no-img
نوین اطلس

رفتارهای زنانه مورد پسند آقایان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

رفتارهای زنانه مورد پسند آقایان
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
بهمن ۲۳, ۱۳۹۶

رفتارهای زنانه مورد پسند آقایان


این مطلب در مورد موضوعات رفتارهای زنانه چیست، جذب مرد مورد علاقه، دختر مورد علاقه پسران، اندام مورد علاقه مردان، لباس زنانه مورد علاقه مردان، رنگ لاک مورد علاقه مردان، جملات مورد علاقه مردان، تیپ مورد پسند دخترا نوشته شده است.

رفتارهای زنانه چیست

کدام رفتارهای زنان روی اعصاب مردان است؟

تمام وقت آزاد او برای شما نیست
‌این کاملا درست است که یک زن دوست دارد تا‌حد‌ممکن به همسر و عشق زندگی‌اش نزدیک شود و نگذارد او هیچ وقت احساس تنهایی کند؛مردها تا اینجا هیچ مشکلی ندارند اما گله آنها از آنجا آغاز می‌شود که می‌گویند:«ما هم دوست داریم که همسرمان همیشه و در همه لحظات خوب و بد زندگی همراه‌مان باشد اما خانم‌‌ها فکر می‌کنند تمام وقت آزاد مردشان تنها باید به آنها اختصاص داشته‌باشد نه هیچ‌چیز دیگر.

این دقیقا جایی است که می‌تواند برای ما آزاردهنده باشد.»مردی می‌تواند عاشق همسرش باشد ولی دوست داشته‌باشد گاهی زمانی را به خودش اختصاص دهد و به دنبال کارها و تفریحاتی برود که به تنهایی از آنها لذت می‌برد؛ نباید تصور کرد این کار یک دیوار دفاعی است؛ مردی که برای خودش نه علاقه‌ای داشته‌ باشد، نه یک فعالیت مثلا ورزشی یا… دیگر چه چیز از او باقی می‌ماند. وقتی هم زن و هم شوهر علایق‌شان را بشناسند و برای خودشان به تنهایی وقت بگذارند، در وقت‌های با هم بودن زمینه‌های بیشتری برای صحبت‌کردن و تحسین یکدیگر خواهند داشت، همه آدم‌ها به زمانی نیاز دارند که تنها بوده و فرصت نفس‌کشیدن داشته‌ باشند.

شکستن ناخن دلیل خوبی برای گریه نیست
مردها به‌راحتی با ابراز احساسات شدید زن‌‌ها معذب و آزرده خاطر می‌شوند. شکستن ناخن یا پاشنه کفش یا خرد‌شدن شیشه عطر یا… هیچ‌کدام دلیل نمی‌شود که بخواهید مقابل همسرتان شروع به گریه کنید. ابراز احساسات زیاد برای موضوعات کوچک شاید برای زنان امری عادی باشد اما مردها بیشتر آن را یک نمایش بیش از اندازه می‌دانند؛ سعی کنید در مورد چیزهایی که چندان مهم نیستند احساسات کمتری به خرج دهید؛ شاید لازم باشد وقتی اتفاق می‌‌افتد چند لحظه فکر کنید و ببینید آیا فردا یا هفته آینده هم به خاطراین موضوع ناراحت خواهید بود؛ اگر جواب شما نه است پس این موضوع ارزش فکرکردن و احساساتی شدن بیش از اندازه را ندارد.

وقتی مدام به او زنگ می‌زنید
مردانی هستند که می‌گویند از اینکه همسرشان هر ۱۰ دقیقه یک‌بار تلفن می‌زند و مدام پیامک‌های بی‌معنی می‌فرستد کلافه شده‌اند؛ از اینکه در تمام طول روز همسرشان زنگ می‌زند و مکان آنها را چک می‌کند اذیت می‌شوند، از اینکه باید برای هر چیز کوچکی جواب پس بدهند احساس ناامنی می‌کنند. قبل از اینکه بخواهید برای چندمین بار در طول روز به همسرتان زنگ بزنید کمی فکر کنید که آیا کار شما آنقدر مهم هست که بخواهید سر کار با او صحبت کنید و وقتش را بگیرید و ذهنش را از مسائل کاری منحرف کنید. مردها وقتی مشغول کاری هستند توجه بیش از اندازه را دوست ندارند.

