطی گرم و صمیمانه برقرار کرده و با آنها گرم و مهربانانه صحبت می کنند اما هنگام برخورد با همسرشان ناگهان فرد دیگری می شوند.این اصلا عادلانه نیست، چگونه از کسی که با او رفتار درستی ندارید انتظار واکنشی گرم و عاشقانه و بدون اشتباه دارید؟!

یکی دیگر از نیازهای بسیار مهم مردان که حتی از نیاز آنها به احترام و عشق مهمتر است این است که همسرشان را سرحال و خوشحال ببینند.زنان باید بدانند برای مردان هیچ چیز آزاردهنده تر از این نیست که ببینند همسرشان افسرده و ناامید است، چرا که مردان با دیدن این حالت احساس می کنند فردی بی لیاقت و ناتوان هستندکه نتوانسته اند همسرشان را شاداب نگه دارند. مردان خود را عامل اصلی خوشحالی و ناراحتی های همسرشان می دانند.

مردان دوست دارند رهبر خانواده باشند
راز سوم این است که زنان باید بدانند مردان ذاتا دوست دارند رهبر ومدیر خانواده باشند وهنگامی که زنی این واقعیت را نادیده می گیرد مشکل بروز می کند. برای مردان بسیار دردناک است که ببینند همسرشان آنها را نادیده گرفته و خودرا رهبر و مدیر خانه می داند.

زنان نباید طوری رفتار کنند که مردان احساس کنند آنها برتری خود را به رخ می کشند. حتی اگر از جهات مختلفی از همسرتان برتر هستید هرگز این نکته را به رخ او نکشید. گام به گام با همسرتان پیش نروید، یک قدم عقب تر از او بایستید، اجازه دهید همسرتان بداند شما به او به عنوان رهبر خانه باور دارید. این یک قدم کوچک، تاثیر بزرگی در بهبود زندگی زناشویی شما ایفا می کند.

خصوصیات یک دختر موفق

برای خودش ارزش قائل است

زنی که به خودش اهمیت دهد، به عنوان مثال به ظاهرش برسد، برای خودش پول خرج کند، به سلامتی اش اهمیت دهد و در یک کلمه مراقب خودش باشد، زنی است که دیگران نیز به او احترام می گذارند. این نوع از زنان افرادی قابل اعتماد، سخت کوش و دارای اعتماد به نفس بالایی هستند که دیگران نیز می توانند به آنها تکیه کنند.

از ظاهر خودش راضی است

همه ما نقص ها و ایرادهایی در درون خود و ظاهرمان داریم اما زنان قدرتمند خود را همانگونه که هستند دوست دارند و می پذیرند. آنها از این که خود را در آینه نگاه کنند، خجالت نمی کشند و برعکس به خودشان افتخار می کنند. در واقع آنها می دانند که آنچه در مورد ظاهرشان اهمیت دارند، تنها نظر خودشان است نه هیچکس دیگر، پس هیچگاه ناشکری نمی کنند و از زندگی خود نهایت لذت را می برند.

مستقل است

استقلال یکی از خصوصیاتی است که زنان را جذاب نشان می دهد، به بیان دیگر زنان مستقل افرادی هستند که به دیگران احتیاجی ندارد. به عنوان مثال آنها برای برآوردن کردن نیازهای خود به دیگری تکیه نمی کنند و سعی می کنند که خود از پس زندگی شان بر آیند. بنابراین یک زن مستقل نه برای برآورده کردن نیازهای مالی، جسمی یا روحی، برای تنها به عنوان یک همراه، رابطه عاطفی خود را آغاز می کنند. در واقع آنها شانه های خوبی برای تکیه کردن خواهند بود.

مغرور نیست

یکی از خصوصیات زنان ایده آل این است که آنها به هیچ وجه مغرور و از خود راضی نیستند، بلکه برعکس آنها همان قدر که برای خود ارزش قائل اند برای دیگران نیز هستند. آنها دیگران را دوست دارند، با آنها صادق اند و به آنها احترام می گذارند، بنابراین با همه خصوصیات اخلاقی خوبی که دارند، نشانه ای از خودشیفتگی در این نوع زنان یافت نمی شود.

به دنبال دردسر نمی گردد

زنان قدرتمند زنانی هستند که از درگیری گریزانند. آنها دوست ندارند که وارد جر و بحث ها شوند یا کاری کنند که حسادت دیگران را برانگیزند. آنها آنقدر به بلوغ فکری رسیده اند که تا جایی که امکان دارد از موقعیت های استرس زا و ناراحت کننده خودشان را دور می کنند. به بیان دیگر، آرامش تنها هدف آنها در زندگی است.

