no-img
نوین اطلس

ترغیب مرد به ازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ترغیب مرد به ازدواج
zip
بهمن ۸, ۱۳۹۶

ترغیب مرد به ازدواج


این مطلب در مورد موضوعات چگونه یک مرد را وادار به خواستگاری کنیم، چگونه مردی را برای ازدواج جذب کنیم، چگونه یک مرد را قانع کنیم، چگونه مردان را به دنبال خود بکشانیم، چگونه مردان را راضی به ازدواج کنیم؟، چگونه رابطه دوستی را به ازدواج ختم کنیم، تست مرد مورد علاقه، حالت پسرها هنگام عاشق شدن نوشته شده است.

چگونه یک مرد را وادار به خواستگاری کنیم

رابطه را بی‌دلیل کش ندهید

از یاد نبرید زمان ازدواج دختر و پسر متفاوت است و بسیاری از دختران با عبور از یک محدوده سنی شانس کمتری برای ازدواج با کسی که سن و شرایط مناسب را داشته باشد پیدا می‌کنند. گذشت زمان طولانی و بیشتر از ۳ سال به انتظار پیشنهاد خواستگاری او نشستن، مشکلات بسیاری را در یک رابطه ایجاد می‌کند. بعد از چنین زمانی، احتمال اینکه طرف مقابل شما از بودن در این رابطه پشیمان شود یا شما با خسته شدن خود این رابطه را به مرحله تازه‌ای از تنش وارد کنید زیاد است. اگر با هم قرار ازدواج گذاشته‌اید، می‌توانید بعد از گذشتن مدتی از او بخواهید در جلسات مشاوره پیش از ازدواج شرکت کند.

چگونه مردی را برای ازدواج جذب کنیم

خودتان را تغییر دهید

خودتان را تغییر دهید و تعجبش را جلب کنید. سعی کنید آدم دیگری شوید. برای خودتان وقت بگذارید. باشگاه بروید، آرایشگاه بروید و یک ورزش جدید را یاد بگیرید. مطمئناً ناراحت می شود وقتی ببیند که با دیگران بیرون می روید و خوش می گذرانید. اینکار حس حسادت او را جلب می کند و باعث می شود حتی بیاید از کلاس دنبالتان تا بتواند کمی چکتان کند.

او باید بفهمد که زندگی شما فقط حول او نمی چرخد. با این روش مطمئن باشید که شگفت زده می شود و حسودی می کند. باید نشان دهید که اهمیت زیادی در زندگیتان ندارد و خوشحال و راحت باشید و از مجرد بودن خود لذت ببرید. در دسترسش نباشید. بگذارید دنبالتان بگردد.

اما در عین حال باید محتاط باشید. خیلی به او سخت نگیرید. اگر طرفتان عصبانی شد کمی به او فرصت بدهید. همه چیز در عشق و جنگ عادلانه است، آنچه مهم است حضور او در زندگی شماست.

چگونه یک مرد را قانع کنیم

شروع و دنبال کردن صحبت‌ها
معمولا پیش از شروع حرف زدن و در پایان حرف زدن ممکن است ابزار عذرخواهی به کار برده شود.
طرز صحبت کردن با مردان: به این شکل عباراتی که پس از عذرخواهی به زبان می‌آورید ارزش و اثرگذاری زیادی نخواهد داشت. برای مثال درباره‌ این مسئله اطمینان ندارم، اما…»دنبال کردن: اضافه کردن عبارتی اصلاحی در پایان جمله‌‌ای که به زبان می‌آورید: برای مثال: «باید کاری بکنیم، این طور نیست» و عباراتی مثل: «آیا شما این طور فکر نمی‌کنید؟» یا «آیا درست نمی‌گویم؟» می‌توانند جملاتی باشند که صحبت‌هایمان را با آنها تمام می‌کنیم و اثرگذاری آنچه گفته‌ایم را کاهش می‌دهند.

