no-img
نوین اطلس

مردان چگونه ابراز عشق میکنند؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مردان چگونه ابراز عشق میکنند؟
zip
بهمن ۷, ۱۳۹۶

مردان چگونه ابراز عشق میکنند؟


این مطلب در مورد موضوعات عشق یک مرد، ابراز احساسات پسر به دختر، نشانه علاقه مرد به زن، نگاه عاشقانه مردان، عشق واقعی یک پسر چگونه است، روش ابراز علاقه زن به مرد، راه های ابراز علاقه به دختر، جملات ابراز علاقه نوشته شده است.

عشق یک مرد

چشم‌هایش چه می‌گویند؟

شما می‌توانید عشق نامزدتان را از نگاهش بشناسید. اگر هنگام صحبت کردن یا در مواقعی که کنار هم هستید، زیاد به شما نگاه می‌کند، این اتفاقات را بی‌معنا ندانید. شاید هم او فردی خجالتی باشد و علاقه به دیدن شما را با نگاه‌های کوتاه، دزدکی و مکررش نشان دهد. از طرف دیگر اگر نامزدتان عاشق‌تان باشد، با چشم‌هایش رفتارهای‌تان را کنترل می‌کند. وقتی در مورد موضوعی می‌خندد، به شما نگاه می‌کند تا ببیند که آیا شما هم می‌خندید؟ یا وقتی که احساس می‌کند از موضوعی رنجیده‌اید، فورا به شما نگاه می‌کند تا ببیند که در چه شرایطی هستید. یادتان نرود که چشم‌ها دروغ نمی‌گویند پس چه این نگاه‌ها به شما اطمینان دوست داشته شدن را بدهد و چه شما را ناامید کند، هیچ‌کدام‌شان را در این ماه‌های نامزدی بی‌معنا ندانید.

آیا شما برای او خاص هستید؟

نگاه کردن به رفتاری که او با افراد دیگر دارد هم می‌تواند یکی از این نشانه‌ها باشد.

آیا رفتارش با شما مثل دیگران است یا این‌که با شما متفاوت و خاص‌تر برخورد می‌کند؟ این نشانه را با حسادت اشتباه نگیرید. قرار نیست او به دلیل عشق به شما تمام روابط اجتماعی‌اش را کنار بگذارد بلکه همین‌که نگاهی متفاوت و رفتاری خاص با شما داشته باشد، کافی‌ است تا نوع رابطه خود و نامزدتان را متفاوت از نوع رابطه‌ای بدانید که با دیگر آدم‌ها دارد؛ تفاوتی که مهم‌ترین دلیل به‌وجود آمدنش حسی است که او نسبت به شما دارد.

چیزی را می‌پسندد که شما دوست دارید؟

مرد‌ها گاهی علاقه‌شان را با توجه‌کردن به خواسته‌های کسی که دوستش دارند نشان می‌دهند. اگر نامزدتان شما را به کنسرت خواننده مورد علاقه‌تان دعوت کرده یا سعی می‌کند لباس‌هایش را از میان رنگ‌های مورد علاقه شما انتخاب کند، بیشتر به حسش اعتماد کنید. او به دلیل علاقه‌ای که به شما دارد سعی می‌کند، چیزهایی را دوست داشته باشد که شما دوست دارید و به شیوه‌ای زندگی کند که شما زندگی می‌کنید.

ابراز احساسات پسر به دختر

در جلب توجه یک خانم کلید کار اعتماد به نفسی است که به او نشان میدهید.

۱) به محیط دقت کنید. درمورد چیزی که در محیط اطراف می بینید نظری بدهید. این روش مخصوصاً در فروشگاه و مغازه خیلی موثر است. مثلاً اگر او می خواهد یک ساندویچ مرغ سفارش دهد، از او بپرسید که ساندویچ مرغ های آن مغازه خوب هستند یا نه. نظرتان را فوری در آن موقعیت خاص ابراز کنید تا کاملاً طبیعی به نظر برسد. مهم نیست که کجا باشید، همیشه نکته جالبی برای نظر دادن وجود دارد.

