no-img
نوین اطلس

چگونه مردان را راضی به ازدواج کنیم؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه مردان را راضی به ازدواج کنیم؟
zip
بهمن ۱۰, ۱۳۹۶

چگونه مردان را راضی به ازدواج کنیم؟


این مطلب در مورد موضوعات چگونه یک مرد را قانع کنیم، چگونه رابطه دوستی را به ازدواج ختم کنیم، دعا برای راضی شدن پسر برای ازدواج، چگونه مردی را برای ازدواج جذب کنیم، چگونه مردان را به دنبال خود بکشانیم، چطور مردی را مشتاق ازدواج کنیم، چگونه یک مرد را متمایل به ازدواج کنیم، چگونه آشنایی را به ازدواج برسانیم نوشته شده است.

چگونه یک مرد را قانع کنیم

در یک زمان مناسب گفتگو کنید
خانم‌هایی که از آشپزخانه، پشت سر هم صحبت می‌کنند و می‌خواهند همه‌ موضوعات را کنار هم و به صورت معجونی به خورد همسرشان دهند و مردانی که مقابل بازی فوتبال یا اخبار تلویزیون، ذهنشان جای دیگری است و چند وقت یک‌بار تنها سری تکان می‌دهند و خیلی زود هر دو از این شرایط خسته می‌شوند.
نتیجه این خواهد بود که خانم به این نتیجه می‌رسد که شوهرش شنونده‌ خوبی برای حرف‌های او نیست و به این ترتیب دیگر سعی نمی‌کند با او حرف بزند یا همیشه به جای گفتگو کارشان به دعوا می‌کشد و گله و شکایت که : تو به حرف‌های من گوش نمی‌دهی و جواب که : تو خیلی حرف می‌زنی. من خسته از سر کار می‌آیم و تازه باید اخبار تو را گوش دهم.
یادتان باشد وقتى مرد از شما فاصله مى‏گیرد، وقت خوبى براى گفتگوى با او براى نزدیک‏تر شدن به وى نیست. بگذارید کناره بگیرد. بعد از مدتى بر مى‏گردد. او باز هم عاشقانه و دلسوز خواهد بود و به گونه ‏اى عمل خواهد کرد که گویى هیچ اتفاقى نیفتاده است. آن گاه وقت گفتگو با او خواهد بود.

پیشقدم گفتگو شوید
اگر زن منتظر بماند تا همسرش آغازگر گفتگو باشد ممکن است هرگز شانسى براى حرف ‏زدن بدست نیاورد زیرا مردان، خود به ‏خود حرف زیادى براى گفتن ندارند. قوانین ناگفته مردان مى‏گوید: اگر حرفى براى گفتن دارى آن را بگو. آنها نمى‏دانند که باید منتظر بمانند تا از آنها سۆال شود، اگر بخواهد حرف بزند، می زند.
لذا، وقتى زن مى‏خواهد صحبت کند یا براى نزدیک شدن به همسر احساس نیاز مى‏کند، باید حرف بزند و انتظار نداشته باشد که مرد گفتگو را آغاز کند براى آغاز گفتگو ابتدا زن باید احساساتش را در میان بگذارد حتى اگر شریکش حرف زیادى براى زدن نداشته باشد.

دلیلی برای حرف زدن با مریخی‌ها پیدا کنید
مرد براى گفتگو با زن مى‏تواند خیلى باز رفتار کند اما در ابتدا حرفى براى گفتن ندارد. چیزى که زنان درباره مریخى ‏ها نمى ‏دانند، این است که آنها باید دلیلى براى صحبت داشته باشند. آنها صرفا براى در میان گذاشتن احساساتشان صحبت نمى ‏کنند.اگر زن کمى حرف بزند، مرد کم کم درباره ارتباطش با او صحبت مى‏کند. مثلا اگر زن درباره بعضى از مشکلاتى که در طول روز داشته، صحبت کند، مرد نیز ممکن است در این باره گفتگو کند و بنابراین آنها مى‏توانند یکدیگر را درک کنند. اگر زن درباره احساسش درباره بچه‏ ها حرف بزند، مرد نیز ممکن است در این مورد شروع به صحبت کند. اگر مرد هنگام صحبت کردن زن، احساس سرزش یا فشار نکند، به تدریج شروع به صحبت خواهد کرد.

چگونه رابطه دوستی را به ازدواج ختم کنیم

در دوره ای که زندگی می کنیم، میل و کشش جوانان به ازدواج کاهش یافته است. این امر دلایل گسترده ای دارد و شاید یکی از هزار دلیل آن را بتوان، گسترش روابط آزاد و سهل تر شدن این گونه روابط دانست. روابطی که در دنیای امروزی شکل می گیرد به دلیل بی هویتی و عمق نداشتن، محکوم به شکست است. روابطی که بدون شناخت عمیق و بدون دخالت خانواده ها در جامعه ی ما شکل می گیرند؛ درصد کمی از آن ها به ازدواج و درصد کمتری به ازدواج موفق ختم می شود.

