no-img
نوین اطلس

عبارات تاکیدی برای جذب فرد مورد نظر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

عبارات تاکیدی برای جذب فرد مورد نظر
امتیاز 2.75 ( 4 رای )
zip
بهمن ۱۸, ۱۳۹۶

عبارات تاکیدی برای جذب فرد مورد نظر


این مطلب در مورد موضوعات قانون جذب در روابط عشقی، قانون جذب برای برگرداندن معشوق، قانون جذب شخص، قانون جذب همسر دلخواه، جذب افراد با انرژی، قانون جذب برای ازدواج، قانون جذب برای رسیدن به عشقمان، جملات تاکیدی برای جذب همسر نوشته شده است.

قانون جذب در روابط عشقی

شاد و خوش رو باشید

وقتی شما شاد باشید، زمان خیلی خوبی را می‌گذرانید و دیگران به شما توجه می‌کنند و دوست دارند که با شما باشند. بنابراین قانون جذب عشق می‌گوید کارهایی را انجام دهید که شما را خوشحال‌تر و شاداب‌تر می‌کند که می‌تواند دیدن یک فیلم کمدی یا رفتن به پارک و یا رفتن به رستوران باشد. بستگی به شما دارد که چه چیزهای مثبتی وجود دارند که شما را شاد می‌کنند. هر چه شما بیشتر شاد باشید و از زندگی‌تان لذت ببرید می‌توانید سریع‌تر به شخصی که مورد علاقه شما هست دست پیدا کنید.

راضی باشید که به بقیه اشخاص اجازه بدهید که بروند

شاید سخت‌ترین بخش قانون جذب عشق، برای شما که عاشق هستید این قسمت باشد. موقعی که مجذوب یک شخص خاص شده‌اید، شما می‌خواهید با فرد مورد علاقه‌تان باشید ولی به شما گفته شده که باید او را از دست بدهید و ترکش کنید. ولی وقتی شما مشکلی با نبودن پیش شخص مورد علاقه‌تان نداشته باشید، شما مسیری را برای قانون جذب برای مجذوب کردن فرد مورد علاقه‌تان باز کرده‌اید. این بدین معنا می‌باشد که مطابق قانون جذب شما احتمالا با از دست دادن فرد مورد علاقه‌تان مشکلی دارید، در این شرایط داشتن رابطه با شخصی که شما می‌خواهید برای‌تان سخت خواهد شد.

 

قانون جذب برای برگرداندن معشوق

اگر بخواهم بصورت کلی راجب قانون جذب و راههای بازگرداندن عشق با قانون جذب چند کلمه بگم میتوان به این مضوع اشاره کرد که یکی از مهمترین راههای بازگرداندن عشق با قانون جذب این است که تصویر سازی کنید تا به عشقتان برسید، اما تصویر سازی در شرایطی که به دنبال برگرداندن عشق به رابطه هستیم نتیجه بخش نیست و حتی میتواند تاثیری کاملا منفی بگذارد زیرا اگر مدام خود را در کنار عشقمان تصور کنیم، بار ها سناریویی بسازیم که عشقمان را برگردانده ایم و در کنار او هستیم باعث افزایش وابستگی ما میشود، و این وابستگی باعث بروز یکسری اشتباهات میشود مانند اصرار کردن در دسترس بودن و اشتباهات دیگری که در مقاله ی ۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته توضیح داده شد

 

قانون جذب شخص

بهتر است شخص خاصی را در نظر نگیرید، اجازه دهید قانون جذب فردی را که به آن علاقه دارید، به سمت زندگی شما بکشاند. اما اگر شخص خاصی را در ذهن داشته باشید مطمئنا این شخص را به شما جذب می‌کند. همیشه امیدوار باشید که جهان پر از اشخاصی مانند شخصی است که می‌خواهید جذب کنید. پس باید باور کنید که این شخص وارد زندگی شما می‌شود. باید هم اکنون او را ببینید! شما باید چیزهای مثبتی درباره‌ی آن شخص بگویید.مثلا: خوشحالم که همسر رویاهایم را دارم. من او را خیلی دوست دارم. من نمی‌توانم صبر کنم تا به او برسم. این راهی است تا خودتان را در فرایند تفکر مثبت قرار دهید و ارتعاش قوی‌تری به کائنات ارسال کنید. اگر شما طوری رفتار کنید که انگار خواسته‌ خود را بدست آورده‌اید و احساس خوشایندی داشته باشید کائنات بیش از آنچه انتظارش را دارید به شما می‌دهد.

