no-img
نوین اطلس

مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد
zip
بهمن ۱۱, ۱۳۹۶

مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد


این مطلب در مورد موضوعات از کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج با ما دارد، مشخصات دختری که قصد ازدواج دارد،  تشخیص قصد ازدواج، چگونه بفهمیم قصد پسر ازدواج است یا دوستی، نشانه های مردی که عاشق شده، چگونه بفهمیم پسری عاشق ما شده، وقتی پسری دختری را نخواهد، وقتی پسری عاشق دختری شود نوشته شده است.

از کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج با ما دارد

شما را به خانواده خود معرفی میکند
اقدام رسمی زود هنگام
برای رابطه وقت و انرژی میگذارد
شرایط و محدودیتهای شما بعنوان یک دختر را می پذیرد
مدام راجع به مسائل جنسی صحبت نمیکند
به دنبال ارتقاء شرایط خود از نظر شغلی – تحصیلی- خدمت سربازی میباشد
برای ازدواج با شما شتاب میکند
با شما صادق است
همه روشهای شناخت را درا ختیار شما میگذارد
با شما درد و دل می کند
ثبات تصمیم گیری دارد
در خصوص خانواده شما سوال زیاد میپرسد
سعی در شناخت بیشتر شما دارد
برای شما وقت میگذارد

مشخصات دختری که قصد ازدواج دارد

۱- او همگام با شما است.
ناگهان متوجه می شوید که او همه جا حضور دارد.
او “بطور اتفاقی” هر کجا شما هستید پیدایش می شود، یا در راه روی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم میزند، یا “تصادفی” به شما برخورد میکند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می دهد.

آنچه که او انجام می دهد تلاش برای جلب توجه شما است، و بـرای این اسـت که خود را در موقعیتی قرار دهد تا شما “قدم اول” را بردارید.
مسئله اینـجا اسـت کــه بـسـیـاری از مردان نسبت به این عمل زنان بی توجه هستند و به همین دلیـل بسیاری از فرصت ها را از دست میدهند.
مردان مستقیم عمل می کنند، زنان غیر مستقیم. بنابرایـن اگر زنـی مکررا” شروع به قـرار گـرفـتـن سـر راه شـما نـمود، احتمال اینکه(صد در صد نیست) او اینکار را عمدا” انـجام میدهد زیاد است.

۲- او حرکاتی بخصوص انجام می دهد.
لبخند می زند.
سعی می کند رفتار محجوبانه تری نسبت به شما داشته باشد.
دنبال نقاط مشترک با شما می گردد تا درباره آن صحبت کند.
در بحث های جدی سعی می کند دقیق حرف بزند و بدون جنجال، بحث منطقی داشته باشد.

۳- او هیچگاه برای شما سرش شلوغ نیست.
او به بهانه های کاری، یـک شـمـاره تلفن کاری یا آدرس ایمیل به شما خواهد داد.
در اسرع وقت به تلفـن یا ایـمیـل شـما جواب خواهد داد.
او دعوت شما را برای با هم بودن خواهد پذیرفت – و اگر او در روزی که شما تعیـین کرده اید وقت نداشت، چیزی شبیـه این خواهد گفت: “خوب، این پنجشنبه نمیتونم، اما اگر اشکال نداره بندازیم برای پنجشنبه دیگه، باشه؟ “شـمـا هـرگـز از یـک زن عـلاقـمـند چـنین جملاتی را نخواهید شنید: ” الان واقـعـا” سـرم شلوغه”، یا “بذار بینم وقت دارم”، یا “نمیدونم بتونم بیام یا نه”

او در مورد شما کنجکاو است زنی که به شما علاقمند است
دوست دارد همه چیزتان را بداند (تا بتواند در این مـورد با دوستان دخترش صحبت کند).
او درمورد خانواده، پیشینه، سلیقه غذایی، موسیقی، فیلم و مسائل گوناگون شما پرسش خواهد کرد۴- او در مورد شما کنجکاو است زنی که به شما علاقمند است دوست دارد همه چیزتان را بداند (تا بتواند در این مـورد با دوستان
دخترش صحبت کند). او درمورد خانواده، پیشینه، سلیقه غذایی، موسیقی، فیلم و مسائل گوناگون شما پرسش خواهد کرد. انگیزه اصلی او این اسـت کـه عـلایـق شما را بشناسد تا بتواند خود را دارای علایق مشــتـرک بــا شما نموده و پـیـوسـتـگـی بیشتری با شما ایجاد کند- اگر از قایق سواری خوشتان نمیآید، او نیز ناگهان از این کار متنفر می شود.