گاهی باید برای ادامه دادن یا ندادن به یک رابطه از خود سوال کنیم که چرا این رابطه برای من مهم است و اصلا چرا باید به آن ادامه دهم؟

ازدواج مهمترین انتخاب هر فرد در زندگی محسوب می شود. انتخابی که اگر عاقلانه و آگاهانه شکل نگیرد عواقب آن دامن گیر خود فرد و خانواده اش خواهد بود.

پس بهتر است قبل از عملی کردن تصمیم ازدواج، به شناخت خود و علایق و نقاط ضعف و قوت شخصیت خودمان بپردازیم و سپس بر اساس این شناخت فرد مقابل را به زندگی مان وارد کنیم.

اینگونه است که می توانیم شاهد شکل گیری یک ازدواج موفق و با دوام باشیم.

دعا برای راضی شدن پسر برای ازدواج

«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»

«اگر دل او را به وسیله ایمان محکم نکرده بودیم، تا در زمره اهل ایمان در آید.» (سوره قصص، ایه ۱۰)

دعا جهت آسانی امر ازدواج

چون کسی عزب باشد و خواهند که به آسانی امر ازدواج دست دهد یا برای او فرزند عزیز حاصل شود سه روز

متوالی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ( ایام البیض ) را روزه دارد و هر شب وقت خواب این ایات را

بیست و یک بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند و از خداوند متعال حاجت خود را بخواهد و سپس

به خواب رود .

چگونه مردی را برای ازدواج جذب کنیم

یکی از چالش برانگیز ترین مسائلی که دختران جوان با آن رو به رو هستند ناتوانی در انتخاب و جذب همسر مناسب و ایده آل شان برای ازدواج است.

بسیاری از آن ها با این مشکل مواجه می شوند که مردان دلخواه شان به آن ها توجهی نمی کنند و در مقابل مردانی به دور از ویژگی های مورد نظرشان به آن ها درخواست ازدواج می دهند.

تحقیقات نشان داده این مسئله به صورت یک معضل بزرگ بین دخترانی که به سن ازدواج رسیده اند فراگیر شده است.

فکر می کنید دلیل آن چیست؟

برای مطالعه ی ادامه ی این مطلب  می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

جذب مرد مناسب برای ازدواج

چگونه مردان را به دنبال خود بکشانیم

به غریزه‌اش رسیدگی کنید: این کاملاً بدیهی است. با تحسین کردن او، چه از ظاهرش و چه از شخصیتش، ایجاد ارتباط چشمی و نگاه‌های نافذ، احساساتش را شکوفا کنید. ممکن است مردی به شما بگوید که به کمی فضا نیاز دارد و اینکه دوست دارد بدون اینکه به نامزدش فکر کند، زمانی را به خود و دوستان هم‌جنس خود اختصاص دهد اما این همیشه درست نیست. می‌توانید این را پذیرفته و بگذرید. و یا کاری کنید که بدون اینکه حتی از او بخواهید، شما را بخواهد و همیشه دنبالتان باشد. فقط کافی است که دختری بااعتمادبه‌نفس به نظر برسید و طوری وانمود کنید که زندگی شخصی تان را دارید و آویزان او نیستید.

اغلب مردهای امروز، به دنبال همسری می گردند که چیزی بیشتر از زنان دیگر دارد. یک مهارت خاص، دانش بالا یا شغلی که به آن افتخار کنند. مردهای امروزی زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی، امور روزمره کار و فعالیت های اجتماعی اش را هم جدی بگیرد

چطور مردی را مشتاق ازدواج کنیم

قاطع باشید
بگویید که در دوران طلایی عمرتان هستید و باید برای آینده خود تصمیم بگیرید. اگر شرایط مساعدی دارد و قصدش جدی است، رابطه تان را رسمی کند. اگر دلیل و توجیه آورد یا سعی کرد شما را قانع کند که مدتی دیگر صبر کنید تا شرایطش مساعد شود. به او بگویید که هر زمان شرایط مساعد شد، دوباره می تواند جلو بیاید. نگذارید این رابطه شما را معلق نگه دارد.

موضوع را با خانواده در میان بگذارید
زمانی که بی حد و مرز خوبی کردن در رابطه را شروع می کنید، توقعی برایتان به وجود می آید که در صورت پاسخ نگرفتن، باعث دلخوری، احساس شکست و باخت در شما، و در نهایت تنش و دعوا میان شما و نامزدتان می شود

اگر او دست دست می کند، موضوع را با خانواده در میان بگذارید و به پسر هم بگویید که خانواده تان در جریان قرار گرفته اند و مایلند بدانند هدف این رابطه چیست. در چنین شرایطی، عکس العمل طبیعی این است که پسر موضوع را با خانواده اش در میان بگذارد و برای مشخص شدن تکلیفتان اقدامی کند.

