no-img
نوین اطلس

چگونه با قانون جذب ازدواج کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه با قانون جذب ازدواج کنیم
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۱۷, ۱۳۹۶

چگونه با قانون جذب ازدواج کنیم


این مطلب در مورد موضوعات قانون جذب معشوق، قانون جذب همسر دلخواه، ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه، طرح الهی ازدواج، جملات تاکیدی برای ازدواج، جملات تاکیدی برای جذب همسر، ازدواج با مرد دلخواه، قانون جذب در ۲۱ روز نوشته شده است.

قانون جذب معشوق

قانون جذب کردن ازدواج با همسر مناسب
همین الان ناراحتی خود را برای اینکه همسر مناسبی ندارید کم کنید.
اصلاً به آن توجه نکنید.
به چیزهای زیبایی که در اطراف خود دارید متمرکز شوید.
مغز در هر لحظه فقط می توانند به یک چیز متمرکز شود.
از این طریق می توانید با بارش تفکرات مثبت فکرهای منفی را از خود دور کنید.
از زندگی که دارید لذت ببرید.
لذت بردن موجب جذب شدن لذت بیشتری می شود.
لیستی از چیزهای خوب بنویسید و به تحسین کردن خود بپردازید. با این کار می توانید اعتماد به نفس خود را بیشتر کنید.
اگر دارای اعتماد به نفس نمی باشید از اتفاقات زندگی توقعی نداشته باشید.
هنگامی که این موارد را در زندگی خود رعایت کنید همسر مناسب برای شما خواهد آمد.

نمی‌شود وقت دقیق آن را بیان کرد

اما شما می توانید مشاهده کنید که کلمات تاکیدی نسبت به تصورات مثبت در قانون جذب معشوق دارای قدرت می باشند،

آنها جاذبه های قدرتمند مسائلی هستند که شما در زندگی خود میخواستید یا نمی خواستید.

قانون جذب همسر دلخواه

در قانون جذب برای ازدواج و رسیدن به عشق با قانون جذب تصور کردن روح دارای جذب قدرتمند می باشد که شما خواستار بروز دادن آن در زندگی خود هستید.

سعی کنید خود را شاداب و با عشق خود مشاهده کنید (ولی فرد بخصوصی را در ذهن خود قرار ندهید).

یک رابطه ی دارای هیجان را تصور کنید. با نگاه کردن از راه چشم ذهن عبادت های خود را قوی کنید.

به زودی به صورت حقیقی در برابر شما آشکار می شود.

ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه

در اولین گام از قانون جذب عشق باید به طور دقیق و واضح تمام خصوصیاتی که مدنظرتون هست که همسر آینده تون داشته باشه رو به طور کامل روی یه برگه مینویسید. مثلا مهربان باشه، تحصیل کرده باشه، زیبا باشه، خونه و ماشین شخصی داشته باشه، نجیب، صادق، وفادار و قابل اعتماد باشه و هر چیز دیگه ای که در نظرتون هست.

طرح الهی ازدواج

چرا دعایمان برای ازدواج نمی گیرد؟

۱- دعا نوعی عبادت است، همه موجودات عالم در حال تسبیح و عبادت خدا هستند. ما که اشرف مخلوقاتیم نباید از این قافله عقب بمانیم. این که همه آسمان و زمین و نبات و حیوان و جماد و … برای عبادت و کمال ما آفریده شده اند، آیا پرهیز از دعا (عبادت) کفران نعمت نیست؟ عقب ماندن از حیوانات و نباتات و جماد است که تسبیح خدا را می گویند نیست؟

پس دعای واقعی، عبادت و شکر نعمت و تعظیم و خشوع و خضوع در برابر خالق هستی است. خداوند در سوره ی غافر آیه ۶۰ می فرماید: «وَقَالَ رَبُّکُمُ ادْعُونِی أَسْتَجِبْ لَکُمْ إِنَّ الَّذِینَ یَسْتَکْبِرُونَ عَنْ عِبَادَتِی سَیَدْخُلُونَ جَهَنَّمَ دَاخِرِینَ »؛ مرا بخوانید تا اجابتتان کنم و بدانید کسانی که از عبادت من استکبار می ورزند و از آن عار دارند، به زودی با کمال خواری داخل جهنم خواهید شد.

