no-img
نوین اطلس

برگرداندن معشوق با قانون جذب


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

برگرداندن معشوق با قانون جذب
امتیاز 3.00 ( 2 رای )
zip
بهمن ۱۵, ۱۳۹۶

برگرداندن معشوق با قانون جذب


این مطلب در مورد موضوعات قانون جذب عشق از دست رفته، قانون جذب در روابط عشقی، قانون جذب مردان، برگرداندن معشوق با دعا، برگرداندن معشوق از راه دور، قانون جذب برای ازدواج، فال زمان برگشت معشوق، قانون جذب مرد مورد علاقه نوشته شده است.

قانون جذب عشق از دست رفته

خودتان را باور داشته باشید
بر چیزهای مثبت تمرکز کنید
بدون ترس از صدمه دیدن عشق بورزید
در همه حال شاد باشید
قدردان تضادها باشید(همچنین نگاه کنید به قانون جذب برای برگرداندن معشوق)

قانون جذب در روابط عشقی

برای روشن شدن مفهوم عشق بخشیدن به دیگران، اول باید معنای عشق نبخشیدن به دیگران را بفهمید.

تلاش برای تغییر دادن طرف مقابل عشق بخشیدن نیست!

تصور این‌که شما می‌دانید چه چیزی برای طرف مقابل بهرت است عشق بخشیدن نیست!

تصور این‌که حق با شماست و طرف مقابل اشتباه می‌کند عشق بخشیدن نیست!

بازخواست، ملامت، شکایت، غر زدن، یا ایراد گرفتن از طرف مقابل عشق بخشیدن نیست!

این‌ها خلاف قانون راز جذب عشق است.

قانون جذب مردان

حرص نخورید
بارها شده کسانی مردان موفق، خوش‌تیپ، تحصیل‌کرده، خوش‌اخلاق و پولدار را کنار زنان معمولی می‌بینند با حرص می‌پرسند: این‌ها چطور باهم هستند؟ یا خدا شانس بده. خدا شانس را به همه داده است بحث استفاده از شانس است. اینجاست که باور شما مهم است. اگر فکر می‌کنید حتماً باید پولدار یا جذاب و تحصیل‌کرده و … باشید تا بتوانید فردی موفق را جذب کنید دو حالت وجود دارد:

حالت اول: اگر پولدار، جذاب و تحصیل‌کرده باشید چون باورتان از شما حمایت می‌کند فردی موفق را جذب می‌کنید!

حالت دوم: اگر موارد بالا را ندارید مجبورید باور خود را عوض کنید. جذب کردن یک فرد موفق هیچ‌کدام از این موارد را نیاز ندارد.

زنانی که مردان خیلی موفق را جذب کرده‌اند فقط یک کار را به‌خوبی انجام داده‌اند: آن‌ها به آن مرد به دید یک آدم ارزشمند و موفق نگاه کرده‌اند و این‌گونه او را جذب خودکرده‌اند. البته برای این موردنیاز دارید که در مرحله‌ی اول خوب به صحبت‌های او گوش کنید.

قانون جذب برای ازدواج

ضمیر ناخودآگاه، اسم و فامیلی نمی‌شناسد
برای اینکه بتوانید ضمیر ناخودآگاه‌تان را به خوبی تحت تاثیر این خواسته قرار دهید باید تمایل خود را از زبان منطقی‌اش به زبان ضمیر ناخودآگاه یعنی احساسات ترجمه کنیم.
در این خواسته دو نشانه دیده می‌شود که هر دو منطقی هستند:
۱ _ شما می‌خواهید به یک شخص خاص با اسم و فامیلی مشخص، نزدیک شوید و ارتباط برقرار کنید.
۲ _ شما آرزو دارید که با او ازدواج کنید.
شما در ضمیر خودآگاه‌تان حق داشتن چنین خواسته‌ای که کاملا منطقی است را دارید و حق رسیدن به آنرا نیز دارید؛ پس هر کاری برای آن انجام می‌دهید. اما برای اینکه بتوانید به ضمیر ناخودآگاه خود کمک کنید تا به خواسته‌اش برسد و آثار آن واقعا در زندگی‌تان نمایان شود، باید هر دو تمایل منطقی را به چیزی قابل فهم و درک برای ضمیر ناخودآگاه ترجمه کنید.