لحن سوالی
چگونه با مردان صحبت کنیم :لحن سوالی هم از آن مواردی است که اثرگذاری آنچه به زبان آورده‌ایم را کاهش می‌دهد. به این شکل به شنونده اعلام می‌کنیم که درباره‌ آنچه گفته‌ایم اعتماد و اطمینان کافی نداریم. آنچه شنونده از لحن سوالی ما درک می‌کند این است که «آیا با من موافق نیستی؟» یا بدتر از آن «خواهش می‌کنم به سرعت موافقت را اعلام کن تا متوجه شوم آنچه گفته‌ام ارزش کافی دارد.» این بهترین طرز صحبت کردن با مردان است.

اگر به آنچه می‌گویید اعتماد ندارید چگونه می‌‌توانید از دیگری انتظار داشته باشید به شما اعتماد کند؟ به خودتان گوش بدهید یا از دوستی قابل اعتماد بپرسید که آیا اینگونه‌اید، اگر متوجه شدید که این عادت مخرب در شما وجود دارد، همین حالا برای رهایی از شر آن آماده شوید. البته کنار گذاشتن این عادت به تلاش نیاز دارد، ‌اما باعث می‌شود طرز صحبت کردن با مردان از قدرت اثرگذاری کافی برخوردار باشد. فراموش نکنید که آگاهی، اولین گام در تغییر رفتارهای نادرست است.

کلمات بی‌معنی
بهترین طرز صحبت کردن با مردان به کار نبردن کلمات بی‌معنی است که مکث‌های سکوت را پوشش می‌دهند. از این اصوات هنگامی استفاده می‌کنید که در حال فکر کردن برای به زبان آوردن جمله یا کلمه بعدی هستید. کلمات بی‌معنی زیادی وجود دارند، اما سه کلمه‌ای که رایج‌تر از بقیه است در زیر آورده‌ام:
واقعاً برای مثال: «واقعا می‌خواهیم این اتفاق رخ بدهد».
مثلا: برای مثال: «آیا می‌خواهید این اتفاق، مثلا رخ بدهد؟»
اوم: برای مثال: «اوم… فکر می‌کنم بهتر است….»
بهتر است از سکوت برای اثرگذاری بیشتر جملات بعدی‌تان بهره ببرید. از قدرت مکث و سکوت برای چگونگی طرز صحبت کردن با مردان استفاده کنید لازم نیست هر لحظه از زمانی که برای حرف زدن به شما داده شده را با کلمه یا صوتی پر کنید.

چگونه مردان را به دنبال خود بکشانیم

# ۱: سر خود را شلوغ کنید. هیچوقت نباید طوری نشان دهید که انگار نشسته‌اید کنار تلفن و منتظر زنگ او هستید، حتی اگر واقعاً اینطور باشد! برای اینکه حواستان را پرت کنید، بیرون بروید، با دوستانتان معاشرت کنید، سرگرمی برای خود داشته باشید.
و دقت کنید که حتماً او از فعالیت‌های شما باخبر باشد و بداند که سرتان شلوغ است. این کار نه تنها او را مجذوب شما نگه می‌دارد، باعث می‌شود وقتی برای او وقت می‌گذارید کلی متشکرتان باشد!

# ۲: هیچوقت نشان ندهید که اذیت می‌شوید. بزرگترین اشتباهی که اکثر خانم‌ها مرتکب می‌شوند این است که مدام شکایت می‌کنند که «چرا دیشب\دیروز\فلان موقع به من زنگ نزدی؟» اینجور سوال‌ها به جای اینکه باعث شود بیشتر دوستتان داشته باشد، فقط او را دورتر می‌کند. اینکه بگویید، «قبلاًها اینکار را می‌کردی» حتی اوضاع را بدتر هم می‌کند. یادتان باشد، مردها از سوال و جواب کردن در رابطه متنفر هستند.
در ابتدای هر رابطه، شور و هیجان در بالاترین حد است و این باعث می‌شود همیشه دنبالتان باشد. اما رابطه هم مثل هر چیز دیگری پیش می‌رود و به مرحله‌ای می‌رسد که هر دوی شما با هم راحت‌تر می‌شوید و این یعنی لازم نیست دیگر هر چند ساعت یکبار به هم زنگ بزنید تا احساس کنید هم را دوست دارید.

