no-img
نوین اطلس

استفاده از قانون جذب برای زیبایی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

استفاده از قانون جذب برای زیبایی
امتیاز 3.50 ( 2 رای )
zip
بهمن ۱۶, ۱۳۹۶

استفاده از قانون جذب برای زیبایی


این مطلب در مورد موضوعات استفاده از قانون جذب برای افزایش قد، قانون جذب برای مو، جملات تاکیدی مثبت برای زیبایی، جملات تاکیدی مثبت برای پوست، جملات تاکیدی برای پوست، عبارات تاکیدی برای لاغر شدن، عبارت تاکیدی برای پوست، با قانون جذب به عشقم رسیدم نوشته شده است.

استفاده از قانون جذب برای افزایش قد

دن شما از میلیارد ها اتم تشکیل شده و این اتم ها همه وقتی با یک دستگاه قوی اونارو میبینم نور و انرژی هستند و هریک فرکانسی دارند فقط فشرده شدند و تبدیل به یک چیزی شدند و همه جهان همینگونه هست و شما روح خودتون رو دارید و این رو هم میدونید که باور های شما زندگی شما و همه چیز رو کلا از سلامتی و شکست موفقیت و … رو دربر میگرن بواسطه فرکانس هایی که میفرستن وقتی شما هم باوراتو تغییر میدی و درون ضمیر ناخوداگاهت ثبت میشه فرکانس هایی ارسال میشه به جهان و کار جهان هم اینه که باور های شمارو بهتون اثبات کنه وقتی که شما باورت اینه قدت میشه ۱۸۰ و دربارش تصور میکنی وتوجه که موجب فرستادن فرکانس لازمه میشن باعث میشه اون اتم های بدن تون هم هم فرکانس با اون باورتون بشن و واقعا شرایط برای افزایش قد تون در بدن تون فراهم بشه چون بد شما روی اون فرکانس هست و قد تون روز به روز بیشتر میشه حالا یا از طریق اون موادی که بهتون گفتم ترشح میشه یا هر روش دیگر شما از این امر برای درمان بیماری هاتون هم میتونید استفاده کنید

قانون جذب برای مو

بهترین کار این است که تصویر از خودتان در ذهن مجسم کنی که موهای پر پشت و کاملی دارید و آن تصویر را به وضوح و با احساس خوب ببینی . اگر شما می خواهی چیزی را به دست بیاوری بهترین راه این است که خود را در حال داشتن آن تجسم کنید.
یعنی به جای تمرکز روی کم مویی خواسته خود را طوری ببینی و در خواست کنی که آن را می خواهی مثل داشتن موهای پرپشت.

جملات تاکیدی مثبت برای زیبایی

خدایا شکرت بابت اینکه همه زیبای موهای مرا تحسین میکنن

من موهای سلامت.زیبا و تحسین برانگیزی دارم .

جملات تاکیدی مثبت برای پوست

اینکه میخواهیم ب پوستی و ظاهری زیبا برسیم ب چه دلیل است؟؟؟ ب خاطر رسیدن ب احساس خوب….
بهتره اول از همه احساس خوب رو از درونمان تجربه کنیم …بهتره عزت نفس داشته باشیم و همینجور ک هستیم خودمان را قبول داشته باشیم…..اگر ما ارش خود را بدانیم و عزت نفس داشته باشیم دیگران هم برامون ارزش قائلند و دوستمان خواهند داشت….چه بسا انسانهای زیبایی رو میبینیم ک اصلا جذابیتی برامون ندارند…پس جذابیت واقعی یک چیز درونی است و با تلاش فیزیکی ب دست نمیاد…..
این گفته هام ب این منظور نیست ک نباید ب ظاهر خود برسیم بلکه میخوام بگم ک اگر عزت نفس داشته باشیم همیشه در آرامشیم و احساس آرامش و احساس خوب واسمون اتفاقات خوب رو بوجود میاره………..ک یکی از دستاوردهای عزت نفس داشتن چهره ای جذاب و آرامش بخشه …..
دوست عزیز اول از همه ب متخصص پوست مراجعه کن و بعد کانون تمرکزت رو از روی ناخواسته(جوش و لک های صورت) بردار و ب زیبایی های دیگری ک خدا ب شما داده توجه کن…….تجسم کن ک صورتی صاف و شفاف داری و از این بابت خدا را شکر کن…..برای تمرکز روی نکات مثبت تمرینات کتاب معجزه سپاسگزاری رو انجام بده…..

جملات تاکیدی برای پوست

شما باید از درون به احساس خوب برسید وقتی خودتون خود مقدستون رو همون جوری که هستید دوست داشته باشید دیگه نیاز به این کارها نیست شما باید زیبایی های درونتون رو ببینید تا به زیبایی های بیرونی خود پی ببیرید و به خود باوری برسی انسانها خیلی ارزشمند هستند شما به خاطر داشته هایی که دارید از خدا سپاسگزار باشید تا به حس خوب برسی و سعی نکید خودتون ر از نظر دیگران بسنجید و روی عزت نفس خود کار کنید تا به این باور برسید

عبارات تاکیدی برای لاغر شدن

این جمله رو هر روز تکرار کنید:به خاطر اندام زیبا و دلخواه درون اندام کنونی ام سپاسگزارم و خواهان تجلی این اندام زیبا هستم.

وقتی افراد خوش اندام رو میبینید لبخند بزنید و به خودتون بگید که بزودی شما هم صاحب اندامی حتی زیباتر از این اندام خواهید شد.این یه تأییدیه به کائناته که یعنی من میدونم که داشتن این اندام امکان پذیره و حق منه و کائنات هم به روند زیبایی اندام شما سرعت میبخشه چون میبینه که باور دارین و منتظر دریافت هستین.

تو جسم و اندامتون قسمتهای زیبا و متناسب رو ببینید و رو اونا متمرکز بشید تا حواستون متوجه قسمتهای دیگه از بدنتون نباشه که دلخواهتون نیست.فقط رو خوبیها و زیباییهای جسمتون تمرکز داشته باشید.

عبارت تاکیدی برای پوست

* من خودم را همینگونه که هستم دوست دارم و می پذیرم .

* من در تعادل کامل به سر می برم

* من روز به روز ، از نظر جسمی و روحی سالم و سالم تر می شوم

با قانون جذب به عشقم رسیدم

نقش زیبایی در ازدواج به خصوص برای خانم ها بسیار موثر بوده و با قانون جذب در کنار تلاش خود می توانید هم زیبا شوید و هم به عشق خود برسید.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

نقش زیبایی در ازدواج

نقش زیبایی چهره در عاشق شدن

۱۰ نقص زنانه که مردان دوست دارند

مردان چگونه زنانی را دوست دارند

چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند

جذابیت بین فردی

قانون جذب عشق و ازدواج

قانون جذب معشوق

قانون جذب برای ازدواج

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید

با داشتن اطلاعاتی در مورد استفاده از قانون جذب برای افزایش قد و قانون جذب برای مو و جملات تاکیدی مثبت برای زیبایی و جملات تاکیدی مثبت برای پوست و جملات تاکیدی برای پوست و عبارات تاکیدی برای لاغر شدن و عبارت تاکیدی برای پوست می توانید روزس این جمله را به زبان آورید:با قانون جذب به عشقم رسیدم



موضوعات :
قانون جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.