no-img
نوین اطلس

چگونه همسر دلخواهم را بیابم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه همسر دلخواهم را بیابم
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۱۸, ۱۳۹۶

چگونه همسر دلخواهم را بیابم


در این مطلب قصد دارم گام های چگونه همسر دلخواهم را بیابم را بررسی کنم.

 

چگونه همسر دلخواهم را بیابم؟ گام اول

این اولین گام است. اولین کاری که باید بکنی اندیشیدن پیرامون خود و خداست. لطفا بی حوصله نباش و خانه ام را ترک نکن. تو تا تکلیفت با خودت و خالق خودت روشن نشود هرگز به یک ازدواج درست و آرامش بخش نخواهی رسید. پس صبوری کن و فکر کن به خودت و خدای خودت.

یک چیز مهم را همین آغاز راه یاد بگیر: بنویس…. این چیز مهمی است که باید بگیری، نوشتن. بزرگترین آرزوهای آدمی با نگاشتن برآورده می شود. البته نه هر نوع نگاشتنی. یادت باشد تو با حضور دل و با خلوص نیت به همه چیز خواهی رسید. پس علاقه مند و با پشتکار باش.

حالا که ابزار لازم را فراهم کردی، بنشین و به خودت فکر کن و به خدای خودت و به زندگی ات و سعی کن که بنویسی. هرچیزی که پیرامون این سه، به ذهنت خطور می کند، بنویس. از خودت بنویس، تصور کن داری برای کسی می نویسی که هرگز لازم نیست چیزی از خودت را از او پنهان و دور نگه داری، تو داری اکنون برای خودخودت می نویسی، پس از همه ی خودت، از همه ی خصوصیاتت، از همه افکارت بنویس، حتی اگر ده صفحه کاغذ را سیاه کنی، بنویس. این بزرگترین تمرین و اولین و مهمترین گام است.

بنابراین تو باید حوصله کنی و بنویسی. از خودت، از خدایت و از زندگی ات. یادت باشد قبل از پیمودن این مسیر تو باید تکلیفت با هر سه این ها مشخص شود. بنابراین هر سه را به خوبی برای خود بنویس و شفاف کن.

ایمان داشته باش، مردی که تو می خواهی، زنی که تو می پسندی جایی در این دنیا در انتظار توست، تنها کافیست صدایش بزنی. این یک رویا نیست، یک خیال بافی کودکانه نیست، این پیوستن به کائنات و استفاده از آن برای رسیدن به همه ی حق توست.

چگونه همسر دلخواهم را بیابم؟ گام دوم

اگر میخواهی همسر بهتری باشی، به خدا درست نگاه کن!

اگر می خواهی همسر بهتری باشی، به خدا درست نگاه کن…. یادتان هست در گام یک از شما خواستم که درباره ی خود، خدا و زندگی بنویسید؟… بعد از آن دیگر فرصت نشد که دراین مورد صحبت کنیم…باید بدانیم که چه ما باور کنیم و چه باور نکنیم، چه بخواهیم و چه نخواهیم، خدایی هست که ناظر تمام عالم هستی ست و او بدون شک هدایت کننده ی همه ی اتفاقات… به جمله ی من دقت کنید: خداوند ناظر عالم هستی و هدایت کننده است… منظور از نظارت و هدایت این است که خدا تمام جهان را در زمانی مشخص خلق کرده است و همه چیز را در جای خود قرار داده است و دیرزمانی ست که به نظاره ی مخلوقاتش پرداخته است… خداوند خیلی سال است که دارد انسان ها را رصد می کند… و هرجایی که لازم باشد کمکشان می کند… اما، آیا انسان ها به اندازه ای که او حقش بود، حقش را ادا کردند؟…