ممکن است در ابتدا درباره تماس‌ها و توجهات بیش از اندازه همسرشان اعتراضی نکنند ولی به مرور کلافه می‌شوند و حتی گاهی با روش‌های متفاوت سعی می‌کنند از جواب‌دادن طفره بروند. یادتان باشد لازم نیست شما به عنوان یک زن هر چیز کوچک و هر حرکتی که می‌کنید را به همسرتان گزارش دهید و بالطبع او هم دوست ندارد همه چیز را به شما گزارش دهد؛ اینکه کجا هست الان به چه چیزی فکر می‌کند. به او زمان بدهید که گاهی شما را نداشته ‌باشد و دلش برای‌تان تنگ شود.

جذب مرد مورد علاقه

راه های مختلفی برای جذب پسران به خود و ازدواج با آن ها وجود دارد. بیشتر این راه ها در دو دسته ی عمده قرار می گیرند.

دسته ی اول تلاش برای جذب فردی است که از علاقه شما به خود آگاه نیست و دسته ی دوم تلاش برای جذب فردی است که نسبت به علاقه ی شما به خودش آگاهی دارد.

ادامه ی مقاله در :

جذب پسر مورد علاقه به ازدواج

دختر مورد علاقه پسران

ویژگی های همسر مورد علاقه آقایان چیست؟

من را به رسمیت بشناس
در دوره و زمانه فعلی که جایگاه مردها نسبت به وضعیت سنتی تغییر کرده، مردها دنبال زنی هستند که اگرچه امروزی و توانمند است اما وقتی در کنار آنها قرار می گیرد، به قدرتمند بودن مردها اعتراف کند.

مردها همان قدر که از زنان وابسته گریزان هستند، از زنان زیادی مستقل که با قدرتمندی شان روی مردانگی مردها سایه می اندازند، فرار می کنند. بنابراین باید باهوش باشید و بتوانید با وجود توانایی های بسیاری که دارید، وقتی در کنار همسرتان قرار می گیرید به احساس قدرت و غرور مرد احترام بگذارید.

اسطوره مهربانی
مردها قبل از هر چیز به این نگاه می کنند که زن زندگی شان چقدر مهربان است. برگ برنده در دست زنی است که لقب مهربان ترین را بگیرد. زن مظهر محبت و نرمی است و این چیزی است که مردها از قدیم تا امروز به عنوان اولین شرط انتخاب همسر در نظر داشته اند. یک رابطه کامل رابطه ای است که در آن هم محبت کنید و هم محبت ببینید. هم دوست داشته باشید و هم مورد دوست داشتن قرار بگیرید. بنابراین هر قدر در یک رابطه، به لحاظ عاطفی بیشتر مایه بگذارید، رابطه قوی تر می شود.

جذاب و زنانه
قبل از آن که طرف مقابل شما را بشناسد، ظاهرتان را می بیند و قضاوت می کند. بنابراین ظاهر شما باید مطلوب باشد. دقت کنید، نمی گوییم ایده آل یا بی نقص. فقط مطلوب و خوشایند. برای داشتن یک ظاهر خوشایند باید هم به سر و وضع تان در حد معمول برسید و هم رفتار مناسبی داشته باشید. رفتار مناسب برای یک زن، وقار، برخورد محترمانه و اجتماعی، اعتماد به نفس و کمی غرور و جدیت است. بعضی از مردها شاید در تعاملات روزمره با زنانی که بی پرواتر و شوخ طبع تر هستند گرم بگیرند اما این یک اصل است که مردها، زنی را آماده ازدواج می دانند که رفتاری متین و موقر، سنجیده و بالغانه داشته باشد. هیچ مردی یک دختر زیادی شاد، زیادی سرخوش و بی حواس را به عنوان زن زندگی اش انتخاب نخواهد کرد. پس خوش برخورد، جدی و معتمد به نفس باشید و در همه این موارد ظرافت و متانت زنانه تان را حفظ کنید. با این حال یک نکته را خیلی جدی باید بدانید و آن این که هیچگاه، هیچگاه، هیچگاه از ویژگی های زنانه، ظرافت ها و جذابیت های زنانه تان برای پیشبرد اهداف یا خودنمایی استفاده نکنید.

