no-img
نوین اطلس

جذب دختر با حرف زدن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جذب دختر با حرف زدن
امتیاز 4.25 ( 4 رای )
zip
بهمن ۱۷, ۱۳۹۶

جذب دختر با حرف زدن


این مطلب در مورد موضوعات حرف زدن با دختر مورد علاقه، عاشق کردن دختر به خود، حرف زدن با دختر پشت تلفن، جذب دختر مغرور، راه های جذب دختر در دانشگاه نوشته شده است.

حرف زدن با دختر مورد علاقه

برای جذب زنان:بی پرده باشید

این طرز برخوردی است بـرای افـرادی کـه مـایـلند بـیشتر از اینها رک و با صراحت باشنـد. قدم برداشتن به طرف یک زن و نشان دادن صراحت و بی پردگی می تواند به عـنوان یـک جذاب کننده قوی عمل کند. او ممکن است اعتماد بنفس شما را نشانه ای بر ارزشتـان برای صحبت کردن قلمداد کند. بگویید “داشتم دنبال بهانه ای بـرای بـاز کردن صحبت می گشتم، ولی چیزی پیدا نکردم. اسمم آرشه، اسم شما چیه؟” اشکالی نداره اگه به شما ملحق بشم؟

برای جذب زنان:محیط اطراف را توصیف کنید

هرکجا به او برخورد کنید، پیرامـون شـما چـیـزهایـی وجود خواهد داشت. از آنها برای باز کردن سر صحبت استفاده کنیـد. به محیط اطراف خود نگاه کرده و موضوع جالبی را برای گفتگو انـتـخـاب نـمـایـیـد. این راه کار محدود به اشیاء نمیگردد. اگر متـوجـه شـدید فردی روز سهتی را در محل کارش گذرانده ، می تـوانـید جـمـله ای بـه وی بگویید که تنشها و خستگی ها را از تـنـش بـیرون کند. این باعث می گردد کـه او خـودش را سـبک و سر صحبت را باز کند. با این حـال قـبـل از مـراجـعـه بـه او، مـطمـئن شوید که سرش شلوغ نباشد. بگویید “من این آهنگو جای دیگه ای هم شنیدم، خیلی قشنگ ” بنظر میرسه که روز خیلی خوبی داشتی” ( اگر خسته بنظر میرسید، با گوشه و کنایه به او بگویید)

برای جذب زنان:سؤالی سرگشاده بپرسید

مشکل ترین قسمت یک یخشکن بکار گمـاردن آن بـرای آغـاز نمودن محاوره ای است که ۳۰ ثانیه بعد از شروع شدن، خاتمه نپذیرد. برای جلوگیری از چنین وضـعیـتـی، اقـدام بـه پرسیدن سؤالی نماییـد کـه پـاسـخش بـه “بله” یا “خیر” ختـم نـشده و احـتیاج به بسط بیشتری داشته باشد.

بگویید”خوب، سرگرمیات چیا هستن “خوب، آخر هفته ها چطوری خودت مشغول می کنی؟

برای جذب زنان:از او بخواهید شما را به یک نوشیدنی میهمان کند

با اینکار به صورتی موزیانه باعث متعجب ساختن وی شده و و جذابیت زیادی در نزدش پیدا خواهید نمود.
بگویید
“بهت میگم چرا، ولی چطوره ازت بخوام یه نوشیدنی مهمونم کنی؟”
“همیشه تو فکر این بودم که منصفانه نیست که هـمیشه من بـرای کـسی نوشـیـدنـی بخرم، پس ازت میخوام که اینبار شما منو مهمونم کنی و قول میدم لطفتو جبران کنم

رای جذب زنان: تعریفی صادقانه از او بنمایید

بر همگان معلوم است که زنان دوست دارند مورد تعریف و تمجید قرار بگیرند. با این حال آنها براحتی میتوانند تخشی دهند که صادقانه از آنها تعریف میشود و یا از روی ریاکاری. گذشته از اینکه درچه شرایطی قرار دارید، همیشه باید موضوعی قابل قبول برای تعریف و تملق پیدا کنید.این میتواند بسته به زبان جسمانی او، تعریف و تمجیدی مخاطره آمیز و یا خودمانی باشد. بگو “جالبه که متوجه اون شدی…خیلی باهوشی” “خنده شیرین و جذابی داری”