بگذارید ساده تر بگویم برایتان… به سوال اولی که پرسیدم چه پاسخی دادید؟ ۱ـ خدا ۲ـ تلاش خانواده…. به سوال دوم چه؟ ۱ـ خدا ۲ ـ خدا !!!… این پاسخ اغلب افراد است… بدترین تفکری که می توان درباره ی خدا کرد این است که فکر کنیم پشت اتفاقات بد زندگی ما، پشت فلاکتهای ما، دست خدا پنهان است… آیا این تفکر با خدای رحمان و رحیمی که هر روز و شب به نمازش می ایستیم مطابقت دارد؟ آیا می شود کسی این همه صفت خوب داشته باشد و در کنار انها بدجنس هم باشد! ایا اصلا چیزهای بد با خدای بزرگ جمع بستنی هستند؟… پس چه چیزی ما را به این فلاکت رسانده؟ و چه چیزی ما را به آن ثروت؟… آیا این سرنوشت ما بوده؟ هیچ کسی نمی تواند ادعا کند که اگر کسی فقیر و ناتوان به دنیا می اید باید تا اخر عمرش فقیر و ناتوان بماند… چون سرنوشت ما، تنها یکی نیست… این طور نیست که فقط برای ما یک راه در نظرگرفته شده باشد، همان که از اغاز با آن خلق شده ایم… طبق گفته ی امام علی (ع)، صدها سرنوشت برای هرکس نوشته شده است و آن فرد خودش راهش را انتخاب می کند…. بله.. کاملا درست دیدید… اگر شما ثروتمندید بدون شک خودتان ثروتمند بودن را انتخاب کردید و صدالبته خدا در جاهایی که لازم بود به شما کمک کرد…و اگر شما فقیر و ناتوان هستید هم باز خودتان فقیر بودن را انتخاب کردید و صدالبته خدا به شما در خیلی جاها کمک کرد…اما شما یا ندیدید یا گفتید همین قدر بس است! حق ما دیگر بیشتر از این نیست!…در حالی که این فکر اشتباه است… سهم ما از این عالم قابل تغییر است… شما می توانید سرنوشت خود را عوض کنید.

چگونه همسر دلخواهم را بیابم؟ گام سوم

اگر می خواهی زود و خوب ازدواج کنی روابط نامناسبت را ترک کن
۱ـ خدایا به امید تو

۲ـ لوئیز هی می گوید: هرگز اصرار نورزید که عشق بی درنگ بیاید. شاید هنوز آماده ی آن نیستید، یا هنوز آن قدر پرورش نیافته اید که عشقی را که می خواهید به سوی خود جذب کنید. صرفا به خاطر بی کسی، هرکسی را نپذیرید.

۳ـ این گام سوم است: اگر می خواهی خوب و زود ازدواج کنی، روابط نامناسبت را ترک کن…..

۴ـ بعد از بخشش که گام بسیار مهمی بود و امیدوارم همه به خوبی انجامش داده باشید ( و البته در اخر این نوشته یک بخشش دیگر را نیز تمرین می کنیم) باید برویم سراغ گام مهم دیگری که بدون انجام دادن آن در راه رسیدن به همسر الهی دچار تاخیر یا حتی هرگز نرسیدن می شویم…. یادتان هست گفتم این راهی که در آن گام نهاده ایم، یک یخبندان بزرگ است که البته در ورای آن بهشت گمشده ی رویاهای ماست، پس برای رسیدن به بهشتمان باید از عصر یخبندان گذشت…. یادتان هست گفتم که اگر حواسمان به راه رفتنی نباشد و پاهایمان را محکم بر زمین نگذاریم به سادگی سر می خوریم و سر خوردن همان و شکستن دست و پا، همان؟ و حتما باز یادتان هست که گفتم کسانی که ما با آنها روابط نامناسبی برقرار کرده ایم، آماده اند که ما را هول بدهند تا ساده تر کله پا شویم(!)…. بنابراین پیش از این که دست کسی به ما برسد باید خودمان را از دیگرانی که آماده ی هول دادنمان هستند، دور کنیم…. و این کار یعنی ترک روابط نامناسب…

۵ـ رابطه ی نامناسب چه معنایی دارد؟ طبق تعریف باربارا دی آنجلیس این ها روابطی است که شما باید از آنها دوری کنید:

ـ رابطه ای که در آن بیش از آنچه دوستتان به شما عشق می ورزد، شما به او عشق می ورزید.

ـ رابطه ای که در آن کمتر از آنچه دوستتان به شما عشق می ورزد، شما به او عشق می ورزید.

ـ رابطه ای که در آن عاشق توانایی های بالقوه ی دوست خود هستید.

ـ رابطه ای که در آن ماموریت نجات همسر خود را به عهده دارید.

ـ رابطه ای که در آن به دوست خود به عنوان یک الگو و آموزگار چشم دوخته اید.

ـ رابطه ای که در آن به دلایل بیرونی شیفته ی نامزد خود شده اید.

ـ رابطه ای که در آن شما و دوست خود از تفاهم جزئی برخوردار هستید.

