no-img
نوین اطلس

چگونه مردان را به دنبال خود بکشانیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه مردان را به دنبال خود بکشانیم
امتیاز 2.33 ( 3 رای )
zip
بهمن ۸, ۱۳۹۶

چگونه مردان را به دنبال خود بکشانیم


این مطلب در مورد موضوعات چگونگی به چالش کشیدن مردان، ۱۰ نقص زنانه که مردان دوست دارند، مردان چگونه زنانی را دوست دارند، جملاتی که مردها را عاشق میکند، حرفهایی که مردان را عاشق میکند، پسران عاشق چگونه دخترانی میشوند؟، راههای جذب مردان برای ازدواج، به چالش کشیدن یعنی چه نوشته شده است.

چگونگی به چالش کشیدن مردان

۱ – از به کار بردن الفاظ و عباراتی که باعث احساس بی‌کفایتی در نامزد یا همسرتان می‌شود، خودداری کنید، او را سرزنش و محکوم نکنید، با دیگران مقایسه‌اش نکنید، راجع به شخصیت، قابلیت و توانایی‌هایش نظر ندهید، شخصیتش را زیر سؤال نبرید و صرفا احساسات خود را بیان کنید و حتما بگویید به او اعتماد دارید.

۲ – مرد زندگی‌تان را «تأیید» و از قابلیت‌ها و توانایی‌هایش تعریف کنید، هرگز نمی‌توانید تصور کنید مردها تا چه حد به تعریف و تحسین نیازمندند، ممکن است این نیازشان را فاش نکنند یا حتی آن را انکار کرده یا ممکن است طوری وانمود کنند که از این کار خوششان هم نمی‌آید اما به این قبیل واکنش‌ها اعتنا نکنید و این را بدانید که مردها واقعا به تعریف و تمجید شما احتیاج دارند.

۳. به مرد زندگی‌تان بگویید که کاملا احساس بدبختی و درماندگی نمی‌کنید و او مجبور نیست به کمکتان شتافته و نجات‌تان بدهد. بهتر است بگویید گرچه حالتان خوب نیست، ولی آنقدرها هم احساس بدبختی و درماندگی نمی‌کنید و اینکه او مجبور نیست حتما حالتان را خوب کند. می‌توانید بگویید که تنها می‌خواهید کمی دلداریتان بدهد و به شما عشق بورزد.

۱۰ نقص زنانه که مردان دوست دارند

۱- بوی خوش زن! من در مورد عطر سیصد هزار تومانی شما صحبت نمی کنم بلکه بویی شیرین، واقعی و اصیل که از یک خانم برمی خیزد؛ مردان این بو را دوست دارند.

۲- موهای خیس: ممکن است موهای خیس برای شما کلافه کننده باشد چون به هرجایی می چسبد. اما برای مردان نشان دهنده یک چهره جذاب و تحریک کننده است.

۳- زمانی که پیراهن مردانه همسرتان را به تن می کنید.
اوکی، مسئله ای نیست اما فقط آن را از ما ندزدید و برای خودتان نکنید. ما آنها را به دلایل خاصی خریده ایم و چون شما لباس دیگری ندارید که در خانه بپوشید، دلیل نمی شود پیراهنی که ما برای مهمانی های رسمی خریده ایم به تن کنید. اگر این روال عادی و تکرار شود ، دیگر کسی برای خودش خرید نمی کند!

۴- کک و مک: این کک و مک ها خیلی دوست داشتنی و بامزه هستند پس دیگر سعی نکنید که آنها را با خروارها کرم پودر بپوشانید.

۵- زمانی که سرتان را روی گردن مان می گذارید و نفس می کشید:
از بعضی ها شنیده ام که این کار را ناراحت کننده می دانند و نمی توانند به خواب بروند اما اغلب مردان زمانیکه شما سرتان را روی شانه یا گردن شان می گذارید احساس صمیمیت و نزدیکی و مالکیت می کنند.

۶- در آغوش گرفتن: ما در آغوش گرفتن را دوست داریم.نمی گوییم که آن را بیشتر از رابطه زناشویی دوست داریم ، اما این کار را هم دوست داریم.