۲) لبخند بزنید. اینکار به او نشان می دهد که اعتماد به نفس دارید و رفتاری دوستانه دارید. یک لبخند طبیعی نه تنها به خودتان احساس خوبی می بخشد، بلکه برقراری رابطه را برای فرد مقابل نیز راحت تر می کند.

۳) دست دست نکنید. اگر برای نزدیک شدن به او تامل کنید، نشان می دهد که اعتماد به نفس ندارید و او فوراً نظر منفی راجع به شما پیدا خواهد کرد. وقتی او را می بینید، بعد از مدت زمان کمی به سمت او بروید و به او نشان دهید که مردی هستید که می داند چه می خواهد و دنبال آن رامی گیرد.

۴) زبان بدن مثبت. اگر قوز کرده و سر رو به پایین به او نزدیک شوید، اطلاعات منفی درمورد خودتان به او منتقل خواهید کرد. پس صاف بایستید، شانه ها را عقب و سینه را جلوب دهید و محکم و البته ریلکس راه بروید.

۵) نه خیلی سریع. اگر خیلی تند راه بروید، زنگ هشدار درونی او به صدا در خواهد آمد. سعی کنید آرام و عادی به او نزدیک شوید و این بهترین راه برای ایجاد حس راحتی در فرد مقابلتان است.

نشانه علاقه مرد به زن

راست می‌ایستد.
وقتی یک مرد دختری را دوست دارد، می‌خواهد بهترین روی خود را به او نشان بدهد. آیا وقتی پشت سر آن مرد راه می‌روید صاف یا استوار می‌ایستد؟ احتمالا به‌طور غریزی سعی می‌کند با امید تحت تاثیر قرار دادن شما، بهترین ویژگی‌های فیزیکی‌اش را به شما نشان بدهد.

حرکات شما را تقلید می‌کند.
اگر مقابل مردی نشسته‌اید که دوست‌اش دارید، ‌به‌طور غریزی، بدون این‌که حتی متوجه شوید، رفتار او را تقلید می‌کنید. اگر تکیه دهد، شما هم تکیه می‌دهید. اگر یک جرعه آب بنوشد، شما هم همین کار را می‌کنید. مردان هم همین‌طور هستند. وقتی یک مرد شما را دوست دارد، او نیز رفتار شما را تقلید خواهدکرد، و هرگز حتی متوجه نخواهدشد که دارد این کار را می‌کند.

رفتارهای اغواگرانه.
وقتی یک مرد محو تماشای شما می‌شود و شما را دوست دارد، قصدش فقط این نیست یک دل سیر شما را نگاه کند. او می‌خواهد با نگاه خیره‌ی اغواگرانه‌اش شما را تحت تاثیر قرار بدهد. وقتی آن مرد به شما خیره می‌شود، نگاهی سطحی به او بیندازید تا زبان بدن‌اش را بخوانید. اگر به آرامی چانه یا صورت‌اش را مالش می‌دهد، یا اگر دست به چانه گرفته و با حالتی مغرورانه به شما خیره شده‌است، احتمالا سعی دارد در نظر شما جذاب جلوه کند!

دوست دارد مرتب باشد.
آیا به نظر می‌رسد این مرد درست لحظاتی قبل از ورود شما خودش را مرتب کرده‌است؟ اگر یک مرد دائم نگران ظاهرش است یا هر بار شما آن اطراف هستید سعی می‌کند بهترین رفتار را داشته‌باشد، یقینا سعی دارد تاثیر خوبی روی شما بگذارد.

درباره‌ی شما سوال می‌کند.
وقتی یک مرد دختری را دوست دارد، نمی‌تواند مقاومت کند و سعی می‌کند با پرس‌وجو اطلاعات بیش‌تری درباره‌ی او به‌دست بیاورد. آیا هیچ‌یک از دوستان‌تان به شما گفتند آن مرد درباره‌ی شما پرس‌وجو می‌کند یا سعی می‌کند بیش‌تر درموردتان بداند؟ اگر این‌طور است میخ‌تان را کوبیده‌اید. این مرد مطمئنا دلباخته‌ی شما شده‌است، و می‌خواهد شما را به نوعی بیش‌تر از یک دوست معمولی بشناسد.

