no-img
نوین اطلس

روانشناسی مردان مغرور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

روانشناسی مردان مغرور
امتیاز 3.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۷, ۱۳۹۶

روانشناسی مردان مغرور


این مطلب در مورد موضوعات کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم، زورگویی مردان به زنان، راه های جذب دختر در دانشگاه، بدست آوردن دل دختر مغرور نوشته شده است.

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

شما می توانید کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم را با ترجمه ی شاهین زند با مراجعه به شماره ی ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ از طریق تلگرام دریافت کنید.

زورگویی مردان به زنان

فراد زورگو و کنترل‌کننده برای تسلط یافتن بر همسرشان از ابزارهای مختلفی استفاده می‌کنند. گاهی‌اوقات این کنترل احساسی آنقدر پیچیده می‌شود که کسی که تحت کنترل قرار گرفته باور می‌کند که خودش فرد زورگوی جمع است و یا خیلی خوش‌شانس است که همسر کنترل‌کننده‌اش او را تحمل کرده و با او مانده است. این رفتار چه منجر به مشکلات و آزارهای احساسی و فیزیکی بیشتر شود یا نشود، وضعیت سالمی در رابطه به حساب نمی‌آید. اگر بیشتر از چند مورد از علامت‌های زیر را در همسرتان مشاهده کردید، حتماً این مشکل را جدی بگیرید.

۱- جدا کردن شما از دوستان و خانواده‌تان. ممکن است کم‌کم شروع شود اما معمولاً این اولین قدم برای کنترل کردن شماست. ممکن است از اینکه چقدر با برادرتان تلفنی صحبت می‌کنید شکایت کند یا بگوید از دوست صمیمی شما خوشش نمی‌آید و شما نباید دیگر با او معاشرت کنید. یا سعی می‌کند شما را برعلیه کسانی که تا پیش از این به آنها تکیه می‌کردید بشوراند. هدف او از بین بردن شبکه حمایتی شما و درنتیجه قدرتتان است تا احتمال اینکه بتوانید مقابل او بایستید کمتر شود.

۲- انتقاد مزمن- حتی اگر موارد کوچک باشد. انتقاد هم مثل جدا کردن شما چیزی است که کم‌کم شروع می‌شود. درواقع، ممکن است خودتان را متقاعد کنید که انتقادهای او فقط برای کمک کردن به شماست یا فقط ابراز عقیده‌اش است که مدل لباس‌ پوشیدن، حرف زدن، غذا خوردن یا رفتارهای شما را دوست ندارد و شما نباید به خودتان بگیرید. اما این انتقادها هرچقدر هم کوچک و جزئی باشند، بخشی دائمی از رابطه شما شده و احساس پذیرفته‌شدن، دوست داشته شدن و ارزشمند بودن را برای شما سخت‌تر خواهد کرد.

۳- تهدیدهای بیش از اندازه بر علیه شما یا خودش. خیلی‌ها فکر می‌کنند که تهدید فقط باید فیزیکی باشد تا خطرناک و مشکل‌ساز قلمداد شود. اما تهدید به ترک کردن، قطع کردن امتیازها یا تهدید به آسیب رساندن به خودش یا شما درست مثل خشونت فیزیکی مشکل‌دار است. برای هیچکس خوشایند نیست که در رابطه‌ای باشد که مدام ترس از ترک شدن یا آسیب دیدن داشته باشد. خیلی وقت‌ها تهدید به این خواهید شد که اگر او را ترک کنید، خانه، فرزندان و حمایت مالی‌تان را از دست خواهید داد. این تهدید‌ها چه واقعی باشند چه غیرواقعی راهی برای کنترل کردن شما برای به دست آوردن فرمانبرداری‌تان است.

۴- شرطی کردن محبت/توجه/جذابیت. «اگه فلان کار را انجام بدی بیشتر دوستت خواهم داشت.» «اگه وزنت را پایین بیاری برای من جذاب‌تر میشی.» «اگه حتی زحمت شام درست کردن به خودت نمیدی واقعاً نمیدونم این رابطه به چه دردی می‌خوره.» «اگه بیشتر به موهات برسی به نظر من خوشگلتر‌ میشی.» «اگه دانشگاهت رو تموم کنی شاید بتونی حرفی برای گفتن با دوستای من پیدا کنی و از جمع عقب نمیمونی.» همه این حرف‌ها پیام یکسانی دارند: شما، در این لحظه، به اندازه کافی خوب نیستید. این رفتار بسیاری از افراد سلطه گر در روابط کنترل‌کننده است.

۵- چرتکه انداختن برای کمک‌هایش. روابط سالم و بادوام کاملاً متقابل هستند. این جزء ذات چنین روابطی است که دو طرف برای کمک به همدیگر از هیچ فرصتی دریغ نکنند. اما اگر می‌بینید طرف شما بخاطر کوچکترین اقدامی که برای شما کرده است چرتکه می‌اندازد – چه با کینه به دل گرفتن باشد، چه طلب کردن عملی متقابل از شما و … – مسلم است که می‌خواهد جایگاهی بالاتر از شما برای خود حفظ کند.

