no-img
نوین اطلس

برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب و دعا


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب و دعا
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۱۴, ۱۳۹۶

برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب و دعا


این مقاله در مورد موضوعات قانون جذب عشق از دست رفته، قانون جذب برای رسیدن به عشقمان، قانون جذب در روابط عشقی، قانون جذب مردان، قانون جذب برای ازدواج، برگرداندن معشوق از راه دور، فال زمان برگشت معشوق، برگرداندن معشوق با دعا نوشته شده است.

قانون جذب عشق از دست رفته

چرا فرد بعد از جدایی خود را مقصر اتمام رابطه میداند؟ ضمیر ناخود آگاه ما حاضر نخواهد بود با این واقعیت کنار بیاید که این رابطه با مشکل برخورده یا طرفین رابطه معیار های لازم را برای ادامه ارتباط را نداشتن، یا اینکه عشقمان ما را دوست نداشته و به آن اندازه که فکر میکردیم عاشق ما نبوده تا تمام مشکلات را تحمل کند و حالا ما را ترک کرده است. نا خود آگاه ما برای حفظ احساس عاشقی تمام دلایل و حقیقت ها را کنار میزند و فقط آن چیزی را میبیند که ما میخواهیم مثلا ممکن است باعث بشود که خود را مقصر بدانیم که در این رابطه وظیفه خود را بصورت کامل انجام نداده ایم، پس عشقم حق داشته که مرا ترک کند. من برای او سنگ تمام نذاشتم پس او حق دارد شخص دیگری را انتخاب کند تنها مقصر من بودم، اگر بهتر بودم و بیشتر تلاش میکردم او برمیگشت یا اصلا من را ترک نمی کرد.(نگاه کنید به قانون جذب برای برگرداندن معشوق)

این اتفاق و تفکر را میتوان به عنوان یک سیستم دفاعی در نظر گرفت، ناخود آگاه ما قصد حفاظت از باور و احساس ما را دارد زیرا میترسیم دیگر عاشق نباشیم و با واقعیت روبرو شویم و مجبور به فراموش کردن عشقمان بشویم. وقتی در این حالت قرار بگیریم شاید حتی خودمان این مضوع را احساس نکنیم. فقط بدنبال راههای برگرداندن عشق قبلی باشیم.

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان

دوست داشتن و عاشق بودن اشکالی ندارد اما چیزی که اشتباه است و حتی خطرناک وابستگی بیش از حد به عشقتان است گاهی شاید حتی متوجه این وابستگی نشوید و فکر کنید شما کاملا منطقی هستید و حتی اگر جدا بشوید بدنبال قانون جذب برای رسیدن به عشقمان خود نخواهید بود و بدون افسردگی رابطه را فراموش میکنید، اما زمانی که شرایط تغییر میکند و عشقتان شما را ترک میکند، قانون جذب برای رسیدن به عشقمان کمی سخت میشود، حالا شما برعکس انتظارتان دچار نا امیدی میشودید احساس افسردگی میکنید، قانون جذب برای رسیدن به عشقمان تنها هدف و خواسته شما خواهد بود.(نگاه کنید به بهترین راه برای برگرداندن عشقم)

قانون جذب در روابط عشقی

قانون جذب در روابط بطور کلی در کیفیت هر رابطه ای که در زندگی به آن نیازمندیم را شامل می شود مثل رابطه با دوستان،رابطه با اقوام، روابط عاشقانه،روابط کاری و بطور کلی روابط اجتماعی. هر کدام از این روابط که نام بردیم در جای خود بسیار مهم و قابل توجه هستند ولی شاید سرنوشت سازترین و دوست داشتنی ترین این روابط برای اکثر افراد روابط عاشقانه باشد البته اولویت های هر کدام از این روابط برای هر کسی فرق می کند مثلا شاید کسی روابط با دوستانش برای او اهمیت بیشتری داشته باشد استفاده قانون جذب معشوق در روابط به این معنی نیست که بتوانیم کسی را مجبور به کاری کنیم که می خواهیم این قانون چنین ماهیتی ندارد بلکه تمر کز این قانون بر خود فرد است تا با کار کردن بر روی خودش و قرار گرفتن در ارتعاش مناسب در بهترین شرایط قرار گیرد

قانون جذب مردان

کلید جذب مردان ساده است. از او سوالاتی بپرسید و سپس موفقیت‌ها و باورهای او را ستایش کنید. خواهشا سعی نکنید دروغ بگویید. حرف راست به دل می‌نشیند. فیلم بازی نکنید بگردید تا واقعاً یک ویژگی که دوست دارید رو پیدا کنید بعد آن ویژگی را تحسین کنید. از او بخواهید بیشتر در مورد آن ویژگی صحبت کند.

اگر تحت تأثیر کارهایی که انجام داده یا می‌دهد قرار گرفتید این حس را ابراز کنید. بگذارید احساس بزرگی کند. این‌گونه شما او را جذب خواهید کرد.

