no-img
نوین اطلس

قانون جذب در ۲۱ روز


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

قانون جذب در ۲۱ روز
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۱۷, ۱۳۹۶

قانون جذب در ۲۱ روز


این مطلب در مورد موضوعات لیست عادت های خوب، مدت زمان لازم برای ترک عادت، ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه، جذب پسر از راه غیر مستقیم، مالتز کیست نوشته شده است.

لیست عادت های خوب

۱. با فردی مثبت اندیش صحبت کنید.
۲. هر روز سه تا از اتفاقات خوبی که برایتان می‌افتد را بنویسید.
۳. بخندید؛ حتی اگر مجبور هستید به زور بخندید. خود عمل خندید باعث آزاد شدن اندورفین میشود.
۴. کمی بروید زیر نور خورشید (یا یک نور شاد، البته اگر آسمان ابری است).
۵. ۲۰ دقیقه یا بیشتر تحرک بدنی داشته باشید( مثلا راه بروید).
۶. با حیوانات مهربانی کنید.
۷. هر روز از کسی بخواهید شما را در آغوش بگیرد.
۸. به دوست یا خویشاوندی تلفن بزنید.
۹. هر روز ۳۰ دقیقه به سرگرمی لذت‌بخش یا آرامش دهنده‌ای اختصاص بدهید.
۱۰. چیز جدیدی بخرید (حتی اگر چیز کوچکی مثل یک نوار یا قهوه باشد).

مدت زمان لازم برای ترک عادت

روز ۱تا ۱۰ _درون نگری

پر واضح است که عادات بد در زندگی مشکل ساز می شوند. عادات بد همانطور که در عملکرد و حفظ آینده تاثیر گذار هستند، در برانگیختن و اعتراض همسران نیز بی تاثیر نیست. هنگامی که سعی در تغییر یک عادت بد دارید مشخص است که چالش های واقعی در سر راهمان فراهم می شود و درک وانگیزه نقش مهمی برای مداومت ومقاومت در تغییر عادت بد ایفا می کند. بخصوص اگر عادت ریشه دوانده باشد و بطور ناخودآگاه انجام می پذیرد.و اگر فرد بدون فکر کافی و تصمیم به شکستن عادت بد بگیرد، طولی نخواهد کشید که سرخورده خواهد شد و شعله ی ترک عادت خاموش می شود. شاید پیش بیاید که فردی هنگام رانندگی ، به جهت عادت بدی که هنگام خارج شدن از محل کار دارد به دلیل سرعت غیر مجاز جریمه شود و یا گاهی عادت بد خوراکی خوردن در حین رانندگی. مسلماً این عادت منشاء دارد. شما با درون نگری می توانید منبع عادت را کشف کنید و تلاش کنید که امکان شکست پذیر شدن عادت بد را ایجاد کنید. ۱۰ روز اول ، برای شکستن عادت بد مهم است که بینش قابل توجه ای به منبع عادت داشته باشیم. پس این بستگی به درونگری شخص دارد.

روز ۱۱ تا ۴۰ _گسترش کلام

پاسخگویی در شکستن عادت های بد بسیار مهم است. در این مرحله فرد با ایجاد یک شبکه پاسخگویی و گفتن تصمیم خود برای ترک عادت بدش به همه اطرافیان خود در واقع بیشتر تلاش می کند تا عادت بد را شکست دهد. پس کمک اطرافیان و گاهاً یادآوری آنها از لغزش فرد در ترک عادت بد حمایت کننده است. فرد باید اجازه دهد که اطرافیان از همه چیز د باره این عادت بد باخبر باشند و اجازه یاد آوری را در زمان لازم داشته باشند.در نتیجه این برای اطرافیان نیز آسان خواهد بود که به فرد در انجام ترک عادت بدش کمک کنند.

روز ۴۱_ ۶۰ برگشتن

هر فرد در خانه خود مدیریت و رهبری خانه را بر عهده دارد و ممکن است گاهی در انجام وظایفش اشتباه کند. این برای همه اتفاق می افتد. توجه داشته باشید که فقط بعضی از موضوعات برای اشتباه کردن در بین افراد مشترک است. اگر فرد تمایل پیدا می کند که در بعضی وضعیت خاص دوباره به سراغ آن عادت بد برود، فرد بایستی در این مورد هوشمندانه عمل کند تا دوباره گرفتار نشود و این عادت کاملاً خاموش شود.نگه داشتن محرک برای فرد در بعضی مواقع که به ترک عادت بد پشت پا می زند ، معمولاً تفاوت در روند بین موفقیت و شکست ایجاد میکند.

روز ۶۷: پاداش دادن به خود.

مطمعا ترک عادت بد وشکستن آن پاداش هم لازم دارد.اما چرا از این فرصت برای جشن گرفتن استفاده نشود؟ زمانی که فردی در عادت بدی غرق شده است و به سختی خود را از این عادت بد رها می سازد جشن گرفتن بسیار به جا و جایزاست( به عنوان پاداش). چرا که توان شخص را در ترک گفتن و شکست دادن عادات بد دیگر بالا می برد و فرصتی برای ترک عادت بد دیگر ایجاد می شود.