ـ رابطه ای که در آن دوست خود را از روی سرکشی و عصیان انتخاب کرده اید.

ـ رابطه ای که در آن دوست خود را به عنوان عکس العملی در برابر دوست قبلی تان انتخاب کرده اید.

ـ رابطه ای که در آن دوست شما در دسترس شما نیست.

و من به این مجموعه با توجه به روند حاکم بر جامعه مان این موارد را اضافه می کنم:

ـ رابطه ای که در آن دوست شما تنها دلیلش برای ایجاد رابطه، دوستی با شماست نه ازدواج.

ـ رابطه ای که در آن، پای یک نفر دیگر در میان است.

ـ رابطه ای که در آن دوست شما، معتاد به هرگونه ماده ی مضر است.

ـ رابطه ای که در آن، بی جهت خود را به نادیده گرفتن خطاهای دیگری دچار کرده اید.

ـ رابطه ای که در آن، از سر بی کسی، مانده اید.

ـ رابطه ای که در آن، احساس می کنید اگر ترکش کنید، خواهید مرد.

ـ رابطه ای که در آن شما برای هرچیزی غیر روح زیبا و درون شگفتتان برگزیده شده اید.

ـ رابطه ای که در آن، غم شما بیش از خوشی و شادمانی حقیقی شماست.

ـ رابطه ای که در آن باور شما و گزینه ی ازدواجتان از زندگی و خدا و مذهب متفاوت است.

و هر رابطه ی دیگری که احساس زیبای عشق را به شما منتقل نمی کند و شما مدام در حال گول زدن خود هستید….

۶ـ اکنون زمان ترک این روابط است، خواهش می کنم بی جهت در مقابل زندگی شیرین و شادی که در انتظار شماست و آن کسی که بدون شک همسر الهی تان است این همه مقاومت نکنید و همه ی روابط نامناسب خود را ترک کنید… نخواهید مرد…. من به شما قول می دهم….من این را بارها به چشم خود دیده ام…. باربارا دی آنجلیس در کتاب آیا تو آن گمشده ام هستی؟ به ۶ اشتباه بزرگی که در ابتدای روابط مرتکب می شویم به خوبی اشاره کرده است:

ـ سوالات کافی نمی پرسیم.

ـ نشانه های هشدار را که حاکی از مشکلات بالقوه هستند نادیده می گیریم.

ـ سازگاری های ناپخته و زودهنگام مرتکب می شویم.

ـ تسلیم کوری شهوانی می شویم.

ـ گول مادیات را می خوریم.

ـ تعهد را بر تفاهم مقدم می داریم.

همه ی این ها چیزهایی بودند که خیلی ها در روابطتشان نادیده می گیرند…. پیش از آن که به اندازه ی کافی طرف مقابلشان را بشناسند، عاشقش می شوند و واقعا تصور می کنند که این بار دیگر خودش است… بنابراین به جای این که دنبال تفاهمات بگردند به او متعهد می شوند و با این که نشانه های زیادی از ابتدای رابطه برایشان ظاهر می شود و خداوند به هزار و یک زبان هشدار می دهد، همه چیز را نادیده می گیرند و خود را گول می زدنند و خیلی زود با همه چیز سازش می کنند و از همه بدتر این که بر نیاز جنسی خود کنترلی نداشته و اجازه می دهند دیگران هم آن ها را برای همین مورد بخواهند. بنابراین، با خود روراست باشید و سرتان را گرم روابط نامناسب و وقت تلف کن نکنید… باور کنید که همسر الهی تان منتظر شماست. تنها کاری که باید بکنید ترک روابط نادرستتان است… او را ببخشید اگر امروز پی بردید که گولتان زده است، فریبتان داده است…. ببخشیدش و خود را آماده ی پذیرش همسر الهی تان کنید…. چند نفری برام گفته اند که این کار را آغاز کرده اند، برایشان خوشحالم و امیدوارم مراقب همه ی وسوسه های این ترک کردن باشند… مطمئنا دوست شما مقاومت می کند و می خواهد شما را برگرداند اما باید شما محکم باشید… هرکاری لازم است برای ترک او انجام دهید حتی اگر لازم است سیم کارت خود را عوض کنید…. هر کاری که دیگر دست او به شما نرسد… در ضمن، لازم نیست به او بگویید که اگر می خواهد با او باشید باید با هم ازدواج کنید… او اگر همسر الهی شما بود، این احساس خیلی پیش از این ها درون هردوی شما نمایان می شد. با این حال اگر او همسر الهی تان باشد و تاکنون هیچ یک متوجه نشده اید پس از ترک او، و تمرینات و دعاهایی که شما انجام می دهید او باز خواهد گشت… پس لطفا، نگران از دست دادن دیگران نباشید… خلا ایجاد کنید… یک خلا بزرگ… تا همسر الهی تان بیاید و آن را برای همیشه پر کند…. و اگر گره کار شما درون خود شماست، شما کسی را دوست دارید که حتی روح او از ماجرا بی خبر است باید به شدت برروی خود کار کنید…. شما باید این احساس را ترک کنید… لطفا بن بست و گره ایجاد نکنید… خلا ایجاد کنید تا خداوند برایتان پرش کند… هر احساس یک طرفه، به اندازه ی یک رابطه ی نامناسب شما را از همسر الهی تان دور تر و دورتر می کند…. پس این احساس را ترک کنید… شما نیز نخواهید مرد…… او را رها کنید تا آسوده و آرام شوید….. و یادتان باشد تا رهایش نکنید همسر الهی تان نخواهد آمد….

