no-img
نوین اطلس

همسر الهی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

همسر الهی
zip
بهمن ۱۸, ۱۳۹۶

همسر الهی


این مطلب در مورد موضوعات طرح الهی ازدواج چیست، نشونه های طرح الهی، طلبیدن طرح الهی زندگی، طرح الهی کار، نمونه جملات طرح الهی ازدواج، طرح الهی ثروت، سوالات متداول ازدواج برای جذب، قانون جذب برای ازدواج سریع نوشته شده است.

طرح الهی ازدواج چیست

هرگاه طرح الهی زندگیتان را بطلبید اشخاص و اوضاع و هرچیزی که جزو این طرح نیستند از زندگیتان بیرون می روند و اگر به طلبیدن آن ادامه دهید هرچیزی که جزو آن باشد به صورت طبیعی وارد زندگیتان می شود.

نشونه های طرح الهی

نشانه ها ممکن است هر چیزی در دنیای واقعی باشند که شما سه مرتبه یا بیشتر بشنوید یا به صورت غیر معمول دریافت کنید

طلبیدن طرح الهی زندگی

برای تجلی میراث بیکران موهبتهایتان ، آگاهی از طرح الهی زندگیتان را بطلبید!

حقیقت بزرگی برای توانگری وجود داره که اون اینه : در زندگی هر کدوم از ما طرحی الهی وجود داره که عالیترین طرح است و تندرستی و شادمانی و فراوانی را برایمان به همراه دارد. در واقع هر کدام از ما بر اساس زندگی ای که در عالم ذر داشته ایم، به این دنیا آمده ایم تا رسالتی را انجام دهیم. ( من در مبحث جدایی در مورد عالم ذر با شما صحبت می کنم. ) این رسالت ممکنه از اختراع یک وسیله باشه تا محبت کردن به کسی …

خیلی از ما نمی دونیم که براستی طرح الهی زندگی ما چیست. بر اساس شرایط یا علایق یا اجبار یا هر چیز دیگه ای، شغلی یا نوع خاصی از زندگی و فعالیت را انتخاب می کنیم و ممکنه حتی در اون موفق هم باشیم یا دوستش داشته باشیم. بعضی هامون هم زندگیهایی پر از آشفتگی داریم. آشفتگی مالی، احساسی، کاری و …

بنابراین در هر دو صورت، طرح الهی زندگیتون رو بطلبید. اگر به اون طرح رسیده باشید که توانگریتان افزون تر می شود و اگر از آن دور باشید، با رسیدن به آن ، به توانگری راستین می رسید. یعنی برکت و پول و تندستی و آرامش و رضایت. یقین بدونید اگر به طرح الهی زندگیتون هدایت بشید، درهای برکت و توانگری راستین به روی شما باز میشه.

طرح الهی کار

تمرین برای یافتن طرح الهی _ هر روز تکرار کنید :

” از همه چیز دست بر می دارم تا خدا طرح الهی زندگیم را آشکار کند. اکنون با طرح الهی زندگیم همنوا و هماهنگم. اکنون با طرح الهی زندگیم مشارکت و همکاری می کنم. اکنون خدای درونم به سرعت، و در کمال آرامش، طرح الهی زندگیم را بر من آشکار می کند. ”

و تکرار کنید :

” اکنون طرح الهی زندگیم را در می یابم و می پذیرم و دنبال می کنم. طرح الهی زندگیم گام به گام بر من آشکار می شود و از آن به وجد می آیم. می دانم که طرح الهی، عالیترین طرح است و تندرستی و توانگری و شادمانی و بیان کامل نفس را در بر می گیرد. طرح الهی هم اکنون برایم سلامت و ثروت و دولت و سعادت به ارمغان می آورد. ”

و تکرار کنید :

” خدایا! تو برای زندگیم طرحی الهی داری. این طرح را نشانم بده. بگذار آن را بدانم و به انجام برسانم. ”

نمونه جملات طرح الهی ازدواج

*من زندگی مشترک ایده آل،دلچسب و شادی دارم با مردی-زنی که مهربان،فهمیده،مستقل،مودب،آرام،شاد و …(هر چیزی که مد نظرتونه برای یه جفت روحی ایده آل-به طور کامل) که عاشق منه و برای خوشبختی و رضایت من همه کار می کنه…
ما تا همیشه با هم شاد،خوشبخت،موفق و راضی هستیم….
یا مثلا کسانی که درصدد بچه دار شدن هستند:
*هم اکنون من به راحتی و به عالی ترین شکل،جنینی سالم و کامل را در بطن خود دارم…