تشخیص قصد ازدواج

شخصیت
اغلب مردان سعی می کنند علاقه خود را پشت مخ زدن های احمقانه پنهان کنند. ممکن است برای تان جک بگویند، شما را غلغلک دهند یا به شوخی شما را دست بیندازند تا شما را به خنده وادارند .البته ، مردی که ذاتا آرام باشد ممکن است آرام بگیرد چرا که می هراسد.

کلمات
زمانیکه مردی از شما تعریف می کند ، این یکی از نشانه های خوب علاقمندی او به شماست. مراقب باشید که وی با تعاریفی که از شما می کند از طریق ظاهر و حرفهای شما به طور درستی شخصیت تان را شناخته باشد. در حالیکه جذابیت فیزیک یک الزام برای برقراری یک ارتباط است اما او باید از درون شما نیز به خوبی آگاه باشد تا این رابطه با دوام و پابرجا باقی بماند.

رفتار
زمانیکه مرد مورد نظر شما سعی می کند که در مقابل شما مانند یک جنتلمن رفتار کند و درها را برایتان باز می کند یا کمک تان می کند که کت تان را به تن کنید ، در واقع سعی دارد که نشان دهد که به شما اهمیت می دهد و دوست دارد زندگی را برایتان ساده تر کند. همچنین این کار به شما نشان میدهد که مادر وی او را درست تربیت کرده ، اما مطمئن شوید که این کار نشان دهنده این باشد که او واقعا به شما علاقمند شده است و فقط ادب وی را در مقابل یک خانم نشان نمی دهد.

چگونه بفهمیم قصد پسر ازدواج است یا دوستی

گام اول
اولین اقدام برای شناخت هر کسی صحبت کردن با اون هست. وقتی شخصی پیشنهاد آشنایی را با شما رو میده باید مدتی رو باهاش صحبت کنید تا بتونید با خصوصیات کلی اون شخص آشنا بشید؛ اما این صحبت کردن اداب روشی داره که اگه رعایت نکنید نمی تونید به شناخت برسید. اما روش صحبت کردن با کسی که به شما پیشنهاد آشنایی داده:

در قدم اول خیلی موقر با چهره ای کاملاً آرام و بدون هیچ گونه واکنش مثبت و یا منفی می تونید از او تشکر کنید و به او بگید که درباره پیشنهادش فکر می کنید و به او اطلاع می دید. فقط و فقط همین و هیچ گونه سؤال یا حرف دیگه ای رو پیش نکشید. اصلاً سعی نکنید که همین اول کار از او سؤالی بپرسید. چهره تون کاملاً آرام باشه به طوری که اون نتونه تشخیص بده که نظر شما نسبت به این پیشنهاد مثبت بوده یا منفی. این واکنش دوستای گلم شخص رو کنجکاوتر می کند که نظر شما رو بدونه و درواقع اون خیلی بیشتر مشتاق و منتظر جواب شما هست.

گام دوم:
با خودتون صادقانه فکر کنید و آنچه از این شخص میدونید رو بررسی کنید. درسته که هنوز شناختی از اون شخص ندارید اما این سؤال رو از خودتون بپرسید اگر این شخص اخلاقش همونی باشه که می خواید و به شما پیشنهاد ازدواج بده آیا این ظاهر شخص رو می پسندید و به او جواب مثبت می دید یا خیر؟ درواقع منظورم اینه که اون اطلاعاتی که ندارید رو کنار بزارید و فرض کنید که صرف نظر از چیزهایی که نمی دونید آیا همین چیزایی که ازش می دونید رو می پسندید؟ مثلاً قیافه شخص رو پسندیدید یا نه؟ به این فکر کنید که این شخص رو با این قیافه می تونید به عنوان همسرتون بپذیرید؟ میتونید به دیگران معرفیش کنید و باافتخار بگید این شخص همسر منه؟ در مورد شغلش و همه چیزای دیگه ای که میدونید همین طوری فکر کنید و با خودتون به نتیجه برسید. ممکنه شغلش یا رشته تحصیلیش برای شما قابل قبول نباشه. در این صورت دوستای گلم بازم دو راه وجود داره:

اول:
اگر هرکدام از آیتم هایی که دارید بررسی می کنید براتون غیرقابل تحمل بود اصلا به اون شخص زنگ نزنید و کلاً از ذهنتون پاکش کنید.