اغلب اوقات به او برمی‌خورید.
گاه به گاه برخوردن به کسی که او را می‌شناسید‌ می‌تواند فقط یک اتفاق باشد. اما اگر تمام مدت در مکان‌های مختلف به یک مرد برمی‌خورید، چه احساسی به شما دست می‌دهد؟ شاید دست سرنوشت می‌خواهد شما با او آشنا شوید. یا آن مرد خجالتی مراقب شما است و منتظر یک فرصت عالی است تا به سوی شما بیاید و بگوید سلام.

نگاه عاشقانه مردان

مردانی که زبان عشق ندارند

بسیاری از مردان علاقه شان را پشت حرف های آزاردهنده و نیش دارشان پنهان می کنند. آن ها ممکن است جوک یا حرف خنده داری بزنند یا نامزدشان را دست بیندازند اما این نوع مردان با کارهای شان درواقع به خانم ها نشان می دهند که عاشق شان هستند. ادبیات اغلب آقایان در این نوع خشونت کلامی خلاصه می شود و به مرور زمان هم خانم ها به این نوع ادبیات عادت می کنند.

لبخندزدن

زمانی که نامزدتان به شما علاقه مند است، عمیق و صمیمی به شما لبخند می زند. اگر او لبخندی خشک و مصنوعی دارد انگار که آن لبخند به زور به او دیکته شده است. رد این صورت بهتر است بدانید او از روی ادب کنار شماست و به محض این که فرصتی پیدا کند، شما را ترک خواهدکرد. لبخند مصنوعی را می توانید از هماهنگ نبودن ابروها با گوشه های لب در خندیدن تشخیص دهید.
در خندیدن واقعی گوشه های لب بالا و ابروها کمی مچاله می شوند. افراد عاشق سعی می کنند جوری بخندند که لب شان به گوشه کشیده تر شده و دندان های آن ها همراه چشم های گردشده دیده می شود. آن ها خندیدن را با چشم های شان هم اجرا می کنند و می توانید آثار خندیدن یک عاشق را در چشم های گردشده او هم ببینید.

عشق واقعی یک پسر چگونه است

او چه چیزی را دوست دارد؟

برای خرید یک کادو ذهن‌تان پر از ایده‌هایی است که او را شگفت‌زده می‌کند یا این‌که باید از ده‌ها نفر مشورت بگیرید و باز هم به نتیجه‌ای که می‌خواهید نمی‌‌رسید؟ اگر ارتباط شما نزدیک و گرم باشد، سعی می‌کنید از هر راهی که می‌شود به علائق او پی ببرید و آن‌ها را در رفتارها، پوشش و آرایش و همه ابعاد زندگی‌‌تان جلوه دهید. او را بهتر از هر کسی می‌شناسید، حتی اگر یک‌سال بیشتر از ازدواج‌تان نگذشته باشد، ‌آنقدر پیوند میان شما قوی هست که از اعضای خانواده‌اش هم بیشتر روی احساسات، رفتارها و حتی منظورهای پنهانش شناخت دارید. خوب می‌دانید در چه موقعیتی نباید قرارش دهید یا این‌که در چه شرایطی مهم‌ترین حرف‌ها را باید به او بزنید. شما این اطلاعات را به طرز عجیب و نامحسوسی به دست آورده‌اید. حالا دیگر می‌توانید از نگاه او درونش را بخوانید و به غیر از شما هیچ‌کس از پس این کار برنمی‌آید. حس می‌کنید هر روز که می‌گذرد، ارتباط‌تان به طرز شگفت‌آوری قوی‌تر می‌شود و خیلی زودتر از انتظار‌تان چیزهایی که می‌خواهید را درباره‌اش کشف می‌کنید.

همیشه از او دفاع می‌کنید؟

اگر یکی از اعضای خانواده‌‌تان به او توهینی کند یا این‌که متهمش کند، چه واکنشی نشان می‌دهید؟ ممکن است حق با خانواده‌‌تان باشد، بنابراین به آن‌ها اجازه می‌دهید که در نبود همسر‌تان حسابی سرزنشش کنند یا این‌که در موردش جملات ناخوشایندی را به کار ببرند؟ در صورتی که واقعا عاشقش باشید، قطعا ‌از او دفاع می‌کنید و خود‌تان را به خاطرش در خطر می‌اندازید؟ اگر واقعا عاشقش باشید حتی اگر نگرانی‌هایی در رابطه شما وجود دارد مقابل دیگران به او توهین نمی‌کنید یا از او گلایه نمی‌کنید. دوست دارید حتی در سخت‌ترین روزهای رابطه‌‌تان همه بدانند که برای‌تان محترم است و آن‌ها هم وظیفه دارند به او احترام بگذارند.

