no-img
نوین اطلس

درمان سرد مزاجی مردان با دارو


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

درمان سرد مزاجی مردان با دارو
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۲۱, ۱۳۹۶

درمان سرد مزاجی مردان با دارو


این مطلب در مورد موضوعات درمان گرم مزاجی مردان، با مرد سرد مزاج چه کنم؟، علائم سرد مزاجی، داروی سرد مزاجی زنان، خصوصیات مردان سرد مزاج، علت سردی مردان، قرص برای سرد مزاجی مردان، قرص ضد سرد مزاجی نوشته شده است.

درمان گرم مزاجی مردان

اگر مزاج‌تان گرم است و علائمی از قبیل کلافگی، بالانیامدن نفس، تلخی دهان و سرگیجه را در طول روز تجربه می‌کنید با استفاده از این نسخه گیاهی می‌توانید مزاج‌تان را کنترل کنید. برای تهیه این نسخه کافی است یک قاشق غذاخوری نعنا را با یک لیوان آب جوش به‌مدت ۰۱‌دقیقه دم کرده و آن را صاف کنید. سپس مقداری شکر، خاک‌شیر و آبغوره به آن اضافه کرده و آن را میل کنید. این نسخه کمک می‌کند تا علائم گرم مزاجی از قبیل کلافگی و گرگرفتگی، تلخی دهان و سرگیجه‌های‌تان به مرور برطرف شود.

با مرد سرد مزاج چه کنم؟

دلیل ازدواج رفع تمام نیازها در چارچوب خانه است. نیاز به تعلق عاطفی، نیاز به گوش شنوا، نیاز به همدم و همراه برای زندگی، نیاز مالی و همین طور صدرنشین این نیازها، نیاز جنسی که باید در خانه و توسط همسر برطرف شود. قرار است شما و همسرتان بهترین برطرف‌کننده همه نیازهای هم باشید. همین طور که گرسنگی و احتیاج فرد به غذا خوردن با بالا رفتن سن کم نمی‌شودنیاز جنسی نیز به طور معمول در اقایان کم نمی شود و چه بسا در مواردی افزایش هم پیدا میکند و اگر شخص دچار بیماری های قلبی و عروقی و…… گردد ممکن است در رابطه جنسی خود دچار مشکل گردد.

علائم سرد مزاجی

سردمزاجی ۲ نوع است؛ اولیه که از همان روزهای نخستین بعد از ازدواج، مرد مایل به برقراری روابط زناشویی با فاصله زیاد است و سردمزاجی ثانویه. در این نوع مرد از ابتدا چنین مشکلی نداشته و بعدها دچار کاهش میل جنسی شده است.

داروی سرد مزاجی زنان

با گل سرخ خود را درمان کنید
یکی از گیاهانی که مصرف خوراکی و موضعی آن به درمان ناتوانی یا کم‌توانی جنسی کمک می‌کند گل سرخ است. در بسیاری از متون طب سنتی اشاره شده که مصرف روزانه عصاره به دست آمده از گل سرخ می‌تواند تاثیر مثبتی در بهبود توانایی جنسی مردان و زنان داشته باشد. استفاده موضعی از روغن گل سرخ نیز در ناحیه شکم می‌تواند تاثیرگذاری مناسب بر درمان ناتوانی جنسی و افزایش توانایی بدن در مردان و زنان داشته باشد. علاوه بر این مصرف گل سرخ به صورت خوراکی به بهبود عملکرد دستگاه گوارش و افزایش آرامش و کنترل تپش قلب نیز کمک می‌کند.

خصوصیات مردان سرد مزاج

* مردانی که دوست ندارند به همسر خودشان عشق‌ورزی و محبتی نشان بدهند

* مردانی که اشتغال ذهنی وسواس‌گونه و بیش از حدی به بدن خود دارند

* مردانی که تندخو و پرخاشگرند و اهل خوش‌رفتاری نیستند

* مردانی که همسرشان را دوست ندارند و نسبت به او هیچ احساسی ندارند

علت سردی مردان

داروها هم می‌توانند باعث کاهش میل جنسی مردان شوند؟
بله، مصرف برخی داروها مانند داروهای ضدافسردگی (به‌خصوص فلوکستین) و ضدفشارخون یا ضدریزش مو باعث کاهش میل جنسی می‌شود.

آیا مشکلات هورمونی هم میل جنسی مردان را کاهش می‌دهد؟
اختلال‌های تیروییدی و تومورهای غده هیپوفیز، ممکن است باعث کاهش میل جنسی شود. افرادی که سطح تستوسترونشان پایین‌تر از سطح طبیعی است، کاهش میل جنسی را تجربه می‌کنند. چند دلیل احتمالی برای کاهش سطح تستوسترون وجود دارد که با آزمایش‌های پزشکی و تست‌های آزمایشگاهی مشخص می‌شود. هرچند هنوز تاثیر پایین‌بودن سطح هورمون بر کاهش میل جنسی چندان روشن نیست اما در مردان پایین بودن سطح هورمون تستوسترون همیشه با کاهش میل جنسی همراه است. افزایش پرولاکتین و مشکل‌های تیروییدی به‌خصوص کم‌کاری آن نیز در کاهش میل‌‌جنسی موثر است.
عده‌ای معتقدند گذراندن تمام زمانشان با همسر، میل جنسیشان را نسبت به او کم می‌کند.

قرص برای سرد مزاجی مردان

احساس می‌کنید شوهرتان سردمزاج شده!

این ادویه را به برنامه غذایی‌اش اضافه کنید: سردمزاجی از آن حالت‌هایی است که ممکن است افراد مختلفی آن را تجربه کنند اگر شما هم به تازگی احساس کردید که همسرتان دچار سردمزاجی شده بیشتر از دارچین در برنامه‌غذایی‌تان استفاده کنید.

قرص ضد سرد مزاجی

یکی از رایج‌ترین شکایت‌هایی که اغلب خانم‌ها از همسران‌شان دارند خستگی‌های تمام‌نشدنی آنها در طول هفته است. اگر شما هم احساس می‌کنید که همسرتان مثل گذشته پرانرژی نیست و آنطور که باید و شاید وقتش را با شما نمی‌گذراند این شیوه را تجربه کنید. پیش از آنکه خستگی بر او غلبه کند رژیم‌غذایی او را تغییر دهید و مصرف خوراکی‌هایی مثل گردو، نارگیل، کاکائو، خرما، کنجد و گوشت شتر را به برنامه‌ غذایی او اضافه کنید و از مصرف غذاهایی که طبع سرد دارند مثل ماهی، توت‌فرنگی، خیار، گوشت گاو و هندوانه تا می‌توانید پرهیز کنید.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

علت کم شدن علاقه به همسر

علت فاصله گرفتن مرد از زن

دلیل فاصله گرفتن مردان

وقتی مرد فاصله میگیرد

سرد شدن مرد

درمان گیاهی سرد مزاجی مردان

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید

با مرد سرد مزاج چه کنم؟ و علائم سرد مزاجی چیست؟ خصوصیات مردان سرد مزاج چه می تواند باشد؟ علت سردی مردان و قرص برای سرد مزاجی مردان چیست؟ قرص ضد سرد مزاجی و داروی سرد مزاجی زنان چیست؟ درمان گرم مزاجی مردان چگونه امکان پذیر است؟



موضوعات :
درمان و بهبود

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.