۷ـ نکته ی بسیار مهم: عده ای می پرسند اگر کسی که ما دوستش داریم و او می داند یا نمی داند، همان همسر الهی ما باشد، پس چرا رهایش کنیم؟…. شما باید رهایش کنید زیرا نیاز به این رها شدن دارید، نیاز به این خلا دارید… او اگر همسرالهی شما باشد به سوی شما خواهد آمد، آن هم با اشتیاق، نه با زور…. پس رهایش کنید و شکی نداشته باشید که خلا ایجاد شده تنها با همسر الهی شما پر خواهد شد….

چگونه همسر دلخواهم را بیابم؟ گام چهارم

اگر می خواهی با کسی که می خواهی ازدواج کنی، خودت را کشف کن
۱ـ ورود تمام کسانی که خود و دیگران را نبخشیده اند و یا طلب بخشش از دیگران نکرده اند و از همه مهمتر، روابط نامناسب خود را ترک نکرده اند، به گام چهارم ممنوع است…

۲ـ اگر می خواهی با کسی که می خواهی ازدواج کنی، خودت را کشف کن.

۳ـ این گام چهارم است، سخت نیست اما باید برایش وقت بگذارید تا میسر شود. بنیان این نوشته ی من، از کتاب قانون جذب مایکل.ج . لوسیر است.

۴ـ موانع را از سر راه برداشته ایم و اکنون زمان خواستن است… برای رسیدن به همسر الهی تان، ابتدا باید خود را بشناسید و همسر الهی تان را کشف کنید…. برای این کار، قلم و کاغذی بیاورید…….. آماده اید؟… شما باید بدانید که چه می خواهید…. ملاک های درست برای شما چیست؟… یادتان باشد ملاک شما، ملاک شماست و به کس دیگری ارتباطی ندارد… بنابراین جدولی بکشید با دو ستون و در ستون اول از تضاد که توضیحش می دهم، استفاده کنید و ستون دوم را فعلا خالی بگذارید….

قانون وضوح از طریق تضاد می گوید: تضاد تمام آن چیزی است که از آن خوشت نمی آید و تو را در حال و هوای منفی نگاه می دارد. لحظه ای که چیزی را در زندگی ات شناسایی می کنی که در تو احساس تضاد و بی رغبتی ایجاد می کند یا اعلام می کنی که آن را نمی خواهی، آن را به قانون جذب پیشکش می کنی… بنابراین می توان از راه شناخت تضادها به وضوح و خواسته ی اصلی خود رسید و آنها را از زندگی خود حذف کرد…

چیزهایی هست که حتما شما را در روابط قبلی تان آزار داده است یا در دیگران می بینید و نمی پسندید، باید آن ها را در ستون اول که تضاد هاست بنویسید، من نوشته ی خودم را به عنوان مثال برایتان می گذارم تا بهتر متوجه شوید:

برگه ی وضوح از طریق تضاد برای به دست آوردن همسر آرمانی من

تضاد:

۱ـ دروغگو

۲ـ خیانت کار

۳ـ به اندازه ی کافی دوستم نداشت

۴ـ عصبی

۵ـ بد دهن و بی ادب

۶ـ چهره اش را دوست نداشتم

۷ـ بداندام ( قدکوتاه و چاق)