 

قانون جذب همسر دلخواه

از آغاز کار باید ارتباط خود را با طرف مقابلتان بررسی کنید و ببینید اصلا چه چیزی باعث شده که او را دوست داشته باشید؛ ریشه‌های علاقه خود را خوب درک کنید. این را نگویید که من فقط او را دوست دارم چون شبیه این یا آن است. خیلی خوب دقت کنید و ببینید چه احساسات و هیجاناتی باعث شده است که این علاقه و رابطه عاطفی جریان پیدا کند. در اصل همین احساسات و عواطف شما هستند که می‌توانند ضمیر ناخودآگاهتان را تحت تاثیر قرار دهند و آنچه که آرزویش را دارید، در زندگیتان پدیدار شود. یک بار که این احساسات را پیدا کردید دقیقا روی آنها تمرکز کنید؛ ولی فقط روی احساس‌ خودتان، نه روی یک شخص خاص و نامش. ضمیر ناخودآگاهتان یا همان ذهن ناهوشیارتان شما را درک‌ می کند و می‌گوید: «حالا آنچه را که دوست داری، درک کردم؛ پس برایت ظاهر و آشکار خواهم کرد. حتی بیش از این احساسات را نیز برایت خواهم آورد.» پس حتما دقت کنید که در مرحله های تجسم خواسته‌هاتان فقط روی یک شخص یا نام خاصی تمرکز نکنید. ضمیر ناخودآگاه شما فقط یک پیام محدود دریافت می‌کند و درگیر آن می‌شود. این پیام که جز یک نفر در دنیا برای شما شخص دیگری وجود نخواهد داشت! در نتیجه این پیام، مانعی است برای رسیدن به موارد خوبی که سر راه شما قرار می گیرد.

جذب افراد با انرژی

قانون جذب می‏گوید: هر انرژی تمایل به جذب انرژی همانند خود را “در شکل کامل تر” دارد.

به همین دلیل است که قانون جذب به ما می‏ گوید بخواهید “به خواستۀ خود فکر کنید” سپس ما با تصور کردن و تلقین به نفس و در واقع با تابش انرژی به هستی، آن چیزی که به آن فکر می‏ کردیم را به شکل پرتراکم خود “یعنی جسم و تجسم یافته” به دست می‏ آوریم. این اساس قانون جذب است.

همچنین در علوم پایه یک قانون وجود دارد که می‏ گوید: همیشه شکل کم تراکم هر انرژی تمایل به جذب شکل پرتراکم و انبوه خود را دارد.

در مورد جذاب بودن انسان ها و اینکه ما چه کسانی را جذب می‏ کنیم، نمی‏توان افرادی که حضورشان در زندگی مان به دست ما نبوده و ناچاراً در زندگی ما وارد شده ‏اند را به حساب آورد، مانند پدر، مادر، برادر، معلم، همسایه و … . اما جذب دوستان و همسر مسئله‏ ای دیگر است که می‏توان تا اندازه ‏ایی در آن به صورت اختیاری عمل نمود.

ما همیشه افرادی را جذب می‏ کنیم که اندیشه و رفتاری مانند خودمان دارند اما نه تنها دقیقاً شبیه خودمان، بلکه بسیار بیشتر و شدیدتر از خودمان در آن رفتار و تفکرات زندگی خود را سپری می‏ کنند. برای مثال اگر ما روزی ۱۰ بار غیبت کرده و دروغ می‏ گوییم، فردی را جذب خواهیم کرد که روزی ۱۰۰ بار دروغ گفته و غیبت می‏ کند. همچنین مثلاً اگر ما تا اندازه ی ۲۰ نمره امیدوار به رحمت خدا هستیم، فردی را جذب می ‏کنیم که به اندازۀ ۲۰۰ نمره به رحمت خدا اطمینان داشته باشد.

پس در واقع افرادی را که ما ناخودآگاه جذب می‏ کنیم، دقیقاً همان بازگشت رفتار خودمان است که به صورت یک انسان در حضورمان ظاهر شده است.