عاشق کردن دختر به خود

۱. رعایت اعتدال در رابطه

اول از همه باید این نکته رعایت بشه که نباید بیش از حد به طرفتون نزدیک بشید و همش کنارش باشید.سعی کنید این رابطه رو معمولی جلوه بدید. حتما یه چیزی بوده که گفتن دوری و دوستی. همیشه بودن، باعث میشه حس قشنگ دلتنگی از بین بره و شما تکراری به نظر بیان البته زیاد دور بودن هم خوب نیست چون ممکنه کم کم از یاد برید و فراموش بشید

۲. صمیمیت به مرور زمان

یکدفعه صمیمی نشید بلکه سعی کنید کم کم و به مرور زمان صمیمیت بیشتری پیدا کنید. صمیمیت بیش از حد باعث زدگی و خستگی طرفتون از شما میشه.

۳. داشتن آشنایی که با طرفتون نزدیکه

اگه یکی رو داشته باشید که به طرفتون نزدیک باشه خیلی خوبه. چون می تونید بوسیله اون اولا اطلاعات خوبی رو ازش بدست بیارید مثل : چیزهای مورد علاقه اش ، حس اون نسبت به شما ، کارهای روزمره اش و … و همچنین از اون می تونیم به عنوان یک انتقال دهنده اخبار از طرف خودتون استفاده کنید. به صورت زیر :

ازش بخواهید که وقتی با طرفتون هست در مورد شما و قابلیت هاتون و خوبی هاتون صحبت کنه البته همون اندازه که هستید یا دارید نه بیشتر چون دروغ می تونه اولین قدم برای تنفر از شما بشه.

۴. حقیقت گو باشید

همیشه سعی کنید آنچه هستید و آنچه می تونید در آینده باشید را بگویید نه بیشتر.

شاید با تعریف بیش از حد از خود در مورد کارهای آینده محبوبیتی کسب کنید اما این کار در آینده در صورت انجام ندادن می تونه از شما یک آدم بی دست و پا رو برای طرفتون تعریف کنه و در صورت انجام دادن سطح توقعات رو بالا ببره.

۵. در ابتدا در مورد کارهای روزانش صحبت کنید

کارهای روزانه طرفتون رو بدونید و در ابتدا در مورد اون ها باهاش حرف بزنید و صحبتون رو پراکنده نکنید

حرف زدن با دختر پشت تلفن

۱. همیشه در ابتدای تماس خودتان را معرفی کنید.

۲. به لحن صدایتان حساس باشید.

۳. قبل از اینکه با کسی تماس بگیرید، به طور کامل فکر کنید که چه می‌خواهید بگویید.

۴. اجازه ندهید چیزی مکالمه‌تان را قطع کند.

۵. واضح و آرام صحبت کنید.

جذب دختر مغرور

یک فرد مغرور و خودشیفته نیاز به توجه و تحسین دارد. اما نه توسط هر شخصی. این موضوع بستگی به ارزش آن شخص دارد. توجه کنید دیدگاه انسان ها نسبت به مفهوم با ارزش بودن متفاوت است. قبل از هر چیزی باید متوجه شوید ارزش از دید طرف مقابل شما چه تعریفی دارد. این ارزش می تواند ایجاد اعتماد به نفس، ثروت، تحصیلات، زیبایی اندام یا هر مورد دیگری باشد.

راه های جذب دختر در دانشگاه

راحت باشید

با او ریلکس حرف بزنید

آرام و ملایم صحبت کنید

از او تعریف کنید

به دنبال تایید نباشید

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

چگونه جذاب شویم برای دختر

چگونه با شوهرمان حرف بزنیم که اثر بخش باشد؟

راه جذب دختر مورد علاقه

خصوصیات متولدین دی

راز جذب دختر

روانشناسی زنها

راه های برگرداندن دختر

چیکار کنم عشقم بهم زنگ بزنه

جلب اعتماد دختر

آموزش عاشقانه حرف زدن 

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

راهکارهای حرف زدن با دختر مورد علاقه برای عاشق کردن دختر به خود و راهکارهای حرف زدن با دختر پشت تلفن برای جذب دختر مغرور و شناخت راه های جذب دختر در دانشگاه



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.