no-img
نوین اطلس

قانون جذب همسر دلخواه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

قانون جذب همسر دلخواه
امتیاز 2.33 ( 3 رای )
zip
بهمن ۱۷, ۱۳۹۶

قانون جذب همسر دلخواه


این مطلب در مورد موضوعات قانون جذب برای ازدواج سریع، قانون جذب معشوق، چگونه همسر دلخواهم را بیابم، تصویر سازی ذهنی برای ازدواج، چگونه مجرد نمانیم نوشته شده است.

قانون جذب برای ازدواج سریع

از آغاز کار باید ارتباط خود را با طرف مقابلتان بررسی کنید و ببینید اصلا چه چیزی باعث شده که او را دوست داشته باشید؛ ریشه‌های علاقه خود را خوب درک کنید.

این را نگویید که من فقط او را دوست دارم چون شبیه این یا آن است.

خیلی خوب دقت کنید و ببینید چه احساسات و هیجاناتی باعث شده است که این علاقه و رابطه عاطفی جریان پیدا کند.

در اصل همین احساسات و عواطف شما هستند که می‌توانند ضمیر ناخودآگاهتان را تحت تاثیر قرار دهند و آنچه که آرزویش را دارید، در زندگیتان پدیدار شود.

یک بار که این احساسات را پیدا کردید دقیقا روی آنها تمرکز کنید؛ ولی فقط روی احساس‌ خودتان، نه روی یک شخص خاص و نامش.

ضمیر ناخودآگاهتان یا همان ذهن ناهوشیارتان شما را درک‌ می کند و می‌گوید: «حالا آنچه را که دوست داری، درک کردم؛ پس برایت ظاهر و آشکار خواهم کرد. حتی بیش از این احساسات را نیز برایت خواهم آورد.»

پس حتما دقت کنید که در مرحله های تجسم خواسته‌هاتان فقط روی یک شخص یا نام خاصی تمرکز نکنید.

ضمیر ناخودآگاه شما فقط یک پیام محدود دریافت می‌کند و درگیر آن می‌شود.

این پیام که جز یک نفر در دنیا برای شما شخص دیگری وجود نخواهد داشت!

در نتیجه این پیام، مانعی است برای رسیدن به موارد خوبی که سر راه شما قرار می گیرد.

قانون جذب معشوق

-اعتماد به نفس داشته باشید : این امر مهم را خوب درک کنید که باور داشته باشید که عالیترین شخص شما هستید و اصلا و به هیچ وجه مهم نیست که دیگران درباره ی شما چه فکری می کنند. شما مجبور نیستید که طوری عمل کنید و یا بقیه را مجبور کنید که شما دوست داشته باشند و یا عاشقتان باشند چون مسئله مهم دیگری وجود دارد و آن این است که شما عاشق خودتان هستید. در قانون جذب معشوق این مهم می باشد.

وقتی شما دارای اعتماد به نفس قوی و فوق العاده بالایی باشید این اعتماد به نفس دیگران را مجذوب شما خواهد کرد.

۲-توجه تان را روی موارد و نکته های مثبت قرار دهید : تمام باورها و افکار منفی را دور بریزید و اصلا به آنها توجهی نکنید. در طول روز شاید چندین بار این فکرها به ذهن شما خطور کند که : پیدا کردن شخص مورد علاقه ی من بسیار سخت است، چرا بقیه متوجه نمی شوند که چقدر من خوب و عالی هستم و یا چرا هیچ کسی هرگز عاشق من نبوده است. شما مواردی بسیاری زیادی در درون خود دارید که اگر به آنها توجه کنید یک منبع غنی می باشند که می توانید عشق و جلب توجه بقیه را نسبت به خودتان جلب کنید.

در این حالت دیگران خیلی به شما توجه می کنند و حتی شما را تحسین می کنند. عشق در تمام اطراف شما وجود دارد و شاید چندین میلیون فرکانس عشق در اطراف شما وجود داشته باشند، فقط تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که اجازه ورود به آنها بدهید. وقتی که شما اجازه ورود به عشق را می دهید و به نکته ها و موارد مثبت توجه می کنید. در اصل فرکانس خودتان را عوض می کنید و فرکانس جدیدی را به کائنات ( جهان هستی ) ارسال می کنید و قانون جذب برای عشق نیز سریع پاسخ شما را خواهد داد و راه هایی را برای شما می گشاید و شما در جایی قرار می دهد که بتوانید به شخص مورد علاقه تان برسید.