۸ـ به احساساتم توجه نمی کرد

۹ـ زورگو

۱۰ـ دخالت ندادن من در تصمیم گیری ها

۱۱ـ نامهربان

۱۲ـ عجول

چگونه همسر دلخواهم را بیابم؟ گام پنجم

اگر می خواهی خوب و زود ازدواج کنی، باور کن که ازدواج می کنی
۱ـ این گام پنجم است: اگر می خواهی خوب و زود ازدواج کنی، باور کن که ازدواج می کنی…

۲ـ یک دفتر برای باور کردن تهیه کنید… استفاده از جملات پذیرشی تاثیر بسیار زیادی بر باور شما دارد… شما اگر همه ی گام های گذشته را به خوبی برداشته باشید اما باور نکنید که شما هم می توانید خوب ازدواج کنید، مثل این است که هیچ کاری نکرده اید… بنابراین بر باور خود بسیار کار کنید….برای این منظور از جملات پذیرشی مانند این استفاده کنید و در دفتر باور ازدواج تان یادداشت کنید و سعی کنید که از ته دل به این جملات باور پیدا کنید( می توانید از تصاویر رنگی همسران خوشحال و خوشبخت هم برای افزایش باور خود استفاده کنید):

ـ پارسال هزاران نفر همسر دلخواه خود را در شهر خودشان پیدا کردند.

ـ در عرض شش ماه گذشته، هزاران نفر همسردلخواه خود را در شهر خودشان پیدا کردند.

ـ هر روز بیش از پیش مردم همسر دلخواه خود را در شهرشان جذب می کنند.

ـ هر روز افراد بیشتری جفت دلخواه خود را جذب می کنند.

ـ امروز هزاران زوج از مصاحبت و زندگی در کنار هم لذت می برند.

ـ امروز هزاران زن و مرد در کنار مرد و زنی که عاشق انهاست، زندگی می کنند.

ـ هزاران نفر اولین قرار ملاقاتشان را با فردی می گذارند که شریک زندگی دائمی آنها می شود.

ـ این هفته هزاران زوج به عقد هم در می آیند.

ـ و جملات دیگری که با انها رابطه ی بهتری می توانید برقرار کنید و این حس را به شما می دهد که اگر این اتفاق ( یعنی ازدواج مطلوب) برای دیگران به وقوع پیوسته است، پس برای شما هم غیرممکن نیست. این جملات را باور کنید….چون اگر باور نکنید، قانون جذب برای شما کاری نمی کند….

۳ـ قدردان و حق شناس باشید: در جای دیگری از دفتر باور ازدواج تان قدردان باشید و برای هر چیزی که در این راستا به دست می اورید، قدردانی کنید…. استفاده از جملات مانند این توصیه می شود:

ـ برای احساس خوب و امیدی که به آینده دارم، متشکرم

ـ برای اطمینان در رسیدن سریع همسرم متشکرم

ـ برای اعتماد به نفس امروز، برای زیبایی و جذابیت امروز و برای انتخاب امروز، متشکرم.

ـ …. و جملات دیگری که حس خوبی به شما می دهد.

۴ـ هرچیزی که قانون جذب به شما می دهد، یادداشت کنید: این کار باعث می شود تا اگر زمانی ناامید شدید، دوباره یادتان بیاید که قانون جذب تاکنون برای شما بیکار ننشسته است و کارهای زیادی کرده است. استفاده از این دست جملات توصیه می شود:

ـ این آرامشی که این چند روزه داشته ام، بدون شک از اثرات قانون جذب است. حتما آن دارد کار خودش را می کند که من انقدر آرام و راحتم.

ـ من هدفمند و با تفکر به انسان ها و روابط خودم با آنها نگاه و توجه می کنم.

ـ قانون جذب به من کمک کرد تا امروز گام پنجم این مسیر را بخوانم و انجام دهم.

ـ و جملاتی از این دست، هر چیزی که قانون جذب به شما می دهد، حتما یادداشت کنید.

۵ـ آنچه به خواسته ات نزدیک است، گرامی بدار و یادداشت کن

مثال: ـ آرامش امروزم

ـ این که دارم با آدم های مختلفی آشنا می شوم مرا به خواسته ام نزدیک تر می سازد.

ـ امروز خواستگار دارم.

ـ امروز به خواستگاری می روم.

ـ و جملاتی از این دست که نشان دهنده ی نزدیک شدن همسر الهی شماست.