نتیجه

هیچ کس ضعیف ، احمق، و تنبل نیست، تنها لازم است زمانی را برای شکستن عادت بد خود صرف کند. عوامل روانی در به چالش کشیدن فرآیند ترک عادت بد وجود دارد. اما علم عوامل متعددی را مانع ترک عادات می داند. در طی پژوهش های علمی و متدهای معین شده است که عوامل مهمی بایستی در روند ترک عادت بد دخالت داشته باشد تا موفقیت ایجاد شود . تمرکز کردن بر عادات و دنبال کردن مراحل ذکر شده در ترک عادات بد و داشتن جدول زمان بندی، شانس موفقیت و رسیدن به سقف پیروزی را به دنبال خواهد داشت.

ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه

ازدواج فرایندی است که بواسطه عوامل ناخودآگاه اتفاق می افتد.

عشق زمانی پدید می آید که طرف مقابل با تصویر ایماگوی ما همخوانی داشته باشد. ایماگو تصویری است ناخودآگاه از جنس مخالف که مرکب از کسانی است که در کودکی بیش از دیگران بر ما تأثیر گذاشته اند.

فرافکن این تصویر، منجر به تولید احساس عشق رمانتیک می شود. مکانیزمی که در اینجا به کار می افتد به تعبیر فروید وسواس تکرار و به زعم پرلز کار ناتمام است که با بازآفرینی شرایط ناکام کننده دوران کودکی برای اصلاح آن می کوشند.

این تلاشی است برای یافتن خویشتن گمشده ای که در خود سرکوب گردیده است. جذّابیّت؛ قابلیت فرد مقابل در ارضای نیازهای روانی ناخودآگاه است ما کسانی را برای ازدواج بر می گزینیم که شبیه تصویر ما از والدینمان باشند و از سویی جبران کننده نیازهای پاسخ داده نشده و سرکوب شده دوران کودکی مان باشند.(نگاه کنید به قانون جذب معشوق)

ازدواج های هوشمندانه عاطفی چیست ؟

آنچه سبب می شود ازدواج با موفقیت روبه رو شود به شکل شگفت انگیزی ساده است ؛ آنهایی که زندگی زناشویی موفق دارند لزوما باهوش تر، غنی تر و یا به لحاظ روانی برتر از دیگران نیستند؛ بلکه آنها در زندگی روزمره خود به پویایی هایی دست یافته اند که اندیشه های منفی آنها را درباره یکدیگر مدیریت می کند.

این اندیشه های منفی در همه وجود دارد؛ اما مانع از آن می شود که بر جنبه های مثبت برتری پیدا کنند. اخیرا مشخص شده است که هوش عاطفی یکی از عوامل موثری است که براساس آن می توان موفقیت یک کودک را در زندگی بعدی او مشخص نمود. بهره هوشی هر کودک هر اندازه که باشد مهم نیست؛ مهم این است که او با هوش عاطفی خود در تماس باشد و بهتر بتواند دیگران را درک کند و با آنها روابط معقولانه داشته باشد.

همین مطلب در رابطه میان زوجها وجود دارد؛ هرچه هوش عاطفی زن و شوهر بالاتر باشد؛ بهتر می توانند یکدیگر را درک کنند و به هم احترام بگذارند و حرمت ازدواجشان را پاس بدارند. درست همان طور که والدین می توانند هوش عاطفی را به فرزندانشان آموزش بدهند؛ زوجها هم این مهارت را می توانند بیاموزند. موضوع به همین سادگی است که ملاحظه می کنید.(همچنین نگاه کنید به قانون جذب عشق و ازدواج)

جذب پسر از راه غیر مستقیم

باید چند قدم جلوتر بگذارید. کارهای کوچکی برای اینکه توجه او را جلب کنید انجام دهید. به او ثابت کنید که همیشه در هر حالی برای وی هستید. به او نشان دهید که دوستش دارید بدون اینکه حرفی از زبان شما شنیده باشد. پسر ها دوست دارند که به دختر ها آرامش دهند پس بگذارید حس مرد بودن را تجربه کند. دست از کنترل کردن آنها بردارید، آنوقت خواهید دید که چگونه در شرایط سخت از شما محافظت می کند. به او اجازه بدهید که حس کند می تواند در خوب کردن حال شما نقش مهمی داشته باشد. پسر ها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند. پس سعی کنید طبیعی و نرمال رفتار کنید. باعث خندیدن آنها شوید. خوشحال و شاد باشید و از جلب توجه زیادی دوری کنید. به پسری که شیفته شما شده است فرصت دهید تا قدمی بر دارد. نظر دوستانتان در مورد اینکه او به شما علاقه دارد یا نه اکثر وقت ها درست از آب در می آید. سعی کنید سخت به دست بیایید اما همیشه صادق باشی.

مالتز کیست

ماکسول مالتز می گوید : «موفقیت همراه با حیثیت طلبی به عصبیت ، ناکامی ، محرومیت و ناخشنودی می انجامد.»

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

جذب پسر از راه غیر مستقیم

قانون جذب عشق چیست

قانون جذب در روابط عشقی

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان

قانون جذب برای ازدواج

رسیدن به عشق با قانون جذب

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

لیست عادت های خوب برای شناخت مدت زمان لازم برای ترک عادت. ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه برای  جذب پسر از راه غیر مستقیم. دانستن اینکه  مالتز کیست.



موضوعات :
قانون جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.