نیاز اصلی مردان
زمانی که شما توانایی مردان را در کسب موفقیت و تأمین معاش خانواده تأیید می‌کنید آن‌ها جذب شما می‌شوند. وقتی زنان به مردان لبخند می‌زنند آن‌ها را شاد می‌کنند و به آن‌ها احساس امینت می‌دهند. تأکید می‌کنم این‌ها تماماً خوب است ولی بهتر است از قانون جذب عشق استفاده کنید.

هر عبارتی در تائید و تحسین موفقیت – مخصوصاً موفقیت‌های کاری – مردان آن‌ها را دلگرم می‌کند. شما با هر تحسین یک‌قدم او را به سمت خود می‌کشانید.

قانون جذب برای ازدواج

اولین اقدامی که لازم است برای استفاده از قانون جذب برای ازدواج انجام دهید این است که:
بنشینید و با خود بررسی کنید،
با خود فکر کنید که دوست دارید همسر شما دارای چه ویژگی‌ها و خصوصیاتی باشد؟

قانون جذب برای ازدواج زمانی عمل می کند که :
این خصوصیات به صورت دقیق، واضح و مشخص یادداشت شده باشد.

لیستی از ویژگی‌های همسر دلخواه‌تان را برای ازدواج تهیه کنید،
و تمام آن‌ها را به صورت دقیق و با تمام جزئیات (جزء به جزء و با تمام دقت) یادداشت کنید.

شما باید به صورتی این موارد را یادداشت کنید که:
زمانیکه به آنها نگاه می‌کنید دقیقا بتوانید آن شخص با آن ویژگی‌هایی که یادداشت کرده اید را در ذهن خود تصور کنید.
سعی کنید همه آنچه را که در ذهن خود دارید روی کاغذ بیاورید، و چیزی را از قلم نیاندازید.

فال زمان برگشت معشوق

شاید برای شما هم پیش آماده باشد که گاهی وسوسه شده باشید از فال برای سنجش، پیدا کردن و گاهی هم بازگرداندن عشق خود استفاده کنید. افرادی که به دنبال این قبیل فال ها هستند معمولا با چنین عنوان هایی رو به رو می شوند: فال عشق با اسم، فال عشق و ازدواج، فال عشق واقعی طرف مقابل، فال عشق با اسم دو طرف، فال عشق با ورق آنلاین، فال عشق سنج، فال عشق پاسور، فال برگشتن عشق و غیره.

احتمالا پس از خواندن پاراگراف اول تصور می کنید می خواهم تاثیر پذیری این فال ها را رد کنم اما خیر، اینگونه نیست. اتفاقا فال های عشق، ازدواج و یا برگرداندن عشق خیلی بیشتر از آن چیزی که تصور کنید تاثیر دارند اما در بسیاری از مواقع این تاثیر بیشتر منفی است تا مثبت. در ادامه بیشتر در مورد این موضوع صحبت می کنم و همچنین توضیح می دهم چگونه می توانیم با انتخاب مسیر صحیح یک تاثیر مثبت در روابط و عشق خود ایجاد کنیم.

برای مطالعه ی ادامه ی این مقاله می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

فال برگشتن عشق

در ادامه به چند دعا برای علاقه مندان به دعاهای دینی اشاره می کنیم اما به یاد داشته باشید در کنار دعا باید تلاش هم در زندگی خود داشته باشید.

برگرداندن معشوق با دعا

آمده که هر که آیه الکرسی را هفت روز نزد طلوع صبح قبل از آنکه به کسی حرف بزند

رو به قبله یازده مرتبه بخواند و در مابین عینین ( یشفع عنده ) محبت کسی را قصد

نماید البته آن شخص دوست او گردد.

۲. هر کس خواهد کسی را عاشق خود کند این آیه که به آیه مَوَدَّت مشهور است

و به شیرینی و میوه یا چیزیکه مطلوب او باشد چهارده مرتبه در شب بخواند

بدمد و به خوردش دهد بیشک بر او عاشق شود و آیه این است:

((یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه))

برگرداندن معشوق از راه دور

دعای زیر را ۱۱ مرتبه بخواید به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به

محبت شما احضار گردد

بسم الله الر حمن الرحیم

وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ

لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا

فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه

الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

بیشتر بخوانید

۵ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

چرا قانون جذب باعث می شود به عشق خود نرسیم

قانون جذب عشق از دست رفته

قانون جذب مرد مورد علاقه

رسیدن به عشق با قانون جذب

قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه

سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم

قانون جذب عشق

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

قانون جذب عشق از دست رفته و قانون جذب برای رسیدن به عشقمان و قانون جذب در روابط عشقی و همچنین قانون جذب مردان قانون جذب برای ازدواج در برگرداندن معشوق از راه دور موثر بوده و می توانید در کنار آن از فال زمان برگشت معشوق و برگرداندن معشوق با دعا نیز استفاده کنید.



موضوعات :
قانون جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.