no-img
نوین اطلس

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان
امتیاز 2.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۱۴, ۱۳۹۶

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان


این مطلب در مورد موضوعات قانون جذب برای بازگشت معشوق، چگونه با قانون جذب ازدواج کنیم، استفاده از قانون جذب برای زیبایی، قانون جذب شخص، قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه، رسیدن به آرزوها از طریق کائنات، قانون جذب در روابط عشقی نوشته شده است.

قانون جذب برای بازگشت معشوق

گام اول در مسیر عشق واقعی استفاده از جملات تاکیدی است . شما ممکن است بگویید « من قبلاً این را می دانستم . راز این چیست ؟ » راز این است که تاکید چرا و چگونه کار می کند . وقتی شما یک فکر دارید یا صحبت می کنید ، کلمات شما و افکار شما به کائنات منتقل می شود و انرژی مشابه را جمع می کند . آنها جذب انرژی را ادامه می دهند و سپس با انرژی چندبرابر به سوی شما برمی گردند . نتیجه ؟ نه تنها شرایط زندگی و تجربه های شما ، بلکه کلمات شما یک نوسان دارد . کلمات و عبارات منفی نوسان کمتری را حمل می کند و کلمات و عبارات مثبت نوسان بیشتری را حمل می کنند . پس شما می توانید ببینید که کلمات تاکیدی از افکار مثبت قوی تر هستند ، آنها جاذب های قوی چیزی هستند که شما در زندگی تان می خواهید یا نمی خواهید.(نگاه کنید به قانون جذب برای برگرداندن معشوق)

گام قوی بعدی در جذب عشق به زندگی بالا بردن نوسانتان است . کلید یافتن عشق واقعی این است که نوسان را بالا نگاه دارید . شما روی یک فرکانس فعالیت می کنید و وقتی که نوسان شما بالا برود ، با ناحیه روحی هماهنگ تر می شویم . شما می توانید آشکارتر فرشتگان و موجودات آسمانی را بشنوید ، ببینید و احساس کنید که راهنمایی هایی را در گوش یا قلب شما زمزمه می کنند تا شما با عشقتان متحد شوید . به این راهنماییها که دفعات بیشتری به زندگی روحی شما وارد می شوند گوش دهید . زمانی که شما از این حالت تسریع شده لبریز شدید ، یک جاذب عشق هستید چون آرامش ، عشق و لذت تابش می کنید و قانون جذب معشوقاثر بخش خواهد بود.

چگونه با قانون جذب ازدواج کنیم

شاید مهم ترین قسمت قانون جذب برای ازدواج سریع اینکه از قدرت تجسم‌ تان استفاده کنید و فرد مورد نظرتان با جزییات کامل تجسم کنید و آن قدر این کار را تکرار کنید که تجسم‌تان عمق بیشتری پیدا کند و بتوانید به جزییات بیشتری بپردازید.

در هنگامی که تجسم میکنید حتما باید احساس خوشبختی و سعادتمندی داشته باشید. در قانون جذب عشق وجودتان باید به طور واقعی سرشار از شادی و خوشی فرا گرفته باشد؛ به طوری که واقعا به این فکر برسید که چنین فردی را پیدا کرده اید.

این کار را می توانید هرشب انجام دهید و همسر مورد علاقه‌تان را تجسم کنید و اگر تجسم کردن‌تان ضعیف هست می توانید قبل از تجسم کردن همگی موارد را روی کاغذ بیاورید. در اصل روی کاغذ تجسم کنید و درباره‌ی فرد مورد علاقه‌ی‌ مان تا جایی که میتوانید با تمام جزئیات فیزیکی، احساسی، رفتاری و غیره بنویسید.

سپس می توانید تجسم را شروع کرده و درباره‌ی فردی که می‌خواهید با اوازدواج کنید همراه با خصوصیاتش تجسم کنید. در این لحضه اگر شما بتوانید فقط به مدت ۶۸ ثانیه این تجسم عمیق را ادامه بدهید و درون‌تان سرشار از احساس شادی و خوشبختی گردد بر اساس قانون جذب در ۶۸ ثانیه کائنات به سبب فرکانسی که شما ارسال کرده‌اید خیلی سریع دست به کار میشوند و راه‌هایی را به شما برای رسیدن به شخص موردنظرتان نشان می‌دهد و یا کسانی را سر راه‌ تان قرار میدهد که همان فرد مورد علاقه‌ی‌تان برای ازدواج خواهد بود.