راه های جذب دختر در دانشگاه

سخت تلاش کنید تا به دست آورید

هیچکس هیچوقت برای چیزی که آسان به دست بیاورد ارزش قائل نمی شود. خانم ها این را بهتر از هر کس دیگری می دانند. اگر خیلی راحت جلوه کنند این امکان وجود دارد که مرد خیلی زود آنها را ترک کند.

وقتی تلاش کنید تا آنچه که می خواهید را به دست آورید باعث می شود برای نتیجه ای که عایدتان می شود ارزش بیشتری قائل باشید.

ماجراجو باشید

ماجراجو بودن با انجام کارهای غیرمنتظره فرق دارد. ماجراجویی یعنی گذشتن از مرزها و انجام کارهای جدید و غیرعادی است.

دختر های ماجراجو پسرها را به سمت خود جذب می کنند. آنها باعث می شوند با بودن کنار آن دختر احساس سرزندگی بیشتری کنند.

این برای پسرها هم صدق می کند. یک پسر ماجراجو خیلی راحت می تواند دخترها را به سمت خود جلب کند.

بدست آوردن دل دختر مغرور

* (۱) یک رابطه را یک دفعه آغاز نکنید. اجازه دهید که یک رابطه عاشقانه با روند خودش شکل بگیرد و سعی نکنید به آن سرعت ببخشید چرا که سرعت ببخشیدن به یک رابطه در بیشتر موارد باعث از بین رفتن آن می شود.

* (۲) شجاع باشید. بیشتر دختر ها مردهایی شجاع و یا اعتماد بنفس را دوست دارند، البته نه خود پسند. فقط جلو بروید و شروع به صحبت کردن با دختر مورد علاقه تان کنید. او خود به شما نشان خواهد داد که به چه چیزی علاقه مند است.

* (۳) هرگز با یک دختر مانند یک کالا رفتار نکنید. هیچ کس دوست ندارد که احساس کند که دارد از او سوء استفاده می شود و در یک رابطه ی بدون عشق و محبت قرار دارد.

* (۴) ثابت کنید که واقعا او را دوست دارید. به دوست دخترتان نشان دهید که احساس شما نسبت به او یک هوس و یا شوق آنی نیست. از او در مورد خودش بپرسید و با او صحبت کنید. فقط برای به فکر بوسیدن او نباشید بلکه به حرف های او گوش دهید و به چشم هایش نگاه کنید

* (۵) رنگ و فرم چشم هایش را حفظ کنید (بخاطر بسپارید). این کار را با نگاه کردن به چشم های دوست دخترتان وقتی که دارید با او صحبت می کنید انجام دهید.

* (۶) برای او ارزش قائل شوید. از او در مورد اتفاقاتی که در روز برایش اقتاده سوال کنید. این روش بسیار ساده و خوبی برای نشان دادن علاقه شما نسبت به فعالیت های اوست و نشان می دهد که شما برای او ارزش قائل هستید. وقتی او شروع به صحبت می کند تمام توجه تان رو به او بدهید. به چشم هایش نگاه کنید و مهمتر از همه صحبت هایش را قطع نکنید.

* (۷) مطمئن شوید که دوست خوبی برای دوستان او هستید. اگر دوستان او شما را دوست داشته باشند این شانس بیشتری به شما برای بدست آوردن او می دهد. درنهایت در بیشتر مواقع دختران برای گرفتن پیشنهاد و مشورت با دوستانشان در مورد شما صحبت می کنند. بنابراین این بهترین شانس برای شماست اگر دوستان او روی شما نظر مثبت داشته باشند.

* (۸) کاری کنید که او احساس زیباترین بودن در جهان را بکند. می توانید مستقیما این را به او بگویید. دختران دوست دارند یا بهتره بگم عاشق این هستند که مورد تعریف قرار بگیرند و بدونند که زیبا و خوشگل هستند. ولی زیاده روی هم نکنید.

* (۹) مطمئن شوید که او در کنار شما احساس امنیت می کند. اکثر دخترها دنبال کسی هستند که بتوانند به او اطمینان کنند و در هنگام مشکلات از او کمک بگیرند. نشان دهید که او و برنامه هایش برایتان مهم است حتی اگر او روزی بدون مشکل را سپری می کند. این خود باعث ایجاد اطمینان و در نهایت کمک خواستن از شما در هنگام مشکلات می شود.

* (۱۰) با او همدردی و خوشحالی کنید. اگر او یک نمره خیلی خوب در امتحان ریاضی گرفت با او خوشحال شوید و خوشحالی کنید. اگر هم روز بدی را سپری کرده بود، به او نشان دهید که شما نیز با او هم درد هستید وناراحتی خودتان را بروز دهید. و به در کنار هم دردی کمک کنید که احساس بهتری و خوشحالی کند.

بیشتر بدانید:

روانشناسی مردان عاشق

مرد متولد مرداد

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.