no-img
نوین اطلس

جملات مورد علاقه مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جملات مورد علاقه مردان
امتیاز 4.40 ( 5 رای )
zip
بهمن ۲۱, ۱۳۹۶

جملات مورد علاقه مردان


این مطلب در مورد موضوعات جملات مورد علاقه مردان، جملاتی که مردان عاشق شنیدنش هستند، مردان چه زنانی را بیشتر دوست دارند، راههای جذب پسران برای ازدواج، جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند، پنج جمله ای که مردان عاشق شنیدنش هستند نوشته شده است.

جملات مورد علاقه مردان

اسم همسرتان را نیکو و به بهترین حالت صدا بزنید

به خاطر داشته باشید که اسم یک شخص براى او، شیرین ترین و مهم ترین کلمات در تمام زبان هاست. اشخاص به قدرى به اسم خود علاقه دارند که مى کوشند به هر قیمت که شده، در خاطرها بماند. یکى از موجبات جلب محبت، نام بردن اشخاص با عناوین احترام آمیز و اسم هایى است که طرف مقابل آنها را دوست دارد. بعضى همسران به اشتباه فکر مى کنند از آن جا که با همسر خود صمیمى هستند، لازم نیست اسم او را به احترام صدا بزنند؛ در حالى که باید به خصوص در بین افراد دیگر، اسم همسرتان را به نیکى ببرید. این کار، یکى از راه هاى جلب محبت همسران مى باشد. پیامبر گرامى اسلام صلى الله علیه وآله نیز در حدیثى یکى از راه هاى جلب محبت افراد را صدا کردن و خواندن آنها به محبوب ترین نام هایى که دوست دارند، دانسته است.(همچنین نگاه کنید به جملاتی که دل مردان را آب می کند)

جملاتی که مردان عاشق شنیدنش هستند

نگران نباش ، من با توام.

بسیار هوشمندانه و با فکر عمل کردی؛ متشکرم!

بسیار هوشمندانه و با فکر عمل کردی؛ متشکرم!

دوستت دارم

مردان چه زنانی را بیشتر دوست دارند

مردها کسی را می خواهند که حامی و پشتیبانشان باشد. خیلی از خانم ها منتظر هستند که اشتباه کوچکی از آقا سر بزند که آنها را به باد انتقاد بگیرند و در مسائل خصوصی و حتی شغلی شان دخالت کنند. آقایون به ارتباط خود به عنوان یک سیستم محافظ نگاه می کنند زمانیکه خانم نتواند یک چنین حسی را در آنها به وجود آورد و از این گذشته تا آنجا که می تواند از آنها انتقاد هم بکند، چیزی نمی گذرد که آقا از او جدا می شود.

مردها از خانم های عصبی که تمام مدت داد و فریاد می کنند خوششان نمی آید. آنها خانم هایی را می پسندند که اهل بحث و گفتگو باشند و قادر باشند که مشکلاتشان را از راه های منطقی حل کنند. شاید خلق و خوی آتشین شما را در همان روزهای اولیه اندکی جذاب باشد اما در روز ۵۰۰ به هیچ وجه به شما افتخار و قدرت نخواهد بخشید.

مردها از خانم هایی که آنها را به چالش وا می دارند خوششان می آید. دوست دارند که خانم ها آنها را در انتظار بگذارند. مردها معمولا زمانی که احساس امنیت کنند اندکی در رابطه تنبل می شوند اما زمانیکه آنها را به چالش وا می دارید، حداقل کاری برای انجام دادن دارند. اگر می خواهید مرد خود را همواره به خود علاقمند نگه دارید باید او را همیشه به چالش وادار کنید.

مردها به دنبال همسری می گردند که به آنها متعهد باشد. هر چند پیدا کردن چنین شخصی مشکل است اما می توانید حداقل آرزوی داشتن یک چنین همسری را داشته باشید. مردها نامزدی را دوست دارند که بتوانند به او اعتماد کنند و مشکلات و ناراحتی هایشان را با او در میان بگذارند. تعهد مثل یک خیابان یکطرفه نیست و باید از جانب هر دو طرف رعایت شود. چنین نیازی برای همیشه در وجود تمام مردها باقی خواهد ماند.