۶ـ عبارت ” من در روند کار قرار دارم” را به کار ببر

من ترجیح می دهم از این جمله استفاده کنم، چون با آن احساس بهتری دارم. این جمله را اگر می توانید بنویسید، اگر می توانید روزی چند بار تکرار کنید:

ـ من در مرحله ی جذب همسر دلخواهم هستم.

چگونه همسر دلخواهم را بیابم؟ گام ششم

اگر می خواهی همسر دلخواهت را بیابی، از او بنویس

۱ـ اگر بدانی چه می خواهی، می توانی به آن برسی… این را هنریت کلاوسر در کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد گفته است… بعد از برداشتن گام های تضاد و باور، این گام هم بسیار مهم است، زیرا شما خودتان، ذهنتان را کاملا آماده ی پذیرش همسر دلخواهتان کرده اید، اکنون زمان آن است که او را دقیقا به همان شکلی که می خواهید ترسیم کنید…. باید از او بنویسید… با تمام جزئیات…. نترسید….اگر به اندازه ی کافی برروی نوشته ی خود تمرکز کنید و وقت بگذارید چیزی از قلم نمی افتد… یادتان باشد که شما یک لیست تضاد و وضوح هم دارید که این جا بسیار به کارتان می آید…

۲ـ این نوشته ی من از همسر دلخواهم است، برایتان عین آن را می گذارم تا راهنمایتان باشد و از کسانی که قبلا این راه را رفته اند نیز می خواهم نوشته های خودشان را به صورت عمومی بگذارند تا دیگران استفاده کنند.

خدایا، این مشخصات همسر من است، من ایمان دارم تو او را به زودی و به خوبی به خانه ی ما می فرستی و کمک می کنی تا مقدمات عقد و ازدواج ما فراهم شود. خدایا دست به کار شو، من آماده ام….

وضعیت جسمانی: همسرمن قدش حدود …. سانتی متر است. با صورت زیبا و مسحورکننده برای من. چشم هایی که مرا عاشق و دگرگون می کند. می خواهم چشم هایش قهوه ای پررنگ شبیه مشکی باشد. با ابروهایی که خدادادی زیبا و مرتب است. پوست صورتش صاف و دوست داشتنی ست با بینی زیبا و خوش ترکیب و لب هایی بوسیدنی که نه خیلی نازک است و نه خیلی کلفت. می خواهم پوستش کمی تیره تر از من باشد. با صورتی خوش فرم. دوست دارم وزنش متعادل باشد و دست های قوی ای داشته باشد و البته آغوش محکمی. دوست دارم ناخن های دست و پایش زیبا و کامل باشند. برایم مهم است که پاهای زیبایی داشته باشد و صدایش زیبا و دلنشین باشد برایم و البته بدون لهجه ی خاصی صحبت کند و کلمات را به زیبایی و مهارت به کار برد. می خواهم تناسب اندام داشته باشد و ورزش روزانه اش را انجام دهد. بدنش تنها به خوردن مواد مفید عادت داشته باشد و نوشیدنی های مفید مصرف کند و کاملا بدن پاکی داشته باشد. می خواهم موهای بدنش خیلی زیاد نباشد اما موهای سرش پرپشت و زیبا باشد. می خواهم مدام به سرو وضع خود برسد. حتما هرروز به حمام برود، همیشه عطر اغواکننده ای برای من بزند و عرقش بوی نامطبوع نداشته باشد.

وضعیت احساسی: دوست دارم همسرم همه ی این خصوصیات را در حداعلای خود داشته باشد:صادق و راستگو، باوفا، متعادل، باادب و نزاکت، خوش بین، مهربان و احساساتی، قدرشناس، صبور، با شعور، هم فکر، همراه با من، انعطاف پذیر، امیدوار، خودساخته، متعهد و مسئولیت پذیر، از خودگذشته و حامی من و رویاهایم باشد. می خواهم یاد داشته باشد احساسش را نسبت به من بیان کند و هرجا که لازم است اشک بریزد. می خواهم به من ا فتخار کند. به احساسات من توجه کند و بسیار جویای آنها باشد. مرا بیش از هرکسی دوست بدارد و به هر زن دیگری ترجیحم دهد و خواسته های من برایش مهم باشد و به آنها احترام بگذارد و عاشق من باشد و مرا همیشه درک کند و همیشه همراهم باشد و البته روزی چند بار بگوید که چقدر زیاد دوستم دارد….