اگر سعی کنید به ضمیر ناخودآگاه خود بفهمانید که من می‌خواهم با شخصی خاص با نام و فامیلی مشخص ارتباط برقرار کنم، قطعا ضمیر ناخودآگاه پاسخ خواهد داد: «من این نام‌ و فامیلی را درک نمی‌کنم. اینها همگی چیزهایی منطقی برای ضمیر خودآگاه شما هستند. آنچه را که درباره شخص مورد نظر احساس می‌کنی، به من بگو تا آن احساس و رابطه را در زندگی‌ات آشکار کنم.»

از ابتدا ارتباطات خود را با طرف مقابل بررسی کنید و ببینید چه چیزی سبب شده است تا این حد او را دوست داشته باشید؛ ریشه‌های علاقه خود را خوب درک کنید. هرگز نگویید که من فقط او را دوست دارم چون شبیه این یا آن است. خوب دقت کنید و ببینید چه احساسات و هیجاناتی سبب به جریان افتادن این علاقه و رابطه عاطفی شده است.

در قانون جذب عشق در واقع همین احساسات و عواطف شما هستند که می‌توانند ضمیر ناخودآگاه را تحت تاثیر قرار دهند و آنچه که آرزویش را دارید، در زندگیتان ظاهر کنند. یک بار که چنین احساساتی پیدا کردید دقیقا روی آنها تمرکز کنید؛ ولی فقط روی احساس‌تان، نه روی یک شخص خاص و نامش. ضمیر ناخودآگاه شما(یا ذهن ناهوشیار شما) درک‌تان خواهد کرد و می‌گوید: «حالا آنچه را که دوست داری، درک کردم؛ پس برایت ظاهر و آشکار خواهم کرد. حتی بیش از این احساسات را نیز برایت به ارمغان خواهم آورد.»

در حقیقت ذهن ناخودآگاه شما نام‌های اشخاص را نمی‌شناسد؛ ولی کسانی را که سبب به وجود آمدن چنین احساسات و عواطفی در شما شده‌اند، شناسایی و جذب می‌کند و احتمالا همین حسی که شما دارید در شخص مورد نظرتان هم به وجود می‌آید. حتما تا به حال با مردمی که همیشه در چنین روابطی شکست خورده‌اند، زیاد برخورد کرده‌اید. اگر آنها هم روابطشان را روی شخص یا نامی خاص متمرکز نمی‌کردند؛ بلکه روی نوع احساس و نوع رابطه‌ای که آنها را به خود جذب کرده، قرار می‌دادند دچار این سرخوردگی نمی‌شدند.

قانون جذب مرد مورد علاقه

به قوانین طرف مقابل‌تان احترام بگذارید

اگر او بلند می‌شود و صندلی را برای شما می‌کشد از او تشکر کنید، اگر هم این کار را نکرد نایستید تا این کار را انجام دهد، خودتان صندلی را بکشید و بنشینید. برای رسیدن به عشق با قانون جذب اگر او خواست که صورت‌حساب را پرداخت کند با او چانه نزنید، اگر هم خواست که در مورد مسائلی حرف بزنید یا نزنید به خواسته او احترام بگذارید. مطمئن باشید، اینگونه طرف مقابل‌تان هم به خواسته‌ها و قوانین شما احترام خواهد گذاشت.