قانون جذب برای ازدواج

از ابتدا ارتباطات خود را با طرف مقابل بررسی کنید و ببینید چه چیزی سبب شده است تا این حد او را دوست داشته باشید؛ ریشه‌های علاقه خود را خوب درک کنید. هرگز نگویید که من فقط او را دوست دارم چون شبیه این یا آن است. خوب دقت کنید و ببینید چه احساسات و هیجاناتی سبب به جریان افتادن این علاقه و رابطه عاطفی شده است.

در واقع همین احساسات و عواطف شما هستند که می‌توانند ضمیر ناخودآگاه را تحت تاثیر قرار دهند و آنچه که آرزویش را دارید، در زندگیتان ظاهر کنند. یک بار که چنین احساساتی پیدا کردید دقیقا روی آنها تمرکز کنید؛ ولی فقط روی احساس‌تان، نه روی یک شخص خاص و نامش. ضمیر ناخودآگاه شما(یا ذهن ناهوشیار شما) درک‌تان خواهد کرد و می‌گوید: «حالا آنچه را که دوست داری، درک کردم؛ پس برایت ظاهر و آشکار خواهم کرد. حتی بیش از این احساسات را نیز برایت به ارمغان خواهم آورد.»

در حقیقت ذهن ناخودآگاه شما نام‌های اشخاص را نمی‌شناسد؛ ولی کسانی را که سبب به وجود آمدن چنین احساسات و عواطفی در شما شده‌اند، شناسایی و جذب می‌کند و احتمالا همین حسی که شما دارید در شخص مورد نظرتان هم به وجود می‌آید. حتما تا به حال با مردمی که همیشه در چنین روابطی شکست خورده‌اند، زیاد برخورد کرده‌اید. اگر آنها هم روابطشان را روی شخص یا نامی خاص متمرکز نمی‌کردند؛ بلکه روی نوع احساس و نوع رابطه‌ای که آنها را به خود جذب کرده، قرار می‌دادند دچار این سرخوردگی نمی‌شدند.

پس توجه کنید در مراحل تجسم خواسته‌ها یا اظهارات خود فقط روی یک شخص یا نامی خاص تمرکز نکنید. این ممکن است یک تاثیر نامطلوب و احساس کمبود ایجاد کند؛ بنابراین ضمیر ناخودآگاه شما فقط یک پیام محدود دریافت می‌کند و درگیر آن می‌شود. این پیام که به جز یک نفر در دنیا برای شما شخص دیگری وجود نخواهد داشت. در نتیجه این پیام، مانعی در برابر فراوانی احتمالات و موارد خوبی که قرار بوده سر راه شما قرار بگیرد، می‌شود.

البته منطقی است که شما به جز یک نفر، به شخص دیگری فکر نکنید؛ ولی با این شیوه نمی‌توانید با ضمیر ناخودآگاهتان ارتباط برقرار کنید و کارش را بیش از پیش دشوار می‌کنید. پس باز تاکید شده است که روی احساسات خود تمرکز کنید، نه روی یک نام یا یک شخص خاص. این همان مسئله کلیدی است که ما را به سوی دومین عنصر منطقی یعنی ازدواج با شخصی که در ذهن خودآگاه داریم، هدایت می‌کند.
احساس‌تان را پس از ازدواج تجسم کنید

اگر شما به ضمیر ناخودآگاه خود بگویید: «من می‌خواهم ازدواج کنم» ضمیر ناخودآگاه می‌گوید: «تو می‌خواهی چه کار کنی؟ چطوری؟» پس ضمیر ناخودآگاه می‌خواهد بداند که احساس شما از ازدواج چیست؟

کمی با خودتان خلوت کنید و خوب بیندیشید، آن چیست که شما را به ازدواج علاقه‌مند کرده است؟ چرا و چطور می‌خواهید ازدواج کنید؟ آیا زمان آن رسیده است که بتوانید یک زندگی مشترک با کیفیت را تشکیل دهید؟ در ذهن خود تصور کنید که در حال حاضر ازدواج کرده‌اید، در این لحظه چه فعالیت‌هایی به خاطرتان می‌آید که شما را سرشار از لذت و شادی می‌کنند؟ چه احساسات و عواطفی در شما بیدار می‌شوند؟
هر کس یک تصور و تخیل متفاوت دارد. شما هم روی احساسات خود تمرکز کنید، چه عبارات و بیاناتی را در آن زمان باید به کار ببرید؟ زمانی که این حس را در خود یافتید که او یا همان همسر آینده‌تان، انرژی، فعالیت و شادابی‌هایی را پس از ازدواج در شما ایجاد خواهد کرد، یعنی زمانش فرا رسیده است.