به من اعتماد کن
مردها برای زندگی مشترک به خانم هایی تمایل نشان می دهند که به آنها اعتماد و تکیه کند. آنها را وفادار بداند و با شکاکی هایش حوصله مرد را سر نبرد. البته که این ویژگی باید متقابل باشد. زن ها هم تمایلی به مردهای بدبین و شکاک ندارند. مردها زنی را می پسندند که آنها را به پیشرفت تشویق کند و در برنامه هایی که برای آینده دارند، پشتوانه آنها باشد. مردها میلی به زنان غرغرو، سختگیر و عصبانی ندارند. شاید به نظر خودتان کمی کمال گرا به نظر برسید اما واقعیت این است که این ویژگی می تواند قاتل زندگی مشترک شما باشد. چون مردها از زن های ایرادگیر و مضطرب واقعا فرار می کنند. پسران امروزی هم مثل اجدادشان زن را مظهر آرامش و منبعی برای قدرت گرفتن از او می دانند. پس شما هم به شیوه غریزی و نهادی آفرینشتان این آرامش را به او تزریق کنید.

قابل اعتماد باشید
مردها زنانی را برای زندگی انتخاب می کنند که در مواقع بحران بتوانند بخشی از مسئولیت زندگی را به آنها بسپارند و از بابت همه چیز خیالشان جمع باشد. بدون شک چنین زنی باید با تدبیر، بالغ و قابل اعتماد باشد. زنی که بتوان گاهی به او تکیه کرد، به تعهد و وفاداری اش ایمان داشت و از روابط اجتماعی اش، خیال راحت داشت.

مادر و همسر به تمام معنا
از همه این ها که بگذریم، مردها، حتی امروزی ترین شان هم هنوز در اعماق وجودشان زنی را تحسین می کنند که روحیات مادرانه داشته باشد. زنی که مراقب و حمایتگر باشد و دوست داشته باشد بچه دار شود و فرزندانش را با عشق تربیت کند. زنانی که در عین امروزی بودن و استقلال و قدرت روحیات زنانه شان را فراموش نکرده اند، مادری بالقوه هستند، به کدبانوگری علاقمندند و ذوق و شوق زنانه شان را خرج خانه و زندگی شان می کنند که از ویژگی های یک همسر مناسب است و مطلوب همه مردها در همه اعصار بوده و هستند.

اندام مورد علاقه مردان

مردها واقعاً چه دوست دارند؟

اگر واقعیت این بود که مردها زنان ریزه‌ میزه را دوست دارند مطمئن باشید که به شما می‌گفتم. اما خوشبختانه اینطور نیست. ممکن است استخوان ‌بندی بدنتان بزرگ یا ریز باشد. اصلاً مهم نیست چون در هر دو صورت می‌توانید برای مردان جذاب باشید.

شکل برای مردان بسیار مهم‌تر از سایز است!

دانشمندان دریافته‌اند که وزن‌های مختلفی جذاب شمرده می‌شوند. به فرم بدن و قد شما بستگی دارد. حقیقت نشان می‌دهد که زنانی که نسبت دور کمر و دور باسنشان ۰٫۷ است برای مردان جذاب‌تر هستند. دانشمندان دریافته‌اند که این مسئله در همه نقاط جهان و همه زمان‌ها در طول تاریخ صدق می‌کند.

به‌طور خلاصه، مردان زنانی را دوست دارند که بدن خوش‌فرم داشته باشند و سایز برایشان اصلاً مهم نیست.

نسبت ۰٫۷ کمر و باسن، نشانه بیولوژیکی از سلامت و باروری در زنان است. مغز مرد به‌طور اتوماتیک‌وار به این نشانه پاسخ می‌دهد.

لباس زنانه مورد علاقه مردان

_ در مورد مدل لباس زنانه مردها بیشتر موافق لباس های تنگ و جذب هستند و لباس زنانه های جذب رو بیشتر برای خانم ها می پسندن . اون ها عاشق این هستن که خانم ها شلوار جین جذب همراه با تاپ یا تی شرت جذب بپوشن و گوشواره های گرد و گردن بند ظریف بالای سینه بندازن.