چرا؟ دوستای گلم اینو همیشه به خاطر داشته باشید که هیچ وقت نمی تونید نه روحیات خودتون و نه طرف مقابلتون رو عوض کنید. پس چیزی که برای شما غیرقابل تحمله جای هیچ بحثی نداره. باید کنارش بزارید چون اگه الآن به هر دلیلی بگید حالا درست میشه، عوض میشه، میتونم تحمل کنم درواقع دارید خودتون رو گول می زنید و یک عمر عذاب رو برای خودتون می خرید. پس از همین ابتدا اصلاً جلو نرید که بعداً توی دردسر بیفتید و بین عقل و احساستون گیر کنید.

من دختران زیادی رو دیدم که اولش به این چیزا توجه نمیکنن و میرن جلو. خب به طبع هرکس یه چیزای خوب و یه چیزای بد داره وقتی در رابطه جلو میرن فقط و فقط چیزای خوبشو میبینن و چشمشون رو به روی چیزایی که نمیتونن تحمل کنن میبندن به امید اینکه این عشق و علاقه باعث میشه اون مشکل کمرنگ بشه. درحالی که کاملاً برعکسه و به مرور این عشق و علاقست که به خاطر چیزایی که براتون غیرقابل تحمل بوده و بهش توجه نکردید کمرنگ و کمرنگ تر میشه. پس خوب دقت کنید. اول خودتون رو بشناسید بدونید از چی بدتون میاد، نسبت به چه چیزایی بی تفاوت هستید

دوم:
اگه موردی بود که زیاد خوشتون نمیاد اما بدتون هم نمیاد میتونید بیشتر بررسیش کنید و ببینید حستون بیشتر منفی هست یا مثبت. به طور مثال پسری که به شما پیشنهاد داده سوپرمارکت داره و شما چندین بار به فروشگاهش رفتید. ممکنه دوست داشته باشید همسرتون شغل دیگه ای داشته باشه یا مثلاً کارمند یا یه شغل باپرستیژ تری داشته باشه. خب باید با خودتون روراست باشید و ببیند این مسئله چقدر برای شما اهمیت داره ممکنه دخترخانمی با خودش این طور فکر کنه که خب اگر شغلش پردرآمد باشه که بتونه نیازهای زندگی رو تأمین کنه و همچنین خود فرد هم آدم موجهی باشه اشکالی نداره که سوپرمارکت داشته باشه. درواقع این دخترخانم وضعیت مالی و اخلاق شخص براش اهمیت بیشتری نسبت به پرستیژ شغلی داشته. ممکن هم هست دخترخانم دیگری اولین اولویتش برای ازدواج این باشه که حتما همسرش شغل با پرستیژی داشته باشه.

پس اگر نسبت به یکی از خصوصیاتی که از شخص موردنظر میدونید نظر مساعدی نداشتید به اولویت بندی خودتون مراجعه کنید و ببیند اون خصوصیت در درجه چندم اهمیت برای شما هست اگر اولویت اول یا دوم نیست میتونید بقیه خصوصیات رو بررسی کنید و به گام سوم برای شناخت پسرها برید.لطفاً دوستانی که در همین مرحله متوجه میشن شخص موردنظر اولویت اول یا دومشون رو نداره همین جا از ادامه راه با این شخص منصرف بشن و مطمئن باشن که نباید ادامه بدن.

نشانه های مردی که عاشق شده

با تمام وجودش به شما گوش می‌دهد!

به طور کلی زنها نسبت به مردها، شنونده‌های خیلی بهتری هستند. صاف و پوست کنده بگوییم؛ بعضی از مردها از نظر مهارت شنونده بودن، بسیار بد و ناخوشایند هستند. نکته‌ی جالب اینجاست که مردها همیشه مشتاقانه و هدفمند روی چیزهای مورد علاقه‌شان تمرکز می‌کنند. بنابراین وقتی یک مرد نه تنها به شما گوش می‌دهد بلکه کاملا به شما توجه می‌کند و عاقلانه واکنش نشان می‌دهد – مهارتی که به آن شنوندگی فعال می‌گویندـ می‌توانید مطمئن باشید که عاشق شما شده است.

