no-img
نوین اطلس

جملات تاکیدی برای جذب همسر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جملات تاکیدی برای جذب همسر
zip
بهمن ۱۷, ۱۳۹۶

جملات تاکیدی برای جذب همسر


این مطلب در مورد موضوعات جملات تاکیدی مثبت برای ازدواج موفق، جملات تاکیدی برای جذب افراد، جملات تاکیدی برای رسیدن به عشق، جملات تاکیدی برای عشق، جملات تاکیدی مثبت روزانه، جملات تاکیدی برای جذب معشوق، عبارات تاکیدی برای جذب فرد مورد نظر، قانون جذب ازدواج نوشته شده است.

جملات تاکیدی مثبت برای ازدواج موفق

۱ـ اگر می خواهی با همسر دلخواهت ازدواج کنی، چرخه ی اقبال بساز.

۲ـ این گام هفتم است…

۳ـ چرخه ی اقبال هم کائنات را متوجه تر می کند که شما چه می خواهید، هم کمک می کند که بیشتر به باور برسید که این همان کسی ست که می خواهم…

۴ـ قبل از ساختن چرخه ی اقبال حتما هرگونه رابطه ی نامناسبتان را ترک کنید، هیچ کس خاصی را در ذهن خود راه ندهید، تا آن چیزی که واقعا و از اعماق وجودتان می خواهید خودش را نمایان کند…. به نوشته های قبلی خود مراجعه کنید و تصوری که از همسرتان را دارید مرور کنید…. در چرخه ی اقبال شما به تصویر نیاز دارید، بنابراین وسایلش را مهیا کنید.

۵ ـ یک مقوا یا کاغذ رنگی به رنگ قرمز یا صورتی انتخاب کنید ( من صورتی برداشتم چون به من حس بهتری می داد، شما هرکدام که بیشتر با آن احساس نزدیکی می کنید، انتخاب کنید)، یادتان باشد که چرخه تان باید دارای اندازه ای باشد که شما بتوانید بدون در معرض دید دیگران قرار گرفتن آن، هر روز چندین بار به آن نگاه کنید…. این نکته ی مهمی است که چرخه ی شما متعلق به شماست…پس مثل کودکتان از آن مراقبت کنید و نگذارید به دست کسی بیفتد.

۶ـ اگر دخترید، در لینک های لباس عروس که در گوشه ی سمت چپ وبلاگ قرار دادم، یک عکس عروس که بیشتر دوستش دارید انتخاب کنید و این عکس را با یکی از عکس های خودتان ادغام کنید… یعنی بدن از آن عکس و سر از شما… سعی کنید حتما این کار را خوب و با دقت انجام دهید که بیشتر برایتان باور پذیر باشد و اگر پسرید همین کار را با عکس یک آقای داماد انجام دهید.

۷ـ به یک عکس از یک مکان مقدس نیاز دارید، هرجایی که با آن احساس بهتری دارید، مثل کعبه، حرم ائمه اطهار، یک مسجد یا هر جای مقدس دیگری که دوستش دارید. این عکس قلب چرخه ی شماست.

جملات تاکیدی برای جذب افراد

الف: جملات تاکیدی بر زمان حال متمرکز باشند.

ب: جنبه مثبت داشته باشند.

ج:کوتاه , ساده و مستقیم باشند.

د:نوع جملات به گونه ای باشد که متناسب با احساس شما در آن زمان باشد یعنی زمانی که شما در خطر هستید جملات شما بایستی به شما قوت قلب بدهد.

ه: جملات تاکیدی شما بایستی برای شما باور پذیر باشد.

و:بهترین زمان برای استفاده از جملات تاکیدی عمیقترین حالات مراقبه است.

ز:استفاده از جملات تاکیدی می تواند به روش های گوناگونی انجام پذیرد مثل: با صدای آهسته ؛ زمزمه ، با صدای بلند و قاطع ، نوشتن جمله و نصب در محل دید و …

جملات تاکیدی برای رسیدن به عشق

اکنون میدانم که خداوند میخواهد صاحب همه چیز باشم همه چیزهایی که دوست دارم و زندگی ما در این دنیا شکوفاتر می سازد.

قدرت کامیاب بخش خدا یکا یک ثانیه های امروز برکت می دهد تا هم اکنون و همین جا به عالیترین ثمرات نیکو برسم.

خداوند منشا همه موهبت ها هست و همه انسان ها و اوضاع زندگی و جامعه وسیله ای برای رساندن موهبت های الهی هستند.

اکنون چیز های پوسیده و اوضاع و شرایط کهنه و روابط فرسوده را رها میکتم اکنون نظم الهی بر جهانم استقرار می یابد و پایدار می مانم.

من به خدا چشم میدوزم و هدایت او را می طلبم و توانگر می شوم. من از نظم الهی سرشارم من اکنون در نظم متعالی قرار دارم.