۳-عاشق شوید بدون اینکه از صدمه خوردن ترسی داشته باشید : بدترین حالت در این موقعیت این است که شما به ترس از صدمه خوردن اجازه دهید در درونتان رخنه کند. وقتی درون خود را بیشتر می کاوید متوجه می شوید یک درصدی از وجودتان برای ترس از صدمه خوردن شانسی را قائل شده است و همیشه در حال هشدار دادن به شما می باشد. که اگر اینگونه باشد که شما از صدمه خوردن در رابطه عشقانه بترسید، شما به طور ناخودآگاه و غیر ارادی رفتار و یا اعمالی می کنید که از نزدیک شدن زیاد و حتی نزدیک شدن به شخصی که مورد علاقه تان هست جلوگیری می کنید. کاملا با آغوش باز و با اشتیاق به شخص مورد علاقه تان اعتماد کنید و خودتان را برای عاشق شدن کاملا رها کنید. در این حالت شما فرکانسی را به عشقی که شما مدنظرتان هست ارسال خواهید.

چگونه همسر دلخواهم را بیابم

داشتن هدف و آگاه بودن از چیزی که به دنبالش هستید اهمیت زیادی دارد اگر به وضوح بدانید که چه می خواهید عالم آن را فراهم می کند و شما چیزی را که می خواهید به سمت خود می کشید.

مراقب افکارتان باشید… یادتان باشد اصلا به شما هیچ ارتباطی ندارد همسر دلخواهتان را خداوند چگونه به سوی شما خواهد کشاند… شما فقط درخواست کنید تا به شما داده شود.(نگاه کنید به قانون جذب عشق و ازدواج)

تصویر سازی ذهنی برای ازدواج

اگر انسان بتواند فقط ۶۸ ثانیه بر روی خواسته واقعی و آرزوی حود تمرکز کند، می تواند به آن دست یابد!
بسیاری از سخنرانان موفق به ویژه در حوزه قانون جذب نظیر ایستر هیکس نظریه جالبی دارند. آنها می گویند: اگر انسان بتواند فقط هجده ثانیه روی خواسته واقعی خود تمرکز کند ،زنگی بزرگ در کائنات به صدا در می آید. این گونه توجه کل هستی به این شخص و آرزوی درونی اش جذب می شود.
اگر این هجده ثانیه تا شصت و هشت ثانیه ادامه یابد، دیگر کار تمام است. آنگاه کل هستی به تکاپو می افتد تا برای فکر متمرکز شده راه حلی پیدا کند. اگر آرزو است، برآورده اش کند و اگر سوال است، برای آن جوابی پیدا کند.
در نگاه اول شاید روش تصویر سازی ذهنی ۶۸ ثانیه عددی بسیار کم و ناچیز به نظر برسد، فقط یک دقیقه و هشت ثانیه. به عقیده بسیاری از افراد تمرکز به مدت ۶۸ ثانیه هیچ کاری ندارد!
خوب آیا شما هم همین طور فکر می کنید؟ بسیار عالی است! می توانید امتحان کنید.
خواهید دید که هنوز هجده ثانیه اول رد نشده فکرتان منحرف می شود و ایده ای جدید بلافاصله از اعماق فکرتان ظاهر خواهد شد. سپس نجواگر درونی تان به سخن در می آید: “جدی نگیر. دست از این بازی ها بردار و به مسائل مهم تر زندگی بپرداز!”
ما عادت کرده ایم و در حقیقت عادت داده شده ایم که بدون فکر و بر اساس عادت هایمان زندگی کنیم.
هر صبح که از خواب بر می خیزیم، حتی بدون صرف ۶۸ ثانیه برای کارهای روزانه، صبحانه می خوریم و به سر کار می رویم. حتی بدون اینکه ۶۸ ثانیه مستمر و ناقابل برای ارزیابی کارهایمان صرف کنیم.
اسب سرکش ذهن را به این سو و آن سو می تازانیم تا ظهر شود، ناهاری بخوریم، استراحتی بکنیم و بعد دوباره کار و سپس شب و دور هم جمع شدن و تلویزیون دیدن و بعد خوابیدن. و این سیکل تکراری سالها در زندگی مان ادامه پیدا می کند.
این یک راز آشکار است که: هر ساعت شصت دقیقه است و هر شبانه روز ۲۴ شصت دقیقه دارد. یعنی ۱۴۴۰ دقیقه. اما در بسیاری از مواقع، ما قادر نیستیم که در این ۱۴۴۰ دقیقه شبانه روزمان، حتی ۶۸ ثانیه رابر روی موضوعی خاص متمرکز شویم و تصویر سازی ذهنی کنیم!