_ از بین مدل لباس زنانه بلند هم مردها، ماکسی مشکی رو خیلی بیشتر قبول دارن .

_ لباس های کم رنگ و بدون آستین هم زیاد برای آقایون جذاب نیست ، اونا دوست دارن لباس ها رنگ های شاد و جذاب داشته باشن وآستین دار باشن البته نه اینکه حتما آستین لباس بلند باشه کوتاه هم باشه باز از نظرشون جذاب تر از لباس های بدون آستینه. از نظر آقایون ، لباس هایی هم که دنباله دار هستن و آستین های آویزون دارن گزینه های قابل قبولی نیستن و بیشتر خانم ها رو شلخته نشون میدن تا جذاب . و این که لباس هایی که کوچک تر از سایز خودتون باشه رو نپوشین مثلا اگرخیلی لاغر هستین و ی لباسی که از سایز خودتون کوچک تره ولی به تن شما میخوره رو نپوشین چون اون لباس تو تن شما کوچیک تر و مثل لباس بچه ها دیده میشه و اصلا جذابیتی نداره .

رنگ لاک مورد علاقه مردان

آبی زمردی

قرمز

نقره ای

مشکی

زرشکی

از زینت های خود بجا استفاده کنید!!!

بارها و بارها شنیده ایم که اسلام با زیبا بودن نه تنها مخالفتی ندارد بلکه در مواردی حتی زیبایی و آرایش زنان برای همسرانشان سبب کسب ثواب و تقرب به پیشگاه الهی می شود، ولی آن ها را از اینکه برای غیر همسر خود زینت کنند، منع کرده است.
رسول خدا(ص) در فرازی از روایتی می فرماید: «بهترین زنان شما، زنی است که… برای شوهرش آرایش و خودنمایی کند، ولی خود را از نامحرمان بپوشاند.» (بحارالانوار، ج ۱۰۳، ص ۲۳۵)
خداوند به زنان متأهل این فرصت را داده است تا با آرایش کردن برای همسر که یک نیاز فطری در نهان زنان است، در مسیر بندگی رشد کنند و به پروردگارشان تقرب پیدا کنند و چه فرصتی از این زیباتر! پس زنانی که علاقمند به استفاده از لاک ناخن هستند می توانند این نیاز و علاقه خود را در محیط خانه و در نظر همسر خود برآورده سازند. دختران جوان نیز می توانند در محیط خانه و در مجالسی که نامحرم وجود ندارد از لاک ناخن استفاده کنند.
لذا با توجه به احادیث فوق، نظر اسلام نیز بر این است که زنان از زیبایی ها بهره بیشتری ببرند و از آن ها استفاده کنند اما بدیهی است که باید در چهارچوب و حدود خاصی باشد. اگر چه امروزه با رواج لاک ناخن، در ظاهر استفاده از آن عادی شده است، اما قبح و زشتی اسفاده از آن در برابر نامحرمان، همچنان باقی است و هر کس خود در این زمینه مسئول است.

جملات مورد علاقه مردان

– تقدیر و تشکر از مردها: هر عبارت یا جمله‌ای که در بر دارنده‌ی تقدیر و تشکر از رفتار یک مرد باشد موجب خشنودی‌اش می‌شود؛ چرا که مردها دوست دارند از آن‌ها تقدیر شود. اگر هر ماه که با دست خود نفقه را به همسرش تقدیم می‌کند، همسرش پیششانی او را ببوسد و به او بگوید: «خدا روزی‌ات را زیاد کند و تو را غنی گرداند و این از فضل و خیر توست» بسیار خوشحال می‌شود.

– ستایش پیشرفت‌هایش: مرد بسیار دوست دارد که از پیشرفت‌ها و کارها و تلاشش تعریف شود در حقیقت آن‌ها دوست دارند همسرشان تلاششان را ببیند. مثل تشکر و قدردانی از زحمات و خستگی او به خاطر خانواده، یا تشکر برای تلاش‌اش به خاطر به پایان رساندن انجام معامله‌ای.