هر دم و بازدم زندگی ام سرشار از نظم الهی است من آرام و متوازعم لبریز از آرامش و تعادل هست

خدای درون من رهایی بخش من است خدای درونم قدرتی است که آزادم می کند من اکنون همه کس گذشته و اکنون را که دیگر جزئی از طرح الهی نیستند رها می کنم خدای درونم هم اکنون جای راستین و مردمان راستین و توانگری راستین مرا متجلی می سازند.

جملات تاکیدی برای عشق

۱.من ذاتـا برنده هستم .

۲.آزادانه ابراز وجود میکنم.

۳.من فردی مثبت هستم .

۴.من عاشق خودم هستم.

۵.همیشه حق انتخاب دارم.

۶.من منحصر به فرد هستم .

۷.به کل حیات مرتبط هستم .

۸.من در بطن آرامش قرار دارم.

۹.عشق من حد و مرزی ندارد.

جملات تاکیدی مثبت روزانه

جملات تاکیدی برای فراوانی:
من در تمام قسمت‌های زندگی‌ام دارای وفور و فراوانی هستم.
من پذیرای تمامی نعمت‌های جهان هستم.
من سزاوار چیزهای عالی‌ای هستم که برایم اتفاق می‌افتد.
من تمامی چیزهایی که نیاز امروزم هستند را دارم.
هرچیزی که نیاز دارم، امروز وارد زندگی ام می‌شود.
جهان …… را برای من فراهم می‌کند. (هدف یا خواسته مطلوبتان را اضافه کنید)
من می‌گذارم خداوند فراوانی را برای من در تمامی سطوح مهیا کند.
جملات تاکیدی برای پذیرش:
من خودم را همانگونه که امروز هستم می‌پذیرم.
من می‌خواهم زندگی را با تمام شرایطش بپذیرم.
من محدودیت‌هایم را می‌پذیرم.
من یاد می‌گیرم محدودیت‌های خودم و دیگران را بپذیرم.
من پیشرفتم را امروز می‌پذیرم.
من دیگران را همان گونه که امروز هستند می‌پذیرم.
جملات تاکیدی برای اعتیاد:
من از اینکه فردی غیر سیگاری باشم لذت می‌برم.
حس خوبی است که از الکل و مواد مخدر آزاد باشیم.
من به خوراک امروزم که سالم بود افتخار می‌کنم.
من از تمایل به ….. رها هستم. (کلمات خودتان مثل: قمار، پرخوری، کار، کنترل و …)
من امروز شخصی هوشیار هستم.
من از کنترل اعتیاد رها هستم.

جملات تاکیدی برای جذب معشوق

۱-ذهنتو آروم کن.برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه تمرکز کن.انجام این کار قدرت ذهنتو افزایش می ده و به حالت آرامش می ری.این مرحله اختیاریه اما توصیه می کنیم که انجامش بدی.

۲- مطمئن شو که دقیقا چه چیزی می خوای و وقتی تصمیم گرفتی ،دیگه شک نکن
به یاد داشته باش تو درخواستیرو به کائنات می فرستی که از افکارت ساخته شده و کائنات به افکارت* و به ویژه احساسات مثبت هماهنگ با افکارت پاسخ می ده.دقیق بدون که چی می خوای.اگر درخواستت شفاف و مطمئن نباشه،کائنات یه” ف رکانس “مبهم رو دریافت می کنه و نتایج ناخواسته ایرو به تو ارسال می کنه.پس مطمئن شو که به درخواستت اشتیاق قوی داری.

۳-از کائنات درخواست کن
یه تصویر از چیزی که می خوای به کائنات ارسال کن.کائنات پاسخ خواهد داد.خواستتو از حالا از آنِ خودت ببین.تو ذهنت تصورش کن که بهش رسیدی.هر چقدر تصورت با جزئیات بیشتری باشه بهتره.اگر می خوای ازدواج خوبی داشته باشی،خودترو ببین که در کنار همسرت هستی،حلقه ی ازدواجتونو لمس کن ،لحظه ی خواستگاری شدنترو ببین ،چه احساسی داری؟چه مدل لباس عروسی دوست داری؟تو ذهنت تصویرشو بساز و ببین ،تصور کن با همسرت به ماه عسل رفتی و زندگی خوشی داری . ایده هاتو دریافت کن و تو ذهنت تصویرسازیشون کن

۴- آرزوهاتو بنویس.اینطوری شروع کن.”من شاد و سپاسگذارم حالا که….” و جملتو (پاراگراف) با چیزی که می خوای تموم کن.جملتو با فعل زمان حال بنویس.جمله های منفی بکار نبر(اینو یه اخطار بدون ).هر روز تا زمانی که به خواستت برسی ،چشماتو ببند و با احساس واقعی و مثبت تصورش کن ،طوری که الان بهش رسیدی و داره اتفاق می یفته.

۵-احساسش کن
احساسی که بعد از رسیدن به خواستت خواهی داشترو حس کن.انگار الان داریش ،حس اون لحظرو مزه مزه کن و وانمود کن که خواستت اتفاق افتاده .گفتارت ،پندارت و کردارت* باید طوری باشه که انگار به آرزوت رسیدی.این مهمترین و قدرتمند ترین مرحله ی قانون جذبه چون این مرحله جایی هست که قانو جذب به کار می یفته ،گاهی دیگه احساس نمی کنی بهش نیاز داری چون واقعا حس* می کنی الان اونو داری.و بعد ،کائنات به افکار و احساست عینیت می ده و تو دریافتش می کنی.

