no-img
نوین اطلس

جذب عشقمان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جذب عشقمان
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۱۷, ۱۳۹۶

جذب عشقمان


این مطلب در مورد موضوعات قانون جذب برای بازگشت معشوق، قانون جذب شخص، قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه، قانون جذب برای ازدواج، قانون جذب در روابط عشقی، برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب، قانون جذب عشق از دست رفته، جذب افراد با انرژی نوشته شده است.

قانون جذب برای بازگشت معشوق

خودتان را باور داشته باشید

بر چیزهای مثبت تمرکز کنید

بدون ترس از صدمه دیدن عشق بورزید

در همه حال شاد باشید قدردان تضادها باشید

قانون جذب شخص

به قوانین طرف مقابل‌تان احترام بگذارید

اگر او بلند می‌شود و صندلی را برای شما می‌کشد از او تشکر کنید، اگر هم این کار را نکرد نایستید تا این کار را انجام دهد، خودتان صندلی را بکشید و بنشینید. اگر او خواست که صورت‌حساب را پرداخت کند با او چانه نزنید، اگر هم خواست که در مورد مسائلی حرف بزنید یا نزنید به خواسته او احترام بگذارید. مطمئن باشید، اینگونه طرف مقابل‌تان هم به خواسته‌ها و قوانین شما احترام خواهد گذاشت.

در اولین ملاقات با پسر مورد علاقه تان در مورد این موارد صحبت نکنید

صحبت کردن اصلی‌ترین کلید برقراری ارتباط است اما برقراری یک دیالوگ خوب با فردی که برای اولین مرتبه با او ملاقات می‌کنید کار ساده‌ای نیست. قطعا نمی‌شود فرمول خاصی برای حرف زدن در جلسه اول ارائه داد، اما شاید برعکس این مورد را بتوان ارائه کرد! بهترین کار این است که در جلسه اول با خواستگارتان از صحبت کردن در مورد مسائل سیاسی، اقتصادی و البته وضعیت آب و هوا بپرهیزید. دکتر ژاکلین ویتیمور، متخصص مشاوره خانوادگی در استوک می‌گوید: «همیشه آدم‌های نکته‌سنج و طناز محبوب و مورد توجه هستند اما حتی اگر شخصیتی اینگونه هم دارید در جلسه اول آشنایی خودتان را کنترل کنید و سعی نکنید دائما از جملات طنز و بامزه استفاده کنید یا خواستگارتان را بخندانید، چرا که اینگونه او این تصور را خواهد داشت که احتمالا شما فردی هستید که هیچ چیزی را جدی نمی‌گیرید.»

بیشتر بشنوید تا حرف بزنید

یادتان باشد، مهم‌تر از خوب حرف زدن خوب شنیدن است. قطعا اگر در همان برخورد اول به طرف مقابل‌تان نشان دهید که خوب و با دقت به حرف‌هایش گوش می‌دهید تاثیر بسیار زیادی روی او گذاشته‌اید. اگر در زمان حرف زدن، او سؤالی برای‌تان پیش‌ آمد در فواصلی که او مکث می‌کند یا منتظر واکنش شماست سؤالات خودتان را بپرسید. یادتان باشد یکی، دو بار قطع کردن حرف‌های او اشکالی ندارد اما خواستگارتان قطعا از اینکه هر دقیقه حرف‌های او را قطع کنید خوشحال نخواهد شد.»

قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه

برای جذب عشق یا جذب فرد خاص، شما باید ویژگی هایی که دوست دارید را بنویسید و به آن توجه کنید تا در مسیر فردی با آن ویژگی ها قرار بگیرید. توجه داشته باشید که فقط به خواسته های خود فکر کنید، فقط به مواردی توجه کنید که به شما احساس خوبی می دهد، هر چیزی که در شما احساس بدی ایجاد کند به این معنا هست که دارید از خواسته خود دور میشوید، احساس هایی مانند حسادت، وابستگی و … شما را از خواسته هایتان دور میکند.