مردها دوست ندارند که تنها زندگی کنند. حقیقت این است که مردهای امروزی به دنبال یک خانم مجرد قابل اطمینان و جذاب هستند که بتوانند رابطه بلند مدتی را با او آغاز کنند. آنها می خواهند با او از زندگی خود لذت ببرند و دقایق خود را با او تقسیم کنند تا آرام و قرار بگیرند. افراد مجرد کمی وجود دارند که خواهان ارتباط بلند مدت هستند. مشکلی که مردها با آن مواجه هستند این است که دنیا به طور کلی عوض شده. زمانی که انتظار هیچ چیزی را ندارند به سرعت برایشان زن می گیرند و طوری که متوجه نشوند بچه دار می شوند. آنها فقط و فقط به دنبال ارزش و احترام از طرف شریک زندگی خود هستند و بس. در حالیکه خانم ها در نقشهای اجتماعی خود بسیار موفق هستند خوب است که هیچ گاه از یاد نبریم که جایگاه اصلی آنها به خانه و خانواده شان تعلق دارد.

راههای جذب پسران برای ازدواج

۱. وساطت افراد خانواده، بستگان و بخصوص والدین: متدوال ترین روش در فرهنگ ملی و دینی همین روش شناسایی به واسطه افراد خانواده و یا فامیل و بستگان است. افراد خانوداه اغلب به دلیل شناختی که از فرد و روحیات و عقاید و خواسته های وی دارند و همین طور شناختی که از افراد مورد نظر دارند و یا می توانند با تحقیق های مهم همه جانیه شناخت کافی پیدا کنند بهتر می توانند به تطابق داشتن و میزان هم گرایی و اشتراکات آنها آگاهی پیدا کنند. این روش ساده ترین روش عملی و سهل الحصولترین طریق کسب اطلاعات اولیه و ارتباطات بعدی و مورد نیاز است و از نظر حاصل کار نیز ثمر بخش ترین شیوه به شمار می رود.
به عبارت دیگر این روش از این امتیازات برخوردار است: سهولت، سرعت کسب اطلاعات و ارتباطات، اطمینان نسبی بیشتر به صداقت و دلسوزی واسطه(که خانواده و والدین هستند) و شناخت بیشتر به روحیات، سوابق و خواسته های طرفین. علاوه بر این خالی از هر گونه تعصب و سوگیری است و بدون هیچ گونه حب و بغض شخصی انجام می گیرد. همچنین تحت تأثیر احساسات و عواطف غریزی که در ارتباطهای مستقیم به وجود می آید، نیست.
۲. وساطت مراکز مشاوره
مراجعه به برخی مراکز مشاوره ازدواج که به منظور شناساندن دو فرد برای ازدواج تأسیس شده است، فرد مطلوب و مطابق با خواسته ها و توقعات خود را یافت. چنین مراکز مشاوره محدود هستند و کمتر با فرهنگ ملی و بومی ما تناسب دارد و افراد کمتری برای شناسایی فرد مورد نظرشان به این مراکز مراجعه می کنند. اگر این مرکز مشاوره ازدواج مورد اعتماد باشند در محیط های دانشگاه یا غیر آن می توانند موثر باشند و از طرف دیگر چون امکان همسریابی از راه اول یعنی وساطت خانواده به هر دلیلی امکان پذیر نیست این راه می تواند اطلاعاتی که موردنیاز را در اختیار بگذارند. تأکید می شود این مراکز مشاوره باید دارای کارشناسان دلسوز، با تجربه و مورد اعتماد و سابقه روشن و مطمئن باشند.
۳. راه دیگری که متأسفانه در حال حاضر و بخصوص در محیط های اجتماعی مختلط مثل دانشگاه ها از آن استفاده می شود روش ارتباط مستقیم و بدون واسطه است. در این روش جوانان آماده ازدواج شخصا و مستقیما اقدام به خواستگاری یا جلب خواستگار می کنند. به نظر ما این روش معقولی نیست و تناسبی با فرهنگ دینی و اخلاقی ما ندارد و معمولا موجب بروز و ظهور روابط نامشروع و فسادآور می شود زیرا این روش به دلباختگی در یک نگاه منتهی می شود و تصمیم گیرنده بدون توجه به معیارها و ارزشهای تعیین شده در شرائط همسر ایده ال و متناسب، و بدون توجه به هدف مورد نظر خود و صرفا به خاطر جلب توجه به ظواهری همچون زیبایی، ثروت، تحصیلات، پست و مقام و … شیفته طرف مقابل شده و تصمیم گیری اش در یک فضای فکری و روانی احساسی و عاطفی انجام می گیرد.
هرچند لازم است دو طرف به مسائل ظاهری مثل آنچه گفته شد توجه کنند ولی محور قرار دادن و اصالت دادن به آنها منتفی است و صحیح نیست بلکه باید ضمن توجه به آنها، به موازین اساسی و ارزشهای اخلاقی و زیربنایی و پایبندی به اصول اخلاقی دینی اصالت بخشید و آنها را محور تصمیم گیری قرار داد. و گر نه تصمیم گیری های بر اساس ارتباط های مستقیم و بدون واسطه معمولا بر اساس خواسته های نفسانی و احساسات زودگذر انجام می گیرد. که عواقب ناگوار و نامطلوب دارد. بنابراین توصیه اکید ما این است که برای شناسایی فرد مورد نظر و همسریابی هرگز از این روش استفاده نشود و به ایجاد ارتباط مستقیم چه حضوری و چه تلفنی و چه مکاتبه ای بدون اشراف و نظارت خانواده های دو طرف اقدام نشود.
۴- یکی از راه هایی که امروزه برای شناسایی و ارتباط دختر و پسر بکار گرفته می شود, چت است, در این زمینه گفتنی است, اصل چت در صورتی که منتهی به مفسده ای نشود اشکال ندارد, ولی با توجه به حساسیت مسئله همسر گزینی و شرایط فراوانی که احراز آنها لازم است, بدست آوردن همسر مناسب, از این طریق مشکل به نظر می رسد, مگر اینکه در مراحل بعدی در مورد او تحقیقات رسمی صورت گیرد و فرد از این بابت مطمئن شود که همسر مورد نظر خود را یافته است.

جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند

۱-من ازاینکه همسرت هستم خوشحالم
کاملا واضح است که مردان دوست دارند بدانند همسرانشان از زندگی با آنها راضی اند و از بودن با آنها لذت می برند ، آخرین باری که از شوهرتان تشکر کردید چه زمانی بوده است ؟ فکر نکنید که حتما خودش می داند ، باید به زبان بیاورید!

۲- تو یک پدر فوق العاده ای
در اعماق قلب هر مردی میلی برای قهرمان بودن وجود دارد، خصوصا برای فرزندانشان، به همسرتان بگویید که دقیقا به چه دلیل قهرمان فرزندتان است و یک شب موقع شام به فرزندانتان بگویید که چرا او یک مرد بزرگ است.

۳-من واقعا مجذوب تو هستم، تو یک مرد واقعی هستی
این یک باور عمومی است که زنان جذاب تر از مردان هستند، اما مردان نیز همین که موی سرشان شروع به ریزش می کند، یا شکمشان جلوتر می آید، نسبت به ظاهر خود کاملا حساس می شوند. هیچ وقت ظاهر شوهرتان را به تمسخر نگیرید، به او بگویید که چقدر برای شما جذاب است.(همچنین نگاه کنید به توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کنند)

۴- من به تصمیمی که گرفته ای احترام می گذارم
وقتی مردی تصمیمی می گیرد، خصوصا یک تصمیم سخت، انتظار ندارد همسرش آن را نقد کند یا زیر سوال ببرد. او می خواهد اطمینان یابد که همسرش حامی اوست و او را به خاطر گرفتن تصمیم های عاقلانه تحسین می کند.

۵- من می دانم که ما باید متناسب با درآمدمان زندگی کنیم و در این مورد همیشه همراهت هستم
شوهر شما نسبت به آینده خانواده شما مسئول است، این یعنی از لحاظ اقتصادی هم باید به فکر خانواده باشد، داشتن همسری که عاقلانه پول خرج و پس انداز کند، اطمینان قلبی قوی به او می دهد.

۶- من به خاطر رهبری مذهبی تو ممنونت هستم
داشتن ارتباط با خدا در وجود همه ما نهادینه شده است و بسیاری از مردان دوست دارند به عنوان مراقب مذهبی خانواده شان شناخته شوند، به همسرتان در تقویت بتورش کمک کنید و او را در رهبری مذهبی اش یاری کنید و به او بگویید که بهترین همسر در کل دنیاست.

۷- تو بسیار عاقلی
بسیاری از مردان از سنین کودکی حلال مشکلات هستند و از فرآیند تفکر و به نتیجه رسیدن لذت می برند، اتفاقا این همان مسئله است که باعث می شود همیشه همسرتان به جای اینکه به حرف دلتان گوش کند، فقط سعی در حل مشکل شما دارد. تشخیص قدرت درک ذهنی همسرتان و تحسین هوشمندی او برای شما فایده زیادی دارد. به او تاکید کنید که به قضاوت عاقلانه اش اعتماد دارید.(همچنین نگاه کنید به جملات عاشقانه مخصوص نامزدها)

پنج جمله ای که مردان عاشق شنیدنش هستند

تشکر با قشنگ‌ترین کلمات
وقتی همسرتان کارهای مردانه‌اش را انجام می‌دهد، پیش خودتان نگویید به وظیفه‌اش عمل کرده و نیازی به تشکر نیست. فکر نکنید مردتان به‌خاطر دست‌های قوی و توانایی‌های مردانه‌اش نیازی به شنیدن تشکر ندارد. در ازای هر قدمی که برای شما و زندگی مشترک‌تان برمی‌دارد، از او تشکر کنید.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب حرف زدن با معشوق)