در اولین ملاقات با پسر مورد علاقه تان در مورد این موارد صحبت نکنید

صحبت کردن اصلی‌ترین کلید برقراری ارتباط است اما برقراری یک دیالوگ خوب با فردی که برای اولین مرتبه با او ملاقات می‌کنید کار ساده‌ای نیست. قطعا نمی‌شود فرمول خاصی برای حرف زدن در جلسه اول ارائه داد، اما شاید برعکس این مورد را بتوان ارائه کرد! بهترین کار این است که در جلسه اول با خواستگارتان از صحبت کردن در مورد مسائل سیاسی، اقتصادی و البته وضعیت آب و هوا بپرهیزید. دکتر ژاکلین ویتیمور، متخصص مشاوره خانوادگی در استوک می‌گوید: «همیشه آدم‌های نکته‌سنج و طناز محبوب و مورد توجه هستند اما حتی اگر شخصیتی اینگونه هم دارید در جلسه اول آشنایی خودتان را کنترل کنید و سعی نکنید دائما از جملات طنز و بامزه استفاده کنید یا خواستگارتان را بخندانید، چرا که اینگونه او این تصور را خواهد داشت که احتمالا شما فردی هستید که هیچ چیزی را جدی نمی‌گیرید.»

بیشتر بشنوید تا حرف بزنید

یادتان باشد، مهم‌تر از خوب حرف زدن خوب شنیدن است. قطعا اگر در همان برخورد اول به طرف مقابل‌تان نشان دهید که خوب و با دقت به حرف‌هایش گوش می‌دهید تاثیر بسیار زیادی روی او گذاشته‌اید. اگر در زمان حرف زدن، او سؤالی برای‌تان پیش‌ آمد در فواصلی که او مکث می‌کند یا منتظر واکنش شماست سؤالات خودتان را بپرسید. یادتان باشد یکی، دو بار قطع کردن حرف‌های او اشکالی ندارد اما خواستگارتان قطعا از اینکه هر دقیقه حرف‌های او را قطع کنید خوشحال نخواهد شد.»(همچنین نگاه کنید به قانون جذب معشوق)

فال زمان برگشت معشوق

چرا پس از رفتن معشوق، فال برگشت عشق باعث می شود به عشق خود نرسید.

مهمترین نقش فال هایی که ما برای پیش بینی وضعیت آینده و رویداد های مختلف می گیریم ایجاد باورهای مختلف در ذهن ما است. برای مثال اگر فالی باور مرگ را در سنی خاص در ما ایجاد کنید ( خطرناک ترین نوع فال، فال هایی هستند که مربوط به زمان مرگ و زندگی شما هستند) باعث می شود ضمیر ناخودآگاه ما در آن سن مثلا ما را متوجه قرمز بودن چراغ راهنما نکند و یا اجازه ندهد چاهی را که در جلو پایمان است ببینیم و یا باعث هول شدن ما در موقعیتی خطرناک شود و در نتیجه باعث شود یک حادثه خطرناک در زندگی ما اتفاق بیفتد. این موضوع در مورد عشق، ازدواج، سنجش عشق و غیره نیز به همین شکل است. باور به برگشت عشق و یا عدم بازگشت عشق از طریق فال، طلسم و تصویر سازی ذهنی فقط می تواند تاثیر منفی داشته باشد. به عبارت دیگر حتی اگر فال شما باعث ایجاد باور مثبت شود باز هم احتمال بازگشت عشق کاهش پیدا می کند.

اما چگونه این اتفاق می افتد. اگر مقاله قبلی بنده به نام” ۵ مرحله برای بازگرداندن عشق از دست رفته” را مطالعه کنید متوجه می شوید که وابستگی بیش از حد و از بین رفتن هویت می تواند باعث ایجاد اشتباهات و رویدادهای ناگواری در رابطه شما شود. رویداد ها و اشتباهاتی که به دلیل ضعیف شدن و عدم اعتماد به نفس شکل می گیرد. در واقع فال ها بازگشت عشق اگر به شما باور به بازگشت بدهند باعث درگیر شدن فکر شما ( نگاه کنید به چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنیم) و در نتیجه وابستگی بیشتر می شود.

این وابستگی و و ضعف نیز که به دلیل باور به فال برگشت عشق است باعث می شود اشتباهاتی که در مورد آن صحبت کردیم بیشتر رخ دهد و در نتیجه رابطه شما سرد تر و سرد تر شود. حتی اگر شما با فرد مورد نظرتون در ارتباط هم نباشید این باور و این فال باعث می شود به دلیل افزایش امید و باور به برگشت عشق و ترمیم رابطه خود، هویت خود را بیشتر به یک عامل بیرونی ( یعنی همان عشق خود) وابسته کنید و هر روز و شب خود را با این تصور به اتمام برسانید. همه ی این عوامل باعث کاهش اعتماد به نفس شما می شود چیزی که همه ی ما به خوبی می دانیم اصلی ترین عامل کاهش جذابیت های شما است.