قانون جذب برای ازدواج

در قانون جذب ازدواج تجسم روحی یک جاذب قوی چیزی است که شما می‌خواهید در زندگیتان آشکار کنید. خود را خوشحال و با عشقتان ببینید (اما لطفا شخص خاصی را در ذهن نداشته باشید). یک ارتباط شاد را تصور کنید. با دید از طریق چشم ذهن به عبادت‌های خود قدرت ببخشید. به زودی از دید چشم ذهن شما به صورت عینی در مقابل شما ظاهر خواهد شد.

قانون جذب در روابط عشقی

گذشت و بخشش مهم ترین گام برای جذب ازدواج و عشق واقعی می‌باشد. وقتی ما کینه و خشم را نگاه می‌داریم، به آسانی نمی‌توانیم به صورت سالم به سمت ارتباط آگاهانه حرکت کنیم. یکی از موانع اصلی در پیدا کردن عشق واقعی ناتوانی در بخشش و گذشت است. بخشش یک تغییر در انرژی ایجاد می‌کند و شما را آزاد می‌سازد. هرچه قدر ناتوانی شما برای بخشش افزایش یابد، توانایی شما برای شادی کاهش می‌یابد چون به رویداد گذشته اجازه حذف شدن و حل شدن را نمی‌دهید.

دکتر ارنست هومز می‌گوید «کائنات هیچ چیزی را علیه ما نگاه نمی‌دارد، ما هم نمی‌توانیم چیزی را علیه کسی نگاه داریم.»

از این گام‌های قانون جذب ازدواج و برای عشق ماورا خود که تصور می‌کردید استفاده کنید. عاشق الهی شما را به بخشش، رهایی، عشق و زندگی در حالت‌های نوسانی بالاتر دعوت می‌کند. با این کار، شما عشق را در ارتباطات شخصی خود و از طریق موجودات آسمانی بالاتر از آن چیزی که همیشه تصور کرده‌اید خواهید یافت.

برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب

در خودتان مطمئن باشید. خداوند است که هستی را تحقق بخشید و مهم نیست که دیگران چه چیزی در مورد شما فکر می کنند. شما مجبور نیستید شخص دیگری مانند خود را دوست داشته باشید زیرا قبلا خود را دوست داشته اید و دارید. اعتماد به نفس غیر قابل مقاومت است و مردم را به شما جذب می کند.

مثبت اندیشی … توجه کردن به افکار منفی مانند “پیدا کردن هر کسی سخت است” “چرا آنها نمیفهمند چقدر من خوب هستم” و “هیچکس من را دوست نخواهد داشت” درست نیست. شما دارای ویژگیهای بسیار زیادی هستید که شما را از عشق و توجه هر کس ارزشمند می سازد. دیگران متوجه شما می شوند و از شما قدردانی می کنند. عشق در اطراف شما وجود دارد.

عشق بدون ترس از صدمه دیدن. بدترین چیز در مورد عشق این است که خود را به آن باز می گرداند. هنگامی که عشق خود را نشان می دهید، فرصتی برای صدمه دیدن وجود دارد. اگر از آسیب دیدن می ترسیدید،

ممکن است ناخودآگاه کسی را از رسیدن به آن منع کنید. مایل باشید که ریسک کنید و کاملا عشق خود را نشان دهید. شما عشقی را که می خواهید آشکار کنید.

قانون جذب عشق از دست رفته

مثبت ها را ببینید تمرکز بر روی چیزهای خوب در مورد شخص خاصی که قانون جذب را می خواهید به ارمغان بیاورید. به دنبال چیزی برای قدردانی باشید.اگر احساسات منفی بین دو نفر شما وجود داشته باشد این می تواند دشوار باشد و تنها در ابتدا می توانید یک چیز را پیدا کنید، اما اگر کار خود را ادامه دهید، راحت تر می شود

با این دیدگاه جلو بروید که درخواستتان مورد قبول میباشد. این یکی از سخت ترین قسمت های قانون جاذبه برای جذب یک فرد خاص است. شما می دانید که می خواهید با او باشید، اما در حال حاضر به ندایی به شما گفته می شود که م که آن را از دست میدهید. دیوانه، درست است؟ این موضوع را نادیده بگیرید و تمرکزتان را به همان خواسته خود یعنی جذب عشق معطوف کنید.