از فداکاری کردن هراسی ندارد

فداکاری کردن برای یک نفر دیگر، کار ساده‌ای نیست. در واقع مردهایی که عاشق هستند اگر احساس کنند زن مورد علاقه‌شان شاد و راضی نیست، بسیار ناراحت خواهند شد، مخصوصا اگر کاری از دست‌شان بربیاید. بنابراین از خودگذشتگی و فداکاری کردن یک مرد برای شما، روشی برای ابراز عشق او نسب به شماست. او تقریبا همیشه شما را به خودش ترجیح می دهد، حتی اگر به قیمت تغییر دادن برنامه‌هایش یا بیرون آمدن از منطقه‌ی امن و آرام او باشد.

با خانواده و دوستان شما با احترام رفتار می‌کند

اگر مردی بداند که کسی برای شما مهم است، آن فرد برای او نیز مهم و مورد احترام خواهد بود. دلیلش هم ساده است: خانواده و دوستان شما برای‌تان عزیز هستند، مردی که عاشق شماست این موضوع را می‌داند و این افراد به خاطر شما برای او هم عزیز می‌شوند.

چیزی را می پسندد که شما دوست دارید؟

مرد ها گاهی علاقه شان را با توجه کردن به خواسته های کسی که دوستش دارند نشان می دهند. اگر نامزدتان شما را به کنسرت خواننده مورد علاقه تان دعوت کرده یا سعی می کند لباس هایش را از میان رنگ های مورد علاقه شما انتخاب کند، بیشتر به حسش اعتماد کنید. او به دلیل علاقه ای که به شما دارد سعی می کند، چیزهایی را دوست داشته باشد که شما دوست دارید و به شیوه ای زندگی کند که شما زندگی می کنید.

چگونه بفهمیم پسری عاشق ما شده

با شما با فصاتحت بیشتری صحبت می کند

اگر که در جمع ها و مکان های گوناگونی که با وی مواجه می شوید و این مرد یا پسر هنگام صحبت با شما با فصاحت بیشتر صحبت می کند و سعی در ادا کردن واضح تر کلمات دارد این خود نشانه ای از علاقه فرد به شماست. این مرد سعی در اثبات خود در جلوی شما دارد.

حرکات شما را تقلید می کند

زمانی که با یکردیگر هستید و مرد به صورت ناخواسته و تقریبی حرکات و حالات شما را تقلید می کند این خود نشانه ای مثبت از وجود علاقه است. این مرد ها به صورت ناخواسته با تغییر حالت ایستادن و یا نشستن شما اقدام به کپی کردن حالت می کنند. این اتفاق به این خاطر است که مرد و یا پسر به دنیال ایجاد نقاط و ویژگی های مشترک با شماست.

رفتار های وی هیجان زده است

اگر که یک مرد شما را دوست دارد معمولا هنگام مواجه با شما دارای صورت باز و نسبتا خندان و شاد خواهد بود. همچنین نگاه وی هم گیرا و دوستانه خواهد بود. در کنار این رفتار ها شما شاهد کمی استرس و البته نگرانی هم خواهید بود.

وقتی پسری دختری را نخواهد

این نشانه ها می گوید پسر مورد علاقه تان هرگز مال شما نخواهد بود!

دختران و پسران با دیدن برخی علائم و نشانه ها باید متوجه شوند که رابطه به ازدواج و سرانجامی خوش ختم نمی شود از جمله این نشانه ها پنهان کردن خانواده از مخاطب (صحبت نکردن از پدر و مادر و نشان ندادن محل زندگی) است.

هرچند که درصد کمی از پسران به دلیل حجب و حیا از مطلع و آشنا کردن خانواده های خود امتناع می کنند اما اگر قصد ازدواج مطرح باشد دو طرف زیر نظر خانواده رابطه خود را پیش می برند و دیگر بهانه ای برای صحبت نکردن از خانواده نیست.