# ۳: احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید. اگر می‌خواهید بدانید که چطور او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، لباسی بپوشید که خودتان از آن خیلی خوشتان می‌آید و احساس می‌کنید جذاب می‌شوید. وقتی خودتان احساس جذاب بودن کنید، مطمئن باشید در ظاهرتان تاثیر می‌گذارد.

# ۴: به ظاهرتان توجه کنید. شاید سطحی به نظر برسد اما برای گذاشتن اولین تاثیر یا تاثیرات بر روی طرف‌مقابل الزامی است. خیلی باید از رابطه‌تان بگذرد تا بگذارید شما را در لباسی معمولی یا بدون آرایش ببیند.

چگونه مردان را راضی به ازدواج کنیم؟

وقتی می خواهید مردی را به سمت خود جذب کنید چند نکنه مهم را باید به یاد داشته باشید:

تمایل نشان دادن به کسی با آویزان او شدن فرق دارد. در عشقتان درماندگی نشان ندهید. مردان از زنان وابسته و شخصیت های آویزان به شدت می ترسند و احساس خفگی می کنند و خیلی زود از رابطه استعفا می دهند.

طوری رفتار کنید که همه زیر و بم زندگی تان، شخصیتتان و درونیات شما کف دست او نباشد. او باید بداند شما قله های فتح نشده زیادی در شخصیتتان دارید و بهتر است همه صمیمت ها را با او تجربه نکنید تا بداند نیاز دارد شما را بیشتر بشناسد و برای این کار، باید بیشتر و جدی تر به شما نزدیک شود و این تنها از راه ازدواج ممکن است. انگیزه کشف و تصاحب همیشه یک مرد را در مدار یک زن قرار می دهد.

چگونه رابطه دوستی را به ازدواج ختم کنیم

روابطی که احتمال شکست در آنها بیشتر از ۵۰ درصد است.

۱- رابطه ای که در آن عشق یک طرفه است
حتما شنیده اید که می گویند «عشق یک سره باعث دردسره!» اگر میزان علاقه و انرژی ای که شما برای رابطه تان می گذارید به طرز چشمگیر و احتمالا آزاردهنده ای بیشتر از طرف مقابل است (یا برعکس)، امکان اینکه در رابطه تان دچار ناکامی شوید زیاد است. تحقیقات روان شناسان اجتماعی نشان داده است که رابطه ای که حالت متعادل دارد و دو طرف تقریبا به یک اندازه به آن علاقه دارند و سرمایه گذاری (مادی و معنوی) نسبتا یکسانی در رابطه شان می کنند دوام بیشتری دارد. روابطی که در آن زن و مرد با هم تناسب کافی ندارند (یکی از آنها از هر جهت موقعیت بسیار بالاتری نسبت به دیگری دارد) در حالت عدم تعادل قرار دارند و آینده خوبی برایشان پیش بینی نمی شود.

۲- رابطه ای که در آن یکی از طرفین یا هر دو تغییر زیادی کرده اند
اگر شما یا طرف مقابلتان به خاطر دیگری تغییری اساسی در زندگی یا شخصیت خود ایجاد کرده باشید، چه از روی اجبار و چه از روی علاقه بیش از حد و برای از دست ندادن طرف مقابل، بسیار محتمل است که دیر یا زود مثل فنر سر جای خودتان برگردید و رابطه را مختل کنید. افرادی که به خاطر رابطه اولویت بندی زندگی خود را تغییر می دهند، از خصوصیات زنانه یا مردانه طبیعی خود دست می کشند، از شغل آرمانی (به خصوص آقایان) یا از دلبستگی های همیشگی (به خصوص خانم ها) صرف نظر می کنند، خصوصیات شخصیتی خود را به ناگهان تغییر می دهند یا خود را مجبور به قبول اعتقادات و ارزش هایی می کنند که در عمق وجودشان آن را قبول ندارند، در واقع از همان اول چنان برداشت بزرگی از حساب پس انداز عاطفی رابطه شان کرده اند که رابطه هر لحظه ممکن است با کوچک ترین مشکل از هم بپاشد و نخواهد توانست از شرایط سختی که در هر زندگی مشترکی پیش می آید به سلامت عبور کند.