راز موفقیت یک زن

بگذارید مسائل افراد دیگر، مال خودشان باشد
به خاطر داشته باشید که اگر شخصی تلاش می‌کند به این دلیل که شما زن هستید یا هر دلیل دیگری شما را تحقیر یا محدود کند، این مشکل خود اوست نه شما. توجه دیگران را به این رفتار جلب کنید و اصلا تحمل نکنید. من هر وقت احساس می‌کردم که به خاطر اینکه زن هستم طور دیگری با من رفتار شده است فریاد می‌زدم و هر دفعه آنها اعتراض می‌کردند که همچین مشکلی وجود نداشته است، اما مواقعی که رفتار آنها را بی‌ارزش می‌پنداشتم و خودم را درگیر آن نمی‌کردم، رفتار ناپسند آنها اصلاح می‌شد.

فقط بگویید «نه»
شما نمی‌توانید همه‌ی کارها را انجام دهید و قطعا نمی‌توانید همه‌ی کارها را بدون توجه به نیازهای خودتان برای دیگران انجام دهید. پس می‌توانید بگویید «نه». حتی لازم نیست که چیز دیگری بگویید و نیازی نیست توضیح دهید که چرا نمی‌توانید یا نمی‌خواهید که کاری را انجام دهید.

تلاش کنید دیگران به جای اینکه دوست‌تان داشته باشند به شما احترام بگذارند
هر کسی که کار هدفمندی انجام می‌دهد بدگویانی خواهد داشت. تا زمانی که مورد احترام دیگران و به ارزش‌هایتان پایبند هستید، مهم نیست که دوست‌تان نداشته باشند. اگر همه، شما را دوست دارند، شاید بهتر است از مرزهای کنونی خود فراتر بروید.

بلندپرواز باشید
وقتی پای گسترش مرزها در میان باشد، با این چالش رو به رو هستید که بلندپرواز باشید. زنان به اندازه‌ی مردان در شغلشان و به عنوان کارآفرین موفق نیستند، نه به خاطر وجود سیستمی غیرمنصفانه، بلکه به خاطر اینکه خودِ زنان اغلب از برداشتن قدم‌های واقعا بزرگ خودداری می‌کنند. چرا واقعا خودتان را هل نمی‌دهید؟ اشکالی ندارد که ریسکِ حساب‌شده و دقیقی داشته باشید. یادتان باشد اگر گاهی شکست نخورید هیچ‌گاه خودتان را به جلو هل نخواهید داد.

اسرار زنان موفق

۱ – همیشه سعی کن خودت باشی!

ایندرا نویی ، هندی تبار و مدیر اجرایی و مدیر عامل شرکت پپسی به عنوان یکی از زنان موفق اعتقاد دارد هر انسان موفقی در ابتدا باید خودش باشد چه در زندگی و چه در کار. مهم آن است که از شکست ها نا امید نشود و دست از تلاش بر ندارد .او می گوید من برای این که امروز شرکتم را به اینجا برسانم سختی های بسیاری را تحمل کرده ام.

۲ – نام شما همان نام تجاری شما است، بنابراین در زندگی به خوبی از آن محافظت کنید!

راشل ری سرآشپز سرشناس می گوید همانطور که از گلدان های خانه تان به خوبی مراقبت می کنید باید از نام خود هم به خوبی محافظت کنید و تصورتان این باشد که نام شما یک نام تجاری معروف می باشد که باید از آن مراقبت کنید تا در نهایت از شخصیت خود محافظت کرده باشید.

۳ – برای آنچه که دوست ندارید انرژی زیادی هدر ندهید!

بیونسی نولس بانوی نوازنده معروف می گوید هر کس به اندازه علاقه ای که به هر چیزی دارد باید زمان و انرژی بگذارد و الکی برای آنچه که به آن علاقه ای ندارد انرژی هدر ندهد.

۴ – مطمئن باشید که مرد زندگی تان کاملا به شما معتقد است !

سالی کراوچک رییس امور مالی سیتی‌ گروپ در وال استریت آمریکا می گوید در زندگی آنقدر شوهرم به من اعتماد دارد که اگر زمانی دیر از سر کار به منزل بیایم با یک معذرت خواهی کوچک ، او خواهد فهمید که حتما برای من مشکلی پیش آمده که من دیر رسیده ام و از این جور مشکلات پیش پا افتاده در زندگی ام نخواهم داشت.

