no-img
نوین اطلس

قانون جذب مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

قانون جذب مردان
zip
بهمن ۱۵, ۱۳۹۶

قانون جذب مردان


این مطلب در مورد موضوعات جذب مردان منطقی، جذب مردان مغرور، جذب پسر مورد علاقه، جذب مردان به خود، وابسته کردن مرد به خود، راههای جذب خواستگار، جذب پسر برای ازدواج نوشته شده است.

جذب مردان منطقی

بزرگترین مشکلی که بسیاری از افراد هنگام جذب مردها مرتکب می شوند این است که تصور می کنند یک راه حل کلی برای جذاب بودن وجود دارد.

با وجود اینکه خصوصیت های خاصی وجود دارد که به طور کلی باعث جذب جمعیت فراوانی از مردان می شود ( مثلا اعتماد به نفس یا وضعیف اجتماعی) اما هنوز هر مرد یک مورد خاص است و جذب وی نیازمند آگاهی از علم روانشناسی جذب دارد.

قبلا از اینکه در مورد جذب یک مرد خاص فکر کنید باید اول او را بشناسید. وقتی با روانشناسی جذب مردان آشنا شدید می فهمید مردان چگونه فکر می کنند و چیزهایی می فهمید که واقعا می تواند او را تحت تاثیر قرار دهد.

وقتی این موارد را فهمیدید تنها کافی است خود را به همان شکل در معرض نمایش قرار دهید

جذب مردان مغرور

۴ راه تضمینی برای جذب پسر مغرور و رسیدن به عشق با قانون جذب:

همه ی پسران و مردان مغرور به خصوص مورد های مجرد دنبال توجه و جذب زنان نسبت به خود هستند. البته این در شرایطی است که آن زن از جانب مرد با ارزش در نظر گرفته شود.

این موضوع در مورد زنان نیز صدق می کند. به عنوان مثال توجه و علاقه ی یک مرد شکست خورده و بازنده از اهمیتی کمتری برخوردار است نسبت به یک مرد مشهور.

پس برای جذب و سپس عاشق کردن پسران مغرور قبل از هر چیز باید ارزش خود را افزایش دهید.

برای مطالعه ی ادامه ی این مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

راه های عاشق کردن پسران مغرور

جذب پسر مورد علاقه

آرایش زیاد نکردن برای جذب مرد مورد علاقه
شاید تصورتان این باشد که هفت قلم آرایش شما را زیباتر می کند اما نظر یک مرد کاملا متفاوت
است و آرایش زیاد برای او هیچ جذابیتی ندارد.
پس بیایید واقع بین باشیم.
حقیقت این است که مردها با آرایش زیاد جذب شما نمی شوند.

سخن چینی نکردن برای جذب مرد مورد علاقه
بر اساس قانون جذب عشق، ممکن است به اشتراک گذاشتن آخرین خبر و شایعه درمورد یکی از دوستان یا همکاران تان برای شما جذابیت داشته باشد اما این را بدانید که سخن چینی یکی از ویژگی های غیر جذاب از نظر مردهاست.
شاید نیت شما این باشد که بخواهید از طریق با او بیشتر ارتباط برقرار کنید اما حرف زدن درباره دیگران عزت نفس پایین شما را نشان می دهد.
خیلی ها به دلیل اعتماد به نفس پایینی که دارند سعی می کنند با حرف زدن درباره اشتباهات دیگران و سخن چینی احساس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند.
این را بدانید مردها جذب کسی می شوند که اعتماد به نفس داشته باشد، به خودشان ارزش بدهند و برای بالا بردن خودشان دیگران را سرکوب نکنند.

اعتماد به نفس بیش از حد
اعتماد به نفس یکی از ویژگی هایی است که برای مردها جذابیت بالایی دارد اما بین اعتماد به نفس و غرور و تکبر فرق هست.
خودتان را باور داشته باشید، به داشته ها و موفقیت های تان افتخار کنید اما خودنمایی نکنید. خودستایی نتیجه برعکس می دهد و کاری اشتباه است.
باید تواضع داشته باشید و آنقدر به خودتان اطمینان داشته باشید که نخواهید با خودستایی قابلیت های تان را نشان دهید.
یک مرد نیاز ندارد که دائما عالی بودنتان را به او متذکر شوید.
با این کار او برداشت خودش را خواهد کرد.