وقتی پسری عاشق دختری شود

نشانه های زبان بدن پسران که نشان می‌دهد به شما علاقه دارند

۱. او با شما تماس چشمی دارد.
آیا وقتی در حال دور شدن از شما است، برمی‌گردد و نگاه‌تان می‌کند؟ آیا پیش آمده که پنهانی نگاه-تان کند؟ وقتی شما متوجه نگاه او می‌شوید، ناگهان نگاهش را از شما می‌دزدد و تظاهر می‌کند که سرش شلوغ است؟ اگر مردی شما را دوست داشته باشد اما خجالتی باشد، نادیده گرفتن شما برایش دشوار است، و مدام شما را زیر نظر می‌گیرد. با این حال، او نمی‌خواهد که چندش‌‌آور یا درمانده به نظر برسد بنابراین می‌کوشد کاری کند که شما متوجه نگاه‌های او نشوید.

مردان وقت خود را برای نگاه کردن به کسی که دوست ندارند، ‌تلف نمی‌کنند! این‌که مردی مدام با شخصی تماس چشمی دارد یا بیش از حد معمول به او خیره می‌شود نشانی از صمیمیت (که قاعده‌ی “زمان مؤدبانه‌ی نگاه کردن به افراد” را نقض می‌کند) است.

مردان تماس چشمی را دلیل استفاده می‌کنند تا کاری کنند که شما هم به آن‌ها توجه کنید. تحقیقات نشان داده‌اند که زنان احساس خوبی ندارند از این‌که مردی به آن‌ها نزدیک شود، پیش از آن‌که خودشان به او توجه کرده باشند. خیره شدن و برقراری تماس چشمی روشی است برای مردان که به صورت غیرکلامی و بدون این‌که بیش از اندازه صراحت به خرج بدهند، گام اول را برای برقراری رابطه بردارند.

۲. او از تماس چشمی با شما پرهیز می‌کند.
بعله! متناقض به نظر می‌رسد، اما وقتی مردان خجالتی هستند و برای برداشتن اولین قدم تردید دارند، صحبت رو در رو با یک دختر به جای صحبت از راه دور مردان را وادار می‌کند ارتباط چشمی را قطع کنند. چرا مردان خجالتی از برقراری تماس چشمی پرهیز می‌کنند؟ زیرا این کار به آن‌ها احساس خوشایندی نمی‌دهد.

۳. او شاد و خندان است و زیاد می‌خندد.
آیا او به چشمان‌تان نگاه می‌کند و سپس لبخند ملایمی تحویل‌تان می‌دهد؟ شاید او تلاش می‌کند تا شما را به خنده بیندازد. این نشان می‌دهد که او در تلاش است که با شما ارتباط برقرار کند. وقتی شما لبخند می‌زنید، او هم لبخند می‌زند؟ هنگامی که یک مرد به جوک‌های شما می‌خندد حتی زمانی که اصلا بامزه نیستند، احتمالا به شما علاقمند شده‌است. همچنین ممکن است که او سرزنده‌تر، پرصحبت‌تر و احساساتی‌تر شود. تحقیقات نشان داده‌اند که وقتی مردان احساس می‌کنند که یک دختر جذاب دارد او را نگاه می‌کند، احساسات منفی در آن‌ها خاموش می‌شود و از بین می‌رود.

۴. او سعی می‌کند که به شما نزدیک شود.
اگر مردی شما را دوست داشته باشد سعی می‌کند که فاصله‌ی بین‌تان را کم کند. او این را با ایستادن نزدیک به شما نشان می‌دهد – حتی اگر فضای زیادی برای ایستادن وجود داشته باشد. اگر نشسته باشد، خود را تا لبه‌ی صندلی‌اش جلو می‌کشد انگار که می‌خواهد تک تک کلماتی را که از دهان‌تان خارج می‌شود ببلعد. حتی به طور خلاصه ممکن است بکوشد زمانی را با شما به تنهایی سپری کند (مثلا در آسانسور، در ایستگاه اتوبوس یا در محل کارتان). مردان سعی خواهند کرد که با شما به طور اتفاقی تماس داشته باشند تا به این صورت شانس صحبت با شما را افزایش بدهند.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

مرد عاشق چه می کند

مردان چگونه زنانی را دوست دارند

سیاست های دخترانه برای جذب پسران

۱۰ نقص زنانه که مردان دوست دارند

خصوصیات یک مرد خوب برای ازدواج

از کجا بفهمیم رابطه به ازدواج ختم میشود

چرا بعضی پسرها ازدواج نمی کنند

مردان چگونه ابراز عشق میکنند؟

نشانه علاقه مردان به زنان

راه های شناخت مردان قبل از ازدواج

روانشناسی مردان در عشق



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.