تست مرد مورد علاقه

وقتی با کسی آشنا می‌شویم و تصمیم می‌گیریم با او نامزد و در نهایت ازدواج کنیم، شاید گاهی شک و تردید سراغ‌مان بیاید و از خودمان بپرسیم آیا این فرد واقعا به ما علاقه دارد؟ چگونه می‌توانیم از عشق و احساس او مطمئن باشیم؟

شاید فهمیدن این موضوع به مرور زمان امکان‌پذیر باشد اما اگر می‌خواهید در همان مراحل اولیه به این موضوع پی ببرید لازم است زبان بدن آن شخص را بلد باشید. این روش به صورت قطعی نمی‌تواند به تمام سوالات ما پاسخ دهد اما با کمک آن می‌توانیم تا حدودی این موضوع را تشخیص دهیم. در این مقاله پویا ودایع، سخنران و مدرس زبان بدن به شما می‌گوید چطور می‌توانید یک خواستگار عاشق را تشخیص دهید.

اگر زمانی که با خواستگار یا نامزدتان به گردش می‌روید در اغلب اوقات چشمان نامزدتان به شما دوخته شده است، نشانه این است که او عاشق شماست و اطلاعات درونی و شخصیت پنهان شما را واکاوی می‌کند اما اگر زمانی که با یکدیگر هستید چشمان او به اطراف می‌چرخد؛ این حالت می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که او در انتخاب خود مردد است. البته هر نگاه به اطراف نشانه این مردد بودن و شکاک بودن نیست. افرادی که در انتخاب مردد هستند سعی می‌کنند به دفعات مختلف از نگاه مستقیم پرهیز کنند.

مردها مغزی تصویری و کاملا مبتنی بر تصاویر دارند. زمانی که یک مرد نامزدش را می‌بیند دوست دارد دوباره به او نگاه کند. مردمک چشم افراد عاشق بزرگ‌تر می‌شود و فرد دارای چشم‌های شفاف‌تر و درشت‌تری می‌شود که حس خیس بودن یا اشک‌آلود بودن به او دست می‌دهد.

حالت پسرها هنگام عاشق شدن

آیا شما برای او خاص هستید؟

نگاه کردن به رفتاری که او با افراد دیگر دارد هم می‌تواند یکی از این نشانه‌ها باشد.

آیا رفتارش با شما مثل دیگران است یا این‌که با شما متفاوت و خاص‌تر برخورد می‌کند؟ این نشانه را با حسادت اشتباه نگیرید. قرار نیست او به دلیل عشق به شما تمام روابط اجتماعی‌اش را کنار بگذارد بلکه همین‌که نگاهی متفاوت و رفتاری خاص با شما داشته باشد، کافی‌ است تا نوع رابطه خود و نامزدتان را متفاوت از نوع رابطه‌ای بدانید که با دیگر آدم‌ها دارد؛ تفاوتی که مهم‌ترین دلیل به‌وجود آمدنش حسی است که او نسبت به شما دارد.

چیزی را می‌پسندد که شما دوست دارید؟

مرد‌ها گاهی علاقه‌شان را با توجه‌کردن به خواسته‌های کسی که دوستش دارند نشان می‌دهند. اگر نامزدتان شما را به کنسرت خواننده مورد علاقه‌تان دعوت کرده یا سعی می‌کند لباس‌هایش را از میان رنگ‌های مورد علاقه شما انتخاب کند، بیشتر به حسش اعتماد کنید. او به دلیل علاقه‌ای که به شما دارد سعی می‌کند، چیزهایی را دوست داشته باشد که شما دوست دارید و به شیوه‌ای زندگی کند که شما زندگی می‌کنید.

مطالب مرتبط:

چرا بعضی پسرها ازدواج نمی کنند

متولدین آبان با چه ماهی ازدواج کنند

مردان متولد مهر از چه زنانی خوششان می آید

سایت روانشناسی نوین بینش

از کجا بفهمیم رابطه به ازدواج ختم میشود

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

در شروع رابطه چگونه رفتار کنیم



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.