در این آیه دعا مصداقی از عبادت خوانده شده. پس طبق آیه مذکور ترک دعا در واقع ترک عبادت و گناهی است که مرتکبش به عذاب دوزخ تهدید شده است. ضمناً عبادت و دعا، امری فطری است. اگر پیامبران و اولیاء خدا ما را به سمت دعا و ارتباط با خالق هستی هدایت و راهنمایی نمی کردند به عبادت اموری مادی و ساخته دست خود می پرداختیم که نمونه های آن در تاریخ کم نبوده است.

گناه، ترک واجبات و انجام محرمات، همچون سمومی کشنده مانع استجابت دعا می شوند. در ظرف نشسته و آلوده غذای پاک و سالم نمی ریزند. اگر هم ریخته شود غذا هم آلوده شده و قابل خوردن نیست
۲- دعا و رسیدن به مقام سخن گفتن با خدا، خود مقام بسیار والایی است که به هر کسی داده نمی شود لذا همین که مالک و ملک و صاحب اصلی ما به ما اجازه حضور در محضرش و ارتباط کلامی با خودش را داده باید شاکر بوده و از فرط خوشحالی به سجده بیفتیم. این مژده ای به همه آنانی است که به مقام دعا می رسند. حتی اگر به ظاهر خواسته شان اجابت نشود.

۳- استفاده ابزاری از دعا و دین، امری باطل و گاهی موجب وهن دین می شود. لذا گاهی بدون مطالعه، مشاوره (با اهل فن)، مشاهده (آزاد موفق و ناموفق) و مجاهده (در راه رسیدن به هدف) و بر اساس تنبلی و سستی دست به دعا می شویم. در نماز دعا می کنیم: خدایا ما را به راه راست هدایت کن و فقط از تو یاری می خواهیم. اما از کار و تلاش فکری و جسمی در این راه سر باز می زنیم.” از دیگران بیش از خدا انتظار تأمین نیازهای خود را داریم” و بدون ایمان و باور قلبی به دعا می پردازیم و انتظار اجابت هم داریم.

۴- گناه، ترک واجبات و انجام محرمات، همچون سمومی کشنده مانع استجابت دعا می شوند. در ظرف نشسته و آلوده غذای پاک و سالم نمی ریزند. اگر هم ریخته شود غذا هم آلوده شده و قابل خوردن نیست.

پس قبل از دعا باید توبه کرد، پاک شد، زمینه پذیرش و ارتباط را فراهم ساخت. توبه یعنی پشیمانی از گناه، دادن حق الناس و حق الله، پوشاندن بدیها با خوبی ها (ان الحسنات یذهبن السیئات، همانا حسنات، گناهان را از بین می برد) تصمیم بر عدم تکرار.

جملات تاکیدی برای ازدواج

جملات تاکیدی برای ازدواج
جملات تاکیدی برای جذب همسر به صورت زیر است.

وجود عشق حق من می‌باشد و من هم اکنون خواستار آن می باشم.

من به دیگران عشق میدهم و بازخورد آن را می گیرم ، قانون جذب برای ازدواج این گونه است.
من گذشته خود را فراموش می کنم.
به عشق اجازه میدهم که در زندگی من بیاید.
حالا شما هم عبارت های تاکیدی خود را وارد این لیست کنید و آنها را با صدای بلند خود بازگو کنید به صورتی که دارید به معنا کردن آن می پردازید.

به این نکته توجه داشته باشید که

کلمه هایی مانند عشق و خدا جزوه قدرتمند ترین کلمه ها می باشند.