روش ابراز علاقه زن به مرد

_ برای او پیام های محبت آمیز بفرستید
به تلفن همراه او پیامکی صمیمانه بفرستید. مطمئن باشید که این کار هم شیرین و هم جالب است.

_ یکی از کارهای مشکل او را انجام دهید
یکی از کارهای روزمره را که او رغبتی به انجام آن ندارد، انتخاب کنید و برای او انجام دهید و احساس او را هنگامی که از انجام گرفتن آن کار توسط شما مطلع می شود، نظاره گر باشید.

_ حس قدردانی خود را ابراز کنید
وقتی همسرتان سخت کار می کند یا برایتان کاری انجام می دهد، بگذارید بداند که شما قدردان زحمات او هستید.

_ برای او دعا کنید
از خداوند بخواهید که در درست انجام دادن همه کارها، او را یاری کند. همچنین گاهی اجازه دهید همسرتان این دعا را بشنود. این کار سبب می شود تا او دریابد که وقتی او قادر به انجام کاری نیست، شما از شخصی توانا برایش درخواست کمک می کنید.

_ با هم به پیاده روی یا گردش بروید
بگذارید طبیعت خلق و خوی شما را برای دوست داشتن تنظیم کند. صحبت کنید و گوش دهید.

_ انتظار نداشته باشید آنچه را در ذهنتان می گذرد بخواند
اگر موضوعی هست که می خواهید همسرتان بداند، به او بگویید، از او انتظار نداشته باشید که از افکار و احتیاجاتتان باخبر باشد.

_ از جاسوسی کردن بپرهیزید
از مخفیانه زیر نظر گرفتن و بررسی همسرتان دوری کنید. اگر می خواهید چیزی را بدانید، بدون رودربایستی از او سؤال کنید.

راه های ابراز علاقه به دختر

از ترس‌های خود استقبال کنید
شما باید با دختر مورد علاقه‌تان نزدیک‌ترین ارتباطی را داشته باشید که هر انسان با همنوع خود دارد. پس باید آن‌قدر جسارت در خود ایجاد کنید که یک رابطه عمومی و سطح اولی با او برقرار کنید. چیزی در حد سلام و علیک و گفت‌وگو بر سر موضوع سیاسی یا اقتصادی روز، شرایط حقوق و دستمزد یا آب و هوا.

از هر هفته از یک موضوع شروع کنید و بعد از اندکی صحبت‌ها را بیشتر کنید.
لازم نیست این تمرین را فقط با دختر مورد علاقه‌تان انجام دهید. می‌توانید از خانه خارج شده و با مردم واقعا معاشرت کنید. در خیابان به اولین بانوی سالمندی که رسیدید وسایلش را برایش حمل کنید، در صف نانوایی با مردم سر صحبت را باز کنید، به گروه‌های داوطلبانه بپیوندید تا ارتباط خود را گسترده کنید.
در انجمن و کلاس‌های مورد علاقه‌تان ثبت‌نام کنید و هروقت فکر می‌کنید درست است و جا دارد چیزی را مطرح کنید با اجبار خود را وسط بحث بیندازید و آن حرف را در گوش بغل دستی‌تان نزنید.
معاشرت، معاشرت و بازهم معاشرت. بزودی خواهید دید با این یک کلمه توانسته‌اید جسارت لازم برای مطرح‌کردن حرف دلتان با همسر آینده‌تان را به دست آورید.

جملات ابراز علاقه

تو
راز فصل ها را می دانی
وقتی پائیز
آهنگ رنگ رنگ موهایت
تابستان
التهاب سرخ لبانت
زمستان
سپیدی شانه های برفی ات
و بهار
قرار با اطلسی ها
در مردمک چشمان توست…

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

نشانه علاقه مردان به زنان



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.