۷- هر کاری که با تخت خوابتان انجام می دهید دوست داریم:
آنچه که من به عنوان یک مرد در تمام سالهای عمرم فهمیده ام، تخت خواب شامل پتو، روانداز هایی که پتو را می پوشاند، بعضی ملحفه ها و بالش می شود. اما نه. تخت خواب دختران و خانمها فرق می کند. به نظر می رسد تخت خواب آنها از ۹ لایه اضافی و ۳-۴ تا بالش برای راحتی تشکیل شده است تا آنها احساس راحتی کنند.

۸- با خنده صحبت کردن: زمانیکه من می خندم و حرف می زنم شاید جالب توجه نباشد اما خنده خانم ها گرم و مطبوع است مانند رقصیدن درمیان باد وما این خنده ها را دوست داریم.

۹- زمانیکه ما را چک می کنید: بعضی خانم ها این کار را انجام می دهند و این بعضی اوقات جذاب و قابل توجه به نظر می رسد، اما اگر این کار برای طولانی مدت و همیشگی انجام شود، زجر آور و خسته کننده می شود.

۱۰- گاز گرفتن لب پایینی: اگر در حال صحبت کردن در مورد چیزی هستید و ناگهان چیزی می گویید که نباید می گفتید ، لب تان را گاز می گیرید، مردان این حالت خانم ها را خیلی دوست دارند.

مردان چگونه زنانی را دوست دارند

جامعه معمولا به ما می‌آموزد که ارزش جنس مذکر به کارکرد اوست ـ یعنی توانایی او در فعالیت، قبول مسئولیت، کنترل کردن، برتر بودن و کسب موفقیت ـ از ترس این که مبادا برچسب «زن صفت» بگیرد. اجازه ندهید که این نقش ظاهری او، شما زنان را به اشتباه بیندازد.

حقیقت این است که زیر پوشش این همه شرط و شروط، کودکی است درست مانند شما‌ که می‌خواهد به دلیل چیزی که هست دوست داشته شود. او آرزوی ارتباط با زنی را دارد که تحت هر شرایطی با او آرام بگیرد، حتی اگر همیشه برنده، سازنده و درصدر نباشد. بسیار محتمل است که نتواند از چنین خواسته قلبی خود با شما سخن بگوید و به همین علت ممکن است شما هم هرگز متوجه احساس ناخوشایند او نشوید.

مردان، برخلاف زنان، در بیان عواطف «ظریف‌تر» خود، دچار مشکل می‌شوند. اگر این نکته کلیدی را در ذهن داشته باشید، از این پس می‌توانید چیزهای مهمی را درباره همسر خود بفهمید. با توجه به وضع و روحیه او سر صحبتی صمیمانه را باز کرده و با بیان این عبارات وارد شوید که چقدر دوست‌داشتنی است، وقت گذراندن با او چقدر برایتان شیرین است و این که چقدر دوست دارید درباره روزی که پشت سر گذاشته اید با او صحبت کنید.

واقعیت این است که زنان شفاهی‌تر هستند آنها مشخصا درباره احساسات خود سریعتر و مختصرتر از مردان صحبت می‌کنند، اما مردان نیز از فکر و احساس خود، بخوبی آگاهند. به جای این که او را به تمسخر بگیرید، وقتی متوجه می‌شوید که مساله‌ای حساس برای او جدیت پیدا کرده است، درباره‌اش سوال‌ و حتی از او تشکر کنید که مساله را با شما در میان گذاشته است

زنی که خودش را دوست دارد
اگر از مرد خود به عنوان مهره‌ای استفاده می‌کنید که نسبت به خودتان احساس بهتری داشته باشید، باید بدانید که هرگز برای شما کافی نیست و پیوسته به دنبال ابزار دیگری خواهید گشت. برداشت او از این وابستگی می‌تواند به‌قدری ناگوار باشد که احساس کند نمی‌تواند خود واقعی‌اش را بروز دهد. معمولا بین عدم رضایت شخصی زنان از خودشان و تمایل آنها به انتقاد شدید از همسرانشان ارتباط تنگاتنگی وجود دارد. افراد ویژگی‌هایشان را در دیگران منعکس می‌کنند.

به عبارت ساده‌تر، اگر شما از خودتان ناراحت باشید، احتمالا مدام از همسر خود و دیگران انتقاد می‌کنید. تجربه نشان می‌دهد بازخوردی که از دیگران می‌گیرید باید تا ۷۵ درصد مثبت و حداکثر ۲۵ درصد منفی باشد. اگر این نسبت معکوس است، در ذهن خود تصویر غیرواقعی و بشدت قهرمانانه‌ای از مردان ساخته اید و در پی انتقادهای ناتمام شما، آنها نیز خود را در دامی می‌بینند که هرگز نمی‌توانند از آن رها شوند و در مقابل با بی توجهی و نادیده گرفتن شما، واکنش نشان می‌دهند.