که شما می توانید برای جذب کردن عشق و علاقه و همین طور لذت بردن و آرام بودن در زندگی خود از آنها استفاده کنید.

جملات تاکیدی برای جذب همسر

در قانون جذب عشق برای همسر جملات زیر بسیار کمک دهنده هستند.

” به لطف خدا روند ازدواج موفق من با فرد کامل و ایده آل هم اکنون آغاز شده”

” به لطف خدا همسر دلخواه من هم اکنون از طریق عالی و معجزه آسا به سمت من میاد. ”

” من در آغوش خداهستم و مطمئنم هم اکنون از یه راه عالی و شگفت انگیز با همسر ایده آلم آشنا میشم ”

ازدواج با مرد دلخواه

خواستگار را فراری ندهید

جیغ و داد را کنار بگذارید

در و تخته را جور کنید

قانون جذب در ۲۱ روز

همیشه هدفی واحد را پیش چشم داشته باشید
هنگام به کارگیری قانون جذب در ۲۱ روز لازم است ذهن نیمه هوشیار خود را متوجه خواسته ای واحد کنید، بنابراین نخواهید که همزمان کشیدن سیگار را ترک کنید، سردردتان را از بین ببرید و خود را از ترس امتحان رها سازید.

در این ۲۱ روز ذهن نیمه هوشیار شما باید تنها یک هدف بشناسد تا تمام نیروی در دسترس خود را برای نیل به همان هدف متمرکز کند. پس از پایان روز بیست و یکم شما میتوانید هدف دیگری را پیش بگیرید، زیرا ذهن نیمه هوشیار شما نیازی به استراحت ندارد و هر زمان که اراده کنید در اختیار شماست. حتی نباید این کار را یک روز هم به تعویق بیاندازید. لازم است هدف مورد نظرتان، آخرین فکر هنگام شب و اولین فکرتان هنگام صبح باشد، زیرا اگر فاصله بیاندازید، مجبور هستید از اول شروع کنید.

دوره ۲۱ روزه + ۱ هفته استراحت
در این روش نیز درست مانند روش ۲۱ روزه عمل کنید اما پس از پایان روز آخر، مشکل خود را به مدت یک هفته فراموش کنید تا به کارگیری این روش تبدیل به عادت نشود. سعی کنید در طول این مدت، تا حد امکان به آن فکر نکنید. این امر، به شما فرصت میدهد که آنچه کسب کرده اید، تثبیت شود سپس یک بار دیگر دوره ۲۱ روزه را شروع کنید و به دنبال آن، باز هم وقفه ای یک هفته ای بیندازید. همه این روند، یکبار دیگر در ماه سوم تکرار میشود.

اگر میخواهید شاداب و جوان شوید « روش ۳ ماهه» را به شما توصیه میکنیم و نیز اگر زن هستید و ترس از زایمان دارید، لازم است این روش را در سه ماه آخر بارداری به کار گیرید. فراموش نکنید که باید همیشه هدف مورد نظر را آشکارا در برابر چشمان خویش ببینید و به این ترتیب، به ذهن نیمه هوشیار خود ،تصوری از آنچه که میخواهید به دست آورید، بدهید.

با به کارگیری این روش، در دشوارترین کارها موفق خواهید بود، به شرط آنکه هرگز به موفقیت نهایی تان شک و تردید نداشته باشید.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

طرح الهی ازدواج

ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه

جملات تاکیدی برای ازدواج

جملات تاکیدی برای جذب همسر

قانون جذب در ۲۱ روز

اگر ازدواج نکنیم چه میشود

ازدواج با مرد دلخواه

قانون جذب برای برگرداندن معشوق

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

قانون جذب در ۲۱ روز و قانون جذب معشوق و قانون جذب همسر دلخواه برای ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه از راهکارهای طرح الهی ازدواج. جملات تاکیدی برای ازدواج و جملات تاکیدی برای جذب همسر برای ازدواج با مرد دلخواه.



موضوعات :
قانون جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.