ادامه ی مقاله در فال برگشتن عشق

در ادامه به چند دعا برای علاقه مندان به دعاهای دینی اشاره می کنیم اما به یاد داشته باشید در کنار دعا باید تلاش هم در زندگی خود داشته باشید.

برگرداندن معشوق با دعا

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا ﴿۱﴾ یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا ﴿۲﴾ وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا ﴿۳﴾ وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا ﴿۴﴾ وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا ﴿۵﴾وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا ﴿۶﴾ وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا ﴿۷﴾وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا ﴿۸﴾ وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَن یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَّصَدًا ﴿۹﴾ و باسماء العظیم الانس و دعوت الجبروت و بحق آدم نورک الانس و بحق الجن والانس و الی هذه الاسماء و بحق حم عسق و بحق اسماء الله تعالی و بحق خاتم سلیمان ابن داود و بحق کهیعص انه ولی و اله آدم سیده والسلطان بن داود و بحق کهیعص انه ولی آله آدم و آله سده والسلطان آدم یا ذا الجلال والاکرام ای نور نورک انس آدم و بحق مصطفی و بحق زبور انس آدم و بحق انجیل انس آدم و بحق تورات انس آدم و بحق النبی انس آدم و بحق یونس انس آدم العظیم و بحق ابراهیم انس آدم و بحق جبرئیل انس آدم یا الله یا الله یا الله یا رحمن یا رحمن یا رحیم یا رحیم یا غفار یا شکور یا حلیم یا سلطان یا سبحان یا ماجد یا واحد یا قاهر یا قادر یا حنان یا منان یا دیان یا غفران و ما انزل الله من السماء من ماءٍ فاحیا بقدره الله تعالی و عزت الله تعالی یا ذالجلال والاکرام . اللهم سخرلی قلب فلان بنت فلانه العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحاً الواحاً الواحاً ***

برگرداندن معشوق از راه دور

تا هفت شب و هر شب دو رکعت نمار حاجت بخونید و بعد از نماز هفت بار سوره شعرا را بخون
و حتما هنگام تلاوت سوره شعرا تمیز باش و وضو بگیر.و خالصانه سوره را تلاوت کنید و بعد هر بار خوندن سوره شعرا این دعا رو بخون
عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَبَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَّهً واللهُ غَفورٌ رَحیم
‹‹اَللهُمَ لین لی قلب (نام همسرتون) بن (نام مادر همسرتون)کَما لَیِّنتَ الحَدیدَ لِداوود وسَخِّرهُ لی کما سَخَّرتَ ریحَ لِسُلَیمان››
این نماز را تا یک هفته بخوانید حتی در بعضی مواقع با یکبارخواندن هم نتیجه داره بستگی به حالات روحی شخص داره
(اگر طرف زن هست به جای بن بخوانید بنت)
ذکات این عمل:
به ازای هر شب به اندازه مبلغ دو قرصنان پول کنار بگذارید و روز آخر پول را به فقیری صدقه دهید.
و همارن روز دورکعت نماز برای حضرت فاطمه زهرا بخوانید(اگر مرد هستید دو رکعت نماز برای حضرت علی(ع)

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

قانون جذب مردان

برگرداندن معشوق از راه دور

برگرداندن معشوق با دعا

قانون جذب عشق از دست رفته

قانون جذب در روابط عشقی

قانون جذب برای ازدواج

بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر

اشتباهات برگرداندن عشق

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

قانون جذب عشق از دست رفته و قانون جذب در روابط عشقی و قانون جذب مردان برای برگرداندن معشوق با دعا و برگرداندن معشوق از راه دور. استفاده از قانون جذب برای ازدواج و فال زمان برگشت معشوق از موارد قانون جذب مرد مورد علاقه



موضوعات :
قانون جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.