به او بفهمانید متوجه هستید که برای شما چه کارهایی انجام می‌دهد. یک مرد هر قدر هم که قوی باشد و خود را بی‌نیاز از اینگونه جملات نشان دهد باز هم درون خود دوست دارد که توسط همسرش دیده شده و از کارها و خدماتش قدردانی شود.جملات ساده‌ای مانند: ممنون که مرا صبح‌ها تا ایستگاه می‌رسانی، متشکرم که با تمام خستگی ات خریدهای خانه را انجام می‌دهی و جملات ساده‌ای که نشان‌دهنده قدردانی شماست، برای او بسیار انرژی‌بخش خواهد بود. توانایی تشکر کردن از دیگران از چیزهایی است که به آن سفارش شده‌ایم.

امام سجاد(ع) می‌فرمایند: «روز قیامت، خداوند متعال به بعضی از بندگانش می‌گوید: آیا شکر فلان کس را به‌جای آوردی؟ عرض می‌کند: پروردگارا! من شکر تو را به جای آوردم. خداوند می‌فرماید: چون شکر او را به جا نیاوردی شکر مرا هم به جا نیاورده‌ای!» سپس می‌فرمایند: شکرگزارترین شما در پیشگاه خدا کسی است که از نعمت‌ها و زحمات مردم بیشترین قدردانی و شکرگزاری را به عمل آورد. پس این نکته را از خانه خود شروع کنید.

ابرمرد زندگی من
یکی از نیازهای روحی مردانه که باید برآورده شود تا شما با چشمان خودتان ببینید یک مرد تا چه حد می‌تواند حمایتگر، مؤثر و دوست‌داشتنی باشد، این است که حس کند ابرمرد زندگی همسرش است. بداند در نگاه شریک زندگی‌اش تکرار نشدنی است وشما به‌عنوان همسر او اعتقاد دارید بهترین مرد دنیا در کنارتان هست.(نگاه کنید به حرفهای عاشقانه برای جذب مردان)

اینکه هر آدمی مشکلاتی دارد و هیچ‌کس گل بی‌عیب نیست را همه قبول دارند اما حتما شنیده‌اید که «اگر در دیده مجنون‌نشینی/ به غیراز خوبی لیلی نبینی». مهم این است مرد زندگی‌تان بداند در نگاه شما بهترین انتخاب بوده و خواهد بود. به او بگویید که قوی و قابل اتکاست و دنیای‌تان بدون او چیز بزرگی کم دارد؛ چیزی مانند یک حامی مهربان برای تمام لحظات زندگی.

به تو افتخار می‌کنم
به همسرتان در موقعیت‌های مختلف نشان دهید که به او افتخار می‌کنید و این را نه‌تنها از دیگران مخفی نمی‌کنید بلکه با کمال میل نشان می‌دهید که بهترین مرد دنیا شریک زندگی شماست. خوب است بعضی وقت‌ها بی‌بهانه و خیلی ساده به او بگویید که به او و بودنش افتخار می‌کنید و گاهی هم دنبال موقعیت‌هایی باشید که مقابل چشم همسرتان این را به دیگران هم بگویید.

یک آقا وقتی متوجه می‌شود همسرش در مقابل دیگران از او تعریف کرده و اعتراف می‌کند زندگی در کنارش بسیار لذتبخش است، احساس غرور خواهد کرد و کسی که این حس را به او هدیه داده همیشه در دلش باقی می‌ماند. نیازی به نقش بازی‌کردن نیست، خوب به همسرتان دقت کنید، نکات زیادی دارد که می‌توانید به آنها افتخار کنید و با بیان آن، او را به سمت بهتر شدن سوق دهید.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

خصوصیات زنانه مورد علاقه مردان

پنج جمله ای که مردان عاشق شنیدنش هستند

مردان چگونه زنانی را دوست دارند

راه های جذب پسران برای ازدواج

راه های جذب پسران در چت

مردان چه نوع بوسه ای دوست دارند

جذب پسر از راه غیر مستقیم

دختر مورد علاقه پسران

حرفهایی که مردان را عاشق میکند

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

جملات مورد علاقه مردان و  جملاتی که مردان عاشق شنیدنش هستند  و جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند و پنج جمله ای که مردان عاشق شنیدنش هستند به شما کمک می کند  متوجه شوید مردان چه زنانی را بیشتر دوست دارند و شما را در  راههای جذب پسران برای ازدواج یاری می دهد.



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.