no-img
نوین اطلس

بیماری تنوع طلبی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

بیماری تنوع طلبی
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۱۹, ۱۳۹۶

بیماری تنوع طلبی


این مطلب در مورد موضوعات تنوع طلبی در عشق، تنوع طلبی در زنان، درمان تنوع طلبی، درمان تنوع طلبی در زنان، تنوع طلبی چیست، ازدواج با مرد تنوع طلب، تعریف تنوع طلبی، مشخصات زنان تنوع طلب نوشته شده است.

تنوع طلبی در عشق

تنوع طلبی دشمن عشق است
تنوع طلبی آفت زندگی عاشقانه است. عشق با وحدت و تمرکز بر روی یک نفر شکل می گیرد و پیشرفت می کند. وقتی هر روز توجه شما به فرد یا افراد دیگری که شریک زندگی شما نیستند جلب می شود روح و دلتان به تنوع طلبی و مزه کردن طعم‌های مختلف عادت می کند اما این مسئله به سادگی تمام نمی شود. این مسئله هم مثل مادیات است که هر چه بیشتر در آن غرق می شوی کمتر قانع و راضی خواهی شد. این نوشتار به هیچ وجه قصد نصیحت یا انذار ندارد. بلکه نگاه آن مثل نگاه یک بازاریاب است.

یک بازاریاب باید دقت کند که از بازاریابی خود چه منظوری دارد اگر منظور او کسب سود است باید بداند که فلان کار او را به سود نخواهد رساند فقط وقت او را خواهد گرفت و نهایتا زمان و شرایط مناسب سوددهی را ضایع خواهد نمود. تنوع طلبی اگر برای جلب لذت بیشتر است هرگز فرد تنوع طلب را به مقصود نخواهد رساند. اگر نمره دردها و ناراحتی‌ها و ناکامی هایی که فرد در این مسیر تحمل خواهد نمود را با نمره لذتها و سودهایش جمع کند و معدل بگیرد قطعا در این مسیر مردود خواهد شد.

تنوع طلبی در زنان

آیا مردان از زنان تنوع خواه ترند ؟
به جرات باید گفت که نه.
گرایش مردان به توع طلبی جنسی نه در ایران بلکه در اکثر نقاط جهان بیشتر و گسترده تر از زنان است. همین موضوع دستاویزی شده است برای طرفداران مرد سالاری جنسی که تنها طبیعت مرد را قائل به تنوع طلبی جنسی فرض کنند و به همین دستاویز حد و مرز را در روابط جنسی خود از میان بردارند.: « بدون شک بسیاری از اینها نتیجه ی علاقه اصلاح ناپذیر مردان به تنوع است و طبیعت مرد به یک زن بسنده نمی کند »
مسلما تنوع خواهی زمانی آغاز می شود که لذت دریافتن یک موهبت احساس شود و نیاز به انواع آن در آدمی به وجود بیاید. به عنوان مثال باید یک فرد اصولا لذت غذا خوردن را دریابد تا در مورد غذا و لذت آن به تنوع روی آورد.
در طول تاریخ بشر و بنا بر دلایل مذهبی ؛ عرفی ؛ سیاسی و تفاوت در نوع لذت جنسی زنانه و مردانه ؛ زنان بنا بر شواهد تاریخی و استنادات علمی از موهبت لذت جنسی محروم مانده و یا آن را به درستی درک نکرده اند. مسلما زمانی که فردی از این لذت به درک مناسب و شناخت کافی نرسیده باشد تنوع خواهی برای او بی معنی خواهد بود. در حالی که مسلما اگر یک زن بتواند لذت جنسی را به صورت عمیق و کامل تجربه کند خواهیم دید که او نیز دچار حس تنوع طلبی سکسی خواهد شد.

درمان تنوع طلبی

۱-سعی کنید هر از چند گاهی در زندگی خود تغییراتی هر چند جزئی ایجاد کنید.

۲- بی کاری و فقدان فعالیت یک عامل مهم در ایجاد بی حوصلگی ست. دست به کار شوید با نشستن و به نقطه ای خیره شدن چیزی عوض نمیشود. برخیزید و به کاری مشغول شوید.

