no-img
نوین اطلس

سردی مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

سردی مردان
zip
بهمن ۱۵, ۱۳۹۶

سردی مردان


این مطلب در مورد موضوعات درمان گیاهی سرد مزاجی مردان، سرد شدن رابطه عاشقانه، سرد شدن رابطه زن و شوهر، دلایل سرد شدن مردان، با سرد مزاجی شوهرم چه کنم، سرد شدن عشق، سرد شدن روابط زناشویی بعد از زایمان، علت تنفر مرد از همسرش نوشته شده است.

درمان گیاهی سرد مزاجی مردان

خوردن زنجبیل باخولنجان و پسته.سرد مزاجی،درمان سرد مزاجی زنان،درمان سرد مزاجی زنجبیل گیاهی است که برای درمان سردمزاجی مفید میباشدخوردن دانه کنجد با بذر کتان برای درمان سرد مزاجی مفید است .خوردن مخلوط تخم شوید و بادیان رومی به یک اندازه.۵۰ تا ۱۰۰ گرم پیاز را روزی دو مرتبه همراه با غذا میل کنید خوردن ۰/۵ – ۱ گرم زعفران با غذا سرد مزاجی را درمان میکند.

سرد شدن رابطه عاشقانه

همان طور که زنان برای شکوفایی احساسات و عواطفشان نیاز به امنیت در روابطشان هستند، مردان نیز به فراخور طبیعتشان نیازمند، ابهت اند تا بتوانند احساساتشان را بروز دهند و به شکوفایی مطلوبی که میتواند بزرگترین تضمین های امنیتی را به زنان بدهد برساند، لذا مشاهده میکنیم که همواره اگر بخواهیم بهترین حالت را در روابط زناشویی داشته باشید باید از معادله ( دادن احساس احترام و ابهت به مردان گرفتن احساس امنیت و تعهد برای زنان ) استفاده کنید، سرد کننده ها این معادله را برهم میزنند و نتیجه اش این میشود که مردتان، یا از شما زده شود و به شما در خفا خیانت میکند، یا کار را برای همیشه تمام کند و شما را طلاق دهد و یا دربهترین حالت اگر آدم با اخلاق و با ایمانی باشد. با اینکه از شما متنفر است تا آخر عمر شما را تحمل میکند و شما را از آنچه که در روابط زناشیویی نیازمندش هستید و حقتان است، محروم سازد

سرد شدن رابطه زن و شوهر

یکی از دلایل اصلی سرد شدن روابط زناشویی کمال‌گرایی و القای آن در شبکه‌های مجازی و ماهواره است که حتی در مواردی منجر به جراحی‌های زیبایی می‌شود. رسانه‌های مختلف این باور را به وجود آورده‌اند که زندگی جنسی زن و مرد باید کمال‌گرایانه باشد و دوطرف یا بی‌نقص باشند یا برای رفع نقص‌های فیزیکی‌شان تلاش کنند.

دلایل سرد شدن مردان

چرا بعضی مردان تمایلی به برقراری رابطه زناشویی با همسرشان ندارند؟
اصولا داشتن فعالیت جنسی چه در زنان و چه در مردان امری چند بعدی است و عوامل مختلفی مانند همسر، شرایطی که رابطه در آن اتفاق می‌افتد و عوامل فردی در شکل‌گیری آن بستگی دارد، بنابراین این مساله باید از جنبه‌های مختلف که در ارتباط با آن است مانند میل جنسی، برانگیختگی، ارگاسم و… و از دیدگاه عوامل فردی، بین‌فردی، روان‌شناختی، پزشکی، محیطی و… بررسی شود. اینکه برخی مردان تمایلی به داشتن روابط زناشویی با همسرشان ندارند، امری است که ممکن است عوامل متعددی در آن نقش داشته باشند. مهم‌ترین نکته در تبیین چگونگی این مساله، دانستن این موضوع است که این اتفاق در چه شرایطی رخ داده است؟ آیا از همان سال‌های اولیه زندگی مشترک بی‌میلی وجود داشته است یا تحت شرایط زمانی و مکانی خاصی این مساله شکل می‌گیرد؟ آیا ممکن است بی‌میلی تحت‌تاثیر مسایل دیگر (مشاجره با همسر، استرس، مشکلات اقتصادی و…) باشد؟ و سوال‌های متعدد دیگری که لازم است پاسخ آنها به دقت بررسی شود.

با سرد مزاجی شوهرم چه کنم

در این مورد باید عواملی مانند مشاغل نامناسب، مشغله فکری زیاد، مشکلات زندگی، افسردگی، اضطراب و اختلال در رابطه عاطفی با همسر از جمله مشکلاتی هستند که به روان مرد صدمه می‌زنند و می‌توانند باعث کاهش میل جنسی او شوند.
از موارد مهمی که روی میل جنسی تاثیر می‌گذارد، کاهش هورمون مردانه است. هورمون مردانه در سنین بالا به‌تدریج کاهش می‌یابد و متعاقب آن میل جنسی کمتر می‌شود ولی گاهی در افراد جوان یا میانسالان روند کاهش این هورمون سریع است و مشکل‌هایی را برای مرد پدید می‌آورد. مردانی که کاهش میل جنسی تدریجی دارند، بهتر است سطح هورمونشان به روش آزمایشگاهی اندازه گرفته شود.