راز زندگی موفق زناشویی

زوجهای موفق هوییتشان را حفظ میکنند
اگر چه شما قبل از ازدواج مستقل بوده اید اما بعد از ان شما درگیر شخص دیگری میشوید که زوج شما خواهد بود مخصوصا اگر ازدواج فرزندانی در پی داشته باشد، روز به روز زندگیتان به طور چشمگیری به یکدیگر نزدیک تر خواهد شد ونتیجه این است که اغلب هردوی شما به یکدیگر وابسته میشوید،به گونه ای که احساس میکنید شخصی دائما به شما چسبیده است.

– زوجهای موفق به خوبی به این مطلب اگاهند که ازدواج میتواند احساس در مخمصه افتادن را به انها القا کند ،حتی اگر عشق زیادی بین انها وجود داشته باشد.

پس انها همدیگر را دائما به با هم بودن تشویق نمیکنند،بلکه همدیگر را ترغیب میکنند تا زمانی را به خود اختصاص دهند،یعنی به تنهایی لحظاتی را با سرگرمی ها ودوستانشان سپری کنند.با این روش هرکدام از زوجین با هوییتشان وارد ازدواج میشوند وان را حفظ میکنند وهمیشه هوییت خود را زنده نگه میدارند.

زوجهای موفق یکدیگر را در راس امور قرار میدهند
به محض این که ازدواج میکنید این امکان وجود دارد که ادب و احترام در بین شما کمرنگ شود.در دوران نامزدی ویا اوایل ازدواج چیزهای کوچکی از قبیل کمک کرد ن به یکدیگر را به یاد داشتید ومسائل بزرگتری همچون محترمانه به حرف هم گوش کردن را فراموش نمیکردید،اما ازدواج میتواند باعث دنیایی از تغییرات شود.

اغلب بعد از ازدواج احترام گذاشتن به یکدیگر را فراموش میکنید واین امکان وجود دارد که اهمیت دادن به زوجتان کمتر شود وتوجه شما بیشتر به مسائل دیگری همچون کار،سرگرمی ها ،و یا بچه ها معطوف شود وبه جای همسرتان انها را در اولویت قرار دهید.

زوجهای موفق بیش از هرچیز دیگری به یکدیگر اهمیت میدهند،انها به عقاید زوجشان علاقه نشان میدهند وهمسرشان را جدی میگیرند.این زوجین زمانی که با دیگران صحبت میکننداز همسرشان با الفاظ زیبایی یاد میکنند وخلاصه اینکه هرگز وجود یکدیگر را بی اهمیت نمیدانند وقدر یکدیگررا به خوبی میدانند وهمیشه به خاطردارند از اینکه با هم ازدواج کردند،چقدر خوش بختند.

زوجهای موفق یاد میگیرند تا به خوبی مشکلاتشان را حل کنند
جان گوتمن،روانشناس امریکایی به مدت بیست سال برروی زوجها تحقیق و بررسی کرد وبه این نتیجه رسید که عامل اصلی موفقیت ویا شکست در ازدواج این است که ایا زوجین میتوانند مشکلاتشان را با یکدیگر حل کنند یا نه ؟

زمان هایی وجود دارد که شما با یکدیگر توافق ندارید واینجاست که این اختلافات باعث رنجش شما میشود ،مطمئنا نمی بایستی با اضافه کردن خشونت و بد رفتاری این رنجش را زیاد تر کنید.اما اگر همسرتان چیزهایی را برخلاف میلتان میخواهد ویا کارهایی را انجام میدهد که با نظر شما مغایرت دارد،شما می بایستی این اختلافات را با همدیگر حل نمایید.

زوجهای موفق هرچند که احساس بد در بین انها حکمفرما باشد اما درعین حال ارتباطشان را حفظ میکنند.انها در مورد اختلافاتشان با یکدیگرگفتگو میکنند وبنا براین گفتگوی بین انها به یک نتیجه مسالمت امیز منتهی میشود.زوجین به یکدیگر لبخند میزنند وبه جای نق زدن وعیب جویی کردن ازیکدیگر حمایت میکنند.زوجهای موفق کاملا به این موضوع واقف هستند که عشق ورزیدن بسیار مهمتر از پیروز بودن در یک بحث وگفتگو است.