۳- حس پوچی و این باور که زندگی، شغل و فعالیتهای شما بی معنی میباشند میتواند شما را تا مرز خود کشی پیش برد. شما نباید زندگی خود را یک دایره بی پایان و هدف بدانید. این وظیفه خود شماست که به زندگی خود معنا بخشید.

۴-هر روز یک چیز جدید یاد بگیرید و به علم خود بیفزایید.

۵- خود را به چالش بکشانید. به فعالیتی دست بزنید که در شما استرس ملایمی ایجاد میکند. مانند برد و باخت (در بازی، ورزش) و یا پذیرش ایده های جدید.

۶- به یاد داشته باشید که هیچ چیز کسالت بار و خسته کننده نیست بلکه این ذهن بی حوصله شماست که همه چیز را کسل کننده میبیند. بی حوصلگی یک امر نسبی و درونیست. افکار خود را تغییر دهید تا احساسات شما نیز تغییر یابند.

درمان تنوع طلبی در زنان

حس کنجکاوی خود را بر انگیزید.نسبت به پیرامون خون بی تفاوت نباشید.سعی کنید از همه چیز سر در بیاورید.البته به غیر از مسائل شخصی دیگران.

خیالپردازی کنید. خیالپردازی بیش از حد سبب دور افتادن شما از واقعیتها و حقایق میگردد اما از تخیل خود میتوانید در رفع بی حوصلگی کمک بگیرید. خیالپردازی کنید و به آرزوهای خود دست یابید.

تکرار فعالیتهای روزمره و یا از روی عادت بسیار خسته کننده است. بنابراین دیگر ایده ها، گزینه ها واحتمالات را هم انتخاب کنید. مثلا هر روز برای صبحانه چای شیرین نخورید، یک روز هم قهوه و یا شیر بخورید و یا هر روز سر یک ساعت فعالیت خاصی را انجام ندهید. هراز گاهی طرز لباس پوشیدن و یا مدل موی خود را تغییر دهید .

هر بار سر قرار ملاقات یک دست لباس مشابه به تن نکنید. و یا در کافی شاپ فقط میلک شیک سفارش ندهید. با یک هدیه بدون مناسبت طرف مقابل خود را غافلگیر کنید.

تنوع طلبی چیست

میل به برقراری ارتباط با افراد مختلف

ازدواج با مرد تنوع طلب

قبل از ازدواج با توجه به ویژگی های شخصیتی افراد تنوع طلب می توانید  این مسئله را تشخیص داده و مانع یک ازدواج ناموفق شوید.

تعریف تنوع طلبی

کسی یا کسانی است که خواهان تنوع و یا به بیانی تنوع را در زندگی و امور اجتماعی خود طلب می کنند

مشخصات زنان تنوع طلب

حس کنجکاوی و کاوش در آن‌ها مشاهده می‌شود.
تنوع طلب ها راه های متعدد و متفاوتی را امتحان می‌کنند و زیاد از این شاخه به آن شاخه می پرند.
از معایب شخصی این تیپ افراد می توان به ناسازگاری آن ها اشاره کرد.
بسیار ولخرج هستند و بیش از حدِ درآمدشان خرج می‌کنند.
اگر از انجام کاری لذت نبرند، آن را متوقف می‌کنند.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

چرا مردها تنوع طلبند؟

خیانت زناشویی علل و درمان

راهکارهایی برای درمان خیانت زناشویی

درمان تنوع طلبی

دلایل خیانت مردان

مطیع کردن همسر

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

شناخت تنوع طلبی در عشق و تنوع طلبی در زنان می تواند به  درمان تنوع طلبی و درمان تنوع طلبی در زنان کمک کند. اگر بدانید تنوع طلبی چیست می توانید از  ازدواج با مرد تنوع طلب خود داری کنید. تعریف تنوع طلبی به شما  کمک کند مشخصات زنان تنوع طلب متوجه شوید.



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.