بنابراین فعالیت‌هایی که پس از ازدواج شما را لبریز از شادی می‌کنند، با دقت بنویسید و احساسات و هیجاناتی که فقط با ازدواج برای شما امکان‌پذیر می‌شوند، در نظر بگیرید. شما هم ببینید که آیا زمان ازدواجتان فرا رسیده است یا نه! اگر به آنچه گفته شد باور داشته باشید و آنرا برای ازدواج به کار ببرید، تاثیر انکارناپذیر آنرا در زندگی خواهید دید.

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان

۱- اعتماد به نفس داشته باشید

باور داشته باشید که عالی‌ترین شخص شما هستید و اصلا و به هیچ وجه مهم نیست که دیگران درباره شما چه فکری می‌کنند. شما مجبور نیستید که طوری عمل کنید و یا بقیه را مجبور کنید که شما را دوست داشته باشند و یا عاشق‌تان باشند چون مسئله مهم دیگری وجود دارد و آن این است که شما عاشق خودتان هستید.

۲- توجه‌تان را روی موارد و نکته‌های مثبت قرار دهید

تمام باورها و افکار منفی را دور بریزید و اصلا به آن‌ها توجهی نکنید. در طول روز شاید چندین بار این فکرها به ذهن شما خطور کند که پیداکردن شخص مورد علاقه من بسیار سخت است، چرا بقیه متوجه نمی‌شوند که چقدر من خوب و عالی هستم و یا چرا هیچ کسی هرگز عاشق من نبوده است. شما موارد بسیاری زیادی در درون خود دارید که اگر به آن‌ها توجه کنید یک منبع غنی می‌باشند که می‌توانید عشق و جلب توجه بقیه را نسبت به خودتان جلب کنید.

در قانون جذب عشق وقتی که شما اجازه ورود به عشق را می‌دهید و به نکته‌ها و موارد مثبت توجه می‌کنید. در اصل فرکانس خودتان را عوض می‌کنید و فرکانس جدیدی را به کائنات (جهان هستی) ارسال می‌کنید و قانون جذب و عشق نیز سریع پاسخ شما را خواهد داد و راه‌هایی را برای شما می‌گشاید و شما در جایی قرار می‌دهد که بتوانید به شخص مورد علاقه‌تان برسید.

۳- از صدمه خوردن از عشق نترسید

بدترین حالت در این موقعیت این است که شما به ترس از صدمه خوردن اجازه دهید در درون‌تان رخنه کند. وقتی درون خود را بیشتر می‌کاوید متوجه می‌شوید یک درصدی از وجودتان برای ترس از صدمه خوردن شانسی را قائل شده است و همیشه در حال هشدار دادن به شما می‌باشد. اگر شما از صدمه خوردن در رابطه عاشقانه بترسید، شما به طور ناخودآگاه و غیر ارادی رفتار و یا اعمالی انجام می‌دهید که از نزدیک شدن زیاد و حتی نزدیک شدن به شخصی که مورد علاقه‌تان هست جلوگیری کنید. با آغوش باز و با اشتیاق به شخص مورد علاقه‌تان اعتماد کنید و خودتان را برای عاشق شدن رها کنید. در این حالت شما فرکانسی را به عشقی که مدنظرتان هست ارسال خواهید کرد.

جملات تاکیدی برای جذب همسر

همسرم بسیار مرا دوست دارد و از بودن در کنار من لذت می برد

من برای همسرم یک فرد کاملا ایده آل و مورد قبول او هستم

 

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان

قانون جذب در روابط عشقی

قانون جذب برای برگرداندن معشوق

جملات تاکیدی برای جذب همسر

قانون جذب برای ازدواج

قانون جذب همسر دلخواه

برگرداندن معشوق با قانون جذب

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

یادگیری تکنیک های قانون جذب در روابط عشقی و قانون جذب برای برگرداندن معشوق و قانون جذب شخص و قانون جذب همسر دلخواه برای جذب افراد با انرژی. و همچنین یادگیری قانون جذب برای ازدواج و قانون جذب برای رسیدن به عشقمان و استفاده از جملات تاکیدی برای جذب همسر



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.