عبارات تاکیدی برای جذب فرد مورد نظر

عبارات تاکیدی باید دارای این ویژگی ها باشند:

کوتاه باشند ، اگر جملات خیلی بلند باشند ، ممکن است پذیرش و هضم آن ها برای ضمیر ناخودآگاه مشکل باشد .
دومین ویژگی عبارات تاکیدی این است که باید به زمان حال بیان شوند ، یعنی طوری باشند که انگار آرزوی موردنظر شما محقق شده است و شما در حال حاضر صاحب آن چیز خاص هستید . مثال: به جای این که بگوئید من ثروتمند خواهم شد ، صحیح این است که بگوئید من ثروتمند هستم .
عبارات تاکیدی باید صد درصد دربرگیرنده کلمات مثبت باشند ، از کلمه های منفی در این جملات هرگز نباید استفاده شود . مثال: اگر بگویید من بیمار نیستم ، آنچه که از گفتن این جمله نصیبتان می شود فقط بیماری است . صحیح آن است که بگویید من در سلامتی کامل به سر می برم .
شیوه ی بیان عبارات تاکیدی

البته تکرار طوطی وار عبارات تاکیدی تاثیری در برنامه ریزی کردن ضمیر ناخودآگاه فرد ندارد ، به هنگام بیان جملات بایستی تمرکز کافی داشت . نکته ی مهمی که در هنگام تکرار عبارات تاکیدی باید به آن توجه داشته باشید ، این است که این جملات را بایستی با احساس خوب و مثبت بیان کنید . احساستان طوری باشد که انگار به خواسته ی خود رسیده اید و از این بابت بسیار مسرور و شادمان هستید .

قانون جذب ازدواج

گام اول در مسیر عشق واقعی استفاده از جملات تاکیدی است . شما ممکن است بگویید « من قبلاً این را می دانستم . راز این چیست ؟ » راز این است که تاکید چرا و چگونه کار می کند . وقتی شما یک فکر دارید یا صحبت می کنید ، کلمات شما و افکار شما به کائنات منتقل می شود و انرژی مشابه را جمع می کند . آنها جذب انرژی را ادامه می دهند و سپس با انرژی چندبرابر به سوی شما برمی گردند . نتیجه ؟ نه تنها شرایط زندگی و تجربه های شما ، بلکه کلمات شما یک نوسان دارد . کلمات و عبارات منفی نوسان کمتری را حمل می کند و کلمات و عبارات مثبت نوسان بیشتری را حمل می کنند . پس شما می توانید ببینید که کلمات تاکیدی از افکار مثبت قوی تر هستند ، آنها جاذب های قوی چیزی هستند که شما در زندگی تان می خواهید یا نمی خواهید .

مثال هایی از جملات تاکیدی برای جذب عشق عبارتند از : عشق حق خدادادی من است و من اکنون آن را طلب می کنم . من تماما عشق می دهم و آن را دریافت می کنم . من گذشته را رها می کنم و اجازه می دهم عشق در زندگی من جریان یابد .

عبارات تاکیدی خود را به این لیست اضافه کنید و آنها را طوری با صدای بلند به خود بگویید که انگار آنها را معنی می کنید . درنظر داشته باشید که کلمات عشق و خدا از قویترین کلماتی هستند که شما می توانید برای جذب عشق ، لذت و آرامش به زندگی تان استفاه کنید .

گام قوی بعدی در جذب عشق به زندگی بالا بردن نوسانتان است . کلید یافتن عشق واقعی این است که نوسان را بالا نگاه دارید . شما روی یک فرکانس فعالیت می کنید و وقتی که نوسان شما بالا برود ، با ناحیه روحی هماهنگ تر می شویم . شما می توانید آشکارتر فرشتگان و موجودات آسمانی را بشنوید ، ببینید و احساس کنید که راهنمایی هایی را در گوش یا قلب شما زمزمه می کنند تا شما با عشقتان متحد شوید . به این راهنماییها که دفعات بیشتری به زندگی روحی شما وارد می شوند گوش دهید . زمانی که شما از این حالت تسریع شده لبریز شدید ، یک جاذب عشق هستید چون آرامش ، عشق و لذت تابش می کنید .

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

رسیدن به عشق با قانون جذب

قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه

برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب

قانون جذب در روابط عشقی

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان

جذب همسر مناسب

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

استفاده از جملات تاکیدی مثبت برای ازدواج موفق و جملات تاکیدی برای جذب افراد و جملات تاکیدی برای رسیدن به عشق و جملات تاکیدی برای عشق و جملات تاکیدی مثبت روزانه و جملات تاکیدی برای جذب معشوق و عبارات تاکیدی برای جذب فرد مورد نظر از راهکارهای موجود در قانون جذب ازدواج می باشند.



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.