استفاده از قانون جذب برای زیبایی

تمام مشاوران این مرکز روانشناس بالینی و علاوه بر آن متخصص علوم اسلامی هستند و این حرف معنایی ندارد که «… قانون جذب که از نظر اسلامی تأیید شده است..»؛ چنین چیزی امکان ندارد . هر کس در زندگی با یک چهره خاص آفریده شده . این خلقت خداوند است و نباید بابت آن شرمنده بود. جز آن نیست که خداوند در قرآن شرط برترین انسان را پرهیزگارترین آن ها بر شمرد.
در این صورت ما هیچ نیازی به بسیاری از مسایل مانند تغییر چهره نداریم؛ حال اگر برخی اعمال جراحی در وسع و توان کسی بود، می‌تواند به آن مبادرت ورزد. اما کم نیستند کسانی که دارای کرامات انسانی بوده و با وجود این چهره‌ای نازیبا دارند.

قانون جذب شخص

میل و ناامیدی – باید ناامیدی را کنار بگذارید

بااینکه میل یک انرژی مقدس است و انرژی خلقت محسوب میگردد، ناامیدی دقیقاً عکس آن و انرژی مخرب است. وقتی تمایلات برآورده نشوند، جای آن ناامیدی می‌آید. بااینکه میل و اشتیاق انرژی خوب و پاک است، ناامیدی یک انرژی منفی بسیار قوی است. میل و اشتیاق ارتعاشات جذب کردن را در شما ایجاد می‌کند اما ناامیدی دقیقاً ارتعاشاتی متضاد این یعنی دور کردن را می‌سازد. وقتی عاشق می‌شوید، بذر مقدس میل و اشتیاق در شما کاشته می‌شود. بنا به هر دلیلی اگر این اشتیاق و میل برآورده نشود، ناامیدی وارد می‌شود. پس اولین قدم برای از بین بردن این ناامیدی است. همه ناامیدی‌ها را دور بریزید.

چطور ناامیدی‌ها را از بین ببرید؟

ساده‌ترین راه برای از میان برداشتن ناامیدی‌ها، فراموش کردن است. خودتان را با نور عشق الهی و معنوی جهان احاطه کنید. یک نور عشق معنوی را تجسم کنید، یک تشعشع از نور عشق خداوندی. خود را تسلیم آن نور کنید. این نور است که شما را خلق کرده است، همه آنچه که دارید را به شما داده و این عشق خیلی ساده دوستتان دارد. این نور بخشنده است، نوری ۱۰۰ درصد پاک است و آنقدر قوی هست تا بتواند واقعیتی زیبا فراتر از تجسمات معمولی شما ایجاد کند. وقتی عاشق می‌شوید این نور خیلی آرام به شما می‌گوید چه بکنید، فقط باید به او گوش دهید. پس همه چیز را فراموش کنید، تسلیم این نور شوید و زندگی جدیدی را شروع کنید. همین امروز خودتان را تسلیم آن نور معنوی کنید و بگذارید آن نور آینده‌ای روشن برایتان بسازد.
وقتی اینکار را کردید، هر وابستگی به نتیجه را از خود دور کنید. حالا قسمت بهتر آن شروع می‌شود.

قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه

ساختن یک زندگی زیبای عاشقانه

وقتی هر نوع وابستگی به آن فرد را از خود دور کردید، یک پیام بسیار قوی به جهان فرستاده‌اید که برای شروع یک زندگی زیبای عاشقانه آماده‌اید. اگر قبلاً عشقتان یک‌طرفه بود، الان وقت آن رسیده که رابطه‌ای دو‌طرفه را تجربه کنید. شما قهرمان تئاتر ذهن خودتان هستید. فیلم شما در ذهن خودتان است و فیلمتان واقعیت شما را می‌سازد. شما کنترل ۱۰۰ درصد روی تخیلاتتان دارید و از آن برای ساخت واقعیتی به انتخاب خود هوشمندانه استفاده می‌کنید.

حالا تصور کنید که معشوقتان عاشق شماست. قبلاً این شما بودید که عاشق او بودید و حالا تصور کنید که این اوست که عاشق شماست. “معشوقتان عاشق شماست” و می‌بینید که اشتیاق و میلتان برآورده شده است. چه حسی دارید؟ هزار مرتبه با خودتان تکرار کنید، “….. منو دوست داره”. ببیند در ۷-۵ روز آینده چه اتفاقی می‌افتد. تغییر انرژی را در خود مشاهده کنید. ببینید چه حسی دارید. معشوقتان را عاشق خودتان تجسم کنید. احساساتتان را بررسی کنید. در ذهنتان با معشوقتان صحبت کنید. چه حسی دارد؟