او می تواند با خانواده شما صحبت کرده و بگوید برای مهیا کردن شرایط ازدواج (سربازی، شغل، تامین مایحتاج، جلب رضایت خانواده و…) چه کارهایی خواهد کرد و چه زمانی نیاز دارد. در آن صورت توافق کردن با خانواده دو طرف درباره این مسایل، ادامه رابطه شما را مشخص می کند. اما اگر پسر همچنان موضوع رابطه شما را معلق نگه داشت یا وجود شما را از خانواده خودش پنهان کرد، بدانید که سرانجامی نخواهد داشت.بهتر است، قاطعانه و با حفظ شان و احترام خودتان از رابطه بیرون بیایید. بله، درد دارد، غم و اندوه و حسرت و افسردگی سراغتان می آید. اما تحمل این اندوه روزی تمام می شود و این بسیار بهتر از آن است که سال ها در رابطه بی سرانجامی بمانید که فرصت های دیگر ازدواج و خوشبخت شدن را از شما می گیرد.

چگونه یک مرد را متمایل به ازدواج کنیم

۴ راز جالب آقایان که دختران حتما باید بدانند

مردان زمانی را برای خود می خواهند
اگرچه مردان سعی می کنند در بسیاری از فعالیت های خانواده مشارکت کنند اما همه آنها نیاز دارند زمانی مخصوص خود داشته باشند. زمانی که تنها در گوشه ای بنشینند و تفکر کنند. اگر چه مردان از انجام بازی شطرنج، باغبانی یا رفتن به باشگاه ورزشی لذت می برند اما مثل همه، گاهی دوست دارند کسی در کنارشان نباشد و به تنهایی به کارهای مورد علاقه شان بپردازند. وقتی هر یک از زوجین زمان و مکانی را برای تنهایی داشته باشند، بیشتر به هم علاقه مند خواهند شد.

مردان مثل پدرانشان عمل می کنند
اگر می خواهید بدانید مردی که قصد دارید با او ازدواج کنید چگونه مردی است و چه رفتاری دارد، به رفتارهای پدرش نگاه کنید. مردان نقش خود و رابطه با همسرشان را از پدرشان می آموزند. اگر می خواهید بدانید که چگونه با شما رفتار خواهد کرد، ببینید پدرش چه رفتاری با مادرش دارد.

مردان زبان بدن را نمی دانند
مردان کمتر درمورد زبان اشاره و حرکات بدن می دانند و تغییر لحن صدا و حرکات صورت برای آنها کمتر مفهوم دارد. همچنین ممکن است دیرتر ناراحتی زنان را که در چهره شان نمایان است یا پیام های اشاره ای و لحن صدا را تشخیص دهند، بنابراین اگر می خواهید مطمئن شوید پیام را دریافت کرده اند مستقیما آن را بیان کنید.

واکنش مردان سریع تر است
زنان در واکنش نشان دادن به برخی امور و کارها دیرتر از مردان عمل می کنند و مدت طولانی تری برای بیان واکنش و تفکر نیاز دارند. حتی ممکن است در مقابل مردان بیشتر احساس اضطراب و استرس داشته باشند اما مردان در مقابل حوادث واکنش سریع تری نشان می دهند بنابراین وقتی هنوز می خواهید درمورد مباحث شب گذشته صحبت کنید، ممکن است همسرتان آن را از یاد برده باشد.

چگونه آشنایی را به ازدواج برسانیم

همه معیارها را بررسی کنید
بعضی خانواده‌های مذهبی فکر می‌کنند اگر هر دو خانواده به مذهب معتقد باشند، نیازی به بررسی دیگر نکته‌های مهم زندگی نیست اما سایر عوامل اثرگذار در ازدواج (مثل اشتغال و استقلال فکری) هم باید بررسی شوند. نکته دیگر اینکه اگر کسی ادعا کند به دین معتقد است، این لزوما به معنای عمل کردن او به دستورات دین نیست و چه‌بسا تلقی او از دینداری با تلقی شما کاملا متفاوت باشد.

تعیین تکلیف کنید
شما ممکن است بحث‌هایی را مطرح کنید که اهمیت زیادی برایتان داشته باشد ولی طرف مقابل با شوخی یا طفره رفتن موضوع را خاتمه ‌دهد. از این مساله نباید به راحتی گذشت. فرض کنید شهر موردنظر برای زندگی یا دوری و نزدیکی به والدین برای شما مهم است ولی نامزدتان درباره آن صحبت نمی‌کند در حالی که ضروری است قبل از ازدواج درباره این موضوعات مذاکره و تعیین تکلیف شود.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

چگونه یک مرد را قانع کنیم

چگونه رابطه دوستی را به ازدواج ختم کنیم

دعا برای راضی شدن پسر برای ازدواج

مردان متولد مهر از چه زنانی خوششان می آید

خصوصیات متولدین دی

ختم ازدواج سریع

چگونه مردان را به دنبال خود بکشانیم

چگونه آشنایی را به ازدواج برسانیم

ترغیب مرد به ازدواج



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.