وضعیت اجتماعی: دوست دارم همسرم این گونه باشد: گرم و صمیمی با رفتاری دوستانه و مودت با همگان. چشم و دل سیر باشد و به هیچ زنی به جز من نگاه عاشقانه نکند. برون گرا و جسور باشد. اهل معاشرت باشد. به جای خود شوخی کند. با فرهنگ باشد. علاقه مند به شاد بودن و حتی گاهی بازی کردن باشد و در میان جمع بدرخشد. به خانواده ا م احترام بگذارد. خانواده ای کم جمعیت، مهربان و صمیمی داشته باشد که مرا به اندازه ی دختر خودشان دوست بدارند و البته تحصیلکرده و بافرهنگ باشد. با عرضه و فعال باشد. اسم و فامیلی زیبا و مناسب برای من داشته باشد. شنونده ی عالی باشد و فردی اجتماعی.

وضعیت فکری / عقلایی: دوست دارم همسرم سنش از یک تا ۷ سال بیشتر از من باشد. دارای تحصیلات دانشگاهی بیشتر از فوق لیسانس باشد. در رشته ی کارسازی درس خوانده باشد. ذهن خلاقی داشته باشد و باهوش باشد. درباره ی فرهنگ، دنیا و اتفاقاتی که می افتد نظرات کارشناسی و درستی بدهد. حداقل یک زبان خارجی را به خوبی بداند و صحبت کند. اطلاعات عمومی خوبی داشته باشد. علاقه مند به پیشرفت باشد و زندگی اش هدفمند. دارای شغلی عالی باشد و به آموختن چیزهای تازه علاقه مند باشد.کتاب بخواند، زیاد.

چگونه همسر دلخواهم را بیابم؟ گام هفتم

اگر می خواهی با همسر دلخواهت ازدواج کنی، چرخه ی اقبال بساز
۱ـ اگر می خواهی با همسر دلخواهت ازدواج کنی، چرخه ی اقبال بساز.

۲ـ این گام هفتم است…

۳ـ چرخه ی اقبال هم کائنات را متوجه تر می کند که شما چه می خواهید، هم کمک می کند که بیشتر به باور برسید که این همان کسی ست که می خواهم…

۴ـ قبل از ساختن چرخه ی اقبال حتما هرگونه رابطه ی نامناسبتان را ترک کنید، هیچ کس خاصی را در ذهن خود راه ندهید، تا آن چیزی که واقعا و از اعماق وجودتان می خواهید خودش را نمایان کند…. به نوشته های قبلی خود مراجعه کنید و تصوری که از همسرتان را دارید مرور کنید…. در چرخه ی اقبال شما به تصویر نیاز دارید، بنابراین وسایلش را مهیا کنید.

۵ ـ یک مقوا یا کاغذ رنگی به رنگ قرمز یا صورتی انتخاب کنید ( من صورتی برداشتم چون به من حس بهتری می داد، شما هرکدام که بیشتر با آن احساس نزدیکی می کنید، انتخاب کنید)، یادتان باشد که چرخه تان باید دارای اندازه ای باشد که شما بتوانید بدون در معرض دید دیگران قرار گرفتن آن، هر روز چندین بار به آن نگاه کنید…. این نکته ی مهمی است که چرخه ی شما متعلق به شماست…پس مثل کودکتان از آن مراقبت کنید و نگذارید به دست کسی بیفتد.

۶ـ اگر دخترید، در لینک های لباس عروس که در گوشه ی سمت چپ وبلاگ قرار دادم، یک عکس عروس که بیشتر دوستش دارید انتخاب کنید و این عکس را با یکی از عکس های خودتان ادغام کنید… یعنی بدن از آن عکس و سر از شما… سعی کنید حتما این کار را خوب و با دقت انجام دهید که بیشتر برایتان باور پذیر باشد و اگر پسرید همین کار را با عکس یک آقای داماد انجام دهید.

۷ـ به یک عکس از یک مکان مقدس نیاز دارید، هرجایی که با آن احساس بهتری دارید، مثل کعبه، حرم ائمه اطهار، یک مسجد یا هر جای مقدس دیگری که دوستش دارید. این عکس قلب چرخه ی شماست.