سرد شدن عشق

می توانید از طریق درمان‌های مشورتی یا تغییر در رژیم غذایی، ورزش کردن و تغییر در عادات خواب، ‌دوباره نشاط زندگی را به دست بیاورند.

سرد شدن روابط زناشویی بعد از زایمان

خستگی
اگر میل جنسی‌تان تحت تاثیر خستگی‌های مفرط شماست با همسرتان در این مورد گفتگو کنید تا راههایی پیدا کنید که بتوانید بیشتر استراحت کنید و در نتیجه حس و حال تان احیا شود.

از همسرتان بخواهید مراقب کودک نوزادتان باشد تا شما بتوانید چرت بزنید یا سعی کنید صبح بعد از اینکه هر دوی شما استراحت کرده اید رابطه ی جنسی داشته باشید.

فراموش نکنید ممکن است درست زمانی که شما خود را برای این رابطه آماده کرده اید نوزادتان از خواب بیدار شود! برای اینکه اوقات بیشتری برای با هم بودن پیدا کنید از خانواده و دوستان و یا از پرستار کودک کمک بخواهید تا شما و همسرتان بتوانید بدون نگرانی و دلهره با هم وقت بگذرانید.

علت تنفر مرد از همسرش

دلیل شماره یک خیانت شوهر به همسر : از بین رفتن عشق و علاقه
افسوس که پس از گذشت زمـان طـولانــی با هــم بـودن، بـرخــی مـردان آن عــشـق و عــلاقه و احـساساتـی را که در ابتدا به همسرشـان داشتند، از دست می دهند. اما این رابطه به جزئی از وجودشان مبدل شـده. جـدایی بسیار دردناک و تاثر برانگیز است. پس به جای جدایی باید چاره ای اندیشید و به زندگی شیرین در کنار هم ادامه داد.

دلیل شماره دو خیانت شوهر به همسر : عدم جذابیت همسر
سر کردن مدت طولانی با یکدیگر گاهی اوقات باعث تنبلی و سستی زنان می‌شود. به این معنا که دیگر به سر و وضع خود نرسیده و جذابـیـتی نـدارد و مانـنـد گـذشته به شیفتن شوهرشان نمی‌پردازند. مرد نیز دیـگر همـسرش را زیبـا نیـافته و زنـدگی با او هیجان و لذت قدیم را نخواهد داشت.

دلیل شماره سه خیانت شوهر به همسر : سهل انگاری زنان
اکثـر زنـان خـیـلی سـریـع و راحت شوهرشان را به خـاطر رفتارهای بی وفـا مـنـشـانـه او می‌بخشند که این موضوع شاید به دلیل ترس از تـنـهایی و یا فطرت رقیق القلبی زنان باشد. حتی ممکن است برخی از زنان خود را مقـصر اصلی خیانت شوهرشان پنداشته و قدمهایی رابرای بهبود روابطشان بردارند. این واقعیت که بسیاری از زنان به شوهرشان اجازه گریز از جرم و جنایت را می‌دهند ممکن است موجبات مضاعف شدن مشکلات آنها را فراهم آورد.

دلیل شماره چهار خیانت شوهر به همسر : اخلاق و رفتار غیر قابل تحمل همسر
رفتارهای زشـت، نــق زدنــهـای دائـمی، نزاع‌ها‌ و مجادله‌ها‌ی فراوان دسـتور العمـل مناسبی برای ایجاد سردرد است و در تصـور برخـی مـردان ( البته به غلط )، خـیـانت بهترین راه فرار از جهنم خانه بوده و بهتر از آسپرین به درمان سـردرد کمک می‌کنــد.

دلیل شماره پنج خیانت شوهر به همسر : بولهوسی و هوسرانی
این یک حقیقت غیر قابـل انـکـار اسـت کـه مـردان هوسران توانایی نه گفتن در روابط جنسی را ندارند. گاهی ممکن است موقعیتی ایستادگی ناپذیر برایشان پیـش آید. در ایـن زمان مردان بی جنـبه و هوسـبـاز تصـور می‌کنـنـد کـه این موقـیت شاید دیـگر هرگز در زندگی آنها ایجاد نشود و تن به زشتی می‌دهند.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

سرد شدن رابطه زن و شوهر

بی میلی مرد به زن

سرد شدن رابطه عاشقانه

علت تنفر مرد از همسرش

درمان گیاهی سرد مزاجی مردان

سرد شدن عشق

سرد شدن روابط زناشویی بعد از زایمان

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

درمان گیاهی سرد مزاجی مردان به بهبود مشکل سرد شدن رابطه عاشقانه و سرد شدن رابطه زن و شوهر کمک  می کند. شناخت دلایل سرد شدن مردان سوال شما را در مورد با سرد مزاجی شوهرم چه کنم پاسخ می دهد. سرد شدن عشق یکی از پیامد های سرد شدن روابط زناشویی بعد از زایمان و یکی از مهم ترین علت تنفر مرد از همسرش می باشد.



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.