طرح الهی ثروت

با خود بگویید : طرح الهی هم اکنون برایم سلامتی، ثروت و سعادت به ارمغان می آورد

سوالات متداول ازدواج برای جذب

اولین سوال مهم قبل از ازدواج : برنامه‌ریزی برای آینده
برنامه آینده‌تان، هم در زمینه کاری و هم در زمینه تحصیلی چیست؟
چقدر از زمانتان را می‌توانید صرف خانواده‌تان کنید، به این معنا که چه موقعی در خانه حضور دارید و چقدر می‌توانید مرخصی بگیرید و تعطیلات داشته باشید؟
بعد از ازدواج در کجا زندگی خواهیم کرد؟
کارهای عادی و روزمره که از همدیگر انتظار داریم انجام دهیم، چیست؟
آیا شما به بچه علاقه‌مند هستید؟ اگر جوابتان مثبت است، به نظرتان چند مدت بعد از ازدواج این اتفاق مناسب است و به نظرتان چند بچه کافی است؟ (توجه: در اولویت‌بندی سؤالات، این سؤال جزو سؤالات با اولویت آخر است؛ به این معنا که بعد از جلسه سوم آشنایی و نزدیک شدن به توافق نهایی،این سؤال پرسیده شود)
دومین سوال مهم قبل از ازدواج : مسائل مالی
در حال حاضر هر ماه تقریباً چقدر درآمد دارید؟ (توجه: در صورتی که دختر هستید، این سؤال را حتماً از خواستگارتان بپرسید و اگر پسر هستید و دختری که به خواستگاری‌اش رفته‌اید دارای شغل است، با احتیاط این سؤال را بپرسید تا این شبهه برای او ایجاد نشود که شما به‌خاطر اینکه او شاغل است و درآمدی دارد، به خواستگاری‌اش رفته‌اید)
چه کسی مسئول هزینه‌های امور خانه است؟
‌آیا هردویمان باید کار کنیم؟
به نظر شما، در حال حاضر هزینه مطلوب و واقعی برای یک خانواده دو نفره چقدر است؟
چند درصد از درآمدتان را می‌خواهید برای زندگی‌مشترک خرج کنید و چند درصد را پس‌انداز می‌کنید؟ (توجه: این سؤال را به طور خاص باید پسران از دخترانی که شاغل هستند بپرسند)
‌به نظر شما، درآمدهای ما باید با هم یک‌جا باشند و یا اینکه باید جدا جدا باشند؟
‌با توجه به درآمد ماهانه‌مان، هدف نهایی‌تان برای مسائل اقتصادی چیست؟ و چه موقع انتظار دارید که به آنها دست یابید؟ با چه ابزاری و از طریق چه نوع تلاش‌هایی؟
اولویت‌های اقتصادی‌تان در زندگی مشترک چیست؟
اگر هر یک از ما کارمان را از دست بدهیم، چه کار باید بکنیم؟

سومین سوال مهم قبل از ازدواج : ارتباط
‌آیا عادت دارید که بعد از بروز مشکل درموردش صحبت کنید یا در فکر فرو می‌روید؟
به نظر شما ارتباط مناسب همسران باید چگونه باشد؟
آیا شما حاضرید که در صورت به‌وجود آمدن اختلافی که خودمان قادر به حل درست آن نیستیم، نزدمشاور برویم؟

قانون جذب برای ازدواج سریع

در قانون جذب ازدواج تجسم روحی یک جاذب قوی چیزی است که شما می‌خواهید در زندگیتان آشکار کنید. خود را خوشحال و با عشقتان ببینید (اما لطفا شخص خاصی را در ذهن نداشته باشید). یک ارتباط شاد را تصور کنید. با دید از طریق چشم ذهن به عبادت‌های خود قدرت ببخشید. به زودی از دید چشم ذهن شما به صورت عینی در مقابل شما ظاهر خواهد شد.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

قانون جذب برای ازدواج

جملات تاکیدی برای جذب همسر

رسیدن به عشق با قانون جذب

قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه

جذب همسر مناسب

طرح الهی ازدواج

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

نشونه های طرح الهی از جمله طرح الهی ثروت و طرح الهی کار و طلبیدن طرح الهی زندگی از تکنیک های طرح الهی ازدواج. سوالات متداول ازدواج برای جذب و نمونه جملات طرح الهی ازدواج از جمله تکنیک های  قانون جذب برای ازدواج سریع.



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.