۸ـ در نت کمی بگردید و از کائنات بخواهید که کمکتان کند تا عکس مورد نظر را پیدا کنید، شما نیاز به عکس عروس و دامادی دارید که شما را به یاد خودتان و همسرتان بیندازد… این کار ممکن است چند روزی طول بکشد، خونسرد باشید و به خودتان انرژی منفی ندهید… حتما چنین عکسی پیدا می شود…. اگر لازم است در جاهای دیگر هم می توانید دنبال این عکس بگردید…. عکسی که حس خوبی به شما می دهد و شما می توانید تصور کنید که آن عروس یا آن داماد شما هستید….

چگونه همسر دلخواهم را بیابم؟گام هشتم

می خواهی ازدواج کنی افکارت را اصلاح کن و حسرت نخور
۱ـ این گام هشتم است: می خواهی ازدواج کنی افکارت را اصلاح کن و حسرت نخور.

۲ـ تمام این گام ها را برداشته اید، این همه زحمت به خود داده اید، همسرتان را به تصویر کشیده اند، آن وقت ناگهان ته دلتان از خود می پرسید: اگر این مرد یا این زن که آرزوی داشتنش را دارم، مرا به قدر کافی دوست نداشته باشد، چه کنم؟… اگر او از گذشته ی من، از چهره ی من ناراضی باشد، چه کنم؟ اگر من نتوانم به اندازه ی کافی رضایت او را جلب کنم چه کنم؟ و هزار و یک چه کنم چه کنم دیگر که بعضیهایتان عجیب متخصص پرسیدنشان هستید!

۳ـ یک راز بزرگ به شما بگویم: همسر الهی و دلخواه شما، شما را با تمام کم و کاستی هایتان می پذیرد، او شما را عمیقا دوست دارد، شما برای او مناسب ترین همسر هستید، او چهره و اندام شما را هرطوری که هستید، دوست دارد، شما او را راضی می کنید… آیا این ها کافی ست تا خیالتان راحت شود و انقدر به خودتان انرژی منفی منتقل نکنید؟

۴ـ قبلا هم گفته بودم در توصیف کلامی همسردلخواهتان کاملا دقت کنید… در انتخاب تصویر برای همسرتان کاملا دقت کنید… چرخه ی اقبال را با دقت و با حوصله بسازید… اگر حوصله ی ساختنش را اکنون ندارید اشکالی ندارد، بگذارید تا زمانش برسد…..اما حتما در تک تک اجزای چرخه تان دقت کنید…

۵ـ این اصلاح افکار بسیار گام مهمی ست.. زیرا اگر اصلاح نکنید ممکن است تمام تلاش های گذشته ی شما را نابود کند… بنابراین خوب روی خودتان کار کنید تا فکرهای عجیب و غریب را از سرتان بیرون کنید…

۶ـ یک راز بزرگتر: حسرت نخورید… اگر متوجه شدید دوستان ازدواج کرده است با حسرت به او نگاه نکنید… نگویید همسرش از سرش زیادی ست… نگویید شایستگی این زندگی را ندارد… با خودتان فکر نکنید که کوفتش شود هرچیزی که دارد!… این افکار مخرب به هیچ کسی جز خود شما آسیب نمی رساند…. پس حسرت زندگی هیچ کسی را نخورید… هرکس هرچیزی در زندگی اش دارد، مبارکش باشد، نوش جانش باشد، خدا بهتر از آن را به ما خواهد داد…. این همیشه یادتان باشد که اگر عادت به حسرت خوردن و حسادت در مورد زندگی و همسر دیگران دارید، باید خیلی تمرین حسرت نخوردن و ریلکس بودن بکنید… پس هر زمانی که به این شرایط برخوردید فقط برای آن شخص دعا کنید که این شرایط مبارکش باشد و بعد دعا کنید که خدا بهتر از این را به شما بدهد… همین و تمام…

۷ـ از تجارب چرخه ی اقبال یا اتفاقات دیگری که برایتان در این مسیر افتاده است، برای دیگران بگویید.

۸ـ خداوند بلندمرتبه تنها پناهگاه ماست.

۹ـ عشق مقاومت ناپذیر خدای درونم، هم اکنون همسر الهی و حقیقی ام را به سویم می کشاند.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

قانون جذب برای ازدواج

قانون جذب معشوق

جلسات آشنایی قبل از ازدواج

طرح الهی ازدواج

جملات تاکیدی برای جذب همسر

خصوصیات یک مرد خوب برای ازدواج

رسیدن به عشق با قانون جذب

قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

چگونه همسر خود را بیابم



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.