زوجهای موفق به خوبی از یکدیگر لذت میبرند
در شروع ازدواج عشق و علاقه زیادی بین زوجین وجود دارد،اما باید به یاد داشته باشید زمانی که ازدواج میکنید سالهایی را در پیش رو خواهید داشت که قرار است این علاقه عمیق تر شود.به علاوه امروزه ازدواج اغلب با فشارهای روانی بسیا ر زیادی همچون تولد اولین فرزند همراه است.

زوجهای موفق میدانند که چگونه از یکدیگر لذت ببرند شما می بایستی با جدیت رابطه عاشقانتان را در اولویت قراردهید وزمان وفضای لازم را برای این کار فراهم کنید.شما نیازمند این هستید تا به صورت مداوم از نیازهای جنسی همسرتان اگاهی داشته باشید وراههای جدید را برای راضی نگه داشتن یکدیگر پیدا کنید.

زوجهای موفق مهربان و با عاطفه هستند.اگر گاهی اوقات بین انها ازنظر عاطفی خلا ایجاد شود انها به واسطه دلبری کردن، در اغوش گرفتن، و رمانتیک بودن از شر این احساس خلاص میشوند.

زندگی موفق چیست

«آرامش ذهنی برایند رضایت درونی فرد است. اگر برای انجام هر کار یا رسیدن به هر هدفی تا جایی که توان دارید تلاش کنید، احساس رضایت فردی را تجربه خواهید کرد».

«وارن بافت همیشه می‌گفت ببینید نزدیکان‌تان چقدر خوشحالند یا چقدر دوست‌تان دارند، آن‌وقت می‌فهمید در زندگی‌تان موفق بوده‌اید یا نه! این احساس موفقیت زمانی کامل خواهد شد که شما متفاوت باشید، در زندگی‌تان در پی ساختن چیزی باشید، به پرورش کودکان بپردازید و به افراد نیازمند کمک کنید».

داشتن زندگی خوب

۱- نسبت به زندگی بی تفاوت نباشید

در زندگی خود به دنبال جستجو و هیجان باشید. حتما نباید شما وقت آزاد زیادی داشته باشید تا از زندگی لذت ببرید. زندگی شاد و موفق یعنی جستجو به دنبال دلیل و پاسخ. اینگونه متوجه می شوید که در زندگی خود هدف دارید البته در مسیر مثبت.

۲- در مورد کارهای تحت کنترل خود نگران باشید

توضیح این جمله درون خودش است. زمانی که چیزی تحت کنترل شما نیست نباید در مورد ان نگران بوده و زندگی را به خود سخت بگیرید چرا که بااین کار نه تنها به هیچ نتیجه ای نمی رسید بلکه زمانی از زندگی خود را که می توانستید به بهترین شکل از آن استفاده کنید را از دست داده اید.

۳- رابطه های دوستی و صمیمی داشته باشید

یک واقعیت انکار ناپذیر در مورد انسان می گوید انسان فردی اجتماعی است و شادی که با حضور در جمع دوستانه به دست می آورد از راه دیگر نمی تواند کسب کند. یک دوستی ارزشمند داشته باشید نه اینکه با هر کسی دوست صمیمی باشید بلکه با افراد با ارزش از لحاظ اخلاقی ارتباط برقرار کنید افرادی که به شما آرامش می بخشند.

۴- کارهای احمقانه انجام ندهید

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که کاری بدون فکر و برنامه ریزی انجام داده اید و بعدها پشیمان شده اید.

۵- مهربان باشید

احساس خوب منتقل می شود و مهربانی این احساس خوب را در شما به تک تک سلول هایتان منتقل می سازد و شما را به سمت موفقیت و شادی و داشتن زندگی آرام و لذت بخش هدایت می سازد.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

رازهای زندگی زناشویی موفق

مردان چگونه زنانی را دوست دارند

۱۰ نقص زنانه که مردان دوست دارند

روانشناسی زنان عاشق

آشنایی با سیاست های زنانه

شناخت رفتار زنان

روانشناسی ذهن زنان

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

زن موفق در زندگی و همچنین زن موفق در زندگی زناشویی چه خصوصیاتی دارد؟ خصوصیات یک دختر موفق چیست؟ راز موفقیت یک زن و  اسرار زنان موفق چیست؟  راز زندگی موفق زناشویی و به طور کلی راز زندگی موفق چیست؟ داشتن زندگی خوب چگونه ممکن است؟



موضوعات :
موفقیت

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.