جذب مردان به خود

هرگز به مردان بیش از آنچه آنها به شما توجه می کنند، توجه نکنید
برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از زنان تصور می کنند هر چه بیشتر به یک مرد توجه کنند و نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند، بیشتر در دل او جای خواهند داشت. از آنجا که این کار را بیشتر جامعه زنان در دنیا انجام می دهند، زنان تصور می کنند این مسیر درست است و تخت‌گاز به سمت انتهایی که نمی دانند چیست می تازند. اما هر چه بیشتر در عمق این روش می روند، بیشتر آسیب‌پذیر می شوند و کمتر عشق دریافت می کنند.

مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می دهند از شما دریافت کنند، دلزده می شوند. خاموش می شوند و ممکن است روش رفتاری خود را تغییر دهند. هنگامی که یک مرد دایما با حجم زیادی توجه، نگرانی، کادو، علاقه، قربان‌صدقه، آماده بودن غذا و تمیز بودن خانه و …. مواجه می شود احساسش به شما عوض خواهد شد. او شما را همچون مادری می بیند که دایما مراقب فرزند خود است تا چیزی کم نداشته باشد. این همه توجه و زحمتی که شما می کشید هرگز به چشمش نخواهد آمد و نمی تواند برای آنها به شما عشق بیشتری بدهد.

برخلاف تصور زنان، توجهات بیش از اندازه نه تنها باعث افزایش علاقه مردان به زنان نمی شود که درست برعکس، احساسات عاشقانه آنها را از بین می برد. مردها به واسطه قوی تر دانستن خود بیشتر دوست دارند دهنده باشند تا گیرنده. آنها می خواهند آنها باشند که نیازهای زن را تامین می کنند. وقتی زن همه کار را انجام دهد، مردها نقش خود را بسیار کمرنگ می بینند و تصور می کنند آن جذبه مردانه را ندارند و این باعث می شود تا زنی که این حس را در آنها به وجود آورده است را دوست نداشته باشند.

وابسته کردن مرد به خود

۱- در نظر داشته باشید مردها طوری با شما رفتار می کنند که خودتان به آنها اجازه می دهید، سعی کنید، تماس های مکرر با همسر خود را فراموش کنید ، همیشه در دسترس بودن خانم ها خوب نیست

۲- بسیاری از زنان فکر می کنند که برای اینکه مردی عاشقشان شود باید مانند یک سوپرمدل باشند. اما واقعا اینگونه نیست اگر چه به زیبایی بهای بسیاری می دهند اما اصلا آن چیزی نیست که زنان انتظارش را دارند. مردان انتظار ندارند که زنان شان مانند زنان و مانکن های مجلات باشند.

۳- یکی از خصایص بارزی که می تواند احساس رضایتمندی را در کانون خانواده حاکم کند، قناعت است تلاش کنید قانع و راضی باشید.

۴- مردها معتقدند: خانم ها زیاد حرف می زنند یا بسیار غرغر می زنند، پس ثابت کنید اینگونه نیست. مردان از این خصیصه خوششان نمی‌آید، سنجیده و بجا سخن بگوید و غر نزنید، تلاش کنید چیزی هایی که برای همسرتان تعریف میکنید تکراری نباشد…

۵- اگر می خواهید شوهرتان را اسیر کنید از ابراز احساسات غافل نشوید؛ البته نه تنها با رفتارها و گفتار کلیشه ای.

۶- یکی از اشتباهات بزرگ زنان این است که فکر می کنند هر چه سربه زیرتر باشند جذابترند، همیشه مهربان و با گذشت نباشید، انعطاف پذیر باشید.

راههای جذب خواستگار

سعی کنید به دیگران احترام بگذارید ، تا میتوانید صفات اخلاقی و رفتاری خوب برای خودتان جمع کنید تا بین همه فامیل و دوست و اشنا زبان زد باشید . در این صورت وقتی کسی سراغ دختر خوب بگیرد انها سریع یاد شما می افتند و شما را معرفی می کنند . همچنین اجتماعی باشید و با رعایت شان اجتماعی و نجابت در جامعه حضور پیدا کنید تا دیده شوید .