چگونه مجرد نمانیم

۱- اجتناب از تکرار کودکی
رسم بر این ست که والدین تسهیل کننده ازدواج فرزندانشان باشند، اما گاهی ناخواسته به مانع آن تبدیل می شوند. ریشه این ماجرا به نوع رابطه ای که فرزند در زمان کودکی از آن ها شاهد بوده بر می گردد. به عبارت دیگر اگر آنچه که کودک از رابطه پدر و مادر می بیند، دوستی و تفاهم باشد یک تاثیر بر تمایل او به ازدواج می گذارد و اگر شاهد خصومت ورزی های آن ها باشد یک تاثیر دیگر.

مجردهایی که معتقدند «ازدواج مساوی با بدبختی است» و یا «نمی توانند از این دوران طلایی (مجردی) دل بکنند»، شاید با چنین تجربه هایی مواجه بوده اند.

۲- ترس از صمیمیت
ترس های ناخودآگاه هم ممکن است در دوران کودکی ایجاد شوند و هم در طی دوره های بعدی زندگی. برای مثال دختر خانم ۳۰ ساله ای که مدت ها پیش رابطه ای دو ساله و صمیمی را با پسری همسن خود تجربه کرده بود و از آن انتظار ازدواج داشت، توجه دروغ های طرف مقابل درباره وفاداری به خودش شده و به اصطلاح رابطه را کات کرده بود.

۳- کمبود عزت نفس و اعتماد به نف
کمبود عزت نفس، افکار و رفتار ما را تحت تاثیر قرار داده و به کاهش شانس ازدواج کمک زیادی می کند! چگونه؟ وقتی که عزت نفس کافی نداریم صدای منتقدی را در ذهن خود می شنویم که می گوید: «هیچ کس از من خوشش نخواهد آمد»، «من جذاب نیستم»، «کی می آید خواستگاری من؟»، «کی زن من می شود؟» و…

در این وضعیت رفتاری هم که از خود نشان می دهیم، شامل بستن راه های ارتباطی با افراد جدید، منفی بافی، تن دادن به رابطه با کسی که از استانداردهای مورد نیاز برای ازدواج فاصله دارد و… می شود.

به علاوه کاهش عزت نفس کاهش اعتماد به نفس را به همراه می آورد. در این شرایط نمی توانیم در روابط به خودمان اعتماد کنیم، بنابراین از عهده مدیریت درست آن ها بر نمی آییم و طوری رفتار می کنیم که دیگران آن را حمل بر بی اعتمادی ما نسبت به خودشان می کنند. در نتیجه آن ها هم کمتر به ما اعتماد می کنند و تمایلشان را به ارتباط بیشتر با ما از دست می دهند.

۴- خطاهای فکری
فکرهایی که شامل «همه یا هیچ» می شوند، به «حدس زدن افکار دیگران» می پردازند و «خیلی کلی یا خیلی جزئی به دیگران نگاه می کنند» از جمله خطاهای فکری هستند که احتمال مجرد ماندن را افزایش می دهند. برای مثال جملات قالبی معروفی مانند «همه زن ها عین هم اند»، «مردها به چیزی جز خودشان فکر نمی کنند» و «زن و شوهرهای امروزی فقط دو روز اول عاشق هم هستند» مصادیق گفتاری این قبیل اشتباهات فکری هستند.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

قانون جذب برای ازدواج

قانون جذب معشوق

طرح الهی ازدواج

جملات تاکیدی برای جذب همسر

رسیدن به عشق با قانون جذب

قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

استفاده از  قانون جذب برای ازدواج سریع و قانون جذب معشوق برای پاسخ به پرسش چگونه همسر دلخواهم را بیابم و استفاده از  تصویر سازی ذهنی برای ازدواج و شناخت راهکارهایی برای اینکه چگونه مجرد نمانیم.



موضوعات :
قانون جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.