اگر این مرحله را به درستی انجام دهید، به خودتان می‌خندید که برای چه اینقدر ناامید بودید. و آنوقت است که دنیا به رویتان لبخند می‌زند. احساس قدرت بیشتری می‌کنید. با خودتان فکر می‌کنید که چرا همه چیز را اینقدر سخت می‌دیده‌اید و چرا قبلاً نمی‌توانسته‌اید فراموش کنید؟

رسیدن به آرزوها از طریق کائنات

تا می تونی پاک باش

ذهن و جسم خود را پاک گردان-نظم و نظافت شروع راه موفقیت و خوشبختی است. خلوص نیت داشته باش باید به جایی برسی که بی انتظار،بی ریا همه کس را دوست بداری حتی دشمنان

بعضی از ما در حال رازو نیاز با خدا تصمیم می گیریم همه کسانی را که به ما بدی کرده اند ببخشیم. و هر کس را که دیدیم دوست داشته باشیم

اما پیش می آید که در خیابان از قیافه غریبه ای خوشمان نیاید

یا از فلان دوست پدرمان،یا از فلان هنر پیشه سینما.

این خلوص نیت نیست .پاک کردن دل نیست. برای رسیدن به این نقطه باید ابتدا خودمون و دوست داشته باشیم همانطور که هستیم تا بعد بتوانیم به همه عشق بورزیم عقده ها رو دور بریز. راحت باش و شروع کن به آرامی فکر کردن و نگاهی تازه تر

بدان که واقعا چه می خواهی وهمان را درخواست کن

به آرزو یا خواسته ات فکر کن و جزئیات آرزو ی خود را برای خود روشن و واضح تشریح کن . هر چه قدر خواسته ی تو واضح تر و شفاف تر باشد رسیدن و اجابت آن سریع تر خواهد بود ، مثلا اگر آرزویت داشتن یک ماشین است ، رنگ ، مدل ، نوع ، و حتی رنگ بندی داخل ماشین را هم برای خود مجسم کن .

خواسته ات را باشور و شوق بخواه و تمرکز کن .

آن طور که اطرافیانت شور و اشتیاق تورا برای داشتن خواسته ات حس کنند . بدون اینکه اغراق کنی یا به داشتن شور و شوق وانمود کنی . آن شور و شوق حقیقی ات را نشان بده .

آن قدر در چیزی که می خواهی غرق شو که انگار قبلا به آن رسیده ای .

باید داشتن چیزی را که می خواهی باور کنی و تجسم کنی که الان آن چیز مال توست حتی اگر شده در روز چند لحظه طوری باش که انگار در حال داشتن آن چیز و لذت بردن از آن هستی

قانون جذب در روابط عشقی

زندگی همه چیز را به شما عرضه می‌کند تا بتوانید آنچه دوست دارید را برگزینید، و بخشی از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که در شخصی نمی‌پسندید، در خودتان عشق ایجاد کنید، بلکه کافی است بدون نشان دادن احساس خاصی از آن روی برگردانید.

روی برگرداندن از آنچه در شخصی نمی‌پسندید بدین معناست که شما آن را جدی نمی‌گیرید. به این معناست که شما می‌دانید با قانون جذب عشق روی هر چه تمرکز کنید بیشتر از آن را دریافت می‌کنید.

روی برگرداندن یعنی دنیا به شما حق انتخاب داده است. یعنی با آ‌ن‌ها بحث و جدل نکنید تا ثابت کنید اشتباه می‌کنند یا عیب‌جویی کنید یا آن‌ها را مقصر بدانید، یا بخواهید تغییرشان دهید. این‌ها در قانون جذب عشق جایی ندارند. اجازه دهید همه خودشان باشند و شما انتخاب کنید.

در ادامه به منابعی اشاره خواهم کرد که با مطالعه آنها می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قانون جذب عشق بدست بیاورید:

سه مرحله عشق در قانون جذب

تعریف قانون جذب در دانشنامه ویکیا

قانون جذب در پرورش افکار

قانون جذب در راز موفقیت

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

رسیدن به عشق با قانون جذب

برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب و دعا

چرا قانون جذب باعث می شود به عشق خود نرسیم

قانون جذب در روابط عاشقانه

قانون جذب عشق

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

قاون جذب برای بازگشت معشوق نشان می دهد چگونه با قانون جذب ازدواج کنیم. استفاده از قانون جذب برای زیبایی در انجام راهکارهای مربوط به قانون جذب شخص موثر است. قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه و قانون جذب در روابط عشقی به شما راه های  رسیدن به آرزوها از طریق کائنات را نشان می دهد.



موضوعات :
قانون جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.