تیپ مورد پسند دخترا

به لباس‌های روزانه اهمیت بدهید

پوشش روزمره خیلی مهم است. بعضی‌ها فکر می‌کنند چون اسم روزمره به این لباس‌ها داده می‌شود نباید توجه زیادی به آن‌ها کرد. دقیقا برعکس است؛ روزمره یعنی یک بخش خیلی مهم از زندگی. پس برای انتخاب لباس‌های‌تان وقت بگذارید. برای ایجاد یک تغییر خوب از تی‌شرت‌های رنگی استفاده کنید. اگر نوجوان شما اهل برند و به قول خودشان مارک بازی است، یادتان باشد برندهایی را به او معرفی کنید که تنوع رنگی در آن‌ها وجود دارد. البته بهتر است طوری رفتار کنید که در ذهن آن‌ها رنگی و متناسب بودن بر برند بودن، ارجحیت پیدا کند.

نوجوان ساده؛ نوجوان خوش‌ پوش

نوجوان هستید و می‌خواهید خیلی خوش تیپ به‌نظر بیایید؟ قبول. خوش تیپ باشید اما در ظاهرتان اغراق نکنید. خیلی از پسرهای نوجوان دوست دارند مثل آدم‌های مشهور به‌نظر بیایند. آن‌ها سعی می‌کنند ظاهرشان را هم شبیه آدم‌های خاص بکنند. بزرگ‌ترها! به آن‌ها یاد بدهید‌، برای متفاوت بودن نیازی نیست که خودشان را عجیب و غریب درست بکنند.

اگر قرار است خیلی تغییر بکنند نهایتا از ۳رنگ متفاوت در پوشش شان استفاده کنند و نه بیشتر. نکته دیگر راجع به ساعت‌ آن‌هاست. استفاده از ساعت‌های خیلی بزرگ که به طبع خیلی جلب توجه می‌کنند و حتی بیشتر از این که توجه دیگران را به آن‌ها جلب بکند باعث تعجب‌شان خواهد شد.

تی‌شرت تبلیغاتی ممنوع!

وقتی یک تی‌شرت با یک لوگوی بزرگ تبلیغاتی می‌پوشید شبیه یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک به‌نظر می‌رسید! دور اینگونه تی‌شرت‌ها را خط بکشید. در عوض به‌دنبال تی‌شرت‌های کلاسیک با یقه‌های هفت بروید‌ یا تی‌شرت‌هایی با طرح‌های زیبای هنری. این روزها لباس‌هایی با خطوط فارسی گزینه‌های زیبا و با اصالتی هستند که می‌توانند حال‌و‌هوای تازه‌ای به تیپ شما ببخشند.

لباس‌هایی نه تنگ و نه گشاد

بهترین پیشرفتی که می‌توانید برای ظاهرتان ایجاد کنید داشتن یک انتخاب هوشمندانه و با دقت است، انتخاب لباس‌هایی که کاملا اندازه‌تان هستند.

بیشتر آقایان، به‌خصوص آقا پسرها، لباس‌هایی می‌پوشند که برای‌شان گشاد یا حتی خیلی گشاد هستند! مطمئن شوید که لباس‌تان درست هم سایز خود شماست و نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد. لباس‌های خیلی گشاد یا خیلی تنگ تبدیل به یک بیماری مسری شده‌اند! مراقب باشید!

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

جملات مورد علاقه مردان

خصوصیات زنانه مورد علاقه مردان

دختر مورد علاقه پسران

رفتارهای جذاب زنان برای مردان

نشانه های بی میلی مرد به زن

خصوصیات یک زن ایده آل

پسران عاشق چگونه دخترانی میشوند؟

قانون جذب مرد مورد علاقه

مرد متولد خرداد با چه زنی ازدواج کند

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

رفتارهای زنانه چیست؟ آیا این رفتارها در جذب مرد مورد علاقه تاثیرگذار است؟ دختر مورد علاقه پسران و اندام مورد علاقه مردان و لباس زنانه مورد علاقه مردان و رنگ لاک مورد علاقه مردان و جملات مورد علاقه مردان چیست ؟ تیپ مورد پسند دخترا چگونه تیپی است؟



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.