اگر کسی قصد خواستگاری دارد یا قصد اشنایی رسمی ، بدون حرف زدن و رفت و امد بر اساس ظاهر قضاوت نکنید . گاهی با حرف زدن و رفت و امد ویژگیهای مثبتی را در فرد میبینید که به هیچ وجه حاضر به از دست رفتن او نمی شوید . این را نیز بدانید که قیافه بعد از یکی دو ماه کاملا عادی می شود و بعد از ان شما در اخلاق او ریز میشوید و ویژگیهای مثبت و منفی اش را تحلیل میکنید .

درست است که زیبایی نباید معیار اصلی اقایان باشد ، اما در هر حال زیبایی هم مهم است . مخصوصا برای کسانی که میخواهند همسرشان را به رخ دیگران بکشند . به گزارش آسان طب سعی کنید مرتب باشید ، لباس شیک و مرتب و سنگین بپوشید ، ارایش ملایمی بکنید و عطری بزنید . این نکته را نیز به یاد داشته باشید که رفتار شما در زیبایی شما تاثیر مستقیمی دارد .پس تا میتوانید با رفتارتان خودتان را زیباتر کنید .

برای جذب خواستگار هم زن خانه باشید و هم زن امروزی . یعنی هم کدبانو باشید ، اشپزی تان را قوی کنید ، کارهای هنری و نکات خانه داری یاد بگیرید و در کنارش اجتماعی باشید . فعالیت های فرهنگی انجام دهید و در جامعه فعال باشید و بدرخشید . از اشنایی نترسید . بدون حرف زدن با کسی هرگز جواب منفی ندهید . حداقل یکی دو بار به او فرصت دهید با اخلاقیات و اهدافش اشنا شوید و بعد جواب قطعی را بدهید . به محض اینکه کسی خاستگاری را معرفی کرد سریع جبهه نگیرید .

برای جذب خواستگار به اطرافیان خود بفهمانید ملاک های ازدواجتان چیست. به صورت غیر مستقیم بگویید که مثلا نمیخواهم شوهرم میلیونر باشد . معیارهای من در حد متوسط است تا انها جرات کنند برای شما خواستگاری را بفرستند . شخصیتی منحصر به فرد داشته‌باشید . اخلاقیات و ویژگیهای تک و مثبتی داشته باشید که دختران اطرافتان ندارند .(همچنین نگاه کنید به قانون جذب معشوق)

جذب پسر برای ازدواج

روابط گذشته را برای خودتان حل نمایید

سعی کنید صدماتی که در گذشته به شما وارد آمده را فراموش کنید و اگر تقصیر از جانب شما بوده تلاش کنید از آنها عذر خواهی کرده و طلب بخشش نمایید. اگر بخواهید همواره وقایع تلخ گذشته را در ذهن خود مرور کنید و سعی بر منطقی کردن آنها داشته باشید، مطمئن باشید که کار به جایی نخواهید برد. شما باید از یک رابطه فقط دریافت احساسی داشته باشید. نامه ای بفرستید، تلفن بزنید، و از همه اینها بهتر رو در رو با شخص مورد نظر صحبت کنید. به خاطر داشته باشید که بخشش و عشق در قلب شما زندگی می کند نه در سرتان.

باورکنید که جذب جنس مخالف یکی از طبیعی ترین کارها در سرتاسر دنیاست

اگر برای بدست آوردن چیزی، بیش از اندازه تلاش می کنید، بهتر است کاملاً ریلکس با قضیه برخورد کنید؛ چراکه طبیعت آنچه را که لازم است، انجام می دهد!

همان طور رفتار کنید که انتظار دارید دیگری با شما رفتار کند

در خودتان همان صفاتی را که دوست دارید شریکتان داشته باشد، پرورش دهید و برای ارتقای آنها از هیچ تلاشی مضایقه نکنید: کلاس، آماده سازی، تراپی، رشد معنوی، رژیم، ورزش و غیره.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

راه های جذب پسران برای ازدواج

جذب پسران به خود ( تضمینی)

قانون جذب مرد مورد علاقه

روش جذب خواستگار مناسب

جذب پسر از راه غیر مستقیم

کلمات جادویی برای مردان

چگونه یک مرد را وادار به خواستگاری کنیم

راه های جذب پسران مغرور

حرف های عاشقانه برای جذب مردان

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

جذب مردان منطقی و جذب مردان مغرور و جذب پسر مورد علاقه و جذب مردان به خود به همراه وابسته کردن مرد به خود از  راههای جذب خواستگار و جذب پسر برای ازدواج می باشد.



موضوعات :
قانون جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.