جذب افراد با انرژی

اول باید دیگران را دوست داشته باشید
این درست است که عبوس بودن، سرد و مرموز بودن و کم حرف و بی‌روح بودن ممکن است بعضی‌ها را جذب کند، اما بیشتر مردم را جذب نمی‌کند. مردم کسانی را دوست دارند که به نظر می‌رسد دیگران را دوست دارند. نکته‌ی مهم این است که مردم چگونه نشان می‌دهند که شما را دوست دارند؟ آنها لبخند می‌زنند. صورت‌های خندان جذاب‌تر هستند و لبخند زدن هنگامی که به چشم‌های دیگران مستقیم نگاه می‌کنید، شما را حتی جذاب‌تر می‌کند. لبخند زدن پیام‌هایی را مانند: «من دوست‌‌داشتنی هستم. من اعتماد به نفس بالایی دارم، خوش‌بین و باانرژی هستم» ارسال می‌کند. بنابراین چهره‌ی عبوس خود را رها کنید و بخندید، لبخند بزنید، آرام باشید و بهترین چیزها را در افراد دیگر پیدا کنید

افرادی که در اطراف شما هستند را بخندانید
هنگامی که مَت وارد اتاقی می‌شود، همه را وادار می‌کند که بخندند. او تاثیرگذار است و همه می‌بینند که دیگران او را دوست دارند. چرا این موضوع مهم است؟

بر اساس مطالعه‌ای که روانشناسان بریتانیایی انجام داده‌اند، اگر به دیگران با لبخند نگاه کنیم، احتمال اینکه فرد جذابی به نظر بیاییم بیشتر خواهد بود. در آزمایشی که بر روی زنان انجام شده بود هنگامی که به آنها تصویر افرادی نشان داده شد که دیگران به آنها لبخند می‌زدند، افرادی که به آنها لبخند زده شده بود جذاب‌تر به نظر می‌رسیدند.

محققان دریافتند که مردان نیز به همین شکل پاسخ می‌دهند. هم زنان و هم مردان به صورت ناخودآگاه هنگامی که می‌خواهند شخصی را برای دوستی انتخاب کنند، نظر دیگران را در نظر می‌گیرند. در واقع ممکن است بر اساس اینکه دیگران چطور فردی را ارزیابی می‌کنند، او را برای رابطه مورد توجه قرار دهند.

برای اینکه جذاب‌تر باشید خودتان باشید
صادقانه‌ترین پاسخ این سوال که چگونه دیگران را جذب کنیم، اینست که بگویم خودتان باشید. بیشتر مردم هنگامی که با کسی هستند که مجذوب او شده‌اند، خود را بیشتر از آن چیزی که هستند نشان می‌دهند و این کار غلطی نیست، اما چنین نباشد که همه چیز دروغ باشد. زنی را می‌شناختم که تظاهر می‌کرد همه‌ی چیزهای فردی را که به او علاقه داشت، دوست دارد: «واقعا؟ من عاشق فوتبال، غواصی، تمبرهای پاتاگونیای قرن ۱۹ هستم! چه تصادفی، ما دقیقا برای هم ساخته شده‌ایم!»

اگر شما به این شدت دروغ بگویید دیگران متوجه می‌شوند. نشان دادن چیزی که واقعا هستید جذاب است و نشان می‌دهد که شما زاویه دید، علایق و بی‌علاقگی‌ها، ایده‌ها و تمایلات خودتان را دارید.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

قانون جذب عشق از دست رفته

قانون جذب در روابط عشقی

برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب

قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه

قانون جذب برای ازدواج

قانون جذب معشوق

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

قانون جذب برای بازگشت معشوق. قانون جذب شخص. قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه. قانون جذب برای ازدواج. قانون جذب در روابط عشقی. برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب. قانون جذب عشق از دست رفته. جذب افراد با انرژی



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.