جملاتی که مردها را عاشق میکند

ابرمرد زندگی من
یکی از نیازهای روحی مردانه که باید برآورده شود تا شما با چشمان خودتان ببینید یک مرد تا چه حد می‌تواند حمایتگر، مؤثر و دوست‌داشتنی باشد، این است که حس کند ابرمرد زندگی همسرش است. بداند در نگاه شریک زندگی‌اش تکرار نشدنی است وشما به‌عنوان همسر او اعتقاد دارید بهترین مرد دنیا در کنارتان هست.

اینکه هر آدمی مشکلاتی دارد و هیچ‌کس گل بی‌عیب نیست را همه قبول دارند اما حتما شنیده‌اید که «اگر در دیده مجنون‌نشینی/ به غیراز خوبی لیلی نبینی». مهم این است مرد زندگی‌تان بداند در نگاه شما بهترین انتخاب بوده و خواهد بود. به او بگویید که قوی و قابل اتکاست و دنیای‌تان بدون او چیز بزرگی کم دارد؛ چیزی مانند یک حامی مهربان برای تمام لحظات زندگی.

به تو افتخار می‌کنم
به همسرتان در موقعیت‌های مختلف نشان دهید که به او افتخار می‌کنید و این را نه‌تنها از دیگران مخفی نمی‌کنید بلکه با کمال میل نشان می‌دهید که بهترین مرد دنیا شریک زندگی شماست. خوب است بعضی وقت‌ها بی‌بهانه و خیلی ساده به او بگویید که به او و بودنش افتخار می‌کنید و گاهی هم دنبال موقعیت‌هایی باشید که مقابل چشم همسرتان این را به دیگران هم بگویید.

یک آقا وقتی متوجه می‌شود همسرش در مقابل دیگران از او تعریف کرده و اعتراف می‌کند زندگی در کنارش بسیار لذتبخش است، احساس غرور خواهد کرد و کسی که این حس را به او هدیه داده همیشه در دلش باقی می‌ماند. نیازی به نقش بازی‌کردن نیست، خوب به همسرتان دقت کنید، نکات زیادی دارد که می‌توانید به آنها افتخار کنید و با بیان آن، او را به سمت بهتر شدن سوق دهید.

حرفهایی که مردان را عاشق میکند

بسیار هوشمندانه و با فکر عمل کردی؛ متشکرم!
تشکر چیزی است که هرکسی مشتاق شنیدن آن است حالا چه زن باشد چه مرد.
ولی تشکر از سوی کسی که دوستش دارد، دنیا را تبدیل به جای بسیار زیبایی برای زندگی می کند.
همسرتان خیلی دوست دارد که این جمله را از سوی شما بشنود که حتی با کوچکترین کار شما راخشنود کرده
ویا کارتان را راحت تر کرده است.
برای مثال چه غذا پخته باشد چه خانه را مرتب کرده باشد ، فراموش نکنید از او تشکر کنید و
او همیشه برای شما خواهد ماند.

به تو اعتماد دارم!
همسرتان درهر زمانی نیاز دارد این جمله را از شما بشنود.
ممکن است شما در حقیقت به او اعتماد و اطمینان داشته باشید ولی تا زمانی که بگویید او از این
موضوع آگاه می شود، چرا که حقیقت این است که او مهارت کمی دارد تا بفهمد در فکر شما چه
می گذرد.
بنابراین اغلب این نکته را به او بگویید .

پسران عاشق چگونه دخترانی میشوند؟

باید چند قدم جلوتر بگذارید. کارهای کوچکی برای اینکه توجه او را جلب کنید انجام دهید. به او ثابت کنید که همیشه در هر حالی برای وی هستید. به او نشان دهید که دوستش دارید بدون اینکه حرفی از زبان شما شنیده باشد.

پسر ها دوست دارند که به دختر ها آرامش دهند پس بگذارید حس مرد بودن را تجربه کند. دست از کنترل کردن آنها بردارید، آنوقت خواهید دید که چگونه در شرایط سخت از شما محافظت می کند. به او اجازه بدهید که حس کند می تواند در خوب کردن حال شما نقش مهمی داشته باشد.

پسر ها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند. پس سعی کنید طبیعی و نرمال رفتار کنید. باعث خندیدن آنها شوید. خوشحال و شاد باشید و از جلب توجه زیادی دوری کنید.

به پسری که شیفته شما شده است فرصت دهید تا قدمی بر دارد. نظر دوستانتان در مورد اینکه او به شما علاقه دارد یا نه اکثر وقت ها درست از آب در می آید. سعی کنید سخت به دست بیایید اما همیشه صادق باشی

راههای جذب مردان برای ازدواج

اگر او چند دقیقه منتظر بماند ارزش من را بیشتر حس خواهد کرد

خانم‌ها در بین خودشان می‌گویند؛ اگر او چند دقیقه منتظر بماند ارزش من را بیشتر حس خواهد کرد. اما این درست نیست. باور کنید که در قرار اول هر دقیقه انتظار کشیدن می‌تواند مرگبار باشد و باعث عصبانیت و ناراحتی طرف مقابل شما شود و در نتیجه آن جو مناسب چنین جلسه‌ای را بر هم بزند.

اگر شما بنشینید و انتظار آمدن طرف مقابل‌تان را بکشید، چه حسی خواهید داشت؟ قطعا خوشحال نخواهید بود. یادتان باشد اگر دیر کنید می‌تواند به این معنا باشد که برای طرف مقابل ارزشی قائل نیستید، برای همین حساب همه زمان‌ها را بکنید و از جمله حاضر شدن، ترافیک و مشکلات احتمالی را بکنید تا دیر به قرارتان نرسید.

در اولین قرار با پسر مورد علاقه تان تلفن همراه تان را خاموش کنید

شما می‌خواهید که خواستگارتان در زمانی که مقابل شما نشسته است دائما مشغول چک کردن تلفن همراهش باشد یا پیامک بزند و دائما با تلفن صحبت کند؟ اگر از این رفتار خوش‌تان نمی‌آید خودتان چنین رفتاری را انجام ندهید. دکتر دایان گاتمن، روانشناس و متخصص علوم رفتاری در دانشگاه پنسیلوانیا می‌گوید: «شاید همیشه این عادت را داشته باشید که تلفن همراه‌تان را در نزدیک‌ترین جا با خودتان نگه دارید و دائما پیامک‌ها، ای‌میل‌ها یا تماس‌های‌تان را چک کنید اما برای اولین قرار با خواستگارتان چنین کاری بدترین کار است. خیلی راحت قبل از ورود به محل قرار، تلفن همراه‌تان را خاموش کنید. مطمئن باشید یک ساعت خاموش بودن تلفن همراه ضرر جبران‌ناپذیری به شما نخواهد زد.»

در اولین قرار ملاقات با پسر مورد علاقه تان لباس مناسب بپوشید

بگذارید خیلی ساده بگوییم؛ اولین تاثیری که روی طرف مقابل‌تان می‌گذارید با لباس‌های‌تان است، خیلی ساده اگر لباس‌های نامناسبی بپوشید از همان لحظه اول تاثیر نامناسبی روی طرف مقابل‌تان می‌گذارید، اگر برای خوردن یک قهوه دعوت شده‌اید بدترین کار این است که با لباس و کفش مخصوص کوهنوردی در آنجا حاضر شوید. بهترین کار این است که برای اولین قرار با خواستگارتان لباس راحت، آراسته و نسبتا سنگین بپوشید. لباسی که می‌تواند همپایه لباس‌های مراسم دورهمی و مهمانی‌های نه‌چندان تجملی باشد. لباس‌های خیلی تنگ یا کفش‌های خیلی پاشنه‌بلند انتخاب‌های نامناسبی برای چنین قرار ملاقاتی هستند.

به چالش کشیدن یعنی چه

جنگ؛ جدال؛ مبارزه: بفرمود شه تا دلیران روم / نمایند چالش درآن مرزوبوم (نظامی۵: ۷۹۲).
(اسم) امری که باید برای آن چاره‌ای پیدا شود؛ مسئله.
رفتار از روی کبر و غرور و نخوت.
با ناز و غرور خرامیدن.

می خواهم بیشتر بخوانم:

چگونه مرد متولد مرداد را عاشق خود کنیم

عاشق کردن مرد اردیبهشتی

مرد متولد فروردین

جذب خواستگار در دانشگاه

